Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
821/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi sairasvuoteen laidalla ”toivon, että kuolet mahdollisimman pian, olet ällöttävä. Ja hähää, kuolessasi joudut matojen syötäväksi, etkä näe äitiäsi, mitään taivasta ei ole”

Vierailija
822/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkommentit.. "onpa sulla iso nenä".." laiha naama ja iso nenä".. Kiitos vaan, tiesin nenäni on iso ilman näitä kommenttejakin. Valitettavasti ei oo rahaa lähteä nenäleikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset pahalta

Vierailija
824/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi kun olin lähellä rautakaupan myyjää esittelyssä

Enkö oo sanonut, ettei voi mennä lähellä muita ihmisiä, haiset niin valtavan pahalta!

Vierailija
825/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä sinua oikein vaivaa, kun sinä et ole perinyt isäsi reippautta? En minä ole tuota varten sinulle lapsena rintaa antanut!" - sanoi äitini, kun viime kesänä en kaatosateessa lähtenyt mökin pihanurmea ajaman.

M 45

Vierailija
826/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytät ihan porsaalta", sanoi minulle eräs puolituttu opiskelukaveri (mies). Söin parhaillaan omenaa, ja pidin sitä suussani hampaiden välissä samalla, kun kaivoin jotain laukustani. Joo, ymmärsin kyllä mitä hän tuolla kommentilla yritti tarkoittaa, mutta mielestäni se oli outo heitto lähes tuntemattomalle ihmiselle. Heitin siihen takaisin, että noinko sä yleensäkin puhut naisille, mihin hän tuhahti, että tarviiko olla noin herkkänahkainen.

Vierailija
827/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 13-vuotias oli kuuma kesäpäivä ja olin pukeutunut toppiin ja shortseihin. Äitini katsoi minua ylhäältä alas halveksuva ilme kasvoillaan, puhalsi savut röökistään kavoilleni ja sanoi: "sinuna en kehtaisi käyttää shortseja kun on noin paksut reidet".

Seuraavana kesänä sairastin anoreksiaa ja palelin niin, ettei olisi edes tullut mieleenkään pukeutua shortseihin.

Vierailija
828/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun kerran n. 10 vuotta sitten kuvani oli jossain somessa. Sain siihen jostain syystä noin 15 kehua vartalosta ja sääristäni, ja yksi kommentoi että "sulla on kukkakeppimiehen jalat". Niin arvatkaa minkä kommentin näistä muistan! :D Vaikka yritän itselleni sanoa, että hei sä sait niin paljon kehuja, niin aina tulee mieleen, että jalat on kukkakeppimiehen. 

Vierailija
829/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Sinä olet mennyt ihan pilalle siellä ulkomailla', sanoi mummoni. En tiedä miksi olin niin piloille mennyt, mutta mummoni oli erittäin paha suustaan kaikille.

Vierailija
830/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huusi kun olin lähellä rautakaupan myyjää esittelyssä

Enkö oo sanonut, ettei voi mennä lähellä muita ihmisiä, haiset niin valtavan pahalta!

Siis ei juma... toivottavasti on entinen mies! 

Vierailija
831/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Isn't it easier to love your child, when she is beautiful', näin lausui jenkeissä ex-mieheni pomon vaimo illallispöydässä, jossa mukana oli myöskin lapsemme. Mitäs tuohon olisi vastannut...

Vierailija
832/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten susta on tullut noin kylmä ja ilkeä ihminen, mä en kasvattanut susta tuollaista."

Äidin suusta kuultua, kun en itkenyt puhelimessa vuolaasti täysin vieraan ihmisen huonoa onnea. Aikuisenakin äidiltä tulleet inhottavuudet kolahtavat ihan eri tavalla, mutta kiitos äidin käytöksen, mulla on nykyään aika paksu nahka ja tiukat rajat.

Vierailija
833/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikoulussa luokanvalvojamme nolasi minut, arvosteli minua ja nuoren tytön meikkiäni kaikkien kuullen, se häpeäntunne oli musertava. Olihan se varmaan taitamaton ja nuorelle turhan paljonkin.

Olin ja olen edelleen tunteella elävä, herkkä tapaus. Kun sitten aikuistuin, niin kuulin todella usein olevani kaunis ja niitä kuvia kun katselen, niin olinhan minä.

Tuo nolaus aiheutti sen, että itsetuntoni oli hauras, enkä osannut nähdä itseäni muiden silmin. Nyt olen jo armeliaampi itselleni, mutta tuo arvostelu ei ole unohtunut.

Vierailija
834/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nuoria haukutaan, mutta vanhemmat ihmiset ovat usein ihan ilman mitään rajoja hienotunteisuuden suhteen. 

Sukujuhlissa kuultua: 

-Tosi lyhyeksi sitten jäit, vaikka vanhempasi ovat pitkiä.  Olin 16-vuotias ja 166-senttinen. Ok, äitini on 172 cm ja isäni 188.  Sori kauheesti, että jäin keskimittaiseksi :)

-Etkö vieläkään ole valmistunut. 

Olin kolmatta vuotta oikiksessa. 

-Eikä vieläkään ole perhettä

Olin 24-vuotias, eronnut miesystävästä juuri. 

Kaikki saman isoisän suusta, jota palvottiin suvun patriarkkana. Onneksi kuollut ja kuopattu, ei todellakaan ikävä häntä. 

Nuo kaksi jälkimmäistä kommenttia  voi tietysti tuntua kurjalta, mutta ihmettelen, mitä loukkaantumista siinä on, jos joku toteaa, että olet lyhyt, vaikka vanhempasi ovat pitkiä?  Entä jos olisi sanottu, että kas, sinähän olet vaalea, vaikka vanhempasi ovat noinkin tummia?  

Varmasti olen itsekin tullut sanoneeksi jotain tämän suuntaista elämäni varrella monillekin.  entä jos tuon olisi sanonut paras kaverisi, nähtyään äitisi ja isäsi?  Olisitko silloin suhtautunut siihen yhtä loukkaantuneesti?

Nuorena sitä ottaa suurinpiirtein kaikki loukkauksena, vaikka vanhempi ihminen sanoisi mitä.  Mutta en ole koskaan osannut loukkaantua siitä, että (minäkin) tosiaan olen lapsuudenperheeni tappi.  Kaikki toiset pitkiä hujoppeja.  On siitä mainittu monestikin. 

Vierailija
835/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että ala-asteella opettaja sanoi, että "Minnan ääni sopisi radioon tai televisioon". Luokassa oli kaksi Minnaa, en vieläkään tiedä kumpaa tarkoitti mutta ehkä sitä toista, kun oma ääneni kuulostaa nauhalta tosi omituiselle, ja tämä toinen Minna onkin ollut telkkarissa töissä. Mutta silti mietin vielä, että ehkä olen minä :D 

Vierailija
836/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinäkin huo+a pitkä vitt+

Vierailija
837/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa parasta on silmät.

Sinulla on hyvä perse.

Sinulla on kaunis ääni.

Tulet hyvin toimeen lasten kanssa.

Vierailija
838/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani 13-vuotias oli kuuma kesäpäivä ja olin pukeutunut toppiin ja shortseihin. Äitini katsoi minua ylhäältä alas halveksuva ilme kasvoillaan, puhalsi savut röökistään kavoilleni ja sanoi: "sinuna en kehtaisi käyttää shortseja kun on noin paksut reidet".

Seuraavana kesänä sairastin anoreksiaa ja palelin niin, ettei olisi edes tullut mieleenkään pukeutua shortseihin.

Yksi parhaita asioita naisissa on paksut ja muodokkaat reidet. Käy shortseihin ja farkkuihin. Jos pylly on vielä pyöreä, niin mitä parhain paketti.

Itselleni pahin sanottu asia taisi olla se, kun isä käski painumaan hevonvittuun  (omaan kotiini) kun olin käymässä enkä pitänyt hänen kaljankittauksestaan. 

Vierailija
839/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”oot hirveen näkönen”

”En ymmärrä miten sul voi olla kavereita” (kavereita ei tuolloin ollutkaan eikä ole edelleenkään)

Vierailija
840/2721 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et miellytä ulkoisesti miehiä, sanoi entinen pomoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi