Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö deittaillessa ghostatuksi tulemista?

Vierailija
18.07.2025 |

Uskallatko heittäytyä 100% heti mukaan vai pelkäätkö nykydeittailussa valitettavan yleistä toimintatapaa eli ghostaamista? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ghostaaminen kuulukaan nykyaikaan?

Vierailija
2/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan, mutta sillä oletuksella että noin voi käydä. Mitä pikemmin, sen parempi molempien ajanhukan minimoimiseksi. En ottaisi sitä henkilökohtaisesti, ghostaaminen kertoo enemmän ghostaajasta ihmisenä ja se tieto riittää minulle, en siis menettänyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eikö ghostaaminen kuulukaan nykyaikaan?

Ei kuulu mihinkään aikaan.

-ap

Vierailija
4/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Eikö ghostaaminen kuulukaan nykyaikaan?

Ei kuulu mihinkään aikaan.

-ap

Ja silti sitä tehdään yhä enemmän.

Vierailija
5/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ghostannut muita ihan sen takua että sitä on tehty minulle niin monta kertaa ja haluan laittaa hyvän kiertämään. Nautin aivan täysillä kun viesteistä voi päätellä että vastspuoli on hajoamispisteessä.

Vierailija
6/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse olen ghostannut muita ihan sen takua että sitä on tehty minulle niin monta kertaa ja haluan laittaa hyvän kiertämään. Nautin aivan täysillä kun viesteistä voi päätellä että vastspuoli on hajoamispisteessä.

Tee itsellesi palvelus ja hae hoitoa ongelmaasi.

-ap

Vierailija
7/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Itse olen ghostannut muita ihan sen takua että sitä on tehty minulle niin monta kertaa ja haluan laittaa hyvän kiertämään. Nautin aivan täysillä kun viesteistä voi päätellä että vastspuoli on hajoamispisteessä.

-ap

Miksi hakisin? Ei minulla ole ongelmaa.

Vierailija
8/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ilmeisesti on, jos kostat muille traumojasi :D

Vierailija
9/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ilmeisesti on, jos kostat muille traumojasi :D

Mwtsään on huudettu. Nyt metsä vastaa huutoon.

Vierailija
10/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa pelätä, - Osaan ja voin vaikuttaa oikeastaan vain omaan käytökseeni ja yrittää toimia ja ns. käyttäytyä niin, että en itse anna aihetta sille, että toisen tarvitsisi ns. ghostata. 

Koska en ole eläessäni saanut mahdollsiuutta elää ja olla pidemmässä parosuhteessa, niin tokihan treffit aina vähän jännittää muutoin, mutta enemmän olisin huolissani, jollei yhtään jännittäisi mutta ei sentään vielä -koputtaa puuta- pelota. 

Vierailija
11/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa pelätä, - Osaan ja voin vaikuttaa oikeastaan vain omaan käytökseeni ja yrittää toimia ja ns. käyttäytyä niin, että en itse anna aihetta sille, että toisen tarvitsisi ns. ghostata. 

Koska en ole eläessäni saanut mahdollsiuutta elää ja olla pidemmässä parosuhteessa, niin tokihan treffit aina vähän jännittää muutoin, mutta enemmän olisin huolissani, jollei yhtään jännittäisi mutta ei sentään vielä -koputtaa puuta- pelota. 

Minä ghostaan jopa ilman syytä, vain koska voin.

Vierailija
12/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen kuuluu asiaan. Ihme tosikot ei sitä kestä. Kannattaa hei kasvattaa vähän nahkaa. Ei millekään tuntemattomalle tartte selitellä mitään, jos ei vaan tunnu nappaavan. Ghostaaminen on just hyvä tapa sillon.

Vierailija
13/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen kuuluu asiaan. Ihme tosikot ei sitä kestä. Kannattaa hei kasvattaa vähän nahkaa. Ei millekään tuntemattomalle tartte selitellä mitään, jos ei vaan tunnu nappaavan. Ghostaaminen on just hyvä tapa sillon.

Vielä parempi kun jää seuraamaan vastapuolen viestejä ja nauttii kun hän hajoaa täysin.

Vierailija
14/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietystii voit, enkä minä voi sitä estää sinulla on oikeus tai mahdollisuus tehdä niin. Minä kannan vastuun omista teositani ja valinnoistani. Itselläni ei ole ollut tarvetta ghostata ketään. - Minusta ghostaaminen on viimesijaisia toimia, johon turveudutaan sitten kun tavanomaiset / huomaavaiset käytöstavat eivät enää riitä; esimerkiksi kun toinen ei usko, ettei ole toisesta lainkaan kiinnostunut tai toinen käyttäytyy treffeillä, jotenkin hyvn tökerösti/ loukkaavasti. - Myönnän itse. että teki mieli kadota treffeiltä sanoen sanoin meneväni vain wessaan ja sitten livahtavani ulos. Syynä se, että olin sitä ennen kuunnellut kun treffikumppanini oli alkoholia liikaa saatuaan innostunut ensin haukkumaan kaikki ja samalla piikitteli eritavoin minua. Miski olsin jäänyt kuuntelemaan? - Päätinkin vain nousta ja kiittää seurasta ja poistuin.- Jostain syystä en ollut kiinnostunut kun hän laittoi seuraavana päivänä viestiä ja kysyi, että voitaiinko tulla häne luokseen ja heka meille vaikka pizzat. Kiitin viestistä ja toivotin hyvää jatkoa.     

Vierailija
15/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa välittää ghostaamisesta.

kaksi vuotta sitten kävin neljäk ertaa trefffeillä reilu kolmekymppisen miehen kanssa. Yksi treffeistä oli yökyläily mun luona. Sitten sovittiin 5. treffit, jotka hän perui sairastumisen vuoksi . Sitten hän ghostasi minut. Kolme viikkoa sitten hän lähetti minulle wa-viestin: "No hei pitkästä aikaa!" 

En vastannut.

Vierailija
16/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietystii voit, enkä minä voi sitä estää sinulla on oikeus tai mahdollisuus tehdä niin. Minä kannan vastuun omista teositani ja valinnoistani. Itselläni ei ole ollut tarvetta ghostata ketään. - Minusta ghostaaminen on viimesijaisia toimia, johon turveudutaan sitten kun tavanomaiset /

Ei mitään selityksiä. Jos pas-kaa tulee niin pas-kaa lähtee myös jakoon.

Vierailija
17/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksi vuotta sitten kävin neljäk ertaa trefffeillä reilu kolmekymppisen miehen kanssa. Yksi treffeistä oli yökyläily mun luona. Sitten sovittiin 5. treffit, jotka hän perui sairastumisen vuoksi . Sitten hän ghostasi minut. Kolme viikkoa sitten hän lähetti minulle wa-viestin: "No hei pitkästä aikaa!" 

En vastannut.

Rassautitko hänellä mirriäsi, oliko hänellä kookas, käytittekö kortsua ja tulitko?

Vierailija
18/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastannut.

Ja olit ehtiny kyrvänhimoissas arvatenkin jakamaan pinppiä.

Vierailija
19/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile, joten ei tarvi pelätä.

Vierailija
20/20 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoostaaminen. Mitä Vit...Puhukaa suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän