Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, kun yrittävät olla sillä lailla. Mies kelluu isolla mahallaan naisen isolla mahalla eikä yletä lähellekään.

Vierailija
222/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Lihavat naiset on tosi nirsoja.

Ja runsaasti ylipainoisilla naisilla, kuten miehilläkin, on useimmiten erilaisia psyykkisiä ongelmia. Sellaisen kanssa ei ole mukava seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, kun yrittävät olla sillä lailla. Mies kelluu isolla mahallaan naisen isolla mahalla eikä yletä lähellekään.

Takaapäin onnistuu.

Vierailija
224/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa hoikka nainen statuksen vuoksi. Kiksauttavat kyllä ihan mielellään pulskempaakin. Kokeilepa ehdottaa salasuhdetta, siis tapailla varattua miestä, niin kyllä kelpaa pyöreämpikin.

Ei. Yhtälailla lihavakin nainen antaa samanlaisia etuja mitä hoikka. Maksutonta terapiointia, märkää.. joskus hotellina toimimista. 

Vierailija
225/228 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitua kiteyttääkin sen miksi syntyvyys laskee. Kohta kaikki on lihavia, eikä kukaan kelpuuta lihavaa silti itselleen vaikka on itse lihava.

Ja laihat ei taas huoli lihavia.

Ratkaisematon yhtälö.

Aikaisempina vuosikymmeninä naiset kävivät joko lääkkeillä tai päihteillä. Joissakin perheissä käyvät vieläkin. Milloin loppuu tämä ainainen 'koska-minäkin-kärsin-niin-sinäkin'- mantra? Sinkkuus ei tietääkseni ole laitonta. 

Vierailija
226/228 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä huvittava piirre, että lihaville miehille naisen lihavuus on maailman ällöttävin asia, mutta hoikka mies näkee aktiivisen ja kokeilun haluisen iloisen naisen isoilla tisseillä ja perseellä

Eipä se sinänsä minua haittaa, mutta jotenkin olettaisi tilanteen olevan toisin päin 

Vierailija
227/228 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se lihava mies tiedostaa, että mahojen takia köyriminen hankalaa jos molemmat lihavia. 

Vierailija
228/228 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se takaapäin onnistuisi sen kummemmin kun miehen iso maha ja naisen iso perse 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi