Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Olen naimisissa vain ja ainoastaan miehen rahojen ja yhteiskunnallisen aseman vuoksi. Vannon kyllä rakastavani häntä syvästi. Näin on menty kohta 15 vuotta. Ottaisin eron heti huomenna, jos ei olisi avioehtoa.
Vain äitini ja siskoni tietävät asiasta.
Tulen aina tietyllä tapaan rakastamaan mun lapsen isää. Meidän välillä myös tosi vahva seksuaalinen vetovoima jota en ole koskaan tuntenut kenenkään muun kanssa yhtä vahvana. Seksikumppaneita ja suhteitakin ollut paljon eli vertailtavaa on. Seksi myös parhainta ollut hänen kanssaan. Muut asiat sai meidät eroamaan. Tämän olen salannut ja tulen aina salaamaan.
Olen juuri nytkin superahdistunut, eniten taloudellisen tilanteemme takia, mutta myös siksi että satun vaan olemaan ahdistushäiriöinen. Olen ollut useamman päivän lapsestamme yksin vastuussa kun mies paiskii töitä, ja tekisi mieli itkeä ja parkua että haluan edes yhden päivän olla rauhassa. Mutta en voi.
Mies tekee superpitkää päivää, ei ehdi nukkua, syödä tai rentoutua kunnolla ja fiilis on sitten sen mukainen. Ei ole kamalasti joulufiilistä tämän johdosta...
Poltan pilveä liki joka päivä.
N43
Näen toistuvasti eroottista unta puolisoni veljestä. Oikeastikin minun ja tämän veljen välillä on kiusallisen voimakas kemia ja vetovoima puolin ja toisin, eikä se ole laantunut, vaikka on tunnettu vuosia. Mitään salattavaa ei ole kuitenkaan koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Haluaisin päästä niistä unistakin eroon, mutta niille en tietenkään mitään voi. Tunnen kuitenkin niistäkin huonoa omatuntoa.
Vierailija kirjoitti:
En kertonut miehelle, että pelkäsin olevani raskaana, kun oli unohtanut taukopäivien jälkeen aloittaa pillerit uudelleen, kahtena päivänä jäi ottamatta ja molempina päivinä harratettiin seksiä. En ollut raskaana, mutta jos olisin ollut, olisin varmasti valehdellut miehelle, että pillerit on otettu tunnontarkasti, koska muuten olisin saanut kuulla tuosta virheestä loppuelämäni.
Kuulostaa kamalalle! Onko teillä ehkäisy siirretty kokonaan vaan sun harteille ilman miehen tukea, jotta mies saa vedellä paljaaltaan, kun tuntuu paremmalle? En ikinä voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei ota seksuaaliterveyttä ja ehkäisyä vakavasti niin, että siitä voidaan puhua avoimesti.
Loukussa kirjoitti:
Tunnen paljon vihaa miestäni kohtaan. Hän oli mitä ihanin ihminen tavatessamme. Oli aina kohtelias, huomaavainen, empaattinen, avulias aina muita kohtaan, todellinen herrasmies. Hän oli hauska ja elämän arvot olivat lähes samat kuin minulla.
Mutta aviopuolisona hän ei ole mitään noista. Hän ei koskaan auta minua jos tarvin apua. Hän ei lohduta minua jos itken. Hän ei osallistu lasten kasvatukseen. Hän ei tee mitään kotitöitä. Hän ei koskaan osta lapsille mitään. Enimmäkseen hän pahantuulinen ja jopa monesti ilkeä. Olen yrittänyt olla täydellinen vaimo ja olen laittanut kodin, lapset ja miehen aina etusijalle elämässäni. Pian meillä on 10v hääpäivä ja yritin ehdottaa että lähtisimme kahdestaan jonnekin reissuun juhlan kunniasi. Miehen vastaus oli että hän voi lähteä jos minä maksan matkan. Tunnen olevani loukussa ja vihaan elämääni. Mutta silti joka päivä elän ihan normaalisti, herään, hoidan lapset, käyn töissä, hoidan kodin ja olen mukava vaimo. Enkä voi erota koska en halua lasteni kärsivän sen takia, että minä valitsin väärin.
Sen sijaan annat tyttärillesi esimerkin, että naisen kuuluu palvella, mies voi vaan olla, ja pojillesi esimerkin, että mies saa perseillä, naisia ei tartte kunnioittaa?
Lapset kärsivät eniten siitä, että vanhemmat kärsivät. Trust me, been there, done that. Yksi elämäni onnellisimmista hetkistä oli, kun vanhemmat erosivat, vaikka meilläkään ei ollut mitään sen vakavampaa kuin isän perseily ja palvelun odottaminen ja täysi välinpitämättömyys ketään muuta kuin itseään kohtaan. Olen saanut naisena opetella, etten sorru samaan rooliin kuin äitini miesten miellyttämisessä.
Viimeisimmän kenkäostokseni hinta - sanoin isännälle, että 50 e, vaikka todellisuudessa noin 200 e 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, täällä on erittäin helppo anonyyminä huudella toisille että jätä se sika, tai...kyllä minä jättäisin ainaskin, kun ei tiedä toisten taustoja. Monet naiset elävät siinä uskossa (tai eivät halua nähdä) mitä siinä omassa pikku maailmassa tapahtuu. Sen verran on kokemusta esim varatuista miehistä, että pikkurouvilla siellä kotona ei ole mitään käryä mitä se mies seläntakana touhuu. Ja sama pätee naisiin. Heittäkööt se ensimmäisen kiven joka on synnitön
No heitän, ole hyvä.
Voi, voi, joudut aivan varmasti ”kivitettäväksi” vielä jossakin vaiheessa. Karma on sellainen, että se varmasti tavoittaa sinutkin.
Joka itsensä ylentää se alennetaan!Tuosta olen samaa mieltä, ja ihmettelen sitä että mitä varten tulit tälläiselle sivulle, jos mitään paljastettavaa ei ole??
Luoja miten tyhmä komentti, olen paljastanut jo kaksi asiaa. Mistä sinä idiootti sait päähäsi ettei paljastettavaA ole?
Mistä teitä tyhmyreitä sikiää??
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmän kenkäostokseni hinta - sanoin isännälle, että 50 e, vaikka todellisuudessa noin 200 e 💩
Minä en ole koskaan ymmärtänyt tuota salailua, ystäväni harrastavat sitä, työssäkäyvät naiset!? Silti eivät uskalla kyseenalaistaa miestensä reissuja ostoksia, johonkin virveliin saattaa mennä hirmusummat.
Mieheni ei koskaan kysy paljonko maksoi, kehuu vain.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon joululahjaksi, että te saatte syövän ja aivokasvaimen ja putoatte kaivoon ja jalkanne menevät poikki.
Menikö tunteisiin? 😂
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käytös on muuttunut nössömmäksi vuosien varrella. Ja en pidä siitä yhtään.
Mutta en oikein osaa kauniisti selittääkään, että hän oli minusta viehättävämpi kuin oli napakampi ja määrätietoisempi. Ei tuollaisia ole helppo puhua rakentavasti.
Voisiko olla testosteronivajausta?
Juteltiin joskus ihan suhteen alussa miehen kanssa unelmien häistä ja mies jotain sanoi, että haluaa isot häät ja kaikki läheiset ihmiset paikalle. Itse en mistään hinnasta järjestäisi mieheni kanssa isoja häitä tai oikeastaan häitä ollenkaan, koska suurin osa hänen suvustaan on täysmoukkia jotka haastavat kännissä riitaa eivätkä osaa kontrolloida juomistaan. Oma sukuni on taas täysin päinvastainen joten häistä ei tulisi yhtään mitään.
En usko muutenkaan, että ollaan miehen kanssa loppuelämää yhdessä, tuntuu että suhde on molemmille jonkinlainen välivaihe, ja jossain tulevaisuudessa on se puoliso odottamassa, jonka kanssa tehdään lapset ja mennään naimisiin.
Olen lääkeriippuvainen, mutten päihtymistarkoituksessa. Haluaisin saada puolisoni kanssa lapsen, joten nyt yritän omin avuin vieroittautua.
Ei pahalla, mutta tulipa hyvä fiilis omasta suhteesta kun näitä luki! :D Tässä mun pahimmat:
Kun tavattiin ekan kerran Tinder-treffeillä, olin urkkinut miehestä netistä jo kaikki tiedot työhistoriasta perheeseen ja exiin. Sitten vain esitin, että kuulen hänen kertomansa faktat ensi kertaa.
Toiseksi, olen suhteen alusta asti kerännyt leikekirjaa, johon kirjoitan aina kun meillä on jotain erityisen ihanaa, olen lisännyt valokuvia, printannut ihania viestejä... Ja aion antaa kirjan aikanaan hänelle huomenlahjaksi. :)
Olen tainnut päästä aika helpolla kyllä rakkauselämässä...
Olen säästänyt sivussa rintaimplantteihin ja kesälomalla toteutan haaveeni. :)
:D Missä tapasitte? Siellä deittipalstalla?