Miksi pitäisi tyytyä "ihan ok" tavismieheen, jos on onnellisempi sinkkuna?
Siinäpä kysymys näille muutamille palstan miehille.
Minä ainakin koen olevani onnellisempi sinkkuna kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei viehätä minua täysin sekä sisäisesti että ulkoisesti. En saisi mitään irti jostain tyytymisparisuhteesta enkä edes haluaisi seksiä tai mitään muutakaan läheisyyttä sellaisessa suhteessa. Ei kovin hyvä lähtökohta onnelliselle parisuhteelle.
Kommentit (628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat täältä.
t. mies
Olen vain yhden naisen kanssa seurustellut viimeisen 5v aikana, oli upea instagram-malli saksasta. Uskaltaisin väittää ettei suomesta löydy samantasoisia naisia joten Suomessa tyydyn olemaan sinkku ja parempi niin, vain pettyisi kun taso laskisi selvästi edellisestä tyttöystävästä.
Instagramiin kuvien laittaminen tekee siis kenestä tahansa mallin?
Instagram-mallilla tarkoitan kun on tuhansia seuraajia ja tykkääjiä. Veti vertoja kenelle tahansa mallille ja muut miehet kuolasi perään kun täällä suomessa käytiin ulkona.
t. mies
Palstan naisilla on todella harhaiset käsitykset tavallisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti.
Minä kyllä asun ihan mukavasti omakotitalossa. Siihenkään en miestä tarvitse.
Isukilta peritty?
Aivan itse omilla rahoilla ostettu. Isukki elää ja käyttelee ihan itse rahojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat täältä.
t. mies
Olen vain yhden naisen kanssa seurustellut viimeisen 5v aikana, oli upea instagram-malli saksasta. Uskaltaisin väittää ettei suomesta löydy samantasoisia naisia joten Suomessa tyydyn olemaan sinkku ja parempi niin, vain pettyisi kun taso laskisi selvästi edellisestä tyttöystävästä.
Instagram-mallilla tarkoitan kun on tuhansia seuraajia ja tykkääjiä. Veti vertoja kenelle tahansa mallille ja muut miehet kuolasi perään kun täällä suomessa käytiin ulkona.
t. mies
Hieno homma. Mutta tuon olen todennut jo paljon aiemminkin, että monelle palstamiehelle olisi tärkeintä, että
- mahdollisimman iso määrä naisia olisi kiinnostuneita heistä (siksi he kuvittelevat, että myös naiset haluavat miellyttää mahdollisimman monien miesten silmää ja antavat pyytämättä ohjeita, miltä silloin pitäisi näyttää) ja
- muut miehet olisivat heille kateellisia.
Lyön vetoa, että jos palstamies saisi valita joko
- treffit ihannenaisensa kanssa niin, ettei kukaan koskaan saisi siitä tietää
tai
- että ihannenainen lähtisi baarista heidän mukaansa/liikkuisi heidän kanssaan ulkona niin että he näyttäisivät parilta (mutta oikeasti nainen häviäisi palstamiehen rinnalta heti sen jälkeen),
hän valitsisi jälkimmäisen :-DDD
. Minua naurattaa ihmiset, jotka ihan oikeasti odottevat sitä prinssiä, joka jotenkin tekee heidän elämästään jotain mahtavaa. Oikea parisuhde vaatii hoitoa ja antaa sisäistä kasvua. Monesti tämä kasvaminen on sitä, että oppii itsestään jotain , joka ei tunnu ollenkaan kivalta. Minäkin olen tyytynyt tavikseen, ja meillä on oikein kiva ja kasvattava suhde.
Vierailija kirjoitti:
Olemme siis yhtä mieltä siitä, ettei palstamiehet ole tavallisia miehiä. Elävässä elämässä harvoin törmää tällaisiin vänisijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun totesin, että 99 % ihmisistä on tavallisia, myös miehistä? Ainakaan omaan tuttavapiiriini ei edes kuulu muita kuin tavallisia miehiä. Vaikka asun pääkaupunkiseudulla ja minulla on laaja tuttavapiiri, niin en tunne julkkiksia, formulatähtiä, miljonäärejä, miesmalleja tms. Kaikki ystäväni ovat parisuhteessa/naimisissa täysin tavismiesten kanssa, ja oma puolisoni on totaalisen tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat täältä.
t. mies
t. mies
No, mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Ennen naisten piti, mutta tilanne on jo huomattavasti parempi, joten enää ei pidä.
Olisi karmeaa asua miehen kanssa, joka ei inspiroi, viehätä tai kiinnosta.
Onneksi nykyään on näin.
Voin samaistua Ap:n viesteihin, koska olen itse tämän asian suhteen samanhenkinen. En voisi edes kuvitella, että tyytyisin ihmiseen, joka ei _oikeasti_ viehätä kunnolla millään osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti.
Ei ole mitään tunnevammaisuutta siinä, ettei ole kiinnostunut miehistä ja parisuhteesta. Miehet ovat säälittäviä kitisijöitä. Mahtaako teistä äitinnekään pitää?
Olet säälittävä miesvihaaja. Todella säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
. Minua naurattaa ihmiset, jotka ihan oikeasti odottevat sitä prinssiä, joka jotenkin tekee heidän elämästään jotain mahtavaa. Oikea parisuhde vaatii hoitoa ja antaa sisäistä kasvua. Monesti tämä kasvaminen on sitä, että oppii itsestään jotain , joka ei tunnu ollenkaan kivalta. Minäkin olen tyytynyt tavikseen, ja meillä on oikein kiva ja kasvattava suhde.
En olisi ikinä tyytynyt tavismieheen. Minusta se olisi ollut väärin häntäkin kohtaan. Sen sijaan hullaannuin tavismieheen, ihastuin ja rakastuin. Nyt olemme parisuhteessa, jota hoidamme ja johon olemme sitoutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmiset odottavat ja etsivät tyyppiä, joka ei tee heidän mukavasta elämästään huonompaa. Parisuhteessa kaikki pska kaatuu kuitenkin naisen niskaan loppuviimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme siis yhtä mieltä siitä, ettei palstamiehet ole tavallisia miehiä. Elävässä elämässä harvoin törmää tällaisiin vänisijöihin.
Eikä palstan naiset ole tavallisia naisia. Sinä ja aloittaja olette oikein malliesimerkkejä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on se, ettei henkinen kasvu miehiä kiinnosta ja sitä vähemmän, mitä pidempään on oltu yhdessä. Kun olen kasvanut yksinäni, olen jatkanut matkaa yksin.
Tasapainoisimmalta vaikuttanut tapaus on ollut ulkomainen, valitettavasti en katsonut sitä korttia loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tunnevammaisuutta siinä, ettei ole kiinnostunut miehistä ja parisuhteesta. Miehet ovat säälittäviä kitisijöitä. Mahtaako teistä äitinnekään pitää?
Eli äitisikään ei pidä sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmiset odottavat ja etsivät tyyppiä, joka ei tee heidän mukavasta elämästään huonompaa. Parisuhteessa kaikki pska kaatuu kuitenkin naisen niskaan loppuviimeksi.
Älä vaan ikinä pariudu yhdenkään miehen kanssa. Tee se palvelus kaikille miehille.
Voit uhriutua ihan yksinäsi- säälittävällä miesvihapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli äitisikään ei pidä sinusta?
Äitini on jo kuollut. Oliko muuta paskalässytettävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä palstan naiset ole tavallisia naisia. Sinä ja aloittaja olette oikein malliesimerkkejä siitä.
Toisaalta palstalla olevat naiset ovat sinut sinkkuutensa kanssa ja ne jotka ei ole yrittävät löytää jonkun vaikkapa sitten ulkomailta. Vänkääjä pelkää jo pelkän sormen liikutusta itään/etelään. Sieltä saattaisi jopa tulla vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään ja siksi tässä avauksessa ei ollut pienintäkään järkeä. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä väkisin avauksia?
Aika usein vaan saa kuulla täälläkin rutinaa siitä, miten naisille ei kelpaa tavismies, naiset ovat nirsoja, naiset eivät tyydy taviksiin jne. -Ap
Ne aloitulsethan ovat tyhmiä juuri siksi, että suurin osa tavisnaisista pariutuu tavismiehen kanssa. Eli ne tavalliset miehet kelpaa ihan hyvin. 😊