Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?
Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.
Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.
Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.
Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.
Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?
Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.
Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!
-Hoikka M-
En minä vaadi mitään, vaan totean faktat. En voi homoksikaan ryhtyä vaan siksi ettei kenenkään mieli pahoitu kun ei vaan sytytä miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asettakoot omat vaatimuksensa, mutta turha sitten itkeä parkua, jos ei kumppania löydy. Jos olet reilusti ylipainoinen, niin vaatii aikamoista pokkaa, että pystyt kuitenkin vaatimaan kumppaniltasi hoikkuutta ja terveellisiä elämäntapoja. Kertoo jonkinlaisesta minäkuvan vääristymästä.
Onko nämä vaatijat iskokin ongelma sinulle? Tulevatko kadulla avautumaan? Ainoa missä näihin kriteereihin törmää on nettipalstalla ja yleensä voi jo otsikosta päätellä kannattaako ketjua avata ellei halua lukea jonkun ihmisen valitusta. Kun nettipalstalla ohittaa "Miksen saa miestä/naista" jne. ketjut, niin luulisi ihmisen saavan olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin mulle eli lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies. Joo, olen kamala mutta en vaan kiihotu tai halua edes koskea miestä jonka kroppa on sellaisen taikinamaisen läskipatjan alla. Oikeasti todella ällöttävää. Haluan tuntea miehen lihakset ja suht treenatun kropan itseäni vasten.
Ja jos en sellaista saa niin sitten olen mieluummin yksin.
Sulle on siis varmasti myös ihan ok, että mies lemppaa sinut syystä että hän ei kiihotu tai halua edes koskea sinun taikinamaiseen läskipatjaasi?
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta en oikein ymmärrä tuota "syön terveellisesti ja liikun mutta silti olen läski"-yhtäläisyyttä. Jos ihminen todella syö terveellisesti ja liikkuu hyvin, ei siinä ainakaan reilusti ylipainoa voi kertyä. Pakkohan sinun on silloin kuluttaa reilusti vähemmän kuin mitä saat energiaa. Itse olen jossain normaalipainon keskivaiheilla ja silti käytän vaatteissa kokoa S. Sanoit AP käyttäväsi kokoa XXL, eli ylipainoa tuskin on ihan vähääkään.
Kumppanini, nainen, on hyvin hoikka ja käyttää aivan vähintään kokoa L.
Minä olen pyöreä nainen ja käytän vaatekokoja M-XXL, ns. normaalimitoituksessa.
Ihmisten luustot ovat hyvin erilaisia. Vaatekoot vaihtelevat merkeittäin valtavasti ja samoin ihmisten mieltymykset, pitääkö pinnanmyötäistä vai väljempää päällään. Voit työntää ylipainoarviosi jonnekin syvälle.
-eri
Samaa olen ihmetellyt kun olen seurannut huomattavasti ylipainoista miespuolista ystävääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin mulle eli lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies. Joo, olen kamala mutta en vaan kiihotu tai halua edes koskea miestä jonka kroppa on sellaisen taikinamaisen läskipatjan alla. Oikeasti todella ällöttävää. Haluan tuntea miehen lihakset ja suht treenatun kropan itseäni vasten.
Ja jos en sellaista saa niin sitten olen mieluummin yksin.
Sulle on siis varmasti myös ihan ok, että mies lemppaa sinut syystä että hän ei kiihotu tai halua edes koskea sinun taikinamaiseen läskipatjaasi?
Ei, koska sellaisen miehen ei pidä alunalkaenkaan olla mun kanssa missään tekemisissä jolle ylipaino on ongelma. Joko mun kroppa on miehelle fine tai sitten se ei ole, mutta se ei ole ok, että mies lemppaa esim kertaseksin jälkeen siksi että emmää tykkääkään kun sä oot läski ja ällöttävä taikinapatja. No vttu daa niin olen, mutta se ei tullut sulle eikä kenellekään muullekaan yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta en oikein ymmärrä tuota "syön terveellisesti ja liikun mutta silti olen läski"-yhtäläisyyttä. Jos ihminen todella syö terveellisesti ja liikkuu hyvin, ei siinä ainakaan reilusti ylipainoa voi kertyä. Pakkohan sinun on silloin kuluttaa reilusti vähemmän kuin mitä saat energiaa. Itse olen jossain normaalipainon keskivaiheilla ja silti käytän vaatteissa kokoa S. Sanoit AP käyttäväsi kokoa XXL, eli ylipainoa tuskin on ihan vähääkään.
Ihmisten luustot ovat hyvin erilaisia. Vaatekoot vaihtelevat merkeittäin valtavasti ja samoin ihmisten mieltymykset, pitääkö pinnanmyötäistä vai väljempää päällään. Voit työntää ylipainoarviosi jonnekin syvälle.
-eri
No nyt meni pullukalla tunteisiin. Ennen kuin minulle joku sen tosielämässä todistaa, en usko että yksikään tosissaan hyvin hoikka käyttää kokoa L, vaikka olisi mikä luusto. Monestihan pullukoilla on vääristynyt kehonkuva itsestään, kuvitellaan olevansa hoikempia kuin todellisuudessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.
Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?
Nyt on katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
No, täällä on yksi lievästi ylipainoinen maratoonari :). En mässäile ja juoksen viikossa n. 50 km, mutta silti on vyötäröllä ylimääräistä. Nuorempana olin hoikka, mutta iän mukana paino on noussut. Vaatteissa käytän kokoa L. Paino ei putoa ellen vedä kaloreita todella alas, mutta sitten en enää jaksa treenata. Paino myös palaa heti, jos syön normaalisti. Koska rakastan juoksemista olen päättänyt hyväksyä itseni tälläisenä. Onneksi en ole sinkkumarkkinoilla, joten ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä :).
Vierailija kirjoitti:
Naisessa kuuluu olla rasvaa, miehessä lihasta. Ihan luontaisestikin.
Kummassakin tapauksessa liika on liikaa ja tarkoitan tällä niitä, joilla rasva tai lihakset kangistaa jo liikkumistakin. Useinkin näkee hoikka mies + pyöreä nainen pareja. Todella lihavat miehet tarvitsevat yleensä rahaa saadakseen haluamansa, vaikkapa sitten Aasiasta.
Mutta sitä rasvaa on hoikassa normipainoisessakin tarpeeksi jos siis ihan vaan terveyttä ajatellaan. Liian laiha saati anorektikko on tietenkin asia erikseen, mutta ei naisessa tarvitse olla rasvaa varsinkaan sellaisia määriä joita vielä selitellään tuolla "naisessa kuuluukin olla rasvaa"-lässytyksellä. Enemmän toki kuin miehessä, mutta rajansa kaikella.
Ja tosiaan, miehellä kuuluukin olla lihaksia, jopa siis ihan näkyviä ja hyvinkin maltillinen rasvaprossa. Ei siis ole mitenkään normia/terveellistä että on hartiat kuin pullonkaula ja sitten keskivartalosta kuin michelin-ukko manboobseineen ja läskiperseineen.
Saa sitä sitten ihmetellä, ettei suomalaiset lisäänny kun nuorillakin naisilla on ylipainoa joka vaikuttaa jo terveyteenkin ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Siihen päälle vielä ylipainoisten miesten erektio-ongelmat jotka siis johtuu ihan ylipainosta ja osalla vielä p¤rnon suurkulutuksesta. Kun mikään normaali/tavis ei enää tunnu missään. Siihen vielä kummankin sukupuolen haluttomuus joka johtuu toisen ylipainon vastenmielisyydestä niin a'vot. Tämän kaiken kun vielä kuorruttaa ihan yleisellä mies/naisvih¤lla niin ne potentiaaliset kumppaniehdokkaat on vieläkin harvemmassa ja koska loppupeleissä se lapsentekoaika ei niin hirvittävän pitkä edes ole (tai ainakaan siinä ei kamalasti ole vuosia suotta hukkaan heitettäväksi) niin haaveeksihan se perheenperustaminen sitten jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No nyt meni pullukalla tunteisiin. Ennen kuin minulle joku sen tosielämässä todistaa, en usko että yksikään tosissaan hyvin hoikka käyttää kokoa L, vaikka olisi mikä luusto. Monestihan pullukoilla on vääristynyt kehonkuva itsestään, kuvitellaan olevansa hoikempia kuin todellisuudessa ollaan.
Juuri kaltaistesi päivänsäteiden takia kumppanini painoa tarkkailee työterveyslääkäri. Ettei se pääse laskemaan, katsos. Pitkä ihminen on aina kokenut olevansa liian iso naiseksi. Kun stressi nousee, ruokahalu katoaa.
Meni tunteisiin, olet oikeassa. Suututtaa ja itkettää, mitä erityisesti tyttöihin ja naisiin kohdistuva jatkuva kehon arvostelu pahimmillaan saa aikaan. Olen iloinen ja kiitollinen, että olen itse terve ja painossa, joka länsimaissa ennustaa pisintä elinikää.
Ap vaikuttaa fiksulta ja kivalta naiselta. Kyllä nyt on moni mies tehnyt tyhmyyden, kun ei ole naista kelpuuttanut. Tsempit ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa fiksulta ja kivalta naiselta. Kyllä nyt on moni mies tehnyt tyhmyyden, kun ei ole naista kelpuuttanut. Tsempit ap:lle.
Tulin sanomaan ihan samaa. Noin mukavan tuntuinen ihminen löytää vielä itselleen kumppanin, voi olla että ihan muualta kuin netistä. Hyväluonteinen ja puhelias nainen joka ei itse katso kieroon toisen mahdollisia puutteita ulkonäössä vaan pitää luonteen ominaisuuksia tärkeämpänä löytää kyllä seuraa.
Miksi miehen pitäisi kelpuuttaa lihava nainen? Ei siihen mitään velvollisuutta ole.
Jokainen tykkää mistä tykkää. Itsepähän sitten kärsiin jos ei mieleistään löydä.
Vaatekoista jauhaminen on aika turhaa, itselläni esim. yläosa on aina ollut kahta kokoa isompi kuin alaosa. Housut m-l.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisessa kuuluu olla rasvaa, miehessä lihasta. Ihan luontaisestikin.
Kummassakin tapauksessa liika on liikaa ja tarkoitan tällä niitä, joilla rasva tai lihakset kangistaa jo liikkumistakin. Useinkin näkee hoikka mies + pyöreä nainen pareja. Todella lihavat miehet tarvitsevat yleensä rahaa saadakseen haluamansa, vaikkapa sitten Aasiasta.
Mutta sitä rasvaa on hoikassa normipainoisessakin tarpeeksi jos siis ihan vaan terveyttä ajatellaan. Liian laiha saati anorektikko on tietenkin asia erikseen, mutta ei naisessa tarvitse olla rasvaa varsinkaan sellaisia määriä joita vielä selitellään tuolla "naisessa kuuluukin olla rasvaa"-lässytyksellä. Enemmän toki kuin miehessä, mutta rajansa kaikella.
Ja tosiaan, miehellä kuuluukin olla lihaksia, jopa siis ihan näkyviä ja hyvinkin maltillinen rasvaprossa. Ei siis ole mitenkään normia/terveellistä että on hartiat kuin pullonkaula ja sitten keskivartalosta kuin michelin-ukko manboobseineen ja läskiperseineen.
Saa sitä sitten ihmetellä, ettei suomalaiset lisäänny kun nuorillakin naisilla on ylipainoa joka vaikuttaa jo terveyteenkin ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Siihen päälle vielä ylipainoisten miesten erektio-ongelmat jotka siis johtuu ihan ylipainosta ja osalla vielä p¤rnon suurkulutuksesta. Kun mikään normaali/tavis ei enää tunnu missään. Siihen vielä kummankin sukupuolen haluttomuus joka johtuu toisen ylipainon vastenmielisyydestä niin a'vot. Tämän kaiken kun vielä kuorruttaa ihan yleisellä mies/naisvih¤lla niin ne potentiaaliset kumppaniehdokkaat on vieläkin harvemmassa ja koska loppupeleissä se lapsentekoaika ei niin hirvittävän pitkä edes ole (tai ainakaan siinä ei kamalasti ole vuosia suotta hukkaan heitettäväksi) niin haaveeksihan se perheenperustaminen sitten jää.
En tiedä yhtäkään ylipainoista, itseni mukaan lukien, jolla olisi ollut ongelmia saada lapsia. Ehkä sitten jos painoa on +150kg. Lapsettomuudesta kärsineet ovat olleet hoikkia.
Nussiminen ei onnistu jos molemmilla on läskimaha tiellä. Siksi ei kiinnosta.
Ei ole mahdollista että pysyt lihavana jos todella syöt tervellisesti ja liikut paljon, eli paskapuhetta joko tietoisesti tai tietämättömyyttä mutta lopputuloshan on sama.
Vierailija kirjoitti:
Et syö terveellisesti jos olet lihava.
Nimenomaan, terveellistä ruokaa normaaleja määriä syövä ei liho eivätkä elämäntavat ole terveelliset, jos syöt enemmän kuin kulutat. Antaa tulla alapeukkua.
Miksi lihavan naisen edes pitäisi kelvata lihavalle miehelle? Miten voidaan olettaa, että kukaan kelpaa kenellekään mitenkään, minkään perusteella?
AP kysymyksesi on jo valmiiksi todella vastenmielinen ennakkoasetelma lihaville miehillekin.
Asennot? Sinulle rakkaus tarkoittaa seksiasentoja, oho :D
ps. vähän mielikuvitusta kehiin niin onnistuu seksikin. Mutta että ekana tulee mieleen asennot....