Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys, miesasiamies.

Vierailija
2/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen lihavahkoa miestä, ja jotku asennot on kyllä hankalia. Miten edes toimisi, jos mullakin olis iso maha??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies voi edelleen tienata palkkaa, mutta lihava nainen ei ole kunnolla lisääntymiskelpoinen.

Ymmärrä mitä sitä arvostetaan, ja ulkonäöllä semmoisenaan ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Toimeentulotukimiehelle sen sijaan saattaa kelvata läski tai vanha.

Vierailija
4/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.

Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?

Vierailija
5/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ylipäänsä onnistunut pääsemään treffeille? Minulla on Tinderissä kymmenittäin mätsejä, mutta kun mainitsee ylipainon, juttu loppuu siihen.

Vierailija
6/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä?

Ap

Vierailija
7/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Vierailija
8/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks miesasiamiehellä ole utenkin 8 lasta... sitten tuli jostain joku viha-tuomio ja herra katosi netistä.

Vierailija
9/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen lihavahkoa miestä, ja jotku asennot on kyllä hankalia. Miten edes toimisi, jos mullakin olis iso maha??

Mulla on iso maha, samoin miehellä. Jos joku asento tuntuu hankalalta, niin sitten vaihdetaan. Ei se sen vaikeampaa ole. Onnistui tuo myös silloin, kun olin kovin tuhdisti raskaana.

Vierailija
10/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies voi edelleen tienata palkkaa, mutta lihava nainen ei ole kunnolla lisääntymiskelpoinen.

Ymmärrä mitä sitä arvostetaan, ja ulkonäöllä semmoisenaan ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Mitä lisääntymiskyvyllä on tekemistä keski-ikäisten ja lapset jo hankkineiden parissa?

Vierailija
11/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo hahmo oli suomalaisasiamies... O.K. (nimikirjaimet)

Vierailija
12/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks miesasiamiehellä ole utenkin 8 lasta... sitten tuli jostain joku viha-tuomio ja herra katosi netistä.

Aimitähäh?

Vierailija
13/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ylipäänsä onnistunut pääsemään treffeille? Minulla on Tinderissä kymmenittäin mätsejä, mutta kun mainitsee ylipainon, juttu loppuu siihen.

En tiedä. En ole itse pyytänyt ketään treffeille, vaan minulle tulee yhteydenottoja. Ja koska en etsi aktiivisesti seuraa, jää osa niistäkin huomaamatta kun ei muista aina katsoa kaikkia ilmoituksia. Kyllä mä treffeille pääsen ja siellä on aina hauskaa ja nauretaan ja juttu luistaa. Mutta lähtiessä aina kaverihalaus ja sitten tulee viesti etti olla valmiita mihinkään vakavaan. Muuta en oikein keksi, kuin tuon ylipainon mistä tämä juontaisi.

Olen kyllä pahoillani sinunkin puolestasi.

Ap

Vierailija
14/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö terveellisesti jos olet lihava.

Vierailija
15/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

Vierailija
16/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso maha, samoin miehellä. Jos joku asento tuntuu hankalalta, niin sitten vaihdetaan. Ei se sen vaikeampaa ole. Onnistui tuo myös silloin, kun olin kovin tuhdisti raskaana.

Kyllä musta olis aika ikävää, jos lähäri ei onnistu.

Vierailija
17/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuviulu on luotaantyöntävä, mutta niin on myös lihava nainen. Pieni vatsa voi olla seksikäs, varsinkin jos pitää anaaliseksistä

Vierailija
18/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta olis aika ikävää, jos lähäri ei onnistu.

Onnistuu sekin, vaikka meillä molemmilla paino n. 100. 

Vierailija
19/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi miestä, joka haluaa aloittaa perheenperustamista. Minulla on lapset jo isoja, toivon puolisoa itselleni, en isäpuolta lapsille enkä uutta isää tuleville lapsille.

Ap

Vierailija
20/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et syö terveellisesti jos olet lihava.

Uskon syöväni, kun en kerran liho vaan paino putoaa. Se vain putoaa hitaasti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän