Kirjailija haukkuu toista kirjailijaa sivukaupalla uudessa kirjassaan, Hesarin kulttuuriosasto hehkuttaa kiusaajaa koska kiusattu kirjailija on "rasiissti". Mitä kiusaamista!
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006353989.html
Tuleeko KOSKAAN aika että nämä tulevat tätä törkeää kiusaamista pyytämään anteeksi? Leimataan rasiisstiksi ja kauhealla kiihkolla käydään kimppuun. Todella törkeää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Eikä punk in finland ole päihde- ja mielenterveysongelmaisten terapiafoorumi? Ja tämä setä Ylijuonikas siellä muiden ikääntyneiden setien kanssa miesselittää katkeroituneena kun elämä ajoi ohi :)
Yhyy
Vahva nainen kuten jutun lopussa toteaa
"""Ikonen kertoo seisovansa Facebook-kommenttiensa takana. ”Olen ja pysyn kansallismielisenä, isänmaallisena ihmisenä.”
”Minua ei kiinnosta, mitä ihminen joka ei millään lailla ole minun kirjojeni kohderyhmää, ajattelee kirjoistani tai minusta”, Ikonen sanoo.""
mies51v
Minusta tämä oli hyvä veto Yli-Juonikkaalta. R*sismi on syöpä joka pitää kitkeä ja r*sistit pitääkin asettaa häpeään.
Ps. Inhosin Ikosen kirjoja jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
"""Ikonen kertoo seisovansa Facebook-kommenttiensa takana. ”Olen ja pysyn kansallismielisenä, isänmaallisena ihmisenä.”
”Minua ei kiinnosta, mitä ihminen joka ei millään lailla ole minun kirjojeni kohderyhmää, ajattelee kirjoistani tai minusta”, Ikonen sanoo.""
mies51v
Voi olla tavallinen kansalainen vähän vaikeana kun Hesarin kulttuuritoimituksesta soitetaan ja sanotaan että aiotaan tehdä susta maalitaulu ja rassissti tämmöisellä syytöksellä, mitäs siihen sanat?
Tuskin Asta Ikonen on heti tajunnutkaan miten isosta jutusta tässä on kyse hänen elämäänsä koskien. Epäilys on heitetty. Näkyy olevan yrittäjä samalla alalla kun erään kuuluisan kultturitoimijan veli
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli hyvä veto Yli-Juonikkaalta. R*sismi on syöpä joka pitää kitkeä ja r*sistit pitääkin asettaa häpeään.
Teillä on koko ajan vaikeutuva tehtävä:D
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Voi olla tavallinen kansalainen vähän vaikeana kun Hesarin kulttuuritoimituksesta soitetaan ja sanotaan että aiotaan tehdä susta maalitaulu ja rassissti tämmöisellä syytöksellä, mitäs siihen sanat?
Tuskin Asta Ikonen on heti tajunnutkaan miten isosta jutusta tässä on kyse hänen elämäänsä koskien. Epäilys on heitetty. Näkyy olevan yrittäjä samalla alalla kun erään kuuluisan kultturitoimijan veli
Enenevässä määrin ihmisillä silmät aukeaa, vaikka tietyissä piireissä ei vielä tuodakkaan ajatuksiaan julki.
mies51v
Vihervasemmiston ällöttävää vallankäyttöä. Ihmiset pelotellaan rasistikortilla hiljaiseksi ja lisäksi tuhotaan ura ja ansaintamahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi täällä jotkut alapeukuttavat sitä faktaa, että Suomessa on sananvapaus.
Aika heikko. USA on harvoja länsimaita, jossa on oikea sananvapaus. Tai jossa edes päästään lähelle.
Mutta ei ne alapeukut siitä ollu kiinni.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhosit kirjoja?
En ole lukenut niitä, kiinnostaisi tietää.
Ikonen on nyt sitten spitaalinen, jonka kirjat voi poistaa kirjastoista tahi polttaa rovioilla. Hänen kanssa esiintyminen saati puolustaminen johtaa rasismisyytökseen.
Herättäähän tuo tiettyjä arveluita. Mahtaako löytyä rohkeutta tehdä raadollinen paljastuskirja omasta ajatusmaailmasta ja todellisista motiiveista (eei)? Ehkäpä vielä kirjailijan tuttavatkin pääsevät esiintymään kirjoissa tunnistettavassa muodossa, mikä olisikin tuoretta ja yllättävää. Taidettahan se vaan on, koko taiteilijan elämä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä punk in finland ole päihde- ja mielenterveysongelmaisten terapiafoorumi? Ja tämä setä Ylijuonikas siellä muiden ikääntyneiden setien kanssa miesselittää katkeroituneena kun elämä ajoi ohi :)
Vasemmistosympatiat voimissaan mutta sehän tässä on hilpeää, että he maalittavat poliittisia vastustajiaan ja samanaikaisesti paheksuvat oman oman maailmankuvansa mieleisten poliittikkojen, esim. Haavisto "maalittamista". Se on sitten kysymys erikseen, mikä Haaviston toimien kritisoinnissa oli sitä maalittamista.
Vielä nilviäismäisempää toimintaa PIF:n jäseniltä on, kun he valitsevat kohteekseen tavallisia ihmisiä, joiden tapauksissa yksittäinen "väärä" mielipide riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli-Juonikas meni kyllä boikottilistalle niin, että viuhahdus vain kuului.
Yli-Juonikas näyttää siltä, että on kerännyt katkeruutta osakseen vuosikymmenten ajan.
Psykologinen silmäni tulkitsee epämiehekkään ulkonäön aiheuttaman katkeruuden naisia ja naisten rakastamia hevosia kohtaan. Kun löytyy nämä yhdistävä ihminen, joka lisäksi edustaa toista aatesuuntaa, lopputulos on suorastaan itsestäänselvyys. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Mitä arvelet, vaikutatko viestisi perusteella ihmiseltä, joka on harrastanut postmodernia kirjallisuutta ennen tätä ”boikottiaan”...
Aika sama, miltä viestini sinusta vaikuttaa. Olen akateemisesti koulutettu ja nykyään teen töitä yrittäjänä. Aikaa lukea kaunokirjallisuutta on vähän mutta väittäisin, että keskivertoa enemmän luen. Jos itse olet työtön humanisti, ymmärrän vapaa-aikasi määrän ja varmasti ehdit lukea enemmän.
Luotan omaan makuuni ja suosittelen sitä sinullekin sen sijaan, että olet huolissasi toisten ihmisten kirjallisuusharrastuneisuudesta.
Ok Boomer.
Vierailija kirjoitti:
Ikonen on nyt sitten spitaalinen, jonka kirjat voi poistaa kirjastoista tahi polttaa rovioilla. Hänen kanssa esiintyminen saati puolustaminen johtaa rasismisyytökseen.
Ihanan uhriutuvaa ja dramaattista jollotusta! Lisää tätä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi inhosit kirjoja?
En ole lukenut niitä, kiinnostaisi tietää.
Et sä oikeasti ole kiinnostunut tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmiston ällöttävää vallankäyttöä. Ihmiset pelotellaan rasistikortilla hiljaiseksi ja lisäksi tuhotaan ura ja ansaintamahdollisuudet.
Ihan kuin meetoossa ja muissa femakkokamppanjoissa!
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Olin itse hänen kirjojensa kohderyhmää ja jo esiteininä ne vaikuttivat tunkkaiselta ja hölmöiltä. Onneksi tuli Potterit ja monet muut, jotka eivät aliarvioineet lukijoitaan.
Täytyypä ostaa koko Yli-juonikkaan tuotanto omaksi lukemiseksi ja lahjoiksi. Ihan vaan nassepellejen mieliksi. :D
Kuinkas se kirjailija apn mielestä haukkui ponikirjailijaa?
N28 = M43 ???