Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh
Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.
Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".
Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.
Kommentit (286)
Minulla on yksi lapsi, ja nykyinen mieheni tiesi sen tietysti alusta asti. Eikä häntä ole häirinnyt se. Odota, kun löydät sen oikean. Niitä hyviä miehiä ei lapset häiritse, sellaisia ne häiritsee, jotka ovat kevyellä mielellä liikkeellä, sekä sellaisia, jotka eivät ole ylipäätään lapsirakkaita.
Ei tullu sitten mieleen kysyä, että onko ne pennut este.
Jotkut saattaa toki valehdella, jos pidleä tiedossa.
Zincciz
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi, ja nykyinen mieheni tiesi sen tietysti alusta asti. Eikä häntä ole häirinnyt se. Odota, kun löydät sen oikean. Niitä hyviä miehiä ei lapset häiritse, sellaisia ne häiritsee, jotka ovat kevyellä mielellä liikkeellä, sekä sellaisia, jotka eivät ole ylipäätään lapsirakkaita.
Aisuri ei ole mikään määritelmä hyvästä miehestä. Vielä vähemmän naisesta, joka on jo ensimmäisellä kerralla valinnut huonosti.
Zincciz
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu sitten mieleen kysyä, että onko ne pennut este.
Jotkut saattaa toki valehdella, jos pidleä tiedossa.
Zincciz
hehe,nuinhan se menee useinkin , yh:lta irtoaa helpoiten.
Sitten vaan seuraavaa mammaa vähän kehumaan ja taas tiedossa saantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on meneillään juttua 7 vuotta nuoremman typykän kanssa. Tällä typykällä on kaksi lasta, mutta en anna sen häiritä. Typykkä sellainen suht pienikokoinen ja kahdesta lapsesta huolimatta sirorunkoinen.
Just tuollaiset pienet ja söpöt naiset viehättävät. On myös kahdesta lapsesta huolimatta kouluja käynyt eikä pelkkä kotiäiti, itsekin diplomi-inssi joten koulutusta arvostan.
M34
Kuvottavata tapa puhua naisesta toivottavasti nainen tajuaa juosta ajoissa karkuun näitä maailman napa inssejä jotka kuvittelee elävänsä kaikkien yläpuolella.
v ä l i m e r k k i e n k ä y t t ö o n s u o t a v a a
Vierailija kirjoitti:
Lapsia hankkinut nainen on yhteiskunnan alinta roskaa ihmisten silmissä, ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyvyys laskee.
Perusteles vähän?
Vierailija kirjoitti:
"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet."
Miksi luulet, että 4kymppiset haluaisivat alle 25-vuotiasta yh-äitiä?
Koska alle 25 vuotiaat on vielä hot!
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuohon voisin tarjota pari perustotuutta elämänvalinnoista ja parisuhteesta jne., mutta enpä taida viitsiä kun ne eivät sinun mielentilaasi paranna millään lailla, ja toisaalta tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten pidänpä mielepiteeni itselläni.
Mutta sen sanon kuitenkin, että tuonikäiset miehenalut eivät usein ole vielä juurikaan kiinnostuneita sitoutumaan, ja jos ovat kiinnostuneita, niin haluavat varmaankin perustaa sitten omaa perhettä eikä huolehtia jonkun toisen miehen lapsista. On tähänkin ehkä poikkeuksia, mutta niiden löytäminen voi kyllä olla vaikeaa.
Korjaan väitettäsi:
Naisilla on kummallinen tapa pitää sitoutumista ja perheen perustamista saman asiana. Ehkäpä siksi koska naiset iste haluavat sitoutua kun haluavat perustaa perheen.
No miehillä se ei mene näin.
<25v miehet kyllä haluavat sitoutua, mutta eivät vielä perustaa perhettä. Naiset pääsääntöisesti haluavat venyttää sitoutumista ja sitouduttuaan kiirehtiä perheen perustamista. Miehet haluavat päin vastoin.
Kohta jossa olit oikeassa oli että kun/jos haluavat myöhemmin, toki haluavat omia lapsia eikä toisen miehen lapsia.
M31
Olen onnellisesti yh, miehiä kyllä olisi mutta löysin yhden joka hyväksyi lapseni. Hän on oikea mies joita Suomesta löytyy harvassa. Toki yritämme yhteistä lasta, tulee jos on tullakseen mutta rakkaus on parasta mitä tässä suhteessa on. Suomalaiset miehet ovat niin juntteja/ itsekkäitä audeineen/ Be areineen etten edes vilkaise tuollaisia! Oma miehenikin on suomalainen mutta kunnon mies joka ei katso yh äitejä sekä heidän lapsiaan pahalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esikoispoikani on nyt 24-vuotias, ja olisi todella vaikea kuvitella häntä vakiintumassa parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia - kun ei se vakiintuminen näytä muutenkaan kiinnostavan. Ja eipä nämä uusperhekuviot ole kenellekään sieltä helpoimmasta päästä.
Toivon, että löydät uuden kumppanin, ja että kaikki menee hyvin.
Tämä olikin kiinnostava näkökulma jota en tullut edes ajatelleeksi. Mitä sinä ajattelisit poikasi äitinä JOS hän alkaisikin seurustelemaan naisen kanssa jolla on lapsia?
Itsellä lapset pieniä vielä mutta voisin kuvitella ettei minua haittaisi. Rakastan itse lapsia niin paljon että olisin varmaan vain iloinen. 😂
ApItse aloin seurustelemaan 26 vuotiaana yh-äidin kanssa, jolla oli pieni lapsi. Itse en koskaan kokenut asiaa missään mielessä ongelmalliseksi. Ehkä asiaa helpotti se, ettei lapsen isä ollut millään tavalla kuvioissa mukana, jolloin ei päässyt syntymään mitään ylimääräisiä draamoja, joista olen joskus kuullut. Kun kerroin omalle äidilleni seurustelevani yh-naisen kanssa, hän suhtautui asiaan pelkästään positiivisesti. Itse en koskaan ajatellut, että naisen yh-tilanne olisi jotenkin merkityksellinen. Kun ihastuin naiseen, olin tietoinen, että samassa paketissa tulee myös pieni lapsi. Olisin ihastunut naiseen joka tapauksessa, oli lasta tai ei.
Nyt 20 vuotta myöhemmin voin sanoa, etten ole katunut valintaani kertaakaan. Olemme edelleen onnellisesti naimisissa, meillä on kolme yhteistä lasta, joista vanhin on hän, joka tuli aikanaan samassa paketissa vaimoni kanssa. Aikanaan kävimme läpi adoptioprosessin, jolloin minusta tuli myös vaimoni lapsen isä ihan virallisestikin. Ehkä asiaa lapsen suunnalta helpotti myös se, että hän ei muista aikaa, jolloin en ollut kuvioissa. Emme ole lapselta pimittäneet sitä, etten ole hänen biologinen isänsä, mutta kyllä hän minua tästä huolimatta minua isäksi kutsuu.
Eli ei kaikki sentään yh-naisia pelkää tai pidä yh-statusta mitenkään merkitsevänä. Varmaan asiaan vaikuttaa myös se, minkälaisena rikkautena tai peikkona pidät itse omaa yh-statusta.
M45
Ei voi muuta sanoa kuin että tässä on kunnon mies! Toivon kaikkea hyvää sinun perheelle ❤️
En lukenut kuin ap:n kommentin, mut ehkä kuitenkin kannattaa kertoa sille deittailu kumppanille etukäteen että niitä lapsia löytyy 😊
Minäkin ajattelin noin. Mutta hyvä, että mies näki sinut oikeassa ympäristössä lasten kanssa. Todennäköisesti hän ei ollut alun perinkään oikeasti kiinnostunut. Minulla oli sama tilanne kunnes löysin paremman miehen. Mies olikin kaikkea muuta kuin muut joita olin tapaillut. Esimerkiksi jo heti kun sovittiin ensimmäistä tapaamista, hän sanoi ettei haittaa ollenkaan vaikka lapset olisivat kotona. Hän myös toi lapsille pieniä lahjoja kun tuli käymään jne.
Oikein muistan miten pelotti kertoa lapsista, vaikka jälkikäteen ajateltuna tuntuu tyhmältä. Millainen ihminen oikein anteeksipyytelee sitä, että hänellä on lapsia. Sitä vaan on hankalaa luontevasti kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh kelpaa toiselle yh:lle.
Paremminkin saattaa kelvata. Tiedän muutaman jotka tyrmäävät yh- isät täysin, vaikka itsellään on lapsi tai kaksi lasta. Mikä siinä on, ettei miehen lasta voi hyväksyä?
Mutta minun lapset pitää hyväksyä ehdoitta ?
Mielestäni ei koskaan ”pidä” mitään. En itsekään oikein haluaisi miestä jolla on lapsia. Vaikka pieniä lapsia itselläni onkin. En kuitenkaan pakota ketään hyväksymään lapsiani. Jos ei hyväksy, ei vaan sitten ole kanssani. Onneksi tapasin miehen jonka lapset ovat aikuisia. Eli miehellä on kyllä lapsia, mutta he elävät kuitenkin omaa elämäänsä.
Tulee mieleen mun vaimon äiti. Anoppi päätti että antaa lapselleen kunnon elämän ja satsaa häneen 100%.
Kannattaa unohtaa oma elämä, kun sulla on oma lapsi joka tarvitsee kaiken pärjätäkseen.
Nyt mun vaimo elättää mua, syrjäytynyttä keski-ikäistä miestä joka on lähinnä kodinhoitaja. Vaimo käy hyväpalkkasessa työssä ja mä korkeintaan haen meidän toisella autolla lapset koulusta ja siivoilen kotia ja teen safkat.
Ajattele tältä kannalta. Että elät sen elämäs lapses parhaaksi. Teet duunia että lapses saa useita kymppitonneja säästöä tilille.
On helpompaa myöhemmin hänen perheelleen. On lääkis käyty ja kodinhoitaja/mieheenkin on varaa.
Ei tarvita perinteistä miestä elättämään naista.
Olen tavallaan siivooja ja lemmikki jonka kanssa saa seksiä.
Ajattele että et elä itsellesi vaan lapsellesi. Ajattele hänen parastaan.
T: ei koskaan töihin vm82
tätä tämä on. Moni nainen luulee olevansa haluttava,jos epätoivoiset känniurpot lähestyy humalassa.
Oikeesti haluttava nainen on sellainen jonka kanssa halutaan viettää aikaa selvinpäin ja olla suhteessa.
Kyllä miehet huomaa naiset joiden kanssa suhde kiinnostaa.
Yh-vanhemmuus kertoo monia asioita, kuten vastuullisuutta, lapsirakkautta, kokemusta ja myöskin epäonnistumista parisuhteessa, mutta eikös lähes kaikki sinkut ole näitä epäonnistujia? Yh-vanhemmasta löytyy varmasti paljon hyvää. Sellainen ihminen, kuka hylkää parisuhdeajatukset yh:n kanssa vain lasten vuoksi, on todennäköisesti vielä aika raakile eli mahdollisesti nuori ja kokematon. Vanhemmat ymmärtävät, että elämässä on useampia kerroksia...
Yh kirjoitti:
Olen onnellisesti yh, miehiä kyllä olisi mutta löysin yhden joka hyväksyi lapseni. Hän on oikea mies joita Suomesta löytyy harvassa. Toki yritämme yhteistä lasta, tulee jos on tullakseen mutta rakkaus on parasta mitä tässä suhteessa on. Suomalaiset miehet ovat niin juntteja/ itsekkäitä audeineen/ Be areineen etten edes vilkaise tuollaisia! Oma miehenikin on suomalainen mutta kunnon mies joka ei katso yh äitejä sekä heidän lapsiaan pahalla!
suomalaiset yh äidit nii loisia haluua elättäjän tosi itsekkäitä
sun mies on simppi kunnon beta mies
Lääkärin sisäkkö ja seksikkö kirjoitti:
Tulee mieleen mun vaimon äiti. Anoppi päätti että antaa lapselleen kunnon elämän ja satsaa häneen 100%.
Kannattaa unohtaa oma elämä, kun sulla on oma lapsi joka tarvitsee kaiken pärjätäkseen.
Nyt mun vaimo elättää mua, syrjäytynyttä keski-ikäistä miestä joka on lähinnä kodinhoitaja. Vaimo käy hyväpalkkasessa työssä ja mä korkeintaan haen meidän toisella autolla lapset koulusta ja siivoilen kotia ja teen safkat.
Ajattele tältä kannalta. Että elät sen elämäs lapses parhaaksi. Teet duunia että lapses saa useita kymppitonneja säästöä tilille.
On helpompaa myöhemmin hänen perheelleen. On lääkis käyty ja kodinhoitaja/mieheenkin on varaa.
Ei tarvita perinteistä miestä elättämään naista.
Olen tavallaan siivooja ja lemmikki jonka kanssa saa seksiä.
Ajattele että et elä itsellesi vaan lapsellesi. Ajattele hänen parastaan.
T: ei koskaan töihin vm82
Oletko itse tyytyväinen tilanteeseesi?
Ap:n väite on omasta kokemuksesta kyllä juuri toisinpäin. Sanoisin, että yh-äidit ei varsinkaan kelpuuta kun tämän ikäinen mies on lapseton.
Ihmettelen mistä nämä yh-äidit ei kelpaa jutut on peräisin?
M37
Keskity ap lapsiisi jotka oletettavasti vielä pieniä. Mitä jos katselisit myös sellaisia miehiä joilla myös lapsia edellisestä suhteesta? Olette silloin ns. samassa veneessä lähtötilanteessanne