Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.

Mies kyselee..
28.01.2020 |

Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sinulta pois, jos sinulle ventovieras nainen ei ole löytänyt etsimäänsä?

Vierailija
2/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä naiset eivät ole löytäneet riman ylittäjiä tai todellisuudessa itse alittavat riman eivätkä kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois, jos sinulle ventovieras nainen ei ole löytänyt etsimäänsä?

Miksi se multa pois olisi? Olen vain kiinnostunut millaista puolisoa he hakevat.

Vierailija
4/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hakevat pelkkää seksiä.

Vierailija
5/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se multa pois olisi? Olen vain kiinnostunut millaista puolisoa he hakevat.

Varmaankin sellaista, johon ihastuvat ja rakastuvat ihan kuten kaikki me muutkin.

Vierailija
6/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy mikä tahansa, yksi asia on varma. Ulina ei auta mitään.

Vierailija
7/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin sellaista, johon ihastuvat ja rakastuvat ihan kuten kaikki me muutkin.

Taitavat elää fantasiamaailmassa.

Vierailija
8/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ja mitä sitten? Miten se sinun eläämääsi mihinkään suuntaan liikuttaa?

Vierailija
9/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli syy mikä tahansa, yksi asia on varma. Ulina ei auta mitään.

kuka ulisee?

Vierailija
10/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kauneus poista sitoutumiskammoa, hankalaa persoonaa, liiallista nirsoutta yms yms. Voivat olla livenä jotain ihan muuta mitä kuvissa. Jotkut tahtomattaan houkuttavat puoleensa lähinnä miehiä joita eivät itse halua. Monta syitä.

Itse olen nykyään parisuhteessa, mutta itse olin niitä joille kelpasi aivan pienen pieni prosentti miehistä. Nyt 30+v kestäisi paljon kauemmin löytää sopiva kumppani ja olisinkin paljon mielummin kokonaan yksin kuin tekisin merkittäviä kompromisseja.

Vierailija
11/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että haluvat suhdetta?

Vierailija
12/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisiin viitsi edes ottaa yhteyttä. Ajan hukkaa, kun eivät ole tosissaan liikkeellä.

Vierailija
13/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että he ovat olleet siellä koko tämän ajan, jonka sinä olet ollut poissa? Ehkä hekin ovat tavanneet kiinnostavia miehiä ja välillä seurustelleetkin joidenkin kanssa? 

Vierailija
14/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on helppo saada mutta vaikea pitää :D

Vierailija
15/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä heillä on terve tunne-elämä ja itsetunto sekä sitkeys, jota tavoitteen saavuttaminen edellyttää.

Ja toisaalta; miksi luulet ettei heillä ole ollut pitkiäkin suhteita? Saahan nyt Tinderiin mennä vaikka Halla-aho.

Vierailija
16/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pariutuminen on aina ulkonäköasia?

Olen roikkunut deittipalstalla aika kauan. 95% miesten lähestymisistä on flirttejä, vaikka nimenomaan olen ilmoittanut, että ne ei johda mihinkään enkä halua niitä. Muutama prosentti on yhdentekeviä "moi. mitä kuuluu" -viestejä, jotka eivät myöskä johda yhtään mihinkään, koska lähettäjä ei selvästi osaa kirjoittaa. Näihin lasken myös seksiehdotukset tai muut seksiin viittaavat ääliömäisyydet (sillä nekin torppaan esittelyssäni). Loput ehkä ovat asiallisia, kivoja viestejä, mutta karahtavat kiville joko treffien jälkeen (kun ei vaan sytytä) tai sitten viestinvaihto hiipuu ja/tai jompi kumpi feidaa.

Niin ja olen siis melko nätti 40+ nainen.

Vierailija
17/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin itsestä kiinni? Jos sinä et löydä ja nainen ei löydä niin eikös siinä ole joko molemmista itsestä kiinni tai molemmissa olosuhteista kiinni. 

Olen pitkään ollut sinkkuna. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa tuntuu omalta. En kyllä ole ollut deittipalstoillakaan. 

Vierailija
18/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että he ovat olleet siellä koko tämän ajan, jonka sinä olet ollut poissa? Ehkä hekin ovat tavanneet kiinnostavia miehiä ja välillä seurustelleetkin joidenkin kanssa? 

Eli jatkuva haku päällä jos löytyis parempi?

Vierailija
19/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itsestä kiinni? Jos sinä et löydä ja nainen ei löydä niin eikös siinä ole joko molemmista itsestä kiinni tai molemmissa olosuhteista kiinni. 

Olen pitkään ollut sinkkuna. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa tuntuu omalta. En kyllä ole ollut deittipalstoillakaan. 

Yhtä naista kohti on 100 kiimaista miestä. Luulisi löytyvän.

Vierailija
20/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö joku jo huutaa että tinder on panosovellus? Minä väitän ettei ole, ei se ole edes seuranhakusovellus vaan suuri osa käyttää sitä kännykkäpelinä.

Se on helppo ladata ja luoda profiili vaikka ei olisi kiinnostusta edes löytää mitään, sitä on helppo näpytellä kun on tylsää. Se on kuin sosiaalinen candy crush.

Perustan väitteeni omiin kokemuksiin ja keskusteluihin muiden tinderkäyttäjien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi