Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Herrasmies ei tuollaista suustaan päästä. Itse en ikinä mennyt toisille deiteille jos mies on aivan pölkkypää/pihi.
MIksi tuollainen edes tuli puheeksi?
Ellette nyt ihan luksuskahvilassa olleet (esim. Ekberg stadissa), niin siinä jonossahan maksetaan automaattisesti omansa.
Vai halusiko tätä jotenkin korostaa etukäteen... no se on tietysti tyhmää. Mulla ainakin ihan itsestäänselvää, että maksan omani.
Mulle kyllä sopii, että molemmat maksaa omansa, mutta kyseisen miehen tapa ilmaista asiat on omituinen. Olisin varmaan tokaissut, että ihanaa tavata mies, joka on valmis käyttämään puolet vanhempainvapaista!
Olen valmis tarjoamaan, mutta omasta halustani. Tökerösti esitettynä tuo kyllä on täysi turn off. Tasa-arvo ei edellytä sivistymätöntä käytöstä. Siinä oli ensimmäiset ja viimeiset treffit tuon miehen kanssa.
Mutta tämähän tosin on trolli aloitus, jotta päästään haukkumaan naisten "maksullisuutta".
Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.
M29
Tuohan oli hyvä kuulla heti alkuun. Tuollainen mies ei pesetä vaimolla pyykkejään tai odota, että vaimo suunnittelee ruuat, käy kaupassa, valmistaa ne ja siivoaa jäljet.
Ilmoita kaikille muille että tasa arvo pois, ei se vauvafoorumilla lausuttuna ole mitään tekevä.
Mun mielestä ihan oletus, että molemmat maksaa omansa. Mielestäni on huonotapaista olettaa toisen maksavan. Toki tekee hyvän vaikutuksen, jos mies tarjoutuu maksamaan kahvikupposeni treffeillä. Varsinkin, kun nykyään se ei nimenomaan ole "pakollista".
Mutta jos ilmaisisi asian noin, tulisi mieleen että on joku näistä netin öyhöttäjistä. Vähän hienotunteisemmin voisi noinkin yksinkertaisen asian hoitaa. Ei jatkoon.
On enemmän kuin ok, että molemmat maksaa omansa, mutta...
Tuollainen mies, joka tekee kahvikupista tasa-arvokysymyksen vetoaa myös tapailun jatkuessa samaan myös muissa asiayhteyksissä. Apua on turha pyytää tuollaiselta mieheltä. Eli ei jatkoon.
En tiedä mitä ikäluokkaa tällä trollailulla yritetään järkyttää, mutta minusta on aina ollut vähintään kiusallista jos deittailuvaiheessa mies haluaa maksaa minulle jotakin. Vakiintuneessa suhteessa voidaan sitten tarjota ja ostella puolin ja toisin.
Monet naiset nykyään melkein loukkaantuvat jos yrittää tarjota heille esim juoman. Siksi en itsekään enää tarjoa. Vaikka kyseessä on pelkkä kohteliaisuus ja yritetään olla herrasmiehiä, nykynaiset luovat päässään kaikenlaisia kuvitelmia että mies yrittää saada naisen olemaan velkaa jotenkin jne.
Mää aina vastaan tuollaiseen, että "Ai, mä oisin tarjonnut nämä, mutta käy se noinkin" ja maksan sitten vaan omani. Se miehen ilme, kun tajuaa menettäneensä ilmaisen kahvin/aterian/leffaliput....
Ja tietty ne on ainoat treffit.
Itse olen aina käyttänyt (näin miehenä) seuraavaa taktiikkaa. Kysyn aina naiselta että "sopiiko jos maksan?". Nainen saa sitten itse päättää että miten menetellään ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis tarjoamaan, mutta omasta halustani. Tökerösti esitettynä tuo kyllä on täysi turn off. Tasa-arvo ei edellytä sivistymätöntä käytöstä. Siinä oli ensimmäiset ja viimeiset treffit tuon miehen kanssa.
Mutta tämähän tosin on trolli aloitus, jotta päästään haukkumaan naisten "maksullisuutta".
Mutta niin totta,eikös vain?
Tökerö. Eikä kyse ole tasa-arvosta, vaan kohteliaisuudesta. Asiat voi ilmaista tyylikkäämminkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina käyttänyt (näin miehenä) seuraavaa taktiikkaa. Kysyn aina naiselta että "sopiiko jos maksan?". Nainen saa sitten itse päättää että miten menetellään ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Parempi sanoa minä tarjoan jos sinä maksat,silloinhan se menee fifty-fifty.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.
M29
On ihan peruskohteliaisuutta, että ovesta ensin menevä pitää ovea auki seuraavalle tulijalle. Miksi luulet, että naiset eivät kanna painavia tavaroita?
Joillekin naisille ajamansa feminismi ja tasa-arvo voi lopulta sitten aiheuttaa epämieluisan yllätyksen. Huutista :D
Miksi et tarjoutunut maksamaan miehen kahvittelua?
Toimis muhun.