Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.

Mies kyselee..
28.01.2020 |

Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö joku jo huutaa että tinder on panosovellus? Minä väitän ettei ole, ei se ole edes seuranhakusovellus vaan suuri osa käyttää sitä kännykkäpelinä.

Se on helppo ladata ja luoda profiili vaikka ei olisi kiinnostusta edes löytää mitään, sitä on helppo näpytellä kun on tylsää. Se on kuin sosiaalinen candy crush.

Perustan väitteeni omiin kokemuksiin ja keskusteluihin muiden tinderkäyttäjien kanssa.

Tämä on totta. Itsekin pelasin Tinder-peliä, kun oli tylsää. Pyyhin kaikki vasemmalle, ja mietin jälkeenpäin, että miksi näin tein niin syynä oli se, että en ole tarpeeksi kiinnostunut alkamaan suhteeseen tai edes käymään tutustumassa kehenkään. Olihan siellä ihan kiinnostaviakin miehiä, mutta itsessäni se oli vikana, ettei minua kiinnostanut tutustua juuri sillä hetkellä.

Vierailija
42/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta haluan mukavan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja joka osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Tällä en tarkoita vain hygieniaa vaan tavallista toimeentuloa, siivousta, ruoanlaittoa ja pikkuremontin tekoa. En halua mitään elätettävää tai passattavaa, vielä vähemmän ankeuttajaa tai väheksyjää. Pelkästään näitä viimeisessä lauseessa mainittuja tuntuu olevan tarjolla.

Oikeastiko sinä ja nämä muut miesten haukkujat tässä ketjussa väitätte ettei sieltä löydy kunnon miehiä lainkaan? Aivan varmasti löytyy! Siellä on niin paljon miehiä ettei kaikki voi olla noin huonoja. Teillä on vain rima liian korkealla. Jahtaatte yksisarvista pinkit lasit päässä.

Kysyn vielä kerran: M i t e n   s e   o n   s i n u l t a   p o i s???

Mitä asiasta kysyminen on sinulta pois? Oishan se kiva tietää mitä naiset hakee jos siihen voisi itse vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta haluan mukavan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja joka osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Tällä en tarkoita vain hygieniaa vaan tavallista toimeentuloa, siivousta, ruoanlaittoa ja pikkuremontin tekoa. En halua mitään elätettävää tai passattavaa, vielä vähemmän ankeuttajaa tai väheksyjää. Pelkästään näitä viimeisessä lauseessa mainittuja tuntuu olevan tarjolla.

Oikeastiko sinä ja nämä muut miesten haukkujat tässä ketjussa väitätte ettei sieltä löydy kunnon miehiä lainkaan? Aivan varmasti löytyy! Siellä on niin paljon miehiä ettei kaikki voi olla noin huonoja. Teillä on vain rima liian korkealla. Jahtaatte yksisarvista pinkit lasit päässä.

Mitä jos ei ole mikään pakko olla parisuhteessa? Jos ei halua vain jotain kunnon miestä vaan haluaa että jos alkaa suhteeseen se tuo jotain lisää, mielellään tunnepuolella, omaan elämään?

Vierailija
44/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellanpa milloin ensimmäinen Jonne muistaa mainita, miten naiset mätsäävät vain top 10 miehiä, ja tavismiehet eivät saa mätsejä. Top 10 mies on universaalisisti, geneettisesti komea mies, mutta pyynnöistä huomiotta kukaan Jonne ei ole määritellyt top10 miestä tai kertonut esimerkkiä top 10 miehestä.

Tämä top10 mies on yksisarvinen, joka on olemassa vain keijojen mielikuvituksessa

Vierailija
45/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö joku jo huutaa että tinder on panosovellus? Minä väitän ettei ole, ei se ole edes seuranhakusovellus vaan suuri osa käyttää sitä kännykkäpelinä.

Se on helppo ladata ja luoda profiili vaikka ei olisi kiinnostusta edes löytää mitään, sitä on helppo näpytellä kun on tylsää. Se on kuin sosiaalinen candy crush.

Perustan väitteeni omiin kokemuksiin ja keskusteluihin muiden tinderkäyttäjien kanssa.

Tämä on totta. Itsekin pelasin Tinder-peliä, kun oli tylsää. Pyyhin kaikki vasemmalle, ja mietin jälkeenpäin, että miksi näin tein niin syynä oli se, että en ole tarpeeksi kiinnostunut alkamaan suhteeseen tai edes käymään tutustumassa kehenkään. Olihan siellä ihan kiinnostaviakin miehiä, mutta itsessäni se oli vikana, ettei minua kiinnostanut tutustua juuri sillä hetkellä.

Minä kyllä mätchäilin ja juttelin siellä, se kun oli niin helppoa. Kukaan ei ollut niin kiinnostava että juttelu olisi tinderistä siirtynyt muualle. Ei kiinnostanut tavata ihmisiä livenä. Se oli vähän sama kuin tämä palsta, täällä voi tylsyyttä estääkseen jauhaa kaikenlaista toisten kanssa.

Vierailija
46/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä taivasteltava viikoittain?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3645797/te-naiset-jotka-roikutte-tinder…

25 sivua valmista keskustelua kun pyörää keksitään uusiksi.

Vierailija
47/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin selailemasta deittiprofiileja. En etsi seuraa enkä halua seurustella, mutta on mukava katsella minkä näköisiä on omankin ikäiset ihmiset. Niin tein sellaisen huomion että naiset on siellä saakelin rumia! Joko ihan hemmetin rumia tai kuvat käsitelty pilalle ja siltikin ovat rumia. Miehistä rumia oli 9/10. Luulisin, että tämä vaikuttaa pariutumiseen. Siellä on vain järjettömän rumia ihmisiä ja jos niitä erehtyy pitämään kauniina niin kannattaa tarkastuttaa näkönsä.

Vierailija
48/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No henk koht rima on aika paljon korkeammalla kuin siinä ettei mies juo tai lyö ja on vielä oikein kohtelias naisille.

Mikä ongelma siinä on, jos itse tietää tilanteen ja on mielummin ilman?

Vierailija
49/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellanpa milloin ensimmäinen Jonne muistaa mainita, miten naiset mätsäävät vain top 10 miehiä, ja tavismiehet eivät saa mätsejä. Top 10 mies on universaalisisti, geneettisesti komea mies, mutta pyynnöistä huomiotta kukaan Jonne ei ole määritellyt top10 miestä tai kertonut esimerkkiä top 10 miehestä.

Tämä top10 mies on yksisarvinen, joka on olemassa vain keijojen mielikuvituksessa

Nuo "en saa naista, koska olen työtön" - höpinät menevät samaan sarjaan.

Vierailija
50/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä, jos se vika onkin minussa naisena. Olen itse sen verran yksisarvinen, että keskiverto mies vaan tuskastuu minuun joko niin, ettei ymmärrä minua tai sitten tuntee vierautta tms. Testattu on, ei toimi. Lisäksi haluan miehen, joka on (tietämättään, ei siitä tarvitse mitään projektia ottaa) tukena ja saa minusta ulos parhaimman ja saan kehittyä ja kasvaa. Monesti käy niin, että mies on jarru. Ei tajua naisen älykkyyttä/ lahjoja/ kykyjä uraan eikä niin ollen näe sitä mitenkään tärkeänä, ei halua satsata asuntoon tms.  

Vierailija
51/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin selailemasta deittiprofiileja. En etsi seuraa enkä halua seurustella, mutta on mukava katsella minkä näköisiä on omankin ikäiset ihmiset. Niin tein sellaisen huomion että naiset on siellä saakelin rumia! Joko ihan hemmetin rumia tai kuvat käsitelty pilalle ja siltikin ovat rumia. Miehistä rumia oli 9/10. Luulisin, että tämä vaikuttaa pariutumiseen. Siellä on vain järjettömän rumia ihmisiä ja jos niitä erehtyy pitämään kauniina niin kannattaa tarkastuttaa näkönsä.

Ehkäpä siksi normaali ihminen etsiikin luonteiden yhteensopivuutta eikä ulkonäköä.

Vierailija
52/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vielä kerran: M i t e n   s e   o n   s i n u l t a   p o i s???

Mitä asiasta kysyminen on sinulta pois? Oishan se kiva tietää mitä naiset hakee jos siihen voisi itse vaikuttaa.

Helppoa:

- lue se profiili, siitä käy ilmi osa siitä, mitä he hakevat

- jos sovit profiilitekstin "kriteereihin", laita viestiä ja kysy, mitä ko. nainen hakee

Ihan oikeastiko ajattelet, että jokainen kaunis nainen nettideiteissä hakee samoja asioita ja että me, jotka emme edes ole siellä nettideiteissä, tietäisimme mitä he hakevat?

Vähän järkeä nyt näihin keskusteluihin, kiitos.

Vierailija
53/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa saattaa olla perää.

Vierailija
54/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiselle kyselijälle tiedoksi vähän lukuja. Olen nyt 40-vuotias nainen ja ihastunut elämäni aikana kolme kertaa. Kahden viimeisen ihastuksen kanssa ei syntynyt suhdetta.

Rupesin seurustelemaan 32-vuotiaana "tosi kivan" miehen kanssa mutta kun se ei riittänyt. Minun on parempi olla yksin kuin jonkun toisen kanssa, jota en aidosti rakasta ja jonka kanssa ei välillä ole ihan hulvattoman hauskaa.

Olen ollut treffipalstoilla ehkä viitisen vuotta (en siis enää) mutta en viiden vuoden aikana löytänyt kuin yhden ihmisen, jonka kanssa olisin ollut valmis yrittämään suhdetta. Hän ei silloin halunnut vakavaa suhdetta. Nyt kuusi vuotta tapahtuneen jälkeen näköjään kyllä yrittää lämmitellä välejä.

Mutta joo, useammista kymmenistä treffeistä huolimatta ei kukaan välttämättä kolahda. Tai sitten melkein, kuten kohdallani. Oman kokemukseni perusteella treffipalstoilla olevat miehet ovat kuitenkin n. 99-prosenttisesti sellaisia, etten voisi ikinä kiinnostua edes paperilla.

Aloittaja ei taida edes tietää, mitä rakastuminen on?

Vierailija
55/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies kyselee..

klo 17:00 | 28.1.2020

Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni."

Etsin miestä, jonka kanssa olisi jotain yhteistä. Toivon, että seurustelukumppanin kanssa juttu luistaa ja olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita niin että voisi tehdä yhdessä jotain – vaikka käydä kirppiksellä tai mökillä, ihan tavallisia juttuja. Aika paljon on varmasti periaatteessa ihan kivoja miehiä, joilla ei kuitenkaan ole oikein mitään harrastuksia, eivät tunnu tekevän muuta kuin ravaavat työpaikan ja kodin väliä, eivät seuraa mitä ympärillä tapahtuu, ei ole lempimusiikkiakaan. Joten ei se ole vain itsestä kiinni, kyllä toisen kanssa pitää jotenkin "naksahtaa". Jo toisilla treffeillä tulee ankea olo, jos ei ole mitään puhuttavaa...

Vierailija
56/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäiselle kyselijälle tiedoksi vähän lukuja. Olen nyt 40-vuotias nainen ja ihastunut elämäni aikana kolme kertaa. Kahden viimeisen ihastuksen kanssa ei syntynyt suhdetta.

Rupesin seurustelemaan 32-vuotiaana "tosi kivan" miehen kanssa mutta kun se ei riittänyt. Minun on parempi olla yksin kuin jonkun toisen kanssa, jota en aidosti rakasta ja jonka kanssa ei välillä ole ihan hulvattoman hauskaa.

Olen ollut treffipalstoilla ehkä viitisen vuotta (en siis enää) mutta en viiden vuoden aikana löytänyt kuin yhden ihmisen, jonka kanssa olisin ollut valmis yrittämään suhdetta. Hän ei silloin halunnut vakavaa suhdetta. Nyt kuusi vuotta tapahtuneen jälkeen näköjään kyllä yrittää lämmitellä välejä.

Mutta joo, useammista kymmenistä treffeistä huolimatta ei kukaan välttämättä kolahda. Tai sitten melkein, kuten kohdallani. Oman kokemukseni perusteella treffipalstoilla olevat miehet ovat kuitenkin n. 99-prosenttisesti sellaisia, etten voisi ikinä kiinnostua edes paperilla.

Aloittaja ei taida edes tietää, mitä rakastuminen on?

Juuri näin. Nettideittailu alkaa "väärästä päästä". Ensin tutustutaan ihmisen spekseihin ja ehkä vaihdetaan muutama viesti ja sitten kuvitellaan, että myös kemiat kohtaavat. Still-kuva tai muutama viesti ei vielä kerro yhtään mitään yhteensopivuudesta ja kiinnostavuudesta. En edes tiedä, monetko treffit olen itsekin aikoinani kokenut, mutta kymmenistä puhutaan. Noin joka kolmas kerta minä olin enemmän tai vähemmän kiinnostunut mutta mies ei, noin joka kolmas kerta mies oli kiinnostunut mutta minä en, ja noin joka kolmas kerta molemmat tiesivät välittömästi että juueikiitos.

Vierailija
57/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itsestä kiinni? Jos sinä et löydä ja nainen ei löydä niin eikös siinä ole joko molemmista itsestä kiinni tai molemmissa olosuhteista kiinni. 

Olen pitkään ollut sinkkuna. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa tuntuu omalta. En kyllä ole ollut deittipalstoillakaan. 

Yhtä naista kohti on 100 kiimaista miestä. Luulisi löytyvän.

Ei kiitos millekään sadalle kiimaiselle miehelle. Jos sinulla on tarjota hyvää seksiä ja naisenkin nautinto on tärkeä, sen voi yrittää tuoda esille asenteillaan, ei mitenkään limaisella tavalla. Hyvä seksi kiinnostaa kyllä naisia, jonkun epätoivoisen tyydysalustana oleminen ei todellakaan. 

Vierailija
58/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää noiden naisten etsivän suhdetta? Itse en ainakaan etsi, sillä olen jo (avoimessa) suhteessa ja Tinder on minulle vain ajanvietettä. 

Vierailija
59/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä tuubaa, että kauniin naisen olisi helpompi saada mies. Ei tietenkään ole.

Parisuhdemarkkinoilla ensinnäkin pariudutasn yleensä samantasoisen kumppanin kanssa. Kaunis nainen ja komea mies, keskiverto ja keskiverto ja ruma ja ruma.

Niillä komeilla miehillä on paljon vientiä, eivätkä he ehkä halua sitoutua. Ymmärrän hyvin, ettei kaunis nainen halua rumemman näköistä miestä. Ihan vastaavasti kuin ymmärrän niitä komeita miehiä, jotka eivät halua rumempaa naista.

Eli jokainen etsii tasoistaan kumppania. Lisäksi muutkin seikat vaikuttavat kuin ulkonäköä ja entisestään vaikeuttavat yhtälöä.

PS. Miksi sinö itse ap et ole jo pariutunut? Miksi edes kstselet Tinderistä kauniiden naisten profiileja, oletko itse komea miesmalli vai katseletko itseäsi ylempitasoisia naisia? Oletko etsinyt tinderistä huomattavasti itseäsi rumempia naisia, ottanut heihin yhteyttä ja pyrkinyt parisuhteeseen heidän kanssaan? Etkö? Mikset?... Luulisi että sillä lailla saidit sen parisuhteen. Miksi se ei kelpaakaan sinulle?

Vierailija
60/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse lähestynyt Tinderin kaikkein rumimpia naisia ap?

Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän