Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.
Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.
Kommentit (143)
Kyllä kaunis nainen "saa miehen". Jonkun. Jos tyytyy. Ainakin joksikin aikaa.
Vaan entä jos ei natsaa? Jos ei ihastu? Jos tarvii älykkään, huumorintajuisen ja uskollisen miehen, jota kohtaan on tunteita?
Nämä naiset voi joko olla siellä myöskin uudestaan seurusteltuaan siinä välissä vaikka vuosia, tai sitten hakevat vain hyviä panoja, tai sitten tosiaan ei löydy miestä, johon ihastuu, ja mies ko. naiseen.
Mitä siinä ihmettelemistä? N50+
Sitä minäkin olen miettinyt miksei minulla kauniilla naisella ole miestä, katselen välillä hieman kadehtien pariskuntia. Johtunee siitä että en ole kovin aktiivinen/sosiaalinen ja ehkä miehet ei sitten uskalla lähestyä tai jotain. En halua kuitenkaan pakolla etsiä, tulee sitten kun tulee. Tinderiin en viitsi edes vaivautua, olen saanut sellaisen kuvan että miehet eivät viitsi siellä edes tutustua rauhassa enkä muutenkaan tykkää tuollaisesta liukuhihnameiningistä.
En tiedä muista naisista mitä etsivät, mutta itse eronneena on todella vaikea löytää miestä joka hyväksyy eroni ja yhden lapseni tuosta liitosta. Ja ne jotka lapsen hyväksyvät ovat sitten ehkä itse jotenkin vajavaisia? Olen kuitenkin niiden muutaman "hyvän" miesten silmissä yh. Se leimaa loppuiäksi, ilmeisesti, koska kohdalleni on sattunut vain alkoholisteja, hyväksikäyttäjiä, jopa yksi linnakundi, autisteja, peliaddiktoituneita yms. Nämä asiat toki ei näy päällepäin välttämättä eikä myöskään he siitä itse ole heti kertomassa, joten aikaa kuluu kun toiseen tutustuu ja pikkuhiljaa huomaa, että mitäs outoa tässäkin miehessä on. Lopetin nettideittailun koska sitä kautta on niin vaikeaa löytää ketään normaalia, yhä vieläkin sinne joko menee ne jotka etsii sänkyseuraa tai sitten jotenkin vajavaiset. Kumpaakaan itse en halua joten olen sitten ilman. Harmi, että hyvä nainen menee nyt hukkaan, mutta minkäs teet...
Eli naisten kokemus deittipalstoilta:
Edellisiä lainaten;
-miehet etsivät seksiä naisista
-miehet ovat ongelmaisia, on syy miksi miehet eivät kelpaa naisille, kuten alko-ongelma, tyhmyys, epäkypsyys jne
-ne kivat, fiksut miehet eivät kelpuuta naista itseään, luultavasti etsii kauniimpaa ja nuorempaa
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Amen. 4-kymppisenä sinkkuna, lapsettoman, hyvin toimeentulevana ja kauniina naisena seuraa löytyy netistä seuraavista kategorioista:
A) hyvännäköiset miehet, jotka ovat köyhiä, pössytteleviä pummeja vuokra-asunnoissaan ja ilman kunnollista koulutusta sekä työpaikkaa.
B) ok-näköiset ja toimeentulevat miehet, joiden hankalan luonteen takia parisuhde ei tule onnistumaan. Taustalle äärimmäisen vaikea ero ja edelleen menossa riita huoltajuuskysymyksistä
C) epätoivoiset ja elämää näkemättömät nörtit, joilla on koulutus ja työ mutta jotka eivät ole koskaan vetäneet naisia puoleensa
Kiitos ei, jatkan sinkkuna hymyillen enkä halua tutustua enää yhteenkään nettimieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haen parisuhdetta ikäisistäni naisista ja olen rehellinen. Valitettavasti olen työtön ja naiset eivät deittaile työttömiä.
Oletko kokeillut työttömiä naisia?
Luuletko, että työtön mies kelpaisi työttömälle naiselle? Oletko koskaan tavannut yhtään naista?
Täällä yksi jolle ei ole este, jos muut asiat kunnossa ja natsaa.
Naiset eivät etsi miehistä sitä ja siten kuin ap luulee. Yleinen tämä harha yksinkertaisilla tollomiehillä, jotka usein itse etsivät vain mahdollisimman paljon (irto)seksiä ja mahdollisimman viehättäviltä naisilta.
Mahdotonta näemmä tajuta, että kauniitkaan naiset eivät yleensä ole niin pinnallisia, että etsisivät jotain sivistymättömiä bimbogigoloja, vaikka laatikkoleu(kailij)at kuinka komeita olisivatkin. Se kun ei yksin riitä.
Lisäksi tuollainen lapsen tasolle jämähtänyt tenttaus ja muiden yksityisasioihin nokkansa tunkeminen on massiivinen turn off. Keskity omaan elämääsi ja lopeta rutina, saattaa jopa tärpätä.
Mahtavatko profiilit olla aktiivisia. Olin kolme vuotta sitten treffipalvelussa viikon, sillä löysin nykyisen mieheni viikossa. Poistin profiilin, mutta sain jatkuvasti viestejä. Yhteensä poistin profiilin 3 kertaa, jotta todella sain sen pois. Epäilen, että varsinkin poistettuja naisten profiileja ei oikeasti poisteta.
Oma kokemus nettideittimiehet
- seksiseuraa etsivät
- seikkailua etsivät varatut
-epätoivoiset, joille kelpaa mikä vaan
- Moi - miehet, jotka eivät kykene kommunikaatioon, esim vastaamaan tavallisiin kysymyksiin
- pershäiriöinen
-kahelit/sekopäät
-oudot
Eipä tullut yhtään oikeaa kilttimi€stä vastaan, vaan näitä palstan "kilttimi€hiä"
Nämä vuosikausia Tinderissä aikaansa kuluttavat ovat samaa sakkia, joka käy asuntonäyttelyissä vaikka ei ole aikomustakaan ostaa asuntoa ja koeajelevat autoja ihan vaan koska miksi ei. Kiinasta tilataan 50 asua ja palautetaan kaikki.
Naisista on tullut niin hajamielisiä, että ne unohtaa treffi-ilmoituksensa sinne. Oikeasti niillä on jo suurperhe, vaikka ilmoitus viruukin jossain palvelussa päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta ja kohta jo vuosikymmenestäkin toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus nettideittimiehet
- seksiseuraa etsivät
- seikkailua etsivät varatut
-epätoivoiset, joille kelpaa mikä vaan
- Moi - miehet, jotka eivät kykene kommunikaatioon, esim vastaamaan tavallisiin kysymyksiin
- pershäiriöinen
-kahelit/sekopäät
-oudotEipä tullut yhtään oikeaa kilttimi€stä vastaan, vaan näitä palstan "kilttimi€hiä"
Ite oisin kiltti mies, kiinnostaisiko? En juo tai ole jännä.
Valitettavasti minulla on muitakin vaatimuksia kumppanille kuin vastakkainen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti minulla on muitakin vaatimuksia kumppanille kuin vastakkainen sukupuoli.
Epäilemättä, 500-1000 vaatimusta.
Aloittaja kirjoittaa niin kuin miehillä ei olisi naisiin mitään vaatimuksia. Kyllä on. Ei se nätti naama riitä naisessa, pitää olla kurveja, isot rinnat (jopa miehen nimimerkki deittipalvelussa saattaa olla isot rinnat), ei saa olla liian koulutettu tai menestynyt, pitää käyttää korkokenkiä, pitää olla pitkä tukka/vaalea tukka tai pitää olla punapää. Naisella ei saa olla koiraa, koska mies pelkää, että koira on tärkeämpi kuin mies. Ei saa olla lapsia, eikä saa ainakaan olla yh-äiti. Naisen pitää olla hoikka, vaikka mies olisi itse mikä pyllerö. Nainen ei saa siipeillä miehen rahoilla, muttei saa myöskään olla liian menestynyt ammatissaan=tienata liikaa.
Totuus on, että miehet joilla on edellisestä liitosta lapsia pariutuvat tehokkaammin kuin naiset joilla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes 50-100. 5-10 osuu jo lähemmäs. Sukupuoli, ikä, kissattomuus, tupakoimattomuus, molemminpuolinen kemia, ihastuminen/rakastuminen, yhteisiä kiinnostuksia ja etäisyys asuinpaikkojen välillä. Miksi olisin ihmisen kanssa joka ei minulle merkitse mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se paha asia? En ole em. kirjoittaja, mutta kieltämättä, jos olisin alkanut listata jotain vaatimuksia kumppanilleni, niin kyllä niitä aika paljon olisi kertonyt. Helposti ja heittämällä aloittaisin esimerkiksi näistä:
- hetero
- riittävän samanlainen kulttuuritausta
- yhteinen kieli
- perusterve henkisesti ja fyysisesti (so. ei kehitysvammainen, vaikeasti liikuntavammainen tms)
- asuu Suomessa, ja koska en hakenut etäsuhdetta niin käytännössä Uudellamaalla
- eronnut tai leski
- ei kotona asuvia lapsia
- ei halua lapsia
- koulutettu
- työelämässä
- elämänhallinta kunnossa
- savuton
- alkoholin kohtuukäyttäjä
- ei käytä huumeita
- haluaa tulevaisuudelta samanlaisia asioita kuin minä (asuinpaikka, toimeentulo, parisuhde jne)
- riittävän samanlainen arvomaailma
- riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita
- luonteenpiirteet sellaisia, joita juuri minä elämänkumppanilta toivon (sosiaalinen, avoin, luotettava, turvallinen jne)
- ulkonäkö viehättää minua (on haluttava, minun silmissäni hyvännäköinen)
- pitää koirista vaikka ei itse omistaisi niitä
jne.
Jos noista vielä jokaisen vielä avaisin paremmin ja listaisin omaksi kohdakseen, niin ainakin sata "vaatimusta" tulisi helposti. Eikä siinä minusta ole yhtään mitään pahaa, päinvastoin, olisi aika masentavaa jos sillä ei olisi mitään väliä, millainen elämän tärkein ihminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se paha asia? En ole em. kirjoittaja, mutta kieltämättä, jos olisin alkanut listata jotain vaatimuksia kumppanilleni, niin kyllä niitä aika paljon olisi kertonyt. Helposti ja heittämällä aloittaisin esimerkiksi näistä:
- hetero
- riittävän samanlainen kulttuuritausta
- yhteinen kieli
- perusterve henkisesti ja fyysisesti (so. ei kehitysvammainen, vaikeasti liikuntavammainen tms)
- asuu Suomessa, ja koska en hakenut etäsuhdetta niin käytännössä Uudellamaalla
- eronnut tai leski
- ei kotona asuvia lapsia
- ei halua lapsia
- koulutettu
- työelämässä
- elämänhallinta kunnossa
- savuton
- alkoholin kohtuukäyttäjä
- ei käytä huumeita
- haluaa tulevaisuudelta samanlaisia asioita kuin minä (asuinpaikka, toimeentulo, parisuhde jne)
- riittävän samanlainen arvomaailma
- riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita
- luonteenpiirteet sellaisia, joita juuri minä elämänkumppanilta toivon (sosiaalinen, avoin, luotettava, turvallinen jne)
- ulkonäkö viehättää minua (on haluttava, minun silmissäni hyvännäköinen)
- pitää koirista vaikka ei itse omistaisi niitä
jne.
Jos noista vielä jokaisen vielä avaisin paremmin ja listaisin omaksi kohdakseen, niin ainakin sata "vaatimusta" tulisi helposti. Eikä siinä minusta ole yhtään mitään pahaa, päinvastoin, olisi aika masentavaa jos sillä ei olisi mitään väliä, millainen elämän tärkein ihminen on.
Naurattaa pikkutyttöjen päiväkirjanomainen shoppailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit miehelle:Ei käy baareissa, ei tupakoi, juo maltilla(ei paljoa) omillaan toimeentuleva ja jos ikä yli 50v.ja olisi hyvä olla jo asuntokin maksettu. Edes näillä kriteereillä ei löydy kuin alkoon ja naisiin meneviä köyhiä pummeja... Siksi kauniit naiset pysyvät sinkkuina.
Amen. 4-kymppisenä sinkkuna, lapsettoman, hyvin toimeentulevana ja kauniina naisena seuraa löytyy netistä seuraavista kategorioista:
A) hyvännäköiset miehet, jotka ovat köyhiä, pössytteleviä pummeja vuokra-asunnoissaan ja ilman kunnollista koulutusta sekä työpaikkaa.
B) ok-näköiset ja toimeentulevat miehet, joiden hankalan luonteen takia parisuhde ei tule onnistumaan. Taustalle äärimmäisen vaikea ero ja edelleen menossa riita huoltajuuskysymyksistä
C) epätoivoiset ja elämää näkemättömät nörtit, joilla on koulutus ja työ mutta jotka eivät ole koskaan vetäneet naisia puoleensa
Kiitos ei, jatkan sinkkuna hymyillen enkä halua tutustua enää yhteenkään nettimieheen.
Tämä oli avaava viesti. Itse kun olen:
epätoivoinen ja elämää näkemätön nörtti, joka on köyhä vuokra-asunnossa ilman kunnollista koulutusta ja pysyvää työpaikkaa,
niin on hyvä tietää, että ei tässä kannata edes yrittää, koska ei tällaisella pohjasakalla olisikaan mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen.
Kiitos siis silmieni avaamisesta.
Eivät ole saaneet miestä mutta ovat saaneet montaakin miestä.