Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
161/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vahingossa otettua väärää miestä kun ei "huoli", ja se on hyvä. Ei sellainen kestäisikään jos ei koko paketti kelpaa. Itselläni oli poika 4v kun nykyisen mieheni tapasin, taisin olla 24v ja hän 20v.

Kun oikeasti rakastaa niin homma onnistuu, ja miehestä näkee kyllä kuinka otti meidät molemmat. Nyt meillä on kahdeksan vuotta myöhemmin myös yhteinen tytär 4v. Kyllä niitä miehiä löytää, oikeaan törmääminen vain voi ottaa aikaa, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
162/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä suosittelen lämpimästi pojalleni, joka ” naimaikäinen”, että välttelee , jos suinkin mahdollista, pitempää suhdetta naisten kanssa, joilla lapsi. Siinä omat ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on juuri tuo, että sinulla on jo lapsia, kun ikäisilläsi miehillä ei ole. Ongelmaryhmä ovat myös vanhemmat mehet, joilla on pieni lapsi. Yritin toisella kierroksella seurustella ikäiseni miehen kanssa , jonka lapsi oli tuolloin 7. Tajusin aika pian, ettei ole enää minua varten. Kun omatlapset ovat isoja, elämä on niin vapaata ja mukavaa. Hän tietysti syytti minua siitä, etten muka pitänyt hänen lapsestaan, vaikka kyse oli siitä, että olin jo siirtynyt toiseen elämänvaiheseen.

Vierailija
164/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity miehiin joilla myös lapsi(a).

En halua miestä jolla on omia lapsia.

Mutta toisin päin pitäisi kelvata?

Vierailija
165/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan itse 19v ihastuin palavasti 26v mieheen, jolla oli 2 pientä lasta. Tapailimme puolisen vuotta ja lopulta tulin siihen tulokseen, ettei tästä tule mitään. Elämäntilanteet liian erilaiset.

Ei mennyt kauaa kun tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa yhteistä elämää takana yli 10v yhteiset muksut. Luojalle kiitos että mietin tuolloin asiaa järjellä, enkä tunteella.

Vierailija
166/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman ikäistä seuraa haluat, niin odota jokunen vuosi.

Sitten on markkinoilla 30+ miehiä jotka eronneet lastensa äidistä. Eivät halua lisää lapsia, eivätkä enempää lapsia uuden puolison kanssa.

Sitten olet nappivalinta. Monella ikäiselläsi ei varmaan ole lapsia ja eivät halua alkaa isäpuoleksi.

Vierailija
167/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se, joka hylkää vaimonsa ja menee naimisiin toisen kanssa, on avionrikkoja ja tekee väärin vaimoaan kohtaan. Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, hänkin tekee aviorikoksen." (Mark. 10:1-12).

Vierailija
168/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle yh:na sopisi nimenomaan seksiseura hyvin. Sellaisen järjestäminen on vain aikataulullisesti vaikeaa."

S-postiosoite josta ei tunnista vaan tänne, niin tunkua on sinua ilahduttamaan.

Olen ekana jonossa kun keksin tämän hyvän idean <3

Vierailija
169/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä alle 25 vuotiaita miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta yh-äidin kanssa, koska harva heistä on valmis muutenkaan vielä isäksi, saatikka isäpuoleksi.

Todennäköisesti parempi onni lykästää jos alat katsella yli 30 vuotiaita miehiä. Itse olin 35 kun erosin lasteni isästä ja olen löytänyt uuden miehen, jolle minun lapset eivät olleet este suhteelle kanssani. Ikä tuo miehille myös sitä viisautta ja halua perhe-elämään.

Vierailija
170/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä alle 25 vuotiaita miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta yh-äidin kanssa, koska harva heistä on valmis muutenkaan vielä isäksi, saatikka isäpuoleksi.

Todennäköisesti parempi onni lykästää jos alat katsella yli 30 vuotiaita miehiä. Itse olin 35 kun erosin lasteni isästä ja olen löytänyt uuden miehen, jolle minun lapset eivät olleet este suhteelle kanssani. Ikä tuo miehille myös sitä viisautta ja halua perhe-elämään.

Useimmiten ne lapset ovat este miehelle siksi että usein ne estävät täysipainoisen suhteen lasten äidin kanssa. Varsinkin naiset jotka oikein mainostavat että "lapset ovat numero 1" saa monen miehen hälytyskellot soimaan että tämän leidin kanssa suhteilu on korkeintaan nurkkakoristeena olemista.

Vierailija
171/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yh ja haluan nimenomaan vaan kevyttä kivaa paneskelua ja deittailua. Suhteet kaatuu aina siihen, että mies alkaa kuitenkin haluamaan jotain enemmän. Vaihdetaan!

Sinä sen sanoit niin kuin asia on. Useimmat yh äidit haluavat kevyttä ja joskus vähän raskaampaakin paneskelua. Muistan kun itse aikoinaan nelikymppisenä erosin ja lähdin yö elämään. Liikkeellä oli silloin ja on varmaan vieläkin suuren suuri joukko yh äitejä jotka eivät etsineetkään muuta kuin seksiseuraa ja sehän sopi minulle siinä elämän tilanteessa kuin nenä päähän. Kyllä sain monet monet hyvät kyydit ja nimen omaan yh äideiltä jotka eivät halunneetkaan muuta kuin max kuukauden kaksi kestävää seksi seuraa. Muistaakseni itselläni oli siihen aikaan pyörityksessä yhtä aikaa 3-4 yh äitiä ja huh huh millaista meno olikaan😀 Kaikkien kanssa sovittiin silloin että mitään pitkäaikaista ei kumpikaan ole hakemassa mutta pidetään nyt kerrankin elämässä hauskaa kun tällaisessa elämän tilanteessa kumpikin on. Vieläkin näin kuusikymppisenä muistelen miten estottomia yh äidit parikymmentä vuotta sitten olivat ja ovat varmaan vieläkin mutfa enää se ei ole minun juttuni enkä varmaan tämän ikäisenä enää yh:ille kelpaisikaan. Silloin mm. pääsin kokemaan kimppajuttujen sekä anaaliseksin salat ja nimen omaan yh äitien aloitteista. Yh on parasta mitä mies voi seksin saralla baarista löytää👍

Tämä on kuin minun tarinani, paitsi että minulla ei ollut aikoinaan kun minä erosin kuin yksi YH pyörityksissä kerrallaan. Muutamaa YH:tä tuli kokeiltua enen kuin taaas vakiinnuin. Seksiä noilta vähän yli kolmekymppisiltä YH:ilta sai kyllä niin paljon kuin halusi. En tiedä oliko kyse siitä että toivoivat että suhde jatkuisi kun eivät pihtaa tavaraansa vai siinä kuten aika moni YH sanoi, että eipä sitä seksiä tai hellyyden osituksia saanut omalta ex mieheltä ennen eroa enää moneen kuukauteen. Toisin sanoen ainakin lähes kaikki minun tapaamani YH:t olivat puutteessa ja siksi valmiita melkein mihin vaan ja melkein missä vaan. Oi niitä aikoja... 

Vierailija
172/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin aluksi, että oikeaa parisuhdetta mahdoton saada koska pari tuttavuutta kaatui alussa tietoon lapsistani. Kokoajan oli miehiä kimpussa, välillä kiusaksi asti, mutta suurin osa olisi halunnut vain seksiä eikä seksisuhde ollut minun juttuni. Ne jotka halusivat suhdetta eivät erinäisistä syistä sytyttäneet minua. Juuri ajattelin luovuttaa koko homman hyväksi toviksi ja suljin seuranhakuprofiilinikin, kun vähän vahingossa tuttavapiirissä tiet kohtasi kiinnostavan nuoremman miehen kanssa. Alussa ajattelin hänenkin hakevan kevyttä tapailua ja yli kymmenen vuoden ikäerokin mietitytti, mutta annoin suhteelle mahdollisuuden ja nyt ollaan kolmatta vuotta yhdessä. Edelleen tyytyväisiä eikä lapset ole häntä koskaan haitanneet, pikkuhiljaa alkoi osallistua heidänkin elämään enemmän.

Vierailija
173/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on meneillään juttua 7 vuotta nuoremman typykän kanssa. Tällä typykällä on kaksi lasta, mutta en anna sen häiritä. Typykkä sellainen suht pienikokoinen ja kahdesta lapsesta huolimatta sirorunkoinen. 

Just tuollaiset pienet ja söpöt naiset viehättävät. On myös kahdesta lapsesta huolimatta kouluja käynyt eikä pelkkä kotiäiti, itsekin diplomi-inssi joten koulutusta arvostan. 

M34

Vierailija
174/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajattelee suomalaista koulutusputkea peruskoulu+lukio´+yliopisto, niin monet miehet ja naiset saavat akateemisen tutkinnon valmiiksi keskimäärin jossain 25 ja 30 vuoden välissä ja sitten pitäisi vielä löytää jonkinlainen työpaikka. Jos jollain kantasuomalaiselle on alle 25-vuotiaana jo kaksi lasta, niin hän on täysin erilaisessa elämäntilanteessa kuin ne, jotka opiskelevat pitkän kaavan kautta.

Vierailija
175/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, lapset ja joku yh-akka on todellinen turn off. Ei mies toisten lapsia ala palluttamaan.

Vierailija
176/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on meneillään juttua 7 vuotta nuoremman typykän kanssa. Tällä typykällä on kaksi lasta, mutta en anna sen häiritä. Typykkä sellainen suht pienikokoinen ja kahdesta lapsesta huolimatta sirorunkoinen. 

Just tuollaiset pienet ja söpöt naiset viehättävät. On myös kahdesta lapsesta huolimatta kouluja käynyt eikä pelkkä kotiäiti, itsekin diplomi-inssi joten koulutusta arvostan. 

M34

Kuvottavata tapa puhua naisesta toivottavasti nainen tajuaa juosta ajoissa karkuun näitä maailman napa inssejä jotka kuvittelee elävänsä kaikkien yläpuolella.

Vierailija
177/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kuvottavata tapa puhua naisesta toivottavasti nainen tajuaa juosta ajoissa karkuun näitä maailman napa inssejä jotka kuvittelee elävänsä kaikkien yläpuolella.

Onkai naisillakin jokin miestyyppi josta viehättyvät, miksi ei siis miehilläkin voi olla naistyyppiä, josta viehättyvät? Kyllä siihen viehättymiseen ja ihastumiseen aivan ensisijaisesti vaikutta ulkoiset tekijät. 

Vierailija
178/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli seurusteli pitkään parikymppisen yh-äidin kanssa ollessaan alle 25-vuotias. Suhde loppui erilaisiin tulevaisuudensuunnitelmiin, miehen veli lähti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan eikä nainen lapsineen voinut/halunnut muuttaa pois kotiseudultaan. Toinen kaverini on kyllä jo 30v mutta hänellä tuntuisi vientiä riittävän vaikka on kaksi pientä lasta. Kyllä niitä miehiä löytyy, vaikka onhan se ihan ymmärrettävää ettei kaikkia isäpuoleksi ryhtyminen kiinnosta.

Vierailija
179/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Siellä taas kateellinen 55 vee mamma jota komeat miehet eivät ole kohti vielkaisseetkaan vuosikymmeniin. 

Vierailija
180/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikket kelpaa enää edes niille nelikymppisille. Sait mitä halusit eli kersat.

Tsemppiä lopuille 70:lle vuodelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän