Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.
Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lähestynyt Tinderin kaikkein rumimpia naisia ap?
Niinpä.
Ei tietenkään. Ap katselee siel kauniiden naisten profiileita. Hänelle kelpaa vain kaunis nainen ja kun he eivät kelpuuta häntä, niin hän avaa palstalle haukkumaketjun, että niissä naisissa on vikaa.
Mikseivät komeat miehet saa naista? Heitäkin pyörii siellä vuodesta toiseen.
Jollain miehillä on sellainen kumman suoraviivainen ajatuksenkulku, että kaunis nainen on jotenkin muutenkin sopiva kumppani. Ja jos nainen ei ole kaunis, hänen tulisi olla tyytyväinen siihen, että mies siitä huolimatta on hänen kanssaan ja naisen tulisi olla mahdollisimman vaivaton - ei turhaa ääntä = miehen korvissa valitusta, toiveita = mies kokee vaatimuksina ja jos nainen ei olekaan vaivaton vaan oma yksilönsä, pahimmillaan mies heittäytyy vihamieliseksi.
Siksi naiselle on turvallisinta mennä yksiin vain aidosti rakastuneen miehen kanssa, jonka kanssa on riittävästi yhteistä kosketuspintaa ja hyvä olo yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää noiden naisten etsivän suhdetta? Itse en ainakaan etsi, sillä olen jo (avoimessa) suhteessa ja Tinder on minulle vain ajanvietettä.
Toivottavasti kerrot profiilissasi, että olet Tinderissä vain viettämässä aikaa.
Miksi se pitäisi kertoa? Jos lataa tinderin niin tuleeko siinä mukana velvollisuus tavata sen kautta muita? En nähnyt tätä kohtaa siellä.
Eri
Kuulun varmaan tuohon kaunis-kategoriaan mutten ole sinkku.
Jos nyt kuitenkin jostain syystä päätyisin sinkkumarkkinoille niin seulani sopivan kumppanin suhteen olisi todella tiheä. Olen tähän ikään mennessä tavannut jo monia ihmisiä ja oppinut mitä haluan ja mistä pidän.
Nuorempana sitä kun ei vielä oikein tiennyt että mitä haluaa, mitä ei kumppaniltaan siedä, missä on raja millekin asialle. Silloin oli ihan jees pyöriä semi-ok hepun kanssa jonkun aikaa ja sitten laittaa uutta matoa koukkuun.
Niin että vaikka niitä miehiä ympärillä ulkonäön takia pörräisi niin ei se oikean kumppanin löytäminen silti ole helppoa. Tarvitaan paljon sattumaa sekä oikeaa aikaa ja paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä tuubaa, että kauniin naisen olisi helpompi saada mies. Ei tietenkään ole.
Parisuhdemarkkinoilla ensinnäkin pariudutasn yleensä samantasoisen kumppanin kanssa. Kaunis nainen ja komea mies, keskiverto ja keskiverto ja ruma ja ruma.Niillä komeilla miehillä on paljon vientiä, eivätkä he ehkä halua sitoutua. Ymmärrän hyvin, ettei kaunis nainen halua rumemman näköistä miestä. Ihan vastaavasti kuin ymmärrän niitä komeita miehiä, jotka eivät halua rumempaa naista.
Eli jokainen etsii tasoistaan kumppania. Lisäksi muutkin seikat vaikuttavat kuin ulkonäköä ja entisestään vaikeuttavat yhtälöä.
PS. Miksi sinö itse ap et ole jo pariutunut? Miksi edes kstselet Tinderistä kauniiden naisten profiileja, oletko itse komea miesmalli vai katseletko itseäsi ylempitasoisia naisia? Oletko etsinyt tinderistä huomattavasti itseäsi rumempia naisia, ottanut heihin yhteyttä ja pyrkinyt parisuhteeseen heidän kanssaan? Etkö? Mikset?... Luulisi että sillä lailla saidit sen parisuhteen. Miksi se ei kelpaakaan sinulle?
Olen ruma, lyhyt, pieni munainen ja minulla on huonot hampaat. En ole töissä. Eli en kelpaa. Kauniit naiaet kelpaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä tuubaa, että kauniin naisen olisi helpompi saada mies. Ei tietenkään ole.
Parisuhdemarkkinoilla ensinnäkin pariudutasn yleensä samantasoisen kumppanin kanssa. Kaunis nainen ja komea mies, keskiverto ja keskiverto ja ruma ja ruma.Niillä komeilla miehillä on paljon vientiä, eivätkä he ehkä halua sitoutua. Ymmärrän hyvin, ettei kaunis nainen halua rumemman näköistä miestä. Ihan vastaavasti kuin ymmärrän niitä komeita miehiä, jotka eivät halua rumempaa naista.
Eli jokainen etsii tasoistaan kumppania. Lisäksi muutkin seikat vaikuttavat kuin ulkonäköä ja entisestään vaikeuttavat yhtälöä.
PS. Miksi sinö itse ap et ole jo pariutunut? Miksi edes kstselet Tinderistä kauniiden naisten profiileja, oletko itse komea miesmalli vai katseletko itseäsi ylempitasoisia naisia? Oletko etsinyt tinderistä huomattavasti itseäsi rumempia naisia, ottanut heihin yhteyttä ja pyrkinyt parisuhteeseen heidän kanssaan? Etkö? Mikset?... Luulisi että sillä lailla saidit sen parisuhteen. Miksi se ei kelpaakaan sinulle?
Olen ruma, lyhyt, pieni munainen ja minulla on huonot hampaat. En ole töissä. Eli en kelpaa. Kauniit naiaet kelpaa kaikille.
Ehkä sinun on erittäin vaikea kelvata rumemmallekaan, ellet pysty kuvailemaan itseäsi millään positiivisella tavalla. Ja jos taas pystyt.... sitä puolta sitten vaan kehittämään.
Yleensä sekä rumalle että kauniille naiselle on turn off, jos mies juoksee hänen perässään vain ulkonäön vuoksi, vaikka se itsetuntoa hivelisikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen. Haluaisin parisuhteen, mutta en kliseisesti ”väkisin”. Tapailen miehiä, joille kelpaisin, mutta minä en tunne samoin. Tai päinvastoin, miehet joista olen kiinnostunut, eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Jatkan etsintöjä, välillä luovutan ja jatkan taas jos siltä tuntuu.
Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.
Et ole. Suomessa ei ole eikä ole ollut yhtään kaunista naista, koskaan. Keskimääräistä paremman näköinen voit olla mutta se ei Suomessa paljoa vaadi.
Mitäpä jos tulisit ulos sieltä pikku kuplastasi. Matkustele edes hieman ulkomailla niin näet oikeasti kauniita naisia.
"Olen ruma, lyhyt, pieni munainen ja minulla on huonot hampaat. En ole töissä. Eli en kelpaa. Kauniit naiaet kelpaa kaikille."
No eivät todellakaan kelpaa. Esimerkiksi jos naisella on liikaa koulutusta, ei kelpaa. Ja ylläripylläri, monille miehille merkitsee myös naisen persoonallisuus. Ei kaikilla kauniilla ihmisillä ole mukava persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis nainen. Haluaisin parisuhteen, mutta en kliseisesti ”väkisin”. Tapailen miehiä, joille kelpaisin, mutta minä en tunne samoin. Tai päinvastoin, miehet joista olen kiinnostunut, eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Jatkan etsintöjä, välillä luovutan ja jatkan taas jos siltä tuntuu.
Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.Et ole. Suomessa ei ole eikä ole ollut yhtään kaunista naista, koskaan. Keskimääräistä paremman näköinen voit olla mutta se ei Suomessa paljoa vaadi.
Mitäpä jos tulisit ulos sieltä pikku kuplastasi. Matkustele edes hieman ulkomailla niin näet oikeasti kauniita naisia.
Tuo nyt taas on sinun näkemyksesi asiasta. Ehkä sinun kannattaa matkustaa sinne, missä on sinun mielestäsi kauniita naisia, jos heidän seuraansa kaipaat.
Etsi raitista miestä, jonka kanssa pitäisi vielä olla sitä kemiaa. Normaali paino. Ei näitä paljon ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ärsyttää tuollainen ilmaus että kelpaisin jollekin. Että ulkokuoreni on niin hyvä että sen perusteella minulle olisi ottajia. En ole mikään käytetty autonromu, joka kelpaa ruosteisten raatojen keskeltä monellekin kaksilahkeiselle, vaan ihan itsenäinen, ajatteleva ja tunteva henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkän ulkonäön perusteella kelpaaminen jollekin onkin juuri se parisuhde jota kaikki haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.Et ole. Suomessa ei ole eikä ole ollut yhtään kaunista naista, koskaan. Keskimääräistä paremman näköinen voit olla mutta se ei Suomessa paljoa vaadi.
Voi kiitos.
Olen asunut viimeiset 16 vuotta ulkomailla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haen parisuhdetta ikäisistäni naisista ja olen rehellinen. Valitettavasti olen työtön ja naiset eivät deittaile työttömiä.
Oletko kokeillut työttömiä naisia?
Luuletko, että työtön mies kelpaisi työttömälle naiselle? Oletko koskaan tavannut yhtään naista?
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Karkkikaupasta ei vaan malta lähteä pois vaan pitää maistella vielä yhtä, tai kahta, tai kolmea.
Kulutan tinderissä aikaani. Ei aikomustakaan parisuhteeseen ennen ensi syksyä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta ärsyttää tuollainen ilmaus että kelpaisin jollekin. Että ulkokuoreni on niin hyvä että sen perusteella minulle olisi ottajia. En ole mikään käytetty autonromu, joka kelpaa ruosteisten raatojen keskeltä monellekin kaksilahkeiselle, vaan ihan itsenäinen, ajatteleva ja tunteva henkilö.
Tämä on jotenkin outoa miten jotkut kuten ap ja ylläoleva unohtavat että naiset ovat tuntevia ja ajattelevia ihmisiä eikä vain joku kuori joka kelpaa tai ei kelpaa kasalle miehiä .
Toivottavasti kerrot profiilissasi, että olet Tinderissä vain viettämässä aikaa.