Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitäisi tyytyä "ihan ok" tavismieheen, jos on onnellisempi sinkkuna?

Vierailija
29.12.2019 |

Siinäpä kysymys näille muutamille palstan miehille.

Minä ainakin koen olevani onnellisempi sinkkuna kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei viehätä minua täysin sekä sisäisesti että ulkoisesti. En saisi mitään irti jostain tyytymisparisuhteesta enkä edes haluaisi seksiä tai mitään muutakaan läheisyyttä sellaisessa suhteessa. Ei kovin hyvä lähtökohta onnelliselle parisuhteelle.

Kommentit (628)

Vierailija
61/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vähän sama asia kuin kehopositiivisuudessa. Ollaan muka onnellisia, julistetaan sitä itsensä hyväksymistä ja vaaditaan muitakin hyväksymään se. Pohjimmiltaan ollaan silti onnettomia omaan tilanteeseen ja kadehditaan muita.

Joo, nämä onnelliset sinkut muistuttavat vähän palstalla pyöriviä MGTOW-miehiä. Molemmat voisivat vaan olla hiljaa ja kulkea rauhassa omia teitään revittelemättä asialla.

Vierailija
62/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa nimenomaan ihan hyvin ok tavismies, mutta jokainen ok tavismies ei sovi jokaiselle naiselle. Ei nainen etsi mallimittaista kirurgilentäjää, vaan miestä, joka sopii JUURI HÄNELLE. Nainen etsii siis YHTEENSOPIVAA miestä. Siksi kaikki puheet tyytymisistä, tasoteorioista yms. on ihan puppua, koska nainen kohtaa miehet ihmisinä. Suurin osa tavisnaisista on tavismiehen kanssa, mutta silti yhdellekään ei kelpaa kuka tahansa tavis vaan sopiva tavis.

Aika usein naiset (ja miehet) vaan keksivät jonkun syyn, miksi tämäkään ehdokas ei nyt ole ihan sitä mitä haen. Ja mitä pidemmälle tilanne jatkuu sitä todennäköisempää on, ettei kukaan kelpaa. Ellei sitten biologinen kello ala tikittää ennätyskovaa.

Ei niitä syitä ole tarvinnut keksiä, kyllä ne ihan todellisia ovat aina olleet. Itselläni ei ole asian kanssa ongelmaa, yksinkertaisesti jatkan sellaisen etsimistä, joka on just sitä mitä haen.

Ei sellaista ole. Ei ihmisiä osteta mistään nettikaupasta, vaan heissä on aina ominaisuuksia, joista et pidä.

Et ole koskaan kuullut sanontaa "rakkaus on sokea"? Kyllä se niin päin yleensä menee, että kun ihminen ihastuu, niin hän näkee toisessa vain ne parhaat puolet. Huonoilta puolilta hän ummistaa silmänsä tai pyrkii selittelemään ne paremmiksi. Näinhän palstamiehetkin aina naisille vastaavat, kun nämä hehkuttavat ihastustaan, eli että todellisuudessa mies on varmaan j-mies ja muuta pskaa.

Nyt yhtäkkiä palstamiehet ovatkin sitä mieltä, että naiset keksimällä keksivät syitä, miksi heidän ihastumisen kohteensa ei kelpaisikaan. Mitä järkeä siinä olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä sinkkuna paremmin viihtyvistä naisista harrastaa fuckbuddy- tai fwb-suhteita?

En kumpaakaan, mutta lopetin irtoseksin siihen kun totesin olevani niin ruma että mulla ei ole oikeutta odottaa miehiltä tyydyttävää tai miellyttävää seksiä, vaan kelpaan pelkäksi patjaksi. Miehet oli kaikki taviksia/rumia, ei mitään leukamalleja.

Vierailija
64/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti. 

Vierailija
65/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää nyky.yhteiskunta miehen näkökulmasta epätasa-arvoinen... Miehenä en saa seksiä enkä parisuhdetta, koska olen vain tavallisen näköinen, ei kulmikasta leukaa, isoja lihaksia vaan tavallinen naama ja vartalo. Silti edes pyöreämmät naiset eivät huoli. Tinderissä 0 matchia ja itsetunto maassa. Jos sama tilanne olisi toisin päin niin kyllä siitä räävittäisiin pitkin iltalehtiä miten miehillä on korkeat kriteerit ja luultavasti valtiotasolla puututtaisiin asiaan. Mutta kun kyse on miesten tasa-arvon ongelmasta niin yllättäen eipä ketään kiinnosta... Ja naiset vielä revittelee tällä asialla miten ovat onnellisempia yksin kuin miesten kanssa. 

Ja kuitenkin itsekin kirjoitat että _edes_ lihavilta et saa.

Vierailija
66/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei ihan hoksaa että parisuhde on niin kuin ystävyyssuhteetkin. Niiden kanssa tekee mieli hengailla, jutella ja pitää hauskaa joiden kanssa tulee juttuun. Jos ei oikein löydy yhteistä eikä luonteetkaan natsaa, ei kyllä tee mieli jatkaa tapailua pelkästä velvollisuudesta. Ei kumppania valita kuin ruokalistasta, ihmisiähän tässä kaikki ollaan erilaisine haaveinemme ja luonteinemme.

Vierailija
67/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä sinkkuna paremmin viihtyvistä naisista harrastaa fuckbuddy- tai fwb-suhteita?

Täytyy omasta puolestani sanoa, ettei seksi juurikaan kiinnosta. Parissa parisuhteessa oleena on sitä joutunut harrastamaan. Yhtä tylsää kun viemärinpuhdistus, mutta miehet sitä vonkaa. Ei merkitse minulle mitään. Parasta seksiä saa soolona. Miestä en siihen kaipaa.

Vierailija
68/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on huono lähtökohta että valitsee kumppanin ihastuksen perusteella, kyllä siinä ihmisessä pitää olla järjellä ajateltunakin jotain hyvää ja yhteensopivaa koska usein se ihastus hälvenee ja silloin jos henkilö ei olekaan yhtään tyylisesi niin siinä tulee mietittyä että ihmettä ajattelin eikä henkilö kestäkään päivänvaloa.

Vierailija
69/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa nimenomaan ihan hyvin ok tavismies, mutta jokainen ok tavismies ei sovi jokaiselle naiselle. Ei nainen etsi mallimittaista kirurgilentäjää, vaan miestä, joka sopii JUURI HÄNELLE. Nainen etsii siis YHTEENSOPIVAA miestä. Siksi kaikki puheet tyytymisistä, tasoteorioista yms. on ihan puppua, koska nainen kohtaa miehet ihmisinä. Suurin osa tavisnaisista on tavismiehen kanssa, mutta silti yhdellekään ei kelpaa kuka tahansa tavis vaan sopiva tavis.

Aika usein naiset (ja miehet) vaan keksivät jonkun syyn, miksi tämäkään ehdokas ei nyt ole ihan sitä mitä haen. Ja mitä pidemmälle tilanne jatkuu sitä todennäköisempää on, ettei kukaan kelpaa. Ellei sitten biologinen kello ala tikittää ennätyskovaa.

Ei niitä syitä ole tarvinnut keksiä, kyllä ne ihan todellisia ovat aina olleet. Itselläni ei ole asian kanssa ongelmaa, yksinkertaisesti jatkan sellaisen etsimistä, joka on just sitä mitä haen.

Ei sellaista ole. Ei ihmisiä osteta mistään nettikaupasta, vaan heissä on aina ominaisuuksia, joista et pidä.

Pidät minua vissiin vähän hölmönä. Ei se mitään. Minulla ei ole mitään pitkää kriteerilistaa, haluan vain löytää ihmisen johon ihastun/rakastun. Olen kerran kokenut tämän joten mahdotonta se ei ole, tosin vaikeaa. Tietenkään kukaan ihminen ei ole täydellinen. Ongelma lähes kaikissa on ollut, etteivät herätä tunteita suuntaan eivätkä toiseen. En pystyisi suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
70/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti. 

Minä kyllä asun ihan mukavasti omakotitalossa. Siihenkään en miestä tarvitse.

Vierailija
71/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ettei miehet ilmeisesti ihastu ollenkaan vaan enemmän miettivät keneen naiseen on mahdollisuuksia ja laskelmoivat. Sen verran tunnekylmiin miehiin on tullut törmättyä ja kaverilla samoja kokemuksia. Mies etsii helppoa seksiä ja nainen rakkautta. Ihan eri asioita eikä nainen ja mies ymmärrä toisiaan kun motiivit on erilaisia. Enää en jaksa uskoa miesten hyvyyteen. Kerrassaan kammottavia ovat!

Eikö rakkauden vaatiminen toiselta ole aika itsekästä?

Vierailija
72/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnevammaisia kun ei kelpaa kuka vaan kyntämään itseä.. niin varmaan.

Vierailija
73/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suurin osa.

Vierailija
74/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä asun ihan mukavasti omakotitalossa. Siihenkään en miestä tarvitse.

Isukilta peritty?

Vierailija
75/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ettei miehet ilmeisesti ihastu ollenkaan vaan enemmän miettivät keneen naiseen on mahdollisuuksia ja laskelmoivat. Sen verran tunnekylmiin miehiin on tullut törmättyä ja kaverilla samoja kokemuksia. Mies etsii helppoa seksiä ja nainen rakkautta. Ihan eri asioita eikä nainen ja mies ymmärrä toisiaan kun motiivit on erilaisia. Enää en jaksa uskoa miesten hyvyyteen. Kerrassaan kammottavia ovat!

Eikö rakkauden vaatiminen toiselta ole aika itsekästä?

Ei kukaan vaadi, voi olla ilman.

Vierailija
76/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi on huono lähtökohta että valitsee kumppanin ihastuksen perusteella, kyllä siinä ihmisessä pitää olla järjellä ajateltunakin jotain hyvää ja yhteensopivaa koska usein se ihastus hälvenee ja silloin jos henkilö ei olekaan yhtään tyylisesi niin siinä tulee mietittyä että ihmettä ajattelin eikä henkilö kestäkään päivänvaloa.

"Valitsee kumppanin"? Eikö parisuhde yleensä ala niin, että kaksi ihmistä kohtaa, kiinnostuu, ihastuu ja sitten alkaa tutustua toisiinsa eli tapailla ja seurustella. Se sitten ajan myötä osoittaa, ollaanko saman tyylisiä ja onko samanlaiset arvomaailmat, tulevaisuuden toiveet, näkemykset perheestä ja parisuhteesta, elämäntavat jne? Miksi kukaan alkaisi tapailla ihmistä, johon ei ole ihastunut/vähintään vahvasti kiinnostunut?

Vierailija
77/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut aloittaja saada aikaan haluamaansa rähinää?

Vierailija
78/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Eikö enää saa ilmaista kotipiikaa? :(

Vierailija
79/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 nainen ja deittaillut paljon erilaisia miehiä, ollut pidemmässä suhteessa 3 miehen kanssa ennen. Olen oppinut että tosiaan on vaikea löytää sitä kumppania jonka kanssa sopii yhteen ja kommunikointi sujuisi. Jokainen näistä miehistä olisi halunnut jatkaa suhdetta mutta minulle ei se sopinut. Pidemmän ajan päälle siitä olisi tullut raskasta. Mielestäni parisuhdetta toki kehitetään ajan kanssa mutta miksi kehittää sitä sellaisen miehen kanssa joka ei täydellisesti sinua ymmärrä etkä sinä häntä vaikka kuinka rautalangasta vetää? Olen nykyään onnellinen sinkku. Miehen ulkonäöllä ei ole ikinä ollut osaa eikä arpaa olenko tuntenut vetoa sillä kaikki mieheni tapasin ensin kasvottomina netistä ja sieltä ajautunut mahdolliseen tapamiseen ja parisuhteeseen. Itsensä tuntemista on se opettanut pidemmän päälle miksi olen nyt sinkku. 

Harvoin on tullut todella "luotaan työntävää" miestä vastaan. Ylipainoiset kuin lihaksikkaat ovat mennen tullen olleet oivia mutta jos ei persoona, arvot, kiinnostuksenkohteet ja tavoiteet elämässä lyö yks yhteen niin miksi ottaisin mitään huonompaa? Sehän olisi epäkunnioittavaa kumppania kohtaan jos olisit hänen kanssaan vain sen takia että pelkäät olla yksin tai että olet jo niin vanha että perhe pitäis perustaa. Mielestäni ihmiset saisivat ensin miettiä miksi edes haluavat suhteeseen alunperin ja onko monilla oikeasti hyvää syytä riippua siinä yhdessä ihmisessä joka ei loppujen lopuksi paranna elämääsi. Olen puhunut monien miesten kanssa jotka ovat halunneet kovasti naisen, usein ovat yksinäisiä tapauksia mutta surkea syy haluta vakavaan suhteeseen varsinkin kun usein ottavat kenet tahansa. Varsinainen loukkaus naisparkaa kohtaan.

Onnea niille jotka iloa ovat löytäneet hyvästä suhteestä tosin.

Vierailija
80/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat sanat täältä.

t. mies

Olen vain yhden naisen kanssa seurustellut viimeisen 5v aikana, oli upea instagram-malli saksasta. Uskaltaisin väittää ettei suomesta löydy samantasoisia naisia joten Suomessa tyydyn olemaan sinkku ja parempi niin, vain pettyisi kun taso laskisi selvästi edellisestä tyttöystävästä.

Unissasi olet ollut. Jos sulla on joku malli ollut, tuskin kirjoittelisit tänne vauvapalstalle.

Ei pakko uskoa jos sinulle tulee siitä paha mieli.

t. mies