"Aviomieheni alkoi suhteeseen tyttäreni kanssa”
Oletteko lukeneet tämän jutun?
Luin tuon ensimmäistä kertaa pari päivää sitten, ja tämä tapaus jäi mieleen elämään. Niin monia kysymyksiä, siitä lähtien että miten noilla ihmisillä nykyään menee...
https://www.studio55.fi/tositarina/article/aviomieheni-alkoi-suhteeseen…
Kommentit (238)
Mies oli varmaan jo silloin 10-vuotiasta alkanut "groomaamaan" itselleen puolisoksi. Sekopäistä hommaa. Aikuinenhan tuossa on vastuussa ensisijaisesti, lapsi on kasvanut aikuisuuteen tollaisen häntä tulevaksi p*nokaveriksi kasvattavassa ympäristössä. Sairasta. Toivottavasti tyttö saa joskus apua ja tulisi järkiinsä, pyytäisi äidiltään anteeksi ja palaisi sisaruksensa elämään.
Luulisi että mies olisi muitakin naisia löytänyt, kuin oman vaimonsa lapsen ja osittain itse kasvattamansa teinin 😂
Joka ei tuota kuviota pervona pidä, on ehkä hueman kieroutunut itsekin...
Miehet on oksettavia, onneksi olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle särähti eniten tuossa äidin suhtautuminen omaan tyttäreensä.
Minä ymmärrän tuon "armottoman" suhtautumisen. Joka typykkä ei todellakaan pystyisi satuttaa omaa äitiään tuolla tavalla, vaikka isäpuoli olisi kuinka ihq. On varmasti tajunnut tekevänsä todella väärin. Ja suhteen paljastuttua olisi ollut vielä jonkinlainen mahdollisuus, olisi häntä koipien välissä voinut pyytää äidiltään anteeksi ja lopettaa suhteen. Mutta mitä vielä, julkistaa sen polleana heti äitinsä ilmoittaessa haluavansa erota miehestä. Ja vielä päättänyt jatkaa elämää yhdessä miehen kanssa. Hänellä olisi ollut monta mahdollisuutta perääntyä, osoittaa katumusta ja ottaa vastaan äidinrakkaudesta kumpuava anteeksianto.
Sitä on vaikea ymmärtää, miksi äiti oli aluksi valmis jatkamaan isäpuolen kanssa suhteen tultua julki, mutta sitä hän ihmettelee jutussa itsekin.
Jos rakastaisi äitiään ei tulisi hyväksikäytetyksi?
Mistä tämä "totuus" hyväksikäytöstä on? Ei me tiedetä, onko tyttöä groomattu tai onko suhde alkanut vasta, kun hän on täysi-ikäinen. Jutun mukaan tyttö on sitäpaitsi asunut teinivuotensa poissa perheen luota ja palannut kotiin 19-vuotiaana.
Minusta tämä vahva oletus siitä, että tietysti suhde on alkanut jo 12-v tai teinin kanssa kertoo lähinnä defenssistä: näin pääsee käymään vain, jos mies on pedofiili ja/tai nainen tyhmä ja sokea.
Ja lisäyksenä vielä, että omat sympatiat on kyllä melko vahvasti tuon äidin puolella. Siltikään tuo juttu ei anna mitään varmaa osviittaa siitä, että miehellä ja alaikäisellä on ollut suhde.
Jos olisi minun lapsista kyse, antaisin kunnolla selkään ja katkaisisin todellakin välit.
Siis jos poikani tekisi kuten tuo mies tai tyttäreni kuten tuo tyttö.
"Tytär huomasi tulomme ikkunasta ja lähti juosten karkuun." :D
Häiritsevintä tässä on se, että miten vanhempi tytär on pystynyt aloittamaan suhteen siskopuolensa isän kanssa. Hänen äidillään yhteinen lapsi isäpuolen kanssa ja se lapsi on vanhemman tyttären puolisisarus. Eli suhde ei ole ainoastaan oman äidin puolison kanssa, vaan oman sisaruksen isän kanssa.
”Lieventävää” olisi jos mies olisi ollut ”vain” äidin puoliso, mutta mies oli myös siskopuolen isä. Hyh.
Mulla tulee mieleen, että äidin ja tyttären väleissä on ollut jotain häikkää pitkään. Tytär oli tod. näk vahinkolapsi ja äiti silloin epäkypsä yh, jolla miehet vaihtuivat tiuhaan. Ehkä oli vaihtuvia hoitopaikkoja ja äiti biletti, kunnes löysi oikean perheen johon syntyi toivottu lapsi. Siis tytär oli jo teini-iässä katkera äidilleen. Ei tuntenut syyllisyyttä, että rakastui mieheen, jolla hajoitti äitinsä perheen. Koki saavansa hyvityksen ja rakkauden turvallisesta isäpuolestaan.
Toi mieshän onsitten asia erikseen, jota ei voi puolustaa millään tavalla. Ällöä!
Menee pää sekaisin kun miettii sukulaissuhteita. Vanhempi tytär on siis siskopuolensa äitipuoli. Ja jos vanhempi tytär ja tämä mies saisivat lapsen, niin se nuorempi tytär voisi sanoa että ”isäni sai lapsen siskopuoleni kanssa ja syntynyt lapsi on myös siskopuoleni”. Hänellä olisi siis kaksi siskopuolta joista toinen olisi suhteessa hänen isänsä kanssa.
Toi on kyllä vähän paha, kun teinitytöt on usein isän perään ja kaipaa etenkin isältä kehuja ja huomiota, niin sitten jos se ”isä” onkin joku random dude eikä mies joka vaihtoi vaippasi kun olit vauva, niin on aika helppo varmasti groomata suhteeseen se teinityttö sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä, joilla on mies, tuntuu se että se voi parhaillaankin käyttää hyväksi joko sinun tai yhteisiä lapsianne?
Eihän miehiä mikään biologinen side pidättele, insesti-isä on käsite.
Siksi, koska niitä paljastuu tasaisin väliajoin.
Tässäpä juuri se syy, miksi olen yksin. Minulla on teini-ikäinen ja nuorempi tytär. Ovat ja tulevat olemaan tietenkin parempi versio minusta, joten ei olisi mitenkään ihmeellistä, jos mies pitäisi heitä viehättävänä. Kyllähän isäkin pitää kasvavaa tytärtään viehättävänä, vaikka ei olisikaan ns. epänormaali. Ilman biologista sidettä viehättävyyden havainnoiminen on kuitenkin kiusallisempaa ja asetelma tekee asiasta kieroutuneen. En halua asettaa lapsiani alttiiksi kotona tapahtuvalle hämmingille.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi minun lapsista kyse, antaisin kunnolla selkään ja katkaisisin todellakin välit.
No kyllähän vastuu tuosta suhteesta on miehellä, joka suostui suhteeseen tytön kanssa. Aikuisen pitäisi osata torjua teinin viettely-yritykset, joita varmaan on ollut jo ennen suhteen varsinaista alkamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteilleen mitään voi.
Kyllä kypsä aikuinen voi! Ei joka tunnekuohun mukaan pidä toimia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen, että äidin ja tyttären väleissä on ollut jotain häikkää pitkään. Tytär oli tod. näk vahinkolapsi ja äiti silloin epäkypsä yh, jolla miehet vaihtuivat tiuhaan. Ehkä oli vaihtuvia hoitopaikkoja ja äiti biletti, kunnes löysi oikean perheen johon syntyi toivottu lapsi. Siis tytär oli jo teini-iässä katkera äidilleen. Ei tuntenut syyllisyyttä, että rakastui mieheen, jolla hajoitti äitinsä perheen. Koki saavansa hyvityksen ja rakkauden turvallisesta isäpuolestaan.
Toi mieshän onsitten asia erikseen, jota ei voi puolustaa millään tavalla. Ällöä!
Tuollaisissa vaihtuvissa suhteissa saattavat lapsetkin joutua näkemään ja kuulemaan asioita, mitkä eivät ole kehitykselle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkaisit elämää sen m**kkumiehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ainakaan uutta miestä enää ota. Uskon myös, että mies on tavoitellut suhdetta lapseen ihan alusta asti.
Tuolla miehellähän oli myös lapsia entisestä suhteesta ja silti halusi lapsen taas tämänkin naisen kanssa.
On sotkunen sukupuu!
Itselle jäi epäselväksi, olisiko tuo isukki ollut valmis jatkamaan kaksoiselämää äidin ja tyttären kanssa for ever, ellei olisi paljastunut? Joiltakin sekin tuntuu onnistuvan. Ei ole kyllä oikeita tunteita kumpaakaan kohtaan, pelkkää himoa. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteilleen mitään voi.
Kyllä kypsä aikuinen voi! Ei joka tunnekuohun mukaan pidä toimia.
En sellaista väittänytkään. Varsinainen vääryys tässä oli pettäminen, ja sellaista en voi koskaan hyväksyä.
Toisaalta aika monesti on tutkittu, että raiskaus/alistus- ja ryhmäpano-jutut on naisten yleisimpiä fantasioita naisten välisten seksin ohella. Pitäisikö näiden haaveiden olla vaikuttamatta arvostukseen naisia kohtaan?