Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet onnellisessa asemassa, kun sulla on lapsi. En ole koskaan tavannut kunnollista miestä. Unohda ne miehet

Vierailija
282/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa yh nainen. En ole niin nirso kuin naiset muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo näitä vastauksia. Olen itse ihan ok näköinen, normaalipainoinen yh. Olen ollut parisuhteessa kaksi kertaa lasten isästä eroamisen jälkeen ja sinkkuaikoina miehiä oli jonoksi asti, ja nimenomaan seurustelemaan.

Todellakaan mitään palstamiehiä täältä ei kannata edes huolia.

Mitäs te sitten täällä valitatte, kun niitä kunnon miehiä ei parisuhteeseen löydy? Taasko se homma muuttui täysin kun piti päästä palstamiehille laittamaan jauhot suuhun?

Vierailija
284/286 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikko ihmettelee, etteivät MIEHET halua parisuhteeseen yh:n kanssa? Naiset haluavat vielä vähemmän. Ap itsekin sisällään ajattelee ettei ainakaan sellaisen miehen kanssa alkaisi seurustelemaan, joka on lapsia. Haiskahtaa feministiseltä kaksinaismoralismilta.

Vierailija
285/286 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus saattaa vähän kirpaista. Mutta eipä se uusioperheessä eläminen ole mitään helpointa hommaa, miehen kannalta. Tasavertaiseen asemaan mies tuskin pääsee tai päätyy koskaan niissä suhteissa. Varsinkin jos miehellä on jo entuudestaan lapsia.

Tästä on jo kokemusta noin vuoden kestäneestä uusioperhe yrityksestä.

Totesin että parempi lopettaa, ja se oli luultavasti kaikkien osapuolten kannalta paras ratkaisu.

Nykyisessä miesvihaa kylvävässä kulttuurissa ei ydinperhekään ole miehelle helppo paikka. Käytännössä voit valita vain ovimaton tai sortaja/sovinistin roolin välillä. Naisessa ei koskaan ole mitään vikaa ja on erehtymätön.

Ylipäätänsä miehen ei kannata alkaa parisuhteeseen ja vielä vähemmän sitoutua avioliittoon, jonka tarkoitus on ainostaan varmistaa miehen täydellinen alistuminen.

Vierailija
286/286 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa alkaa aisuriksi edes?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi