Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
201/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että on vaikeeta. Ehkä muutamien vuosien päästä helpompi löytää joku kun lapsetkin isompia. Ehkä sulle vois löytyä kolmekymppinen mies kellä myös lapsi/lapsia tai lapseton joka ei omia haluu mut toisen lapset ok.

Itellä oli sun ikäisenä 1 lapsi ja miehiä oli tyrkyllä vaikka kuinka paljon myös saman ikäisiä. Kaikki suhteet ja niiden yritykset kuitenkin loppui mun lapseen liittyvistä syistä. Joko miehen tai mun toimesta. Nyt mulla 2 lasta ja yh taas mutta ite jo yli kolmekymppinen. En uskalla edes yrittää etsiä ketään kun jo 2 kertaa epäonnistunut.

Vierailija
202/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi lapsi, ja nykyinen mieheni tiesi sen tietysti alusta asti. Eikä häntä ole häirinnyt se. Odota, kun löydät sen oikean. Niitä hyviä miehiä ei lapset häiritse, sellaisia ne häiritsee, jotka ovat kevyellä mielellä liikkeellä, sekä sellaisia, jotka eivät ole ylipäätään lapsirakkaita.

Aisuri ei ole mikään määritelmä hyvästä miehestä. Vielä vähemmän naisesta, joka on jo ensimmäisellä kerralla valinnut huonosti.

Zincciz

Sinulla on ihan kamala, kyyninen, katkera asenne. Haukut täällä ihmisiä, joista et mitään tiedä. Kuten sanoin, hyvillä miehillä on toisenlainen katsomus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/286 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi lapsi, ja nykyinen mieheni tiesi sen tietysti alusta asti. Eikä häntä ole häirinnyt se. Odota, kun löydät sen oikean. Niitä hyviä miehiä ei lapset häiritse, sellaisia ne häiritsee, jotka ovat kevyellä mielellä liikkeellä, sekä sellaisia, jotka eivät ole ylipäätään lapsirakkaita.

Aisuri ei ole mikään määritelmä hyvästä miehestä. Vielä vähemmän naisesta, joka on jo ensimmäisellä kerralla valinnut huonosti.

Zincciz

Sinulla on ihan kamala, kyyninen, katkera asenne. Haukut täällä ihmisiä, joista et mitään tiedä. Kuten sanoin, hyvillä miehillä on toisenlainen katsomus.

Mutta kun sinä et sitä määritä oman etujesi pohjilta.

Sanoin minä.

Zinccis

Minäkin voisin sanoa, että pidleä avoimesti jakavat isotissiset playboy tason naiset ovat hyviä naisia, mutta ei se siitä mitään absoluuttista totutta tekisi.

Vierailija
204/286 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kokemusta nuorena yh:na olosta, Jäin tyttöjen kanssa yksin kun olin 25-vuotias. Lapset olivat tuolloin 5v. ja 3v. Olisi ollut kyllä tarjolla vaikka minkälaista sukankuluttajaa,keskenään likkojaen kanssa kuitenkin eleltiin siihen asti, kun vanhin oli 10. Ihan normi arkea, kävin töissä, lapset tarhassa ja myöhemmin koulussa. Kerkesin harrastaakkin,kiitos tiiviin lähipiirin. Kolmekymppisenä tapasin nykyisen mieheni, hän on minua vuoden vanhempi ja lapseton. Ihan kunnon tyyppi, töissä, mukava, ihan komeakin. Yhteistä"rekeä" on nyt kiskottu ja 15 vuotta, siinä sivussa tylleröt on kasvaneet isoiksi. Edelleen parisuhde on hyvä, yhteisiä lapsia ei meillä ole, emme ole halunneet. lapsille isäpuoli on tärkeä ja läheinen. Oma isä ei ole halunnut uusiin naimisiin aikoinaan mentyään enää tavata tyttöjä, hänellä on uusi perhe. Tästäkin kriisistä on porukalla selvitty. Eli ap, rauhassa vaan, kyllä sunkin kohdalle vielä osuu joku ihan mukava mies.

Vierailija
205/286 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä alle 25 vuotiaita miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta yh-äidin kanssa, koska harva heistä on valmis muutenkaan vielä isäksi, saatikka isäpuoleksi.

Todennäköisesti parempi onni lykästää jos alat katsella yli 30 vuotiaita miehiä. Itse olin 35 kun erosin lasteni isästä ja olen löytänyt uuden miehen, jolle minun lapset eivät olleet este suhteelle kanssani. Ikä tuo miehille myös sitä viisautta ja halua perhe-elämään.

Useimmiten ne lapset ovat este miehelle siksi että usein ne estävät täysipainoisen suhteen lasten äidin kanssa. Varsinkin naiset jotka oikein mainostavat että "lapset ovat numero 1" saa monen miehen hälytyskellot soimaan että tämän leidin kanssa suhteilu on korkeintaan nurkkakoristeena olemista.

Tämä ainakin omalla kohdallani piti hyvin paikkansa. 3v suhteen aikana yh:n kanssa tuntui ettei missään vaiheessa edes ollut sellaista vaihetta, missä pääsi rauhassa tutustumaan toiseen kun lapsi oli aina pyörimässä ympärillä ja viemässä huomiota. Tuntui että se vaihe jäi kokonaan välistä. Sitten taas kaikki ihan pienetkin kahden kesken tehtävät asiat vaatii paljon järjestelyä, kun pitää järkkäillä lapselle hoitajat jne. Moni asia jäi ihan vaan senkin takia tekemättä. Itse en monesti jaksanut edes ehdottaa asioita, koska tiesin etukäteen, että niiden järkkääminen on niin hankalaa. Usein ei myöskään yksinkertaisesti kiinnostanut tehdä niitä samoja asioita niin, että lapsi olisi mukana, koska tiesi jo etukäteen sen että lapsi menee siinä etusijalle ja sitä täytyy miellyttää. Aina jos yhdessä lähtee johonkin niin mietitään mitä lapsi haluaisi tehdä, missä lapsi jaksaa olla tai viihtyy. Eikä todellakaan mietitä sitä mitä aikuiset haluaisivat tehdä. Näitä asioita voisi jatkaa loputtomiin. Se pitäisi melkein mennä niin päin, että yh:t kertoo deittiprofiileissaan millaisia heidän lapsensa ovat eivätkä he itse, koska niissä suhteissa aikaa vietetään enemmän lasten kanssa kuin kumppanin kanssa. Ja oikeastaan on varmaan jopa tärkeämpää, että tulee toimeen niiden kanssa kuin itse kumppanin.

Vierailija
206/286 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity nyt hyvä ihminen niihin lapsiisi äläkä miehen etsimiseen. Kyllä sinä jonkun vielä löydät, kaikki tuntemani yyhoot ovat löytäneet rinnalleen ihan fiksun miehen. Ja suunnilleen samanikäisenkin. Mieheni veli (30 v.) haaveilee naisesta jolla on lapsia. Haluaa kuulemma valmiin paketin.

Itse en koskisi yh-isään edes kaverin toosalla, joten ymmärrän myös tuota aiemmin tapailemaasi miestä. Hän näki mitä arkesi todellisuudessa on ja tajusi ettei se nappaa. 

Joitain se kyllä nappaa, tai sitten joku aikanaan rakastuu sinuun niin että lapset eivät haittaa. 

Yksikään terve mies ei halua ns "valmista pakettia", vaan hän on mahdollisesti kyvytön saamaan lapsia.

Miksi kukaan haluaisi ottaa kontolleen lapsia, jos on vain naista vailla?

Kyllä miehelle on tärkeää omat lapset, toisten ei niinkään.

Itseään kunnioittava mies, joka saa naisia, ei ala yh:n kanssa suhteeseen.

Paskapuhetta.

Olen itsekin aina ns. ”kävellyt valmiiseen pöytään” , jos ilmaus sallitaan.

Biologisia, eli näitä niin kutsuttuja ”omia” lapsia ei ole siunaantunut, elämäntilanteet on aina olleet sellaisia. Silti on naisen mukana tulleet lapset olleet rakkaita.

Ap, asennoidu tilanteeseesi seuraavasti:

Lapsesi ovat toki tarjontaa rajoittava tekijä, sitä en kiistä, mutta lapsiesi ansiosta se kehnoin ja kypsymätön aines karsiutuu pois ihan automaattisesti :)

Niin siis yksikään TERVE mies ei halua "valmista pakettia".

Vierailija
207/286 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zincciz

Sanoin minä.

Zinccis

Minäkin voisin sanoa, että pidleä avoimesti jakavat isotissiset playboy tason naiset ovat hyviä naisia, mutta ei se siitä mitään absoluuttista totutta tekisi.

Jaahas. Zinccis olikin itse cilttis. 🤣

Vierailija
208/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit abortoinut penikkasi niin ei olisi tullut ongelmia

Vierailija
209/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Mutta tuolla mentaliteetilla jää lapsettomaksi. ”En uskalla tehdä lapsia tämän miehen kanssa, koska jos joskus eroamme, löydänkö enää ketään muuta?” Aina on se mahdollisuus että eroaa tai toinen vaikka kuolee. Jos aina pelkää mitä voi tapahtua, ei ikinä voi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
210/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zincciz

Sanoin minä.

Zinccis

Entä kun tällä playboy tason naisella on kaksi lasta edellisestä suhteesta, pysyykö status mielessäsi yhtä hyvänä vai onko mielikuvatuotteesi lapseton?

Tämä zinccis on naiseton ja ilman uskallusta elää omaa elämäänsä. Palstalla päästää kielensä sivaltamaan ja oikeassa elämässä kulkee pää painuksissa paitsi jos on kännissä, silloin ollaan reteesti.

Vierailija
211/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ookkin vttumaista.

Vierailija
212/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Mutta tuolla mentaliteetilla jää lapsettomaksi. ”En uskalla tehdä lapsia tämän miehen kanssa, koska jos joskus eroamme, löydänkö enää ketään muuta?” Aina on se mahdollisuus että eroaa tai toinen vaikka kuolee. Jos aina pelkää mitä voi tapahtua, ei ikinä voi tehdä yhtään mitään.

Nion totta!

zinccis on valinnut pelon ja sitä kautta tulevan yli mielisyyden tuomita muita jotka ovat valinneet oman elämän.

Vierailija
213/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä alle 25 vuotiaita miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta yh-äidin kanssa, koska harva heistä on valmis muutenkaan vielä isäksi, saatikka isäpuoleksi.

Todennäköisesti parempi onni lykästää jos alat katsella yli 30 vuotiaita miehiä. Itse olin 35 kun erosin lasteni isästä ja olen löytänyt uuden miehen, jolle minun lapset eivät olleet este suhteelle kanssani. Ikä tuo miehille myös sitä viisautta ja halua perhe-elämään.

Useimmiten ne lapset ovat este miehelle siksi että usein ne estävät täysipainoisen suhteen lasten äidin kanssa. Varsinkin naiset jotka oikein mainostavat että "lapset ovat numero 1" saa monen miehen hälytyskellot soimaan että tämän leidin kanssa suhteilu on korkeintaan nurkkakoristeena olemista.

Tämä ainakin omalla kohdallani piti hyvin paikkansa. 3v suhteen aikana yh:n kanssa tuntui ettei missään vaiheessa edes ollut sellaista vaihetta, missä pääsi rauhassa tutustumaan toiseen kun lapsi oli aina pyörimässä ympärillä ja viemässä huomiota. Tuntui että se vaihe jäi kokonaan välistä. Sitten taas kaikki ihan pienetkin kahden kesken tehtävät asiat vaatii paljon järjestelyä, kun pitää järkkäillä lapselle hoitajat jne. Moni asia jäi ihan vaan senkin takia tekemättä. Itse en monesti jaksanut edes ehdottaa asioita, koska tiesin etukäteen, että niiden järkkääminen on niin hankalaa. Usein ei myöskään yksinkertaisesti kiinnostanut tehdä niitä samoja asioita niin, että lapsi olisi mukana, koska tiesi jo etukäteen sen että lapsi menee siinä etusijalle ja sitä täytyy miellyttää. Aina jos yhdessä lähtee johonkin niin mietitään mitä lapsi haluaisi tehdä, missä lapsi jaksaa olla tai viihtyy. Eikä todellakaan mietitä sitä mitä aikuiset haluaisivat tehdä. Näitä asioita voisi jatkaa loputtomiin. Se pitäisi melkein mennä niin päin, että yh:t kertoo deittiprofiileissaan millaisia heidän lapsensa ovat eivätkä he itse, koska niissä suhteissa aikaa vietetään enemmän lasten kanssa kuin kumppanin kanssa. Ja oikeastaan on varmaan jopa tärkeämpää, että tulee toimeen niiden kanssa kuin itse kumppanin.

Pakko oli yläpeukku laittaa.

Kirjoittaja kuvasi ns. ydinperhe arkea kuvaavasti. Näin se vaan on kun lapset ovat pieniä että tärkeämpää on tulla lasten kanssa toimeen, kumppani siinä rytäkässä unohtuu.

Tärkeää on vanhempien käydä treffeillä, muuten parisuhde unohtuu, miksi oltiinkaan yhdessä.

Vierailija
214/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata lapsesi yksin ja tapaile vain miehiä, mutta älä muuta yhteen. Kasvata lapset aikuiseksi ja sen jälkeen sinulla on myös aikaa itsellesi.

Itse tapasin 21 vuotiaana miehen, joka ei kertonut lapsestaan. Lapsi oli äidillä, mutta mies maksoi elatusmaksut.

Heti mies lensi yli laidan. En halunnut lapsellista miestä. Enkä halunnut jatkossakaan. Enkä ottaisi tänäkään päivänä valmista pakettia.

Olen seurannut uusperheiden elämää ja se on monelle liikaa. Mutta ei tarvinnut onneksi tyytyä ukkomiehiin, kun elämään ilmestyi sinkkumies 44 vuotta sitten ja lapset sen myötä.

Vierailija
215/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa yh-äideiltä tasan sitä yhtä asiaa eli ...... tuloverotusneuvontaa?

Vierailija
216/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yh äidilä saa pesää. Se ei kait ole kellekkään yllätys eikä mikään salaisuus.

Vierailija
217/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää huoliko. Siinä vaiheessa kun ne lapset pikkuhiljaa muuttaa omilleen, niin alkaa miesten mielenkiinto taas herätä. Edellyttäen, että olet pitänyt itsesi siedettävässä kunnossa.

Siinä välissä oikeastaan vain seksi kiinnostaa miehissä yh äitejä.

Vierailija
218/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet."

Miksi luulet, että 4kymppiset haluaisivat alle 25-vuotiasta yh-äitiä?

Korjaus"avohoidossa olevat 40 vuotiaat miehet".

Vierailija
219/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa yh-äideiltä tasan sitä yhtä asiaa eli ...... tuloverotusneuvontaa?

Itse haluan yh-äidiltä vain yhtä asiaa, keskustelua eksistentiaaliongelmasta.

Vierailija
220/286 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n väite on omasta kokemuksesta kyllä juuri toisinpäin. Sanoisin, että yh-äidit ei varsinkaan kelpuuta kun tämän ikäinen mies on lapseton.

Ihmettelen mistä nämä yh-äidit ei kelpaa jutut on peräisin?

M37

Kumpuaa varmaan samoista henkilöistä jotka haukkuu esim. siivoojia. Toiset tarvitsee elämäänsä sylkykuppeja, tunteakseen olevansa jotenkin parempia.

Ja ei siitä niin kauaa ole aikaa kun meidänkin yhteiskunta oli vielä todella julma esim. isättömiä lapsia, vanhoja piikoja ja eronneita naisia kohtaan. Jos on pienestä saakka aivopesty sellaiseen p*skaan, niin silloin voi kuvitella että kyseisten ihmisten haukkuminen ja syrjiminen on oikeutettua ja että heidän arvonsa on jotenkin pienempi kuin se oma arvo ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi