Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.

Mies kyselee..
28.01.2020 |

Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tietää noiden naisten etsivän suhdetta? Itse en ainakaan etsi, sillä olen jo (avoimessa) suhteessa ja Tinder on minulle vain ajanvietettä. 

Toivottavasti kerrot profiilissasi, että olet Tinderissä vain viettämässä aikaa.

Miksi se pitäisi kertoa? Jos lataa tinderin niin tuleeko siinä mukana velvollisuus tavata sen kautta muita? En nähnyt tätä kohtaa siellä.

Eri

En minäkään lähtenyt tideristä etsimään mitään. Perus kännissä ja läpällä sovellus ja profiili. En minä sitä olisi ladannut jos joku pakko olisi sitten sieltä tavata joku, täysin naurettavaa että olisi. Ei sieltä kukaan lähde treffeille (paitsi ne joille se on harrastus mutta ei nekään mitään muuta etsi) jos ei vastaan tule sen arvoista ihmistä. Ei missään muuallakaan jossa tapaa toisia ole velvoitetta alkaa ketääm deittailla.

Vierailija
82/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne on oikeita henkilöitä. Samalla profiililla haetaan varakasta herraseuraa useammalle toimijalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että pariutuminen on aina ulkonäköasia?

Olen roikkunut deittipalstalla aika kauan. 95% miesten lähestymisistä on flirttejä, vaikka nimenomaan olen ilmoittanut, että ne ei johda mihinkään enkä halua niitä. Muutama prosentti on yhdentekeviä "moi. mitä kuuluu" -viestejä, jotka eivät myöskä johda yhtään mihinkään, koska lähettäjä ei selvästi osaa kirjoittaa. Näihin lasken myös seksiehdotukset tai muut seksiin viittaavat ääliömäisyydet (sillä nekin torppaan esittelyssäni). Loput ehkä ovat asiallisia, kivoja viestejä, mutta karahtavat kiville joko treffien jälkeen (kun ei vaan sytytä) tai sitten viestinvaihto hiipuu ja/tai jompi kumpi feidaa.

Niin ja olen siis melko nätti 40+ nainen.

Sama. Olen sporttinen, hoikka, siro, naisellinen, perusnätti, Iloinen, ystävällinen ja kunnollinen. 95% miehistä hakee Tinderistä joko panoa tai sitten kevyt suhdetta, ei parisuhdetta. Oma kokemukseni on, että hyvin vähän siellä on tosissaan parisuhdetta etsiviä. Lisäksi miehet sanovat: olen nätti, naisellinen, hauska mutta silti en vaan näemmä kolahda. Osaan keskustella hyvin monipuolisesti, olen rento ja nauravainen, olen kiinnostunut treffikumppanista. Mutta. En harrasta irtoseksiä. En etsi satunnaista tapailuseuraa, toki haluan rauhassa ensin tutustua, enkä kaipaa naimisiin. Haluan vain aidon parisuhteen, jos sopiva kumppani tulee kohdalle.

En tiedä mikä minussa on vikana. Ehkä lyhyyteni on se este, koska olen 12 v kokoinen, hyvin pieni nainen. Enkä todellakaan etsi komeaa miestä. Mutta vaadin, että mies on tasapainoinen, mukava, rento ja kunnollinen. Haen 40-55 v ikähaarukassa. Mies ei saa tupakoida, kaljoittellla, olla tyhmä tai lihava.

Vierailija
84/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada liian monta asiaa osumaan kohdilleen

a) että mies miellyttäisi fyysisesti, että olisi hyvää seksuaalista kemiaa

b) että mies miellyttäisi luonteeltaan

c) että molempien elämän tavoitteet kohtaisivat

d) ja sitten minun pitäisi vielä vastata miehen odotuksia

Oikeesti, kyllä tämä on vaan niin tuuripeliä, että löytää jonkun. Nuorempana tuo oli vielä hiukan helpompaa, mutta mitä enemmän vuosia vierii, sen vaikeammaksi tämä menee. Toki aina voisi vain "tyytyä" johonkin tyyppiin, mutta itse en usko pariutumisen vain pariutumisen vuoksi.

Vierailija
85/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse lähestynyt Tinderin kaikkein rumimpia naisia ap?

Niinpä.

Ei tietenkään. Ap katselee siel kauniiden naisten profiileita. Hänelle kelpaa vain kaunis nainen ja kun he eivät kelpuuta häntä, niin hän avaa palstalle haukkumaketjun, että niissä naisissa on vikaa.

Näinhän nämä menevät. Alkuillasta palstalla oli vielä ketju, missä miehet valittivat, kun naiset Tinderissä tykkäävät vain komeista miehistä (se kuuluisa 10 %) ja miehet eivät saa siellä tasoistaan naista. Viimeisin lukemani kirjoittaja kertoi, kuinka hänen kaverinsakin, ihan ok näköiset miehet, eivät Tinderistä saaneet mitään mutta livenä löysivät lähes mallin tasoiset naiset.

Ja sitten nämä valittavan naisten nirsoudesta ja siitä, että naiset tykkäävät vain omasta mielestään hyvännäköisistä miehistä :-DDD

Vierailija
86/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkikaupasta ei vaan malta lähteä pois vaan pitää maistella vielä yhtä, tai kahta, tai kolmea.

Niin tekisit itsekin, jos pystyisit.

Vierailija
87/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen roikkunut deittipalstalla aika kauan. 95% miesten lähestymisistä on flirttejä, vaikka nimenomaan olen ilmoittanut, että ne ei johda mihinkään enkä halua niitä. Muutama prosentti on yhdentekeviä "moi. mitä kuuluu" -viestejä, jotka eivät myöskä johda yhtään mihinkään, koska lähettäjä ei selvästi osaa kirjoittaa. Näihin lasken myös seksiehdotukset tai muut seksiin viittaavat ääliömäisyydet (sillä nekin torppaan esittelyssäni). Loput ehkä ovat asiallisia, kivoja viestejä, mutta karahtavat kiville joko treffien jälkeen (kun ei vaan sytytä) tai sitten viestinvaihto hiipuu ja/tai jompi kumpi feidaa.

Sama. Olen sporttinen, hoikka, siro, naisellinen, perusnätti, Iloinen, ystävällinen ja kunnollinen. 95% miehistä hakee Tinderistä joko panoa tai sitten kevyt suhdetta, ei parisuhdetta. Oma kokemukseni on, että hyvin vähän siellä on tosissaan parisuhdetta etsiviä. Lisäksi miehet sanovat: olen nätti, naisellinen, hauska mutta silti en vaan näemmä kolahda. Osaan keskustella hyvin monipuolisesti, olen rento ja nauravainen, olen kiinnostunut treffikumppanista. Mutta. En harrasta irtoseksiä. En etsi satunnaista tapailuseuraa, toki haluan rauhassa ensin tutustua, enkä kaipaa naimisiin. Haluan vain aidon parisuhteen, jos sopiva kumppani tulee kohdalle.

En tiedä mikä minussa on vikana. Ehkä lyhyyteni on se este, koska olen 12 v kokoinen, hyvin pieni nainen. Enkä todellakaan etsi komeaa miestä. Mutta vaadin, että mies on tasapainoinen, mukava, rento ja kunnollinen. Haen 40-55 v ikähaarukassa. Mies ei saa tupakoida, kaljoittellla, olla tyhmä tai lihava.

oisko se koira hyvä?

Vierailija
88/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti. En käytä Tinderiä tai muutakaan deittiportaalia, koska

1. Rimani on korkealla.

2. Se on korkealla siksi, etten vain erehtyisi seurustelemaan.

3. Sinkkuuden haittoja vähemmän, kuin parisuhdehaittoja.

4. Munaa saa ilman parisuhdetta.

5. En harrasta irtosuhteita, mutta vakipanoja kyllä.

6. Saan vakipanoja ilman deittiprofiilia. 

Mielestäni ikitinderöitsijä/-llä on

1. Epärealistiset käsitykset itsestään.

2. Nirsoja.

3. Matala moraali.

4.  Eivät tiedä mitä haluavat.

5. Pätevä syy, miksei kelpaa parisuhteeseen. (Hän ei vain tiedä sitä itse)

6. Vaikka tietäisikin, ei halua/pysty korjaamaan sitä.

7. Mt ongelma tai muu sairas käyttäytymismalli. 

Vierailija
89/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oisko se koira hyvä?

Eiköhän suurimmalla osalla ole jo koira. Koiran ainoa huono puoli on se, miten se sitoo. Plussapuolia paljon. 

Vierailija
90/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä olen kaunis nainen, mutta naisena voin sanoa, ettei sitä nyt halua tyytyä ihan kehen vain siksi että nyt vain olis joku. Itse olin Tinderissä pitkään ja aika ahkerasti myös deittailin, mutten yksinkertaisesti kyennyt ihastumaan yhteenkään mieheen siellä. Syy oli se, ettei meillä ollut mitään yhteistä pohjaa, ei tuttavapiiriä, harrastuksia, ei yhtään mitään oikeaa yhteistä kenenkään randomisti tinderistä löydetyn kanssa. Lopulta löysin edellisen mieheni työpaikan ja nykyisen harrastuksen kautta. Ehkä juuri tuo sai ihastumaan, että oli jotain selkeästi yhdistävää, yhteisiä tuttuja jne.

Vierailija
91/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä olen kaunis nainen, mutta naisena voin sanoa, ettei sitä nyt halua tyytyä ihan kehen vain siksi että nyt vain olis joku. Itse olin Tinderissä pitkään ja aika ahkerasti myös deittailin, mutten yksinkertaisesti kyennyt ihastumaan yhteenkään mieheen siellä. Syy oli se, ettei meillä ollut mitään yhteistä pohjaa, ei tuttavapiiriä, harrastuksia, ei yhtään mitään oikeaa yhteistä kenenkään randomisti tinderistä löydetyn kanssa. Lopulta löysin edellisen mieheni työpaikan ja nykyisen harrastuksen kautta. Ehkä juuri tuo sai ihastumaan, että oli jotain selkeästi yhdistävää, yhteisiä tuttuja jne.

Minä taas olen kaksi kertaa elämässäni rakastunut oikeasti, mutta en koskaan etsimällä nettisivustoilta vaan ihan vaan kun on tullut oikea ihminen vastaan. Sitten on soviteltu elämät yhteen. 

Vierailija
92/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvitsee apua, ei ne pärjää ilman miehiä.

Vierailija
93/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis nainen aina saa miehen

oot sit ruma tai keskiverto

Vierailija
94/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaunis nainen aina saa miehen

oot sit ruma tai keskiverto

Ei pidä paikkaansa, mutta jos pitäisi, kertoisi enemmän miehistä kuin naisista. 

Vierailija
95/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen. Haluaisin parisuhteen, mutta en kliseisesti ”väkisin”. Tapailen miehiä, joille kelpaisin, mutta minä en tunne samoin. Tai päinvastoin, miehet joista olen kiinnostunut, eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Jatkan etsintöjä, välillä luovutan ja jatkan taas jos siltä tuntuu.

Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.

Et ole. Suomessa ei ole eikä ole ollut yhtään kaunista naista, koskaan. Keskimääräistä paremman näköinen voit olla mutta se ei Suomessa paljoa vaadi.

Mitäpä jos tulisit ulos sieltä pikku kuplastasi. Matkustele edes hieman ulkomailla niin näet oikeasti kauniita naisia.

Viro ja Venäjä löytyykin heti Tinder kantaman päästä. Voi ei! Nehän ei huolikaan köyhää 😭

Vierailija
96/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on helppo saada mutta vaikea pitää :D

Jos itse yhtään kuvittelisin kuuluvani ”kauniiden” joukkoon, niin tässäpä se on tiivistetty. :)

Vierailija
97/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on helppo saada mutta vaikea pitää :D

Ihankuin minun kirjoittama kommentti! Niin samaa

mieltä.

Vierailija
98/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen. Haluaisin parisuhteen, mutta en kliseisesti ”väkisin”. Tapailen miehiä, joille kelpaisin, mutta minä en tunne samoin. Tai päinvastoin, miehet joista olen kiinnostunut, eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Jatkan etsintöjä, välillä luovutan ja jatkan taas jos siltä tuntuu.

Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.

Tämähän se aika usein on, että kiinnostuksen kohteet eivät vain yksinkertaisesti kohtaa. Se kenestä itse on kiinnostunut ei kiinnostu sinusta ja toisin päin. Tietenkin tähän juoksee joku saivartelemaan liian korkeista standardeista ja jäkä jäkä, mutta ei sillä syyllä loppupeleissä ole väliä, jos sitä kiinnostusta vain ei ole.

Enkä edes usko, että todellisuudessa tuokaan juttu on mistään listamaisista vaatimuksista kyse, joita välttämättä noin vain voi laskea suuntaan tai toiseen, koska hyvin harvoin ihmismieli ja tunteet sillä tavalla toimivat, ei itsellä ainakaan. Paperille voin kirjoittaa ties millaisen vaatimuslistan unelmamiehestä, mutta todellisuus harvoin menee sillä tavalla.

Vierailija
99/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse lähestynyt Tinderin kaikkein rumimpia naisia ap?

Niinpä.

Ei tietenkään. Ap katselee siel kauniiden naisten profiileita. Hänelle kelpaa vain kaunis nainen ja kun he eivät kelpuuta häntä, niin hän avaa palstalle haukkumaketjun, että niissä naisissa on vikaa.

Näinhän nämä menevät. Alkuillasta palstalla oli vielä ketju, missä miehet valittivat, kun naiset Tinderissä tykkäävät vain komeista miehistä (se kuuluisa 10 %) ja miehet eivät saa siellä tasoistaan naista. Viimeisin lukemani kirjoittaja kertoi, kuinka hänen kaverinsakin, ihan ok näköiset miehet, eivät Tinderistä saaneet mitään mutta livenä löysivät lähes mallin tasoiset naiset.

Ja sitten nämä valittavan naisten nirsoudesta ja siitä, että naiset tykkäävät vain omasta mielestään hyvännäköisistä miehistä :-DDD

Jep jep, eli ihan samalla tavalla itsekin tähdättäisiin sinne top kymppiin, jos vaan mahdollisuus on! Samahan se on näissä irtoseksivalituksissa, kun naiset kuulemma niitä saavat ihan koko ajan ja hyi, että. Toki itsehän hurjasteltaisiin kymmen kertaisesti, jos vaan onnistuisi.

Vierailija
100/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinäkö TAISTELET naisista siellä? Missä? Miten?

Valtaosa ei kyllä taistele.

- moi

- mitä sun iltaan

- sun huulet näyttäisi hyvältä mun patukan ympärillä

- tuu paneen

Tässä yleisimpiä viestityyppejä, mitä naiset saa.

Oma kokemus aikanaan deittisivuilla täsmälleen sama. Miljoona flirttiä (olin sanonut profiilissa, etten vastaa pelkkään flirttiin) ja Moikka, Kiinnostaako varattu, Salasuhdetta? jne. Ehkä yksi SADASTA kirjoitti enemmän kuin lauseen, ei niinkään moni.

Ehkä yksi tuhannesta osoitti edes lukeneensa profiilitekstini.

Kävijöitä ja matcheja oli kyllä valtavasti.

Luulisi, että jos miehet TAISTELEE kaunista naisista, ne lukis profiilin ja kirjoittaisi edes 2 - 3 lausetta (joissa ei pyydetä seksiä "tai edes suikkaria"). N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan