Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.
Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkikaupasta ei vaan malta lähteä pois vaan pitää maistella vielä yhtä, tai kahta, tai kolmea.
Niin tekisit itsekin, jos pystyisit.
Juurihan kerroin että näin toimin, en malta poistua Tinderistä, Kaikkien Naisten Karkkikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Amen. 4-kymppisenä sinkkuna, lapsettoman, hyvin toimeentulevana ja kauniina naisena seuraa löytyy netistä seuraavista kategorioista:
A) hyvännäköiset miehet, jotka ovat köyhiä, pössytteleviä pummeja vuokra-asunnoissaan ja ilman kunnollista koulutusta sekä työpaikkaa.
B) ok-näköiset ja toimeentulevat miehet, joiden hankalan luonteen takia parisuhde ei tule onnistumaan. Taustalle äärimmäisen vaikea ero ja edelleen menossa riita huoltajuuskysymyksistä
C) epätoivoiset ja elämää näkemättömät nörtit, joilla on koulutus ja työ mutta jotka eivät ole koskaan vetäneet naisia puoleensa
Kiitos ei, jatkan sinkkuna hymyillen enkä halua tutustua enää yhteenkään nettimieheen.
Tämä oli avaava viesti. Itse kun olen:
epätoivoinen ja elämää näkemätön nörtti, joka on köyhä vuokra-asunnossa ilman kunnollista koulutusta ja pysyvää työpaikkaa,
niin on hyvä tietää, että ei tässä kannata edes yrittää, koska ei tällaisella pohjasakalla olisikaan mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen.
Kiitos siis silmieni avaamisesta.
Sinä voit vaikuttaa tilanteeseesi. Lue itsellesi kunnollinen koulutus, jolla työllistyt pysyvään työsuhteeseen. Jos taakkanasi olisi joku krooninen ja vakava mt-häiriö tai addiktio (päihteet, pelit, ruoka), niin tilanne olisi huomattavasti huonompi.
En sanonut ettenkö voi. Yritän koko ajan tehdä töitä ollakseni parempi ihminen ja ollakseni tuottava osa yhteiskuntaa. Pyrin koulutuksiin, haen töitä jatkuvasti ja muutenkin yritän pysyä positiivisena vaikka tilanne on mikä on, ja ikäkin alkaa nelosella.
Tuo kaikki on kuitenkin vain epävarmaa tulevaisuutta. Ehkä saan itselleni jonkun perusammatin ja pääsen matalapalkkatöihin. En tiedä tuon lainaamani viestin kirjoittajan ajatuksia, mutta voi olla mahdollista, että hän (ja viestiään yläpeukuttaneet) odottavat mieheltä enemmän kuin minimiä. Ja vaikka ei, niin siltikin minulle jäisi jäljelle vielä epätoivo, elämän näkemättömyys, nörtteys, vuokra-asunto ja köyhyys. Se on vielä paljon painolastia aikuiselle miehelle.
Tee nörtteydestäsi rahahana! Voit perustaa yrityksen, alkaa koodariksi jne ja rikastua nopeastikin, sen jälkeen maailma on avoinna. Millaista naista etsit?
En sanonut ettenkö voi. Yritän koko ajan tehdä töitä ollakseni parempi ihminen ja ollakseni tuottava osa yhteiskuntaa. Pyrin koulutuksiin, haen töitä jatkuvasti ja muutenkin yritän pysyä positiivisena vaikka tilanne on mikä on, ja ikäkin alkaa nelosella.
Tuo kaikki on kuitenkin vain epävarmaa tulevaisuutta. Ehkä saan itselleni jonkun perusammatin ja pääsen matalapalkkatöihin. En tiedä tuon lainaamani viestin kirjoittajan ajatuksia, mutta voi olla mahdollista, että hän (ja viestiään yläpeukuttaneet) odottavat mieheltä enemmän kuin minimiä. Ja vaikka ei, niin siltikin minulle jäisi jäljelle vielä epätoivo, elämän näkemättömyys, nörtteys, vuokra-asunto ja köyhyys. Se on vielä paljon painolastia aikuiselle miehelle.