Kertokaa tukien saajat
Kommentit (24)
Yritän saada Jasmijessicalle korkeampaa vammaistukea. Joudun myös pidentämään ripsi ja kynsihuoltojen väliä ja opettelemaan sokeroinnit itse.
Sossusta saa takas minkä ottavat pois.
en tiedä vielä, kysy vaikka vuodenvaihteessa uudestaan. Silloin pitäisi jo olla vähän osviittaa, mitä tapahtuu
Aiheesta löytyy jo jotain miljoona ketjua.
Ei niille muuta tapahdu kuin v-käyrä kasvaa kun ei voi ostaa niin paljon kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki saa. Juuri pienituloisimmat työssä käyvät jäävät ihme loukkoon. Moni varmaan oikeasti miettii onko järkevämpi ( noin rahallisesti) jäädä kokonaan pois.
Ansiosidonnainen on ainoa tulonlähteeni ja kyllä kirpasee jos/kun se pienenee. Muita tukia en saa.
Vierailija kirjoitti:
Näimpä. Töissä ei vaan saa enää käydä kun suojaosa lähtee.
Toimeentuloni heikkenee entisestään; oliko yllätys? - Vai odotitko, että alkaisin riehumaan? Vai odotitko minun vastaavan, että kuolision vain pois ja parantaisin siten kansantaloutta ja maksain osani valtuon velasta?
Kun työt loppuu, niin ruokaan on 20 e kk minulle ja lapselle yhteensä. Samasta summasta myös vaatteet ja saippuat, antibiootit ja vessapaperi.
Ei mitään. Ei kiinnosta. Elämäni on jo pilalla ja olen henkisesti kuollut, joten elämänhaluakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kun työt loppuu, niin ruokaan on 20 e kk minulle ja lapselle yhteensä. Samasta summasta myös vaatteet ja saippuat, antibiootit ja vessapaperi.
Höpöä. Oletko uusavuton? Meillä on toimeentulotuki, jota sitten hakemaan? Entäs mihin lapsen lapsilisä, elatustuki häviää?
Myyn persettä liukuhihna tyyliin 150 e/laaki
Perheen isät käy kylässä
Muutan pois kaupungista, jonnekin missä on halpaa. Se on yksi hoitaja vähemmän kaupungissa. Eikai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä. Oletko uusavuton? Meillä on toimeentulotuki, jota sitten hakemaan? Entäs mihin lapsen lapsilisä, elatustuki häviää?
Kaikille ei makseta asumis- tai toimeentulotukea. Lapsilisästä ja elatustuesta en tiedä.
No varmaan se tapahtuu että varaan kirpparipäydän, nyt on motivaatio laittaa turhaa tavaraa rahaksi. Samoin palstalla varmaan viljelen aika paljon enemmän tänä kesänä kuin yleensä, että saa paremmin vaikutettua tulevan talven ruokakustannuksiin. Alan autoilla vähemmän. Aika näyttää mitä kaikkea tapahtuu.
Seuraan.