Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaunis nainen ei saa miestä? Tein taas treffiprofiilin ja samat naiset siellä oli kuin viime vuonna ja sitä edellisinä 5 vuotena.

Mies kyselee..
28.01.2020 |

Nyt on pakko kysyä ihan tosissaan, että mitä te oikein haette kun ette kauniina naisena löydä kumppania? Oletteko tosissaan miettynyt itse syytä tähän? Itse näin miehenä joudun taistelemaan satojen muiden miesten seassa ja mahdollisuuteni parisuhteeseen on pieni, mutta teillä naisilla se on käytännössä teistä itsestänne kiinni.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap käyttäisi murto-osankin energiastaan itsensä kehittämiseen ja vaikka käytöksensä sivistämiseen, hän olisi ollut parisuhteessa jo vuosia olettaen että ikä riittää. Jotenkin vaikuttaa jämähtäneen oidipaalivaiheeseen. Etsii äitiä.

Vierailija
22/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sinkku vain koska ei ”saa” miestä? Nyt on taas ap aika tulla pois sieltä 50-luvulta. Jos kerran ovat kauniita niin eiköhän se mene niin että miehet eivät ”saa” heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Jonne tunnistaa naiset? Miehet ovat huonoja kasvontunnistuksessa. Hämääntyvät hiustenväristä ja silmälaseista sekä meikistä.

Vierailija
24/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne naiset etsivät miestä, jolle ei kelpaa kuka tahansa, jolla on nätti naama.

"Olet niin kaunis että ihme että olet sinkku!" kertoo jo tarpeeksi miehen ajatusmaailmasta. En haluaisi kelvata kenellekään pelkän ulkonäön takia. Liian monelle miehelle kelpaa kuka tahansa nainen.

Vierailija
25/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itsestä kiinni? Jos sinä et löydä ja nainen ei löydä niin eikös siinä ole joko molemmista itsestä kiinni tai molemmissa olosuhteista kiinni. 

Olen pitkään ollut sinkkuna. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa tuntuu omalta. En kyllä ole ollut deittipalstoillakaan. 

Yhtä naista kohti on 100 kiimaista miestä. Luulisi löytyvän.

Jos kuka vaan munan heiluttaja käy niin mikäs siinä. Saat sinäkin naista jos haluat, on itsestäsi vain kiinni.

Vierailija
26/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen. Haluaisin parisuhteen, mutta en kliseisesti ”väkisin”. Tapailen miehiä, joille kelpaisin, mutta minä en tunne samoin. Tai päinvastoin, miehet joista olen kiinnostunut, eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minusta. Jatkan etsintöjä, välillä luovutan ja jatkan taas jos siltä tuntuu.

Hyvin yksinkertaista. Kyllä siihen suhteeseen muutakin vaaditaan kuin ulkonäkö.

Vierailija
27/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö joku jo huutaa että tinder on panosovellus? Minä väitän ettei ole, ei se ole edes seuranhakusovellus vaan suuri osa käyttää sitä kännykkäpelinä.

Se on helppo ladata ja luoda profiili vaikka ei olisi kiinnostusta edes löytää mitään, sitä on helppo näpytellä kun on tylsää. Se on kuin sosiaalinen candy crush.

Perustan väitteeni omiin kokemuksiin ja keskusteluihin muiden tinderkäyttäjien kanssa.

Minäkin menin tinderiin vain koska oli tylsää, en siksi että hakisin yhtään mitään. Ihan hauska se oli vaan jutella ihmisille.

Lopulta poistin sovelluksen, en prifiilia niin saattahan sekin siellä vielä olla.

Vierailija
28/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei kelpaa miehille kuin kertapanoiksi.

Vierailija
29/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itsestä kiinni? Jos sinä et löydä ja nainen ei löydä niin eikös siinä ole joko molemmista itsestä kiinni tai molemmissa olosuhteista kiinni. 

Olen pitkään ollut sinkkuna. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa tuntuu omalta. En kyllä ole ollut deittipalstoillakaan. 

Jos kuka vaan munan heiluttaja käy niin mikäs siinä. Saat sinäkin naista jos haluat, on itsestäsi vain kiinni.

enkä saa!

Vierailija
30/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta kiimainen mies, vaikka seksistä ihan älyttömästi tykkäänkin. Pitää olla aika paljon muutakin tarjolla suhteeseen kuin heppi. 

Vierailija
31/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen parisuhdetta ikäisistäni naisista ja olen rehellinen. Valitettavasti olen työtön ja naiset eivät deittaile työttömiä.

Vierailija
32/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enkä saa!

Tänään tuossa prisman nurkalla oli naisia, saattaa olla aika viinaan meneviä ja ikäkin mitä on mutta varmasti niille kelpaa panoksi joku mies, aivan kuten naisillekin pitäisi kelvata kuka vaan kiimainen mies.

Vierailija
33/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kenelle kelpaa joku vaan tarpeeksi kaunis nainen, hyi oksennus.

Vierailija
34/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haen parisuhdetta ikäisistäni naisista ja olen rehellinen. Valitettavasti olen työtön ja naiset eivät deittaile työttömiä.

Oletko kokeillut työttömiä naisia?

Vierailija
35/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kaikkia. Työttömät varmaan haluavat elättäjää vielä enemmän kuin työlliset.

Vierailija
36/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta haluan mukavan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja joka osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Tällä en tarkoita vain hygieniaa vaan tavallista toimeentuloa, siivousta, ruoanlaittoa ja pikkuremontin tekoa. En halua mitään elätettävää tai passattavaa, vielä vähemmän ankeuttajaa tai väheksyjää. Pelkästään näitä viimeisessä lauseessa mainittuja tuntuu olevan tarjolla.

Vierailija
37/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kaikkia. Työttömät varmaan haluavat elättäjää vielä enemmän kuin työlliset.

Sinulle on sanottu, että et kelpaa siksi, että haluavat elättäjää? Tai et kelpaa, koska olet työtön?

Vierailija
38/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtikö joku jo huutaa että tinder on panosovellus? Minä väitän ettei ole, ei se ole edes seuranhakusovellus vaan suuri osa käyttää sitä kännykkäpelinä.

Se on helppo ladata ja luoda profiili vaikka ei olisi kiinnostusta edes löytää mitään, sitä on helppo näpytellä kun on tylsää. Se on kuin sosiaalinen candy crush.

Perustan väitteeni omiin kokemuksiin ja keskusteluihin muiden tinderkäyttäjien kanssa.

Minäkin menin tinderiin vain koska oli tylsää, en siksi että hakisin yhtään mitään. Ihan hauska se oli vaan jutella ihmisille.

Lopulta poistin sovelluksen, en prifiilia niin saattahan sekin siellä vielä olla.

Jep minäkään en ole profiilia poistanut, kun yritin herjasi jotain, en muista mitä ja lopulta lähti vain sovellus puhelimesta. Sama kävi kaverille.

Pitääkö tinder siellä profiilit pyörimässä muiden silmille?

Vierailija
39/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta haluan mukavan miehen, jonka kanssa on hauskaa ja joka osaa huolehtia itsestään ja kodistaan. Tällä en tarkoita vain hygieniaa vaan tavallista toimeentuloa, siivousta, ruoanlaittoa ja pikkuremontin tekoa. En halua mitään elätettävää tai passattavaa, vielä vähemmän ankeuttajaa tai väheksyjää. Pelkästään näitä viimeisessä lauseessa mainittuja tuntuu olevan tarjolla.

Oikeastiko sinä ja nämä muut miesten haukkujat tässä ketjussa väitätte ettei sieltä löydy kunnon miehiä lainkaan? Aivan varmasti löytyy! Siellä on niin paljon miehiä ettei kaikki voi olla noin huonoja. Teillä on vain rima liian korkealla. Jahtaatte yksisarvista pinkit lasit päässä.

Vierailija
40/143 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sinä ja nämä muut miesten haukkujat tässä ketjussa väitätte ettei sieltä löydy kunnon miehiä lainkaan? Aivan varmasti löytyy! Siellä on niin paljon miehiä ettei kaikki voi olla noin huonoja. Teillä on vain rima liian korkealla. Jahtaatte yksisarvista pinkit lasit päässä.

Kysyn vielä kerran: M i t e n   s e   o n   s i n u l t a   p o i s???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan