Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa, että menen huomenna hoitamaan lapsiani, jotka asuvat pysyvästi isällään

Vierailija
05.01.2020 |

Mutta ei sopinut mitään kellonaikaa. Vain että tulet sitten kuin tulet. Minusta hän antaa lapsille aika turvattoman kuvan asiasta. Mutta koska menen sinne vastenmielisesti, en ala itse tyrkyttää mitään tiettyä kellonaikaa. Menen sitten kun jaksan, mietin vain, että aikamoinen isä, kun ei edes koita sopia minkäänlaista aikaa. Minullehan on ihan ok mennä milloin sattuu, koska mitään aikaa lapsille ei ole ilmoitettu.

Kommentit (267)

Vierailija
201/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu. Ilmoittakaa asiattomaksi suoraan.

Joo, tunnistaa jo alotuksesta. Ajattelen joskus että onko oikea ihminen, vai trollaako joku meistä vuodesta toiseen.

Vierailija
202/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mene terapiaan, ei me voida sua täällä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sanonut ajan, niin sitten olisit täällä valittamassa, kuinka sinulle määrättiin aika milloin voit mennä hoitamaan lapsiasi.

Vierailija
204/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te joskus aikaisemmilla kerroilla sopineet kellonajoista? Oletteko päässeet helposti yhteisymmärrykseen siitä, millkä on kellonaika sopii molemmille? Oletko todella mennyt siihen kellonaikaan, minkä sovitte?

Ei olla sovittu niistä koskaan mitenkään sopimalla. Siis niin, että näkisin, että on miehelle tärkeää, ja haluaa sopia sen. Se on aina ollut ihan sama. Ja se saa minua vtuttamaan menemisen enemmän, kuin jos tuntisin edes olevani hyödyksi.

Ap

Miksi ihmeen sinun kulkemisesta pitäisi olla miehelle tärkeää. Nyt pää sieltä omasta persiistä kiireenvilkkaa. Tuo on aivan täysin samantekevää pikkuseikka, jolla ei ole mitään merkitys missään muualla kuin sinun omien korvien välissä.

Oletko oikeasti viisikymppinen? Tuollaiset sanomisten vatvomiset on minulle tuttuja lähinnä teini-iästä, kahdenkymmenen vuoden takaa. Jos toinen sanoo että tulet kun huvittaa niin mitäs jos vaan sitten menet käymään omien aikataulujen mukaan kuten kehotetaan ja pidät nämä lapselliset vänkäämiset navassasi.

No koska mies saa sillä petettyä itseään, kun sanoo, että tulet kun huvittaa. Sanoin, ettei huvittaisi tulla ollenkaan. Niin ei kannata sanoa silloin, ja olettaa, että asia on okei, että tule kun huvittaa, se jättää pyytäjän siihen uskoon, ettei hän olisi enää voinut toimia asiassa paremmin minua kohtaan, vaikka olisi todellakin, nyt vain mulla on pahempi mieli.

Se ei ole hänestä alunperin johtuvaa, mutta ei johdu minustakaan, vaan äidistäni, joka onestänyt minua elämästä niin kuin itse haluaisin.

Ap

AP, Sun miehesi antaa sun valita ajan, muuten riitelisit tästä. Tietenkin sun täytyy omia lapsiasi tavata. Yritähhän nyt piristäytyä, muuten lapsillasi tulee olemaan huonommat muistot sinusta kun sinulla on äidistäsi.

Jokaisen on mentävä elämässään eteenpäin. Sulla on ollut huono äiti kirjottamasi mukaan, mutta älä itse ole huono äiti lapsillesi. Valinta on sinun.

Vierailija
205/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi mitenkään ymmärtää että toimit äitinä juuri nin kuin oma äitisi toimi (sinun kertomasi) mukaan omalla kohdallasi.  Eli et kuuntele lapsiasi yhtään ja kun he eivät toimi haluamallasi tavalla pahoitat mielesi ja suutut. Olet niin sekaisin että olisi parempi ettet tapaisi lapsiasi ollenkaan, että he saisivat edes jonkinlaisen normaalin lapsuuden eikä heistä tulisi ap:n kaltasia"trauman jatkajia"

Vierailija
206/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joulupäivän episodistahan opimme sen, että sinä et ole kykenevä sopimaan mitään kellonaikaa seuraavalle päivälle, koska et koskaan tiedä, millä fiiliksillä heräät aamulla. Tämä on varmaan syynä siihen, miksi mies ei ehdottanut mitään aikaa, vaan jätti päätöksen sinulle. Sinähän se kuitenkin parhaiten omat olosi tiedät, että millaiseen kellonaikaan pystyt sitoutumaan ja millaiseen et.

Vierailija
207/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n tuttava kirjoitti:

Ap, siis äitihullu ON kehitysvammainen. Sekä mielisairas

Uskottelee kaikenlaista mitä raukkaparka luulee itsekin.

Muka kirjoittanut laudatureja 🤣🤣🤣🤣

Onneksi lapset ovat hyvällä isällään ja lapset pitävät todella kovasti isästään.

Ja ap äityli. Tunnet mut😉

En tunne, etkä sinä tunne minua. Ilmeisesti et siis yllä lähellekään neljää laudaturia, koska pidät sitä jonain, mitä minä en muka voisi olla kirjoittanut. Haha

Ap

Vierailija
208/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi mitenkään ymmärtää että toimit äitinä juuri nin kuin oma äitisi toimi (sinun kertomasi) mukaan omalla kohdallasi.  Eli et kuuntele lapsiasi yhtään ja kun he eivät toimi haluamallasi tavalla pahoitat mielesi ja suutut. Olet niin sekaisin että olisi parempi ettet tapaisi lapsiasi ollenkaan, että he saisivat edes jonkinlaisen normaalin lapsuuden eikä heistä tulisi ap:n kaltasia"trauman jatkajia"

En minä TIENNYT, että minua ei ollut kuultu! En minä tiennyt, että olisi olemassa muunkin laista! Siis äitisuhteessa! Siksi en ole kuunnellut lapsiani, koska itselleni oli opetettu, ettei sellainen ole oikein eikä sellaista edes ole! Ettei se ole mahdollista! Että sellainen vanhempi TUHOAA lapsensa. Sellainen maalailtiin minulle niin, että vanhempi siis antaa lapsen tehdä HUONOJA valintoja, koska huonot valinnat ovat kaikki, mitääitini lapsen tekemisistä näkee.

En siis olisi voinut kuunnella lapsiani, vaikka halusinkin. Sen sijaan, toimin TÄYSIN toisin kuin äitini. Koska en kyennyt kuuntelemaan heitä, vaikka tajusin, että minun pitäisi, niin en jatkanut heidän kanssaan elämistä enkä KOSKAAN halunnut heidän oppivan ajattelemaan itsestäön siten, kuin minut on opetettu ajattelemaan sillä lailla elävistä lapsista, kuin he ovat.

Nyt tiedän, että lapsia pitäisi kuunnella, ja aion koittaa entisestään vähentää omaa tuputustutani heille, ELLEN ole ensin koittanut kuulla ja kuunnella heitä. Mutta se ei korjaa perhettämme ehjäksi. Emme edelleenkään pystyisi asumaan yhdessä, siis hyvinvoivina ja lasten hyvää tukien. Ja se on lasten kannalta se pahin asia kuitenkin.

Ap

Vierailija
209/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te joskus aikaisemmilla kerroilla sopineet kellonajoista? Oletteko päässeet helposti yhteisymmärrykseen siitä, millkä on kellonaika sopii molemmille? Oletko todella mennyt siihen kellonaikaan, minkä sovitte?

Ei olla sovittu niistä koskaan mitenkään sopimalla. Siis niin, että näkisin, että on miehelle tärkeää, ja haluaa sopia sen. Se on aina ollut ihan sama. Ja se saa minua vtuttamaan menemisen enemmän, kuin jos tuntisin edes olevani hyödyksi.

Ap

Miksi ihmeen sinun kulkemisesta pitäisi olla miehelle tärkeää. Nyt pää sieltä omasta persiistä kiireenvilkkaa. Tuo on aivan täysin samantekevää pikkuseikka, jolla ei ole mitään merkitys missään muualla kuin sinun omien korvien välissä.

Oletko oikeasti viisikymppinen? Tuollaiset sanomisten vatvomiset on minulle tuttuja lähinnä teini-iästä, kahdenkymmenen vuoden takaa. Jos toinen sanoo että tulet kun huvittaa niin mitäs jos vaan sitten menet käymään omien aikataulujen mukaan kuten kehotetaan ja pidät nämä lapselliset vänkäämiset navassasi.

No koska mies saa sillä petettyä itseään, kun sanoo, että tulet kun huvittaa. Sanoin, ettei huvittaisi tulla ollenkaan. Niin ei kannata sanoa silloin, ja olettaa, että asia on okei, että tule kun huvittaa, se jättää pyytäjän siihen uskoon, ettei hän olisi enää voinut toimia asiassa paremmin minua kohtaan, vaikka olisi todellakin, nyt vain mulla on pahempi mieli.

Se ei ole hänestä alunperin johtuvaa, mutta ei johdu minustakaan, vaan äidistäni, joka onestänyt minua elämästä niin kuin itse haluaisin.

Ap

AP, Sun miehesi antaa sun valita ajan, muuten riitelisit tästä. Tietenkin sun täytyy omia lapsiasi tavata. Yritähhän nyt piristäytyä, muuten lapsillasi tulee olemaan huonommat muistot sinusta kun sinulla on äidistäsi.

Jokaisen on mentävä elämässään eteenpäin. Sulla on ollut huono äiti kirjottamasi mukaan, mutta älä itse ole huono äiti lapsillesi. Valinta on sinun.

Ei ole mikään valinnan asia. Jos minulta on evätty itseni kuuntelu JA lisäksi jos vanhempani ei ole kuunnellut ikinä minua syyttäessään minua milloin mistäkin, siitä vaurioituminen ei ole minun valintani.

Ap

Vierailija
210/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joulupäivän episodistahan opimme sen, että sinä et ole kykenevä sopimaan mitään kellonaikaa seuraavalle päivälle, koska et koskaan tiedä, millä fiiliksillä heräät aamulla. Tämä on varmaan syynä siihen, miksi mies ei ehdottanut mitään aikaa, vaan jätti päätöksen sinulle. Sinähän se kuitenkin parhaiten omat olosi tiedät, että millaiseen kellonaikaan pystyt sitoutumaan ja millaiseen et.

Ei, vaan hän ei ole milloinkaan ehdottanut mitään aikaa, josta ilahtuisi.

Ap

Vierailija
211/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä TIENNYT, että minua ei ollut kuultu! En minä tiennyt, että olisi olemassa muunkin laista! Siis äitisuhteessa! Siksi en ole kuunnellut lapsiani, koska itselleni oli opetettu, ettei sellainen ole oikein eikä sellaista edes ole! Ettei se ole mahdollista! Että sellainen vanhempi TUHOAA lapsensa. Sellainen maalailtiin minulle niin, että vanhempi siis antaa lapsen tehdä HUONOJA valintoja, koska huonot valinnat ovat kaikki, mitääitini lapsen tekemisistä näkee.

En siis olisi voinut kuunnella lapsiani, vaikka halusinkin. Sen sijaan, toimin TÄYSIN toisin kuin äitini. Koska en kyennyt kuuntelemaan heitä, vaikka tajusin, että minun pitäisi, niin en jatkanut heidän kanssaan elämistä enkä KOSKAAN halunnut heidän oppivan ajattelemaan itsestäön siten, kuin minut on opetettu ajattelemaan sillä lailla elävistä lapsista, kuin he ovat.

Nyt tiedän, että lapsia pitäisi kuunnella, ja aion koittaa entisestään vähentää omaa tuputustutani heille, ELLEN ole ensin koittanut kuulla ja kuunnella heitä. Mutta se ei korjaa perhettämme ehjäksi. Emme edelleenkään pystyisi asumaan yhdessä, siis hyvinvoivina ja lasten hyvää tukien. Ja se on lasten kannalta se pahin asia kuitenkin.

Ap

Ja siis sitä kautta itselleni äitinä pahin asia. Joka on äitini syytä vieläpä, ei minun.

Ap

Vierailija
212/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, mene terapiaan, ei me voida sua täällä auttaa.

Onhan tuo käynyt jo vuosikausia, mutta mikään ei muutu, ainakaan paremmaksi.

Vierailija
213/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet päättänyt mihin kellonaikaan menet?

Vierailija
214/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sinä et saa paljastaa täällä henkilökohtaisia asioita poikasi tervydestä ja diagnooseista, samoin miehesi äidin terveystiedot eivät kuulu tänne. Sinut ja lapsesi ja miehesi tunnistaa helposti ja sinä levittelet täällä heidän asioitaan. Lopeta heti!

Vierailija
215/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas sanon lapsille, että jos se, mitä minä sanon tai haluan ei kelpaa, niin ole sen kanssa, jolle kelpaat,"

Aikamoinen paradoksi. Sinä syytät äitiäsi siitä, että hän ei kuunnellut sinua ja antanut sinun tehdä niinkuin itse halusit vaatimatta sinulta  yhtään mitään. Mutta kuitenkin sinun lastesi tulisi kuunnella _sinua_ ehdottomasti ja jos eivät, niin hylkäät heidät. Ok.

Vierailija
216/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu tekee kyllä julmaa pilaa oikeasti traumaattisia kokemuksia kokeneista.

Vierailija
217/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hän ei ole milloinkaan ehdottanut mitään aikaa, josta ilahtuisi.

Ap

No mikä olisi sellainen kellonaika, josta ilahtuisit?

Vierailija
218/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sinä et saa paljastaa täällä henkilökohtaisia asioita poikasi tervydestä ja diagnooseista, samoin miehesi äidin terveystiedot eivät kuulu tänne. Sinut ja lapsesi ja miehesi tunnistaa helposti ja sinä levittelet täällä heidän asioitaan. Lopeta heti!

Jokainen, joka miehen äidin tietää, tietää asian. Mitä taas tulee lapseemme, niin minusta masennusta lapsilla ei pidä salailla koska sitä tapahtuu ja ihmisten on syytä olla sellaisestakin ilmiöstä tietoisia. Ja koska näitä ei selvästikään lue saati kommentoi kukaan meidät tunteva, niin ihan sama.

Ap

Vierailija
219/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä taas sanon lapsille, että jos se, mitä minä sanon tai haluan ei kelpaa, niin ole sen kanssa, jolle kelpaat,"

Aikamoinen paradoksi. Sinä syytät äitiäsi siitä, että hän ei kuunnellut sinua ja antanut sinun tehdä niinkuin itse halusit vaatimatta sinulta  yhtään mitään. Mutta kuitenkin sinun lastesi tulisi kuunnella _sinua_ ehdottomasti ja jos eivät, niin hylkäät heidät. Ok.

Ei vaan kärsin itsekin tuosta opetuksesta lasteni suhteen. Äitini mielestä lapsia ei vain tule kuunnella missään, koska sillä lailla nämä eläisivät kuulemma suunnilleen jonain huumenarkkeina viemäriverkostossa.

Ap

Vierailija
220/267 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet malliesimerkki aikuisesta joka on jäänyt teini-ikäisen tasolle. Et osaa tehdä itse päätöksiä ja syytät muita vastuuttomuudesta.

Miksi et mene vaan tarpeeksi ajoissa paikalle?

Ehkä miehesi ei jaksa sopia aikaa ettei sinulle tule vaivaa, olettaa että osaat itsekkin päättää kellon ajan.

Sääliksi käy myös lapsiasi, arvosta edes heitä. Ja ex-miestä on turhaa haukkua, hän on kuitenkin se joka lapsista nyt huolehtii ja tekee selvästi parhaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän