Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minusta tämän ketjun naiset vaikuttavat fiksummilta kuin miehet, joiden mielestä ensitreffien kahvit ovat lokkeilua. Ei päätä eikä häntää noissa mielipiteissä. Minä olen kiinnostunut, minä kutsun, minä ehdotan paikkaa, minä haluan tehdä vaikutuksen, minä maksan. Sen voi nähdä myös sijoituksena mahdolliseen suhteeseen.
Enkä kyllä halua naista, jonka kanssa pitää ensi treffeillä puhua tasa-arvosta.
No herrantähden, vihdoinkin! Eläköön normaali mies! Mä ihmettelin jo jotakuinkin sivulla 4 (en tarkista), että mikä ihmeen tarve toisilla on alkaa kuittailemaan/näpäyttelemään ensitreffeillä. Ja varmaan ihmettelee moni muukin, en ole lukenut koko ketjua. Enkä mäkään haluaisi miestä, jonka kanssa pitää ensitreffeillä puhua tasa-arvosta. Sehän on itsestäänselvyys. Hyviä treffejä sinulle!
Tunnen monta pitkä ihmistä ja olen etnisissä yhteyksissä ollut heidän kanssaan tekemisissä. Heillä ei ole äitiydestä ole kyse mistään muusta,kuin oman edun tavoittelusta, kaikki muu on vaan tekosyytä- eihän sitä ääneen voi sanoa, kun pihiys paljastuu ja kaikki menee pielern- toiset näkevät ja en pysty piristämään. Kun tähän pihistelyyn kuuluu se että hyöty otetaan mistä voidaan toisten kustannuksella. Meillä on töissä yksi pihi, joka syö toisten eväitä muka salaa, bileissä pökkii toisten viinat, kun ihmiset on kännissä, luulee ettei kukaan nää, satuin kerran paikalle. Yksi toinen tuttu rahasta ystäviään kaikesta- muka apua tarjoo, mutta sitten muistakin laskuttaa ja vielä yli. Parin pojin miehen kanssa olen seurustellut. Jos hän maksoi jotain, kaikki piti maksaa senteilleen takaisin. Mutta jos minä maksoin, hän useimmiten "unohti" ja sai rajoittaa asiasta, ja sitten yritti maksaa vähenmmän. Tein tahallani kun voitti tämä lokkeilu. Oli lokki muutenkin ja muuakka: kaikki mistä pystyy hyötymään hyödynsi kyllä
Ja toinen mies piti excel taulukkoa kaikista menoista. Oli myös lokki. Parin oli ja tähän suhde loppui, kun minä ehdotin Lapin matkaa kahdessa. Varasin sitten mökinkin. No hänpä lupasi lapsensa ja lapsenlapsensa mukaan viime hetkellä. En voinut perua. Minä maksoin. Tämä perhe ja mies surutta söi ruokia joita olin ostanut mukaan. Kun pyysin kauppaan mukaan miestä, kummastiboli lompakko kotona. No sanoin,että sinäpä sittten voit viedä minut ja perheesi ravintolaan syömään loppuajaksi ja vein ruuat takaisin. Joo vei, hampurilaisravintolaan, jossa sai syödä lastenaterian paitsi hän. Mökin siivoukseen ei hänen lapsensa osallistuneet lähtivät shoppailemaan ja mies meni autoa pakkaamaan. Lopetin suhteen reissun jälkeen ja pyysin rahoja mökistä useaan kertaan, mutta en saanut. Hän intti, että bensa oli maksanut enemmän.sanoin että ei ja ruoat maksoin minä
Että jos mies vetoaa tasa-arvoon ekoilla treffeillä kun ei halua maksaa kahvia, se on oaskapuhetta, kyse on saiturista. Ja miettikää monta kertaa alatteko saiturin kaa olemaan. Ne ajattelee vain omaa hyötymään. Aina
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku ilmainen paikka voi olla parempikin kuin vaikkapa kahvila. Kutsuin kerran ensitapaamiseen naisen Uutelan ulkoilumaastoon. Toki sen verran oli esitietoa, että luonnossa kävely kiinnostaa. Olin varautunut termoskahveilla ja syötävällä ja niin oli nainenkin :)
Mainiot treffit oli molemmin puolin. Eikä tarkoitus ollut pihistely, vaan keksiä jotain naista kiinnostavaa. Niin, eikä tullut mieleenkään ehdottaa, että nainen osallistuisi polttoainekuluihin, vaikka kuljetin hänet kotiovelta kotiovelle.
Tää on vaan nykyisin vähän ongelma kun miesten kyytitarjouksiakaan ei uskalla ottaa vastaan kun enemmistö odottaa joko rahaa tai pillua palkinnoks. Ei ole varmastikaan helppoa olla täyspäinen mies nykyisin kun naiset on peloteltu ihan vainoharhaisiksi näiden höyrypäiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta pitkä ihmistä ja olen etnisissä yhteyksissä ollut heidän kanssaan tekemisissä. Heillä ei ole äitiydestä ole kyse mistään muusta,kuin oman edun tavoittelusta, kaikki muu on vaan tekosyytä- eihän sitä ääneen voi sanoa, kun pihiys paljastuu ja kaikki menee pielern- toiset näkevät ja en pysty piristämään. Kun tähän pihistelyyn kuuluu se että hyöty otetaan mistä voidaan toisten kustannuksella. Meillä on töissä yksi pihi, joka syö toisten eväitä muka salaa, bileissä pökkii toisten viinat, kun ihmiset on kännissä, luulee ettei kukaan nää, satuin kerran paikalle. Yksi toinen tuttu rahasta ystäviään kaikesta- muka apua tarjoo, mutta sitten muistakin laskuttaa ja vielä yli. Parin pojin miehen kanssa olen seurustellut. Jos hän maksoi jotain, kaikki piti maksaa senteilleen takaisin. Mutta jos minä maksoin, hän useimmiten "unohti" ja sai rajoittaa asiasta, ja sitten yritti maksaa vähenmmän. Tein tahallani kun voitti tämä lokkeilu. Oli lokki muutenkin ja muuakka: kaikki mistä pystyy hyötymään hyödynsi kyllä
Ja toinen mies piti excel taulukkoa kaikista menoista. Oli myös lokki. Parin oli ja tähän suhde loppui, kun minä ehdotin Lapin matkaa kahdessa. Varasin sitten mökinkin. No hänpä lupasi lapsensa ja lapsenlapsensa mukaan viime hetkellä. En voinut perua. Minä maksoin. Tämä perhe ja mies surutta söi ruokia joita olin ostanut mukaan. Kun pyysin kauppaan mukaan miestä, kummastiboli lompakko kotona. No sanoin,että sinäpä sittten voit viedä minut ja perheesi ravintolaan syömään loppuajaksi ja vein ruuat takaisin. Joo vei, hampurilaisravintolaan, jossa sai syödä lastenaterian paitsi hän. Mökin siivoukseen ei hänen lapsensa osallistuneet lähtivät shoppailemaan ja mies meni autoa pakkaamaan. Lopetin suhteen reissun jälkeen ja pyysin rahoja mökistä useaan kertaan, mutta en saanut. Hän intti, että bensa oli maksanut enemmän.sanoin että ei ja ruoat maksoin minäEttä jos mies vetoaa tasa-arvoon ekoilla treffeillä kun ei halua maksaa kahvia, se on oaskapuhetta, kyse on saiturista. Ja miettikää monta kertaa alatteko saiturin kaa olemaan. Ne ajattelee vain omaa hyötymään. Aina
Siis tunnen monta pihiä ihmistä ja olen monissa yhteyksissä heidän kanssaan. Heillä ei saituudesta....
Pahoittelen tekstinkorjausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviin käytöstapoihin kuuluu myös välttää:
pahansuopaa juoruilua, joka sisältää otaksumia. Sekä solvaaminen, jota ei näemmä swensuroida..
Eikö?
*eri
Sinähän täällä puhuit noin 10 sivua sitten, miten naiset ovat täällä epäloogisia kun perustelevat miksi asia on huono sillä, että on huonoa käyttäytymistä. Kerroppa minulle, että miten noin logiikan näkökulmasta näyttäytyvät nämä sinun perustelusi asiohin- syytät toisia semmoisesta asiasta, mihin sorrut itse ja kun et enää keksi argumentteja alat haukkumaan vastapuolta?
Enpä löytänyt tuollaista sanomaani. Tarkisti sen n. 15 - 5 sivua, enkä löytänyt.
Voi joku muukin toki käyttää tähti eri-nimimerkkiä.
*eri
Onkos lapset herättäneet AV-mammat jo heti aamusta, ja ovat näin vahingossa ohjanneet mammat häpäisemään itsensä ketjuun? :D
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä minusta tämän ketjun naiset vaikuttavat fiksummilta kuin miehet, joiden mielestä ensitreffien kahvit ovat lokkeilua. Ei päätä eikä häntää noissa mielipiteissä. Minä olen kiinnostunut, minä kutsun, minä ehdotan paikkaa, minä haluan tehdä vaikutuksen, minä maksan. Sen voi nähdä myös sijoituksena mahdolliseen suhteeseen.
Eikö naisen tarvitse olla kuunnostunut, kutsua, ehdottaa, tehdä vaikutusta tai maksaa? Miksi tämän pitäisi olla miehen työ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku ilmainen paikka voi olla parempikin kuin vaikkapa kahvila. Kutsuin kerran ensitapaamiseen naisen Uutelan ulkoilumaastoon. Toki sen verran oli esitietoa, että luonnossa kävely kiinnostaa. Olin varautunut termoskahveilla ja syötävällä ja niin oli nainenkin :)
Mainiot treffit oli molemmin puolin. Eikä tarkoitus ollut pihistely, vaan keksiä jotain naista kiinnostavaa. Niin, eikä tullut mieleenkään ehdottaa, että nainen osallistuisi polttoainekuluihin, vaikka kuljetin hänet kotiovelta kotiovelle.
Tää on vaan nykyisin vähän ongelma kun miesten kyytitarjouksiakaan ei uskalla ottaa vastaan kun enemmistö odottaa joko rahaa tai pillua palkinnoks. Ei ole varmastikaan helppoa olla täyspäinen mies nykyisin kun naiset on peloteltu ihan vainoharhaisiksi näiden höyrypäiden toimesta.
Toimesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei tuollaista suustaan päästä. Itse en ikinä mennyt toisille deiteille jos mies on aivan pölkkypää/pihi.
Näin itse karsin lompakkoloiset heti ekoilla treffeillä.
Täytyy varmaan itsekin alkaa toimia niin, että hyvät tavat romukoppaan, ja kun pyydän miestä ulos niin se saa maksaa itse tarjoilunsa. Jatkossa tarjoan vain naispuolisille ystäville.
Tämä AP eli palsta- yli, joka aloitti ketjun on a)pihi b) moukka, jolla ei ole käytöstapoja c) naistenvihaaja ja niin ovat myös ne muut miehet, jotka tätä asiaa kannattavat
Tälle AP lle tämmöinen käsite, kuin vieraanvaraisuus on täysin tuntematon, hänen piireissä (pihit, naistenvihaajamoukat) ei kahveja tai muuta tarjoilla, etenkään naisille. Muissa piireissä vieraanvaraisuus ja muut käytöstavat ovat itsestäänselvyyksiä, turha hänelle tätä asiaa vääntää, kun ei mene jakeluun. Hän jakaa parisuhteessa(joka on utopiaa) kaiken excel- taulukolla kahtia siis rahaan liittyvät ja nostaa älämölön kaikista asioista joita hän joutuu naisen tai lasten eteen tekemään ja vaatii, että nainen vastaa kaikkeen 2x.
Tämmöisiä mökkejä, joilla ei ole käytöstapoja, on valitettavan paljon, ja ne kyllä tunnistaa yleensä jo ihan olemuksesta mutta viimeistään tuossa vaiheessa kun on treffeillä ja mies vaatii että nainen maksaa itse kahvinsa. Hyvä asia minusta, niin osanapahan väistää eikä tarvitse aikaansa enempää moiseen tuhlata.
Yhäkään ei aukea miten on mahdollista että jos ei maksa naisen kahveja on todiste että mies on pihi, moukka ja sika joka ei tekisi parisuhteessa mitään yhteisen perheen eteen - mutta se ettei nainen maksa edes omiaan ei ole todiste mistään negatiivisesta.
Yhäkään ei näytä aukeavan, että hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos kutsuu toisen kahville niin varustautuu tarjoamaan ne kahvit. Ihan riippumatta siitä, mitä sukupuolta kutsuja ja kutsuttu ovat.
Miten on: Jos pyydät vaikkapa toisen osaston kollegan kanssasi kahville, odotatko että hän itse maksaa oman kahvinsa? Jos et, miksi et? Jos odotat, onko se mielestäsi hyvää käytöstä? Tai jos lähiesimiehesi pyytää lounaalle, oletatko että hän tarjoaa sinulle sen lounaan? Oletko ihmeissäsi, jos hän olettaa sinun maksavan oman evääsi?
AP lle ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan hyötymistä ja hän laskee koko ajan, että jos hän panostaa X , tulee hänen saada hyötyä Y. Hän ei myöskään ole saanut kasvatusta käytöstapoihin, hänen piireissään ei käyttäytyä, joten myös käytöstavat ovat hänelle tuntematon käsite
Ja kuitenkin ne ovat ketjun naiset jotka laskeskelevat onko mies halukas panostamaan naiseen.
Huutonaurua :D
Oikeastaan sillä ei ole väliä, ymmärrätkö sinä, miten asia tässä maailmassa menee. Sinä joko teet vaikutuksen ja osoittaudut ei-pihiksi tai et. Se nainen, joka sinun kanssasi erehtyy treffeille kyllä tajuaa, oletko kiinnostava vai et. Arvonsa suhdemarkkinoilla tunteva nainen tekee moukasta ja pihistä omat johtopäätöksensä ja sinä et sille voi mitään. Hän jatkaa seuraavaan, kunnes löytää haluamansa. Ja hänellä niitä vaihtoehtoja riittää. Ihan basic luonnonvalintaa. Nainen, joka ei saa helposti seuraa, tai ainakaan haluamaansa seuraa, voi sinun tahtoosi alistuakin, jos hän haluaa välttämättä sanotaan nyt vaikka lapsen tai suhteen, jossa joutuu maksamaan kaiken, koska ei halua olla yksin. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan nainen pihiä miestä ottaisi, kun voi viettää ajan paremmin yksinkin ja kavereiden kanssa, ja lapsen saa spermapankista tai yhden illan jutuista, valitsee vaan komeimman ja älykkäimmän miehen, jonka markkinoilta onnistuu saamaan.
Älä pelkää, sinua ei kukaan halua isäksi.
Annat ymmärtää että vain naisilla on arvoa parisuhteessa.
Onneksi pojat arvottavat pleikkarin korkeammalle kuin naiset joten leikki loppuu.
btw: spermasta on pulaa, miksi luulet että sitä luovutettaisiin?
MIES: tule vetämään käteen koska naiset eivät teitä halua.
Vierailija kirjoitti:
afdsadafs kirjoitti:
Onpas mammoilla peppukipua ketjussa! Tätä on hauska lukea!
Luultavasti täällä ei ole kellään muulla peppukipua kuin niillä pihipihimiehillä, joilla ei ole varaa edes kahvikupillista maksaa. Olkoot yksin minun puolestani.
Ei se ole varallisuudesta kiinni. Osoita ensin että olet sen arvoinen.
Kuulostaako tutulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viime kesän pitkästä aikaa Suomessa ulkomaalaisen mieheni kanssa, joka ei ollut aiemmin käynyt Suomessa lyhyttä Lappi-lomaa lukuun ottamatta. Oli hänellä kyllä ihmettelemistä, kun seurasi suomalaista arkielämää. Esim. Prisman parkkipaikalla ihmetteli, miten monet miehet jäivät autoon näpertämään kännyköitään kun vaimo mukeloiden kanssa hoiti kärryt täyteen ruokaostoksia. Hänellä jäi suomalaisista miehistä kuva, että kylläpä nämä kohtelevat naisia huonosti ja mietti, miten ihmeessä suomalaiset naiset alistuvat tuohon että hoitavat sekä kotityöt että ansiotyöt.
Tämän takia vaihdoin suomalaisen juopon ja mammanpojan arabiin. Tunnen nyt itseni prinsessaksi kun mies kantaa kauppakassit, avaa oven ja ojentaa mulle jopa käden noustessani autosta. Elättää myös perheen vaikka naisena käyn töissä. Mutta se on miehen velvollisuus vaikka naisella olisi enemmän tuloja.
Joko sillä on kansalaisuus?
Vierailija kirjoitti:
afdsadafs kirjoitti:
Luultavasti täällä ei ole kellään muulla peppukipua kuin niillä pihipihimiehillä, joilla ei ole varaa edes kahvikupillista maksaa. Olkoot yksin minun puolestani.
Naisena ihmettelen, miten tästä ketjusta voi vetää tuollaisen johtopäätöksen?? Eihän tässä ketjussa yksikään mies ole sanonut, ettei heillä ole varaa maksaa omaa kahvikupillistaan. Monet naiset sen sijaan ovat kertoneet, että jonkun muun kuin heidän itsensä pitää maksaa heidän kupillisensa. Niin, kuka se pihi sitten on? Se, joka on kykenevä maksamaan omat menonsa vai se, joka odottaa muuden maksavan menonsa? Yritä ajatella järjellä, loogisesti. Ei sillä "koska mä haluun"- ja "musta tuntuu"-asetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies ei tuollaista suustaan päästä. Itse en ikinä mennyt toisille deiteille jos mies on aivan pölkkypää/pihi.
Näin itse karsin lompakkoloiset heti ekoilla treffeillä.
Täytyy varmaan itsekin alkaa toimia niin, että hyvät tavat romukoppaan, ja kun pyydän miestä ulos niin se saa maksaa itse tarjoilunsa. Jatkossa tarjoan vain naispuolisille ystäville.
Tämä AP eli palsta- yli, joka aloitti ketjun on a)pihi b) moukka, jolla ei ole käytöstapoja c) naistenvihaaja ja niin ovat myös ne muut miehet, jotka tätä asiaa kannattavat
Tälle AP lle tämmöinen käsite, kuin vieraanvaraisuus on täysin tuntematon, hänen piireissä (pihit, naistenvihaajamoukat) ei kahveja tai muuta tarjoilla, etenkään naisille. Muissa piireissä vieraanvaraisuus ja muut käytöstavat ovat itsestäänselvyyksiä, turha hänelle tätä asiaa vääntää, kun ei mene jakeluun. Hän jakaa parisuhteessa(joka on utopiaa) kaiken excel- taulukolla kahtia siis rahaan liittyvät ja nostaa älämölön kaikista asioista joita hän joutuu naisen tai lasten eteen tekemään ja vaatii, että nainen vastaa kaikkeen 2x.
Tämmöisiä mökkejä, joilla ei ole käytöstapoja, on valitettavan paljon, ja ne kyllä tunnistaa yleensä jo ihan olemuksesta mutta viimeistään tuossa vaiheessa kun on treffeillä ja mies vaatii että nainen maksaa itse kahvinsa. Hyvä asia minusta, niin osanapahan väistää eikä tarvitse aikaansa enempää moiseen tuhlata.
Yhäkään ei aukea miten on mahdollista että jos ei maksa naisen kahveja on todiste että mies on pihi, moukka ja sika joka ei tekisi parisuhteessa mitään yhteisen perheen eteen - mutta se ettei nainen maksa edes omiaan ei ole todiste mistään negatiivisesta.
Yhäkään ei näytä aukeavan, että hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos kutsuu toisen kahville niin varustautuu tarjoamaan ne kahvit. Ihan riippumatta siitä, mitä sukupuolta kutsuja ja kutsuttu ovat.
Miten on: Jos pyydät vaikkapa toisen osaston kollegan kanssasi kahville, odotatko että hän itse maksaa oman kahvinsa? Jos et, miksi et? Jos odotat, onko se mielestäsi hyvää käytöstä? Tai jos lähiesimiehesi pyytää lounaalle, oletatko että hän tarjoaa sinulle sen lounaan? Oletko ihmeissäsi, jos hän olettaa sinun maksavan oman evääsi?
AP lle ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan hyötymistä ja hän laskee koko ajan, että jos hän panostaa X , tulee hänen saada hyötyä Y. Hän ei myöskään ole saanut kasvatusta käytöstapoihin, hänen piireissään ei käyttäytyä, joten myös käytöstavat ovat hänelle tuntematon käsite
Ja kuitenkin ne ovat ketjun naiset jotka laskeskelevat onko mies halukas panostamaan naiseen.
Huutonaurua :D
Vttu m8kä s@@tanan pälli! Täällä on montakymmentä sivua naiset vääntäneet sinulle, että kyse on KÄYTÖSTAPOJEN PUUTTEESTA!!!!!!!! Sinä OLET SE, JOKA AJATTELEE IHMISSUHTEIDEN OLEVAN SITÄ ETTÄ KUN SINÄ ANNAT JOTAIN NIIN SINUN PITÄÄ AINA SAADA VASTAAVAN SUURI HYÖTY
MIKSI SINUN ON NIIN VTUN VAIKEA YMMÄRTÄÄ JA HYVÄKSYÄ SITÄ ETTÄ USEIMMILLE NAISILLE ASIASA ON KYSE KÄYTÖSTAVOUSTA JA NAISET EIVÄT HALUA OLLA SELLAISEN MIEHEN KANSSA JOLLA EI OLE KÄYTÖSTAPOJA ELI SINUN!!!!
OLET S@@TANAN YKSINKERTAINEN TAI ET OSAA LUKEA TAI SINULTA PUUTTUU SISÄLUKUTAITO JA LISÄKSI SINULLA ON OCD. MENE VTTU HOITOON!!!!
Tässä näemmekin loistavan esimerkin niistä käytöstavoista, puhumattakaan argumentointitaidoista.
Vastauksia kysymyksiin ei olla saatu, vaan naiset kommentit ovat sitä samaa "vtun u.li et saa naisia ole ilman".
Taitaa johtua siitä ettei naisia miellyttäviä vastauksia ole olemassa. Sitä että vaaditaan toista panostamaan rahallisesti (kun itse juodaan/syödään toisen kustannuksella) ei vain voi kääntää miksikään romantiikaksi tai hyviksi tavoiksi, vaikka kuinka yrittäisi.
Sekös sitten harmittaa :D
Minä kirjoitin tuon edellisen ja olen mies. Täytyy sanoa, että sinun p@skaa kun täällä lukee niin hävettää kaikkien miesten puolesta . Sulle ei selvästikkään sovi deittaili. Unohda. Enkä usko, että naiset viihtyy tommosen välittäjän seurassa
Jatka vain naisten seurasta maksamista
Eihän hänen tarvitse. Hän pääsee seuraavillekin treffeille, ja silloin nainen vuorostaan tarjoaa hänelle (tai - jos puhutaan kieltä jota tunnut paremmin ymmärtävän - maksaa hänen seurastaan). Sillä lailla se kuule tuolla normaalien ihmisten elämässä menee.
Nyt kun on saanut lukea näistä Tinderelloista jotka keräilevät miehiä asenteella "järvi ei kulu soutamalla"...
Miksi luulet että toisia treffejä tulisi kun pitää päästä uusille sataluvuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
afdsadafs kirjoitti:
Naisena ihmettelen, miten tästä ketjusta voi vetää tuollaisen johtopäätöksen?? Eihän tässä ketjussa yksikään mies ole sanonut, ettei heillä ole varaa maksaa omaa kahvikupillistaan. Monet naiset sen sijaan ovat kertoneet, että jonkun muun kuin heidän itsensä pitää maksaa heidän kupillisensa. Niin, kuka se pihi sitten on? Se, joka on kykenevä maksamaan omat menonsa vai se, joka odottaa muuden maksavan menonsa? Yritä ajatella järjellä, loogisesti. Ei sillä "koska mä haluun"- ja "musta tuntuu"-asetuksella.
Arvaa mitä. Jos joskus vielä palaan deittimarkkinoille, mä haluun ja musta tuntuu siltä, että jos mies haluaa tavata minut uudestaankin niin hän maksaa sen kahden euron teekupillisen, jos kerran itse nimenomaan kahvilassa haluaa tavata. Eikä se asia muutu miksikään vaikka aiheesta käynnistäisi kuinka monta ketjua.
eri
Vierailija kirjoitti:
totuusko kirjoitti:
Täällähän on liikkeellä sekä sukurutsan tuloksena syntyneitä pikkupaikkakuntien junttinaisia, kuten myös kaupunkien itsestään liikaa luulevia rupsahtaneita naisia. Mahtavaa huumoria!
Taitaa olla jätkällä psykoosi päällä kun kuvittelee näkevänsä anonyymin palstan kirjoittajat? Sellaista sattuu, kyl se siitä sit kun saat hoidon kohdilleen. Tsemppiä!
Miksi et kommentoi vastaavaa naisille jotka viestien perusteella lukevat miestä kuin avointa kirjaa? Kehoittavat maksamaan jos pääsee joskus treffeille jne.
Vierailija kirjoitti:
Taas-arvo on ymmärretty ihan väärin. Naisen palkka on edelleen about 80% miehen palkasta, joten esim. kaiken puoliksi maksaminen ei ole tasa-arvoista parisuhteessakaan. Tämän vuoksi usein myös naiset jäävät hoitamaan lapsia kotiin miehen sijasta, jotta perheen tulotaso ei laske liikaa. Ei ole myöskään tasa-arvoista, että lihaksikkaampi ja voimakkaampi osapuoli vaatii, että painavat asiat oli se kauppakassittai vesiämpärit kannetaan puoliksi.
Kumpikin voi hyvin maksaa oman kahvinsa, mutta on kohteliasta, että treffeillä mies tarjoutuu sen maksamaan.
Nainen voi valita koulutuksensa ja siten vaikuttaa työpaikkaansa, kuten myös mies. Mitään palkkaeroa ei ole kuin miesvihafantasioissasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrantähden, vihdoinkin! Eläköön normaali mies! Mä ihmettelin jo jotakuinkin sivulla 4 (en tarkista), että mikä ihmeen tarve toisilla on alkaa kuittailemaan/näpäyttelemään ensitreffeillä. Ja varmaan ihmettelee moni muukin, en ole lukenut koko ketjua. Enkä mäkään haluaisi miestä, jonka kanssa pitää ensitreffeillä puhua tasa-arvosta. Sehän on itsestäänselvyys. Hyviä treffejä sinulle!
Miksi tuollainen laatumies on vielä vapaana? Eikös hyvät viedä heti markkinoilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tavannut enemmistön miehistä? Vai kannattaisiko muuttaa omaa preferenssiään kun kerran pyydät miehet treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisen tarvitse olla kuunnostunut, kutsua, ehdottaa, tehdä vaikutusta tai maksaa? Miksi tämän pitäisi olla miehen työ?
Ei, ei se ole miehen työ. Ihan vapaaehtoisesti miehet ainakin minua ovat treffeille pyytäneet ja olleet kovastikin pahoillaan, jos en ole suostunut.
Sinä siis olet nyt ymmärtänyt tämän asian ihan väärin, ei deittailu ole mitenkään pakollista. Sinä saat ihan rauhassa olla kutsumatta, ehdottamatta, tekemättä vaikutusta ja maksamatta. Relax and chill.
En. Se ei kuulu tapoihini.
*eri