Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen 40+ nainen, mistä löysit kivan miehen?

Vierailija
01.01.2020 |

Missä ne miehet luuraa?

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvastaa hyvin amisten mielipidettä akateemisesta naisesta: "Akateemisuus jonkinlaisena meriittinä ja ihmisarvon mittarina sitäpaitsi antaa teistä 'akateemisista naisista' (tm) todella ruman ja epämiellyttävän kuvan". Siksi en amista halua, koska he halveksivat koulutusta.

Ex-mieheni oli yrittäjä monta kertaa olin mukana firman pippaloissa, joissa juurikin perusduunarit laukoi kaikkea loukkaavaa 'pukupelleistä'. En ikinä kehdannut kertoa olevani maisteri.

Vierailija
22/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi fiksun naisen pitäisi tyytyä perusduunariin? Niin miksi??

kenenkään ei tarvitse tyytyä mihinkään. eikä kannata tyytyä koska sellainen ei kestä muutenkaan..

mutta jos kysymys on että mistä löysit kivan miehen ja omassa kysymyksessään rajaa jo suurimman osan miehistä pois (joista varmasti osa on tosi kivoja) niin ei kovin fiksusta naisesta voi olla kysymys.

Onneksi on kuitenkin koulutusta :) kyllä kunnon tutkinto ja ylemmyydentunne lämmittää kylminä talviöinä.. ja kun harrastaa seksiä yksin on aina arvoisessaan seurassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen nainen ei välttämättä ole fiksu muiden mielestä. Duunari voi olla myös fiksu. Akateemiset eivät ole mikään yhtenäinen joukko, kuten eivät ole ei-akateemisetkaan.

Vierailija
24/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuvasit itseäsi kolmella sanalla.

Näistä ensimmäisenä mainitsit akateemisuuden. Ennen ikää ja sukupuolta. Et maininnut mitään luonteestasi, ulkonäöstäsi, arvoistasi, siitä onko sinulla lapsia, jne.

Miksi?

Se voi olla syy miksei kivaa miestä löydy. Akateeminen kun ei ole mikään oma ihmisrotunsa tai kastinsa, joka pitää mainita heti ensimmäisenä. Ei mies halua naimisiin akateemisen tutkintosi kanssa (joka taitaa nykyään olla puolella naisista), vaan kiinnostavan ihmisen kanssa.

En kuvannut itseäni yhdelläkään sanalla =)

Voisko joku vastata kysymykseen?

Ap.

Jos et ymmärtänyt tuoka kommenoimaasi viestiä, olet todella hukassa miesten parissa.

Vierailija
25/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin gambiasta kuten muutkin vanhat akateemiset akat.

T: Kyllikki

Vierailija
26/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein akateeminen. Minkälaista käsienheiluttelua aloittajan akateemisuus pitää sisällään? 

Oletko oikein kirjastontäti, peräti? 

Vierailija
27/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurinpiirtein jokatoinen vastaantulija on mies, siinä sun ympärillä ne piileskelee.

Vastaus kysymykseen: kahvilan tiskiltä.

Vierailija
28/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareista on monilla huonoja kokemuksia. Duunaria alkaa pian nyppiä naisen koulutus, ja riitaa tulee tämän tästä. Valtataistelua, toisen vähättelyä ja muuta ikävää voi seurata, jos toinen ei pysy toisen jutuista kärryillä. Keskustelu tyrehtyy alkuunsa, seurustelusta ei tule mitään. Kulttuuri voi olla eri: toinen voi hakea emäntää, piikaa ja panopuuta, toinen etsii keskustelukumppania, jonka kanssa voi lähteä teatteriin tai oopperaan.

Vierailija
29/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan.

Asia nyt vain on niin, että tarjonta kapenee ja kilpailu lisääntyy kun lähestytään pyramidin huippua ja siellä olevia miehiä.

Tällaisen kaltaiseni hieman yksinkertaisen amis-miehen saamisen mahdollisuudet ovat hieman paremmat. Tosin siinä täytyy akateemisen naisen tehdä jonkin verran kompromissejä ja olla valmis sietämään alemman yhteiskuntaluokan koulutustason sekä älynpuuteen aiheuttamia haittoja.

Kukaan ei kuitenkaan pakota mihinkään, joten voi sitä tietenkin kilpailla, vaikka hesassa niiden tuhansien akateemisten  naisten kanssa niistä harvoista miehistä ja olla varma, että juuri sinun akateemiset saavutuksesi, ulkonäkösi ja älysi riittävät voittoon. Naisilla on vain sellainen ongelma, että biologinenkello käy tik-tak-tok ja nuorempia on tulossa kohti pyramidin huippua.

Vierailija
30/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi irtoseksiä löytyy niin paljon kuin haluaa =)

Vierailija
31/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllikki on itse asiassa duunari-Reiska, joka aloittaa riidanhaastamisen jo ennen naisen näkemistä. Kyllä se koville ottaa, että jotkut toiset jaksavat kouluttautua. Akateeminen mies on susta varmaan ihmeellinen olento ja koko luomakunnan kruunu, joka poimii vain kauneimmat parikymppiset neitseet haaremíinsa. Nainen on pelkkä piika ja miestä alempi olio, kuten kotona on sulle opetettu, oli naisen koulutus mikä hyvänsä. Sitten ihmettelet täällä, miksi miehen koulutus merkitsee naisille niin paljon.

Vierailija
32/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunareista on monilla huonoja kokemuksia. Duunaria alkaa pian nyppiä naisen koulutus, ja riitaa tulee tämän tästä. Valtataistelua, toisen vähättelyä ja muuta ikävää voi seurata, jos toinen ei pysy toisen jutuista kärryillä. Keskustelu tyrehtyy alkuunsa, seurustelusta ei tule mitään. Kulttuuri voi olla eri: toinen voi hakea emäntää, piikaa ja panopuuta, toinen etsii keskustelukumppania, jonka kanssa voi lähteä teatteriin tai oopperaan.

Hienoa yleistämistä. Akateeminen voi olla todellinen tyhjäpää, kun taas se teidän halveksimanne "amis" voi pyörittää miljoonayritystä. 

Hjallis Harkimo ja Heikki Salmela on käyneet rimaa hipoen peruskoulun,

ja ovat silti elämässään menestyneempiä kuin yksikään palstan akateeminen nainen ikinä. 

Vierailija
33/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllikki on itse asiassa duunari-Reiska, joka aloittaa riidanhaastamisen jo ennen naisen näkemistä. Kyllä se koville ottaa, että jotkut toiset jaksavat kouluttautua. Akateeminen mies on susta varmaan ihmeellinen olento ja koko luomakunnan kruunu, joka poimii vain kauneimmat parikymppiset neitseet haaremíinsa. Nainen on pelkkä piika ja miestä alempi olio, kuten kotona on sulle opetettu, oli naisen koulutus mikä hyvänsä. Sitten ihmettelet täällä, miksi miehen koulutus merkitsee naisille niin paljon.

Ja palstan vakituinen naisuhriutuja taas jankkaamassa samaa paskaansa. -eri

Vierailija
34/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta löysin.

Oli eronnut jo 2000-luvulla, joten ei tarvinnut perhettä särkeä.

Vierailija
35/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvastaa hyvin amisten mielipidettä akateemisesta naisesta: "Akateemisuus jonkinlaisena meriittinä ja ihmisarvon mittarina sitäpaitsi antaa teistä 'akateemisista naisista' (tm) todella ruman ja epämiellyttävän kuvan". Siksi en amista halua, koska he halveksivat koulutusta.

Ex-mieheni oli yrittäjä monta kertaa olin mukana firman pippaloissa, joissa juurikin perusduunarit laukoi kaikkea loukkaavaa 'pukupelleistä'. En ikinä kehdannut kertoa olevani maisteri.

En minä halveksi yhtään koulutusta. Päin vastoin arvostan paljonkin koulutusta ja älyä.. mutta ennenkaikkea tunneälyä. Ylimielisyyttä ja pinnallisuutta en arvosta. Ei minua vaivaa pätkääkään ihmisten koulutus.. koko ystäväpiirini on korkeastikoulutettuja. Lähes kaiki parisuhteeni on ollut korkeakoulutettujen kanssa. Itse vaan EN ole, ja siksi tähän syrjintään olen usein törmännytkin.

Enkä usko että duunareitakaan oikeasti vaivaa pukupellejen koulutus vaan niiden ylimielisyys ja duunareiden oma avoin halveksunta tai vähättely. Voihan tietty seassa olla niitäkin jotka kokevat koulutetut ihmiset ja koulutuksen itsessään juuri noin kuin sanoit mutta veikkaanpa että tällaiset ihmiset ovat harvinaisuus.

Tuntuu menevän yhteiskunnassa niin että toiset akateemisesti menestyneet katsovat alaspäin duunareita ja heikosti koulutettuja ja tämä ylenkatsominen herättää duunareissa kateutta ja kiukkua. Siitä huolimatta suurin osa duunareista toivovat lapsilleen korkeampaa koulutusta kuin itsellä. Ei tämä minusta kerro siitä että koulutusta halveksitaan, vaan siitä että kusipäitä halveksitaan.

amis

Vierailija
36/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tämä kirja ja noudata (kriittisellä silmällä toki) sen neuvoja. Itse ehdin olla tämän lukemisen jälkeen kuukauden sinkkuna. Löysin miehen kristilliseltä deittisivustolta. Erittäin hyviä neuvoja, joskin kannattaa käyttää myös maalaisjärkeä. Joitakin aikansa eläneitä ja vähän pöyristyttäviäkin juttuja tästä löytyy. Perusajatukseltaan kuitenkin mielestäni tosi toimiva.

https://www.adlibris.com/fi/kirja/valloittava-salaisuus-9789524753517

Mua pöyristytti jo kirjan esittelyteksti...Olen kristitty, mutta uskon, että jokainen on oma yksilönsä ihan fyysisestä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
37/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla juuri toisin päin. Akateemista naista alkaa nyppiä kun duunari miehellä ei ole varaa lähteä joka hiihtolomalla Balille vaimon kanssa. Eikä varaa syöttää vaimoaan korkealuokkaisissa ravintoloissa kuten akateemiset miehet. Duunarilla ei myöskään ole sosiaalista verkostoa josta olisi akateemiselle mitään hyötyä tai iloa.

Vierailija
38/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä halveksi yhtään koulutusta. Päin vastoin arvostan paljonkin koulutusta ja älyä.. mutta ennenkaikkea tunneälyä. Ylimielisyyttä ja pinnallisuutta en arvosta. Ei minua vaivaa pätkääkään ihmisten koulutus.. koko ystäväpiirini on korkeastikoulutettuja. Lähes kaiki parisuhteeni on ollut korkeakoulutettujen kanssa. Itse vaan EN ole, ja siksi tähän syrjintään olen usein törmännytkin.

Enkä usko että duunareitakaan oikeasti vaivaa pukupellejen koulutus vaan niiden ylimielisyys ja duunareiden oma avoin halveksunta tai vähättely. Voihan tietty seassa olla niitäkin jotka kokevat koulutetut ihmiset ja koulutuksen itsessään juuri noin kuin sanoit mutta veikkaanpa että tällaiset ihmiset ovat harvinaisuus.

Tuntuu menevän yhteiskunnassa niin että toiset akateemisesti menestyneet katsovat alaspäin duunareita ja heikosti koulutettuja ja tämä ylenkatsominen herättää duunareissa kateutta ja kiukkua. Siitä huolimatta suurin osa duunareista toivovat lapsilleen korkeampaa koulutusta kuin itsellä. Ei tämä minusta kerro siitä että koulutusta halveksitaan, vaan siitä että kusipäitä halveksitaan.

amis

No, minä en ainakaan halveksu duunareita kun olen itsekin akateeminen, mutta duunari. 

Vierailija
39/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla juuri toisin päin. Akateemista naista alkaa nyppiä kun duunari miehellä ei ole varaa lähteä joka hiihtolomalla Balille vaimon kanssa. Eikä varaa syöttää vaimoaan korkealuokkaisissa ravintoloissa kuten akateemiset miehet. Duunarilla ei myöskään ole sosiaalista verkostoa josta olisi akateemiselle mitään hyötyä tai iloa.

Heh, ei ole varaa käydä Balilla eikä missään ravintoloissa. Tienaan bruttona jotain 1700.

t. akateeminen nainen

Vierailija
40/228 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä aineesta maisterinopinnot, toisesta kandin. ikää +40. Yksi mies löytyi pitkänmatkan bussista, erään sattumuksen kautta aloimme juttelemaan ja sitten olimmekin puhuneet kolmen tunnin matkan, jonka päätteeksi vaihdoimme puhelinnumeroita. Toinen mies löytyi työpaikaltani. Totta on se, että nykypäivänä on hiljaisempaa, jos ei hanki itselleen seuraa nettideittien kautta, mutta toisaalta taas laatu korvaa määrän, että tiedä sitten kumpi olisi parempi.

En ole koskaan ollut kiinnostunut nettideittailusta enkä olekoskaan välittänyt miehen koulutuksesta. Olen aina ihastunut sivistyneisiin ja älykkäisiin miehiin, joilla pääkoppa on kunnossa eikä päihderiippuvuuksia.  Miehen koulutuksella tai varallisuudella ei ole mitään väliä, minua ei tarvitse elättääenkä tiedä osaisinko elää pelkkänä "kotirouvana". Olen seurustellut niin miljonäärin kuin pitkäaikaistyöttömän kanssa.

ps. akateemisuus ei ole tae hyvistä tuloista tai muhkeasta pankkitilistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi