Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.
Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.
Kommentit (143)
Mistä tiedät, että ovat OIKEASTI kauniita.oot niin sinisilmäinen, että uskot kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sen kauniin naisen on saada miestä kun se ei edes osaa vastata viesteihin.
Naiset myös vaativat miehiltä aivan liikaa.
Naisille ei kelpaa mies kuka on oma itsensä.
Jos tuo "olla oma itsensä" tarkoittaa jotain aiheetonta kiukuttelua, piruilua tai alatyylisten juttujen heittämistä heti kättelyssä, ylimielisyyttä, valehtelua tai arvostuksen puutetta niin kyllä, ei todellakaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sen kauniin naisen on saada miestä kun se ei edes osaa vastata viesteihin.
Miksi ei vastaa? Minulla ainakin johtuu ihan yksiselitteisesti siitä, etten ole kiinnostunut kyseisestä miehestä. Jos mies on kiinnostava, vastaan välittömästi ja olen viestittelyssäkin oma-aloitteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Amen. 4-kymppisenä sinkkuna, lapsettoman, hyvin toimeentulevana ja kauniina naisena seuraa löytyy netistä seuraavista kategorioista:
A) hyvännäköiset miehet, jotka ovat köyhiä, pössytteleviä pummeja vuokra-asunnoissaan ja ilman kunnollista koulutusta sekä työpaikkaa.
B) ok-näköiset ja toimeentulevat miehet, joiden hankalan luonteen takia parisuhde ei tule onnistumaan. Taustalle äärimmäisen vaikea ero ja edelleen menossa riita huoltajuuskysymyksistä
C) epätoivoiset ja elämää näkemättömät nörtit, joilla on koulutus ja työ mutta jotka eivät ole koskaan vetäneet naisia puoleensa
Kiitos ei, jatkan sinkkuna hymyillen enkä halua tutustua enää yhteenkään nettimieheen.
Tämä oli avaava viesti. Itse kun olen:
epätoivoinen ja elämää näkemätön nörtti, joka on köyhä vuokra-asunnossa ilman kunnollista koulutusta ja pysyvää työpaikkaa,
niin on hyvä tietää, että ei tässä kannata edes yrittää, koska ei tällaisella pohjasakalla olisikaan mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen.
Kiitos siis silmieni avaamisesta.
Sinä voit vaikuttaa tilanteeseesi. Lue itsellesi kunnollinen koulutus, jolla työllistyt pysyvään työsuhteeseen. Jos taakkanasi olisi joku krooninen ja vakava mt-häiriö tai addiktio (päihteet, pelit, ruoka), niin tilanne olisi huomattavasti huonompi.
No kun ne miehet on sellaisia AP:n tyylisiä, parempi olla ilman.
Ei kelpaa joku työtön, kouluttamaton mammanpoika. Miksi ihmeessä pitäisi kelvata?
Mä oon 25 vuotias ja edelleen sinkku mitä ihmettelen suuresti 🤷♀️ se oikea mies tulee sitten vastaan kun tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Amen. 4-kymppisenä sinkkuna, lapsettoman, hyvin toimeentulevana ja kauniina naisena seuraa löytyy netistä seuraavista kategorioista:
A) hyvännäköiset miehet, jotka ovat köyhiä, pössytteleviä pummeja vuokra-asunnoissaan ja ilman kunnollista koulutusta sekä työpaikkaa.
B) ok-näköiset ja toimeentulevat miehet, joiden hankalan luonteen takia parisuhde ei tule onnistumaan. Taustalle äärimmäisen vaikea ero ja edelleen menossa riita huoltajuuskysymyksistä
C) epätoivoiset ja elämää näkemättömät nörtit, joilla on koulutus ja työ mutta jotka eivät ole koskaan vetäneet naisia puoleensa
Kiitos ei, jatkan sinkkuna hymyillen enkä halua tutustua enää yhteenkään nettimieheen.
Amen. Sama kokemus minulla. Muuten samat speksit kuin sinulla, paitsi en ole kaunis, mutta se ei näköjään vaikuta tarjontaan. 😬
En kelvannut kenellekkään. Noin 40 miestä tuli tavattua vuosien 2015-209 aikana; kaikki ghostasivat, yksikään ei antanut selvää syytä miksi en kelvannut. Itse miettinyt pääni puhki mitä tein väärin... vastausta en tule saamaan. Enää en tapaa ketään. Koskaan. N31 (ikisinkku)
Esimerkkinä eräs kaunis nainen jonka itse tunnen ja roikkuu tinderissä vuodesta toiseen:
-on erittäin epälojaali, aluksi tosi mukava ja kaikki tykästyy häneen, mutta hylkää ystävät ja kavert heti kun hän itse löytää parempaa tekemistä tai parempaa seuraa (ehkä kauneus on johtanut siihen että hänen on niin helppo löytää uutta seuraa ja siksi ei koe tarvetta ylläpitää ystävyyssuhteita) Jälkeensä jättää kuitenkin paljon pettyneitä ja jopa vihaisia ihmisiä
-hän on tällainen avoimien suhteiden kannattaja, vaikka seurustelee niin joka kerta baarissa roikkuu uuden miehen kaulassa (kuka mies haluaisi tällaista naista?) Vähän säälin kuinka tossun alla hänen poikakaverinsa on
-käyttää huumeita ainakin viihdekäytössä ja voi lyhyessä ajassa muuttua persoonaltaan tosi paljon
Hauska yksityiskohta on että kun aluksi tutustuin tähän naiseen, hetken ajan kuluttua sain hänen käytöksensä perusteella (ei mikään erityinen tapahtuma, vaan yleisesti) kuvan että huono idea olla enää yhteydessä. Kuitenkin oli minulle erittäin mukava ja ystävällisenä ihmisenä päätin sitten antaa tilaisuuden. Voitte arvat millainen pettymys siitä syntyi. Hyvin harvoin saan tuollaisen tunteen (kuin joku kuudes aisti) että tämä ihminen tietää huonoa, piti kuitenkin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 25 vuotias ja edelleen sinkku mitä ihmettelen suuresti 🤷♀️ se oikea mies tulee sitten vastaan kun tulee
Mä oon 29 vuotias ja edelleen sinkku mitä ihmettelen suuresti 🤷♂️ se oikea nainen tulee sitten vastaan kun tulee
Miksi huonon miehen tulisi kelvata?
Miksi pitäisi kelvata työtön, kouluttamaton ja taloudellisesti tyhmä mies, jolle kelpaa vain kaunis nainen?
Valitkaa vaan ruma, ilkeä ja tyhmä nainen. Vastaavaa valintaa vaaditte naisilta.
Tai sitten useemmalla feikkiprofiililla kiertää samat vanhat internetistä kopsatut kauniit kuvat. :D
Tuohon kun saisi vastauksen, miksi naisen pitäisi valita ilkeä, tyhmä ja ruma mies? Kun sinkkuna on paljon parempi kuin tuollaisessa suhteessa.
Ei ole hankkinut ammattia, ei työtä, ei edes omaa kotia vaikka ikää on sen verran että voisi löytyä jo kokonaan maksettu asunto.
Miksi?
Suhde on kahden kauppa. Pitääkö kauniin alistua siihen mikä ei miellytä? Inhoan kategorioimista. Miksi kauniin ihmisen tarpeet olisivat erilaiset?
Ei ne vastaa, miksi juuri naiselle pitäisi kelvata joku lapsellinen työtön, kouluttamaton mies.
Laittaa sen oman elämän kuntoon, jos haluaa parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkinä eräs kaunis nainen jonka itse tunnen ja roikkuu tinderissä vuodesta toiseen:
-on erittäin epälojaali, aluksi tosi mukava ja kaikki tykästyy häneen, mutta hylkää ystävät ja kavert heti kun hän itse löytää parempaa tekemistä tai parempaa seuraa (ehkä kauneus on johtanut siihen että hänen on niin helppo löytää uutta seuraa ja siksi ei koe tarvetta ylläpitää ystävyyssuhteita) Jälkeensä jättää kuitenkin paljon pettyneitä ja jopa vihaisia ihmisiä
-hän on tällainen avoimien suhteiden kannattaja, vaikka seurustelee niin joka kerta baarissa roikkuu uuden miehen kaulassa (kuka mies haluaisi tällaista naista?) Vähän säälin kuinka tossun alla hänen poikakaverinsa on
-käyttää huumeita ainakin viihdekäytössä ja voi lyhyessä ajassa muuttua persoonaltaan tosi paljon
Hauska yksityiskohta on että kun aluksi tutustuin tähän naiseen, hetken ajan kuluttua sain hänen käytöksensä perusteella (ei mikään erityinen tapahtuma, vaan yleisesti) kuvan että huono idea olla enää yhteydessä. Kuitenkin oli minulle erittäin mukava ja ystävällisenä ihmisenä päätin sitten antaa tilaisuuden. Voitte arvat millainen pettymys siitä syntyi. Hyvin harvoin saan tuollaisen tunteen (kuin joku kuudes aisti) että tämä ihminen tietää huonoa, piti kuitenkin paikkansa.
Tunnetkohan minun ystäväni? Hän tosin tällä hetkellä seurustelee.
Useita kauniita naisia treffailleena joutuu toteamaan, että se ulkonäkö ei vaan yksin riitä.
Pitää olla paljon muutakin, että suhde voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Useita kauniita naisia treffailleena joutuu toteamaan, että se ulkonäkö ei vaan yksin riitä.
Pitää olla paljon muutakin, että suhde voi toimia.
Luulisi tuon nyt jokaisen tietävän muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tunnen yhden todella epämiellyttävän ihmisen. Hän ei tosin ole kaunis.