Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1441/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Aijai, jatkakaa mammat, maistuu! :D

No nyt on pojalla rautaista argumentointia. Kyllä jos ei tällä mammat hiljene niin onhan viimeinen kumma.

Vierailija
1442/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Täällähän on liikkeellä sekä sukurutsan tuloksena syntyneitä pikkupaikkakuntien junttinaisia, kuten myös kaupunkien itsestään liikaa luulevia rupsahtaneita naisia. Mahtavaa huumoria!

Taitaa olla jätkällä psykoosi päällä kun kuvittelee näkevänsä anonyymin palstan kirjoittajat? Sellaista sattuu, kyl se siitä sit kun saat hoidon kohdilleen. Tsemppiä!

Jatka vaa "nainen", huvitat edelleen mun iltaa! Vai onko kyseessä ns. kolmas sukupuoli? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

No nyt on pojalla rautaista argumentointia. Kyllä jos ei tällä mammat hiljene niin onhan viimeinen kumma.

No sehän on varma, ettei hiljene... ja siitähän mä nautin! :D

Vierailija
1444/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuusko kirjoitti:

Täällähän on liikkeellä sekä sukurutsan tuloksena syntyneitä pikkupaikkakuntien junttinaisia, kuten myös kaupunkien itsestään liikaa luulevia rupsahtaneita naisia. Mahtavaa huumoria!

Siinä joku, joka luulee olevansa huumorintajuinen. Aika nuija täytyy olla, jos ei osaa mitään keskustella muuta kuin "Mahtavaa huumoria!" "Jatkakaa" "Uu uu" "Persettä kutittaa". Mene koulunpenkille oppimaan uusia sanoja! Tai mene hoitoon, niin kuin joku täällä ystävällisesti sinua jo ohjasi.

Vierailija
1445/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Taitaa olla jätkällä psykoosi päällä kun kuvittelee näkevänsä anonyymin palstan kirjoittajat? Sellaista sattuu, kyl se siitä sit kun saat hoidon kohdilleen. Tsemppiä!

Jatka vaa "nainen", huvitat edelleen mun iltaa! Vai onko kyseessä ns. kolmas sukupuoli? :D :D

Joko sulla nyt on klo 23:n paskat housuun -paniikki päällä? Oot kattonut kelloa väärin hei. Palsta sulkeutuu vasta reilun tunnin päästä, sulla on vielä ihan hyvin aikaa tehdä itsestäs pelle. Ei mitään hätää, ihan rauhassa nyt vaan.

Vierailija
1446/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Siinä joku, joka luulee olevansa huumorintajuinen. Aika nuija täytyy olla, jos ei osaa mitään keskustella muuta kuin "Mahtavaa huumoria!" "Jatkakaa" "Uu uu" "Persettä kutittaa". Mene koulunpenkille oppimaan uusia sanoja! Tai mene hoitoon, niin kuin joku täällä ystävällisesti sinua jo ohjasi.

Olikin muuten yllätävää, että sait kirjoitettua tuon tekstisi jopa oikeassa asussa. Pisteitä, olet ihana, kyllä siellä sohvan pohjallakin on paljon lahjakkuutta! :D

Vierailija
1447/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

Taisit ottaa tosissasi tuon kehun? Onko sarkasmi sanana(kaan) tuttu?

Vierailija
1448/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Joko sulla nyt on klo 23:n paskat housuun -paniikki päällä? Oot kattonut kelloa väärin hei. Palsta sulkeutuu vasta reilun tunnin päästä, sulla on vielä ihan hyvin aikaa tehdä itsestäs pelle. Ei mitään hätää, ihan rauhassa nyt vaan.

Toivottavasti et itse paskonut housuun, kun sen serkkupoikasi tekemän lapsen teit. Ja ei, mulla ei onneksi oo tänne urpolaan tunnareita. :D

Vierailija
1449/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

Taisit ottaa tosissasi tuon kehun? Onko sarkasmi sanana(kaan) tuttu?

Ei hyvä luoja mikä typerys... :D Et kai sä oikeesti luule, että mun jutut ois järkeviä minunkaa mielestä? Te ootte kyllä aika helppoja. :D

Vierailija
1450/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Toivottavasti et itse paskonut housuun, kun sen serkkupoikasi tekemän lapsen teit. Ja ei, mulla ei onneksi oo tänne urpolaan tunnareita. :D

Ai sellaisesta perheestä olet... Sehän selittää. No mutta ei viitti sitten enempää vähälahjaista huudattaa. Pidä sinä hauskaa (ja kovin mukavaahan sulla näkyy olevankin rääkynästä päätellen).

Heip.

Vierailija
1451/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afdsadafs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietäjäköko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totuusko kirjoitti:

Ai sellaisesta perheestä olet... Sehän selittää. No mutta ei viitti sitten enempää vähälahjaista huudattaa. Pidä sinä hauskaa (ja kovin mukavaahan sulla näkyy olevankin rääkynästä päätellen).

Heip.

Sanasta "rääkynä" voi jo päätellä, että lehmä on kotoisin jostain joroisista tms. Heippa vaa! :D

Vierailija
1452/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes nyt pikkupoika pois täältä fiksujen joukosta. Täällä keskustellaan piheistä miehistä kahvitreffeillä, joille sinulla ei näytä olevan asiaa. Ei edes sitten, kun olet 18. Bye bish.

Vierailija
1453/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt pikkupoika pois täältä fiksujen joukosta. Täällä keskustellaan piheistä miehistä kahvitreffeillä, joille sinulla ei näytä olevan asiaa. Ei edes sitten, kun olet 18. Bye bish.

OLEN sAMAA mieltä, että TÄÄLLÄ ON PALJON ÄLYLLÄ LAHJOITETTUJA NAISIA, IHANAA! :D Osa jopaa tietää yhdys sanat! :D

Vierailija
1454/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas-arvo on ymmärretty ihan väärin. Naisen palkka on edelleen about 80% miehen palkasta, joten esim. kaiken puoliksi maksaminen ei ole tasa-arvoista parisuhteessakaan. Tämän vuoksi usein myös naiset jäävät hoitamaan lapsia kotiin miehen sijasta, jotta perheen tulotaso ei laske liikaa. Ei ole myöskään tasa-arvoista, että lihaksikkaampi ja voimakkaampi osapuoli vaatii, että painavat asiat oli se kauppakassittai vesiämpärit kannetaan puoliksi.

Kumpikin voi hyvin maksaa oman kahvinsa, mutta on kohteliasta, että treffeillä mies tarjoutuu sen maksamaan.

Vierailija
1455/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku ilmainen paikka voi olla parempikin kuin vaikkapa kahvila. Kutsuin kerran ensitapaamiseen naisen Uutelan ulkoilumaastoon. Toki sen verran oli esitietoa, että luonnossa kävely kiinnostaa. Olin varautunut termoskahveilla ja syötävällä ja niin oli nainenkin :)

Mainiot treffit oli molemmin puolin. Eikä tarkoitus ollut pihistely, vaan keksiä jotain naista kiinnostavaa. Niin, eikä tullut mieleenkään ehdottaa, että nainen osallistuisi polttoainekuluihin, vaikka kuljetin hänet kotiovelta kotiovelle.

Vierailija
1456/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas-arvo on ymmärretty ihan väärin. Naisen palkka on edelleen about 80% miehen palkasta, joten esim. kaiken puoliksi maksaminen ei ole tasa-arvoista parisuhteessakaan. Tämän vuoksi usein myös naiset jäävät hoitamaan lapsia kotiin miehen sijasta, jotta perheen tulotaso ei laske liikaa. Ei ole myöskään tasa-arvoista, että lihaksikkaampi ja voimakkaampi osapuoli vaatii, että painavat asiat oli se kauppakassittai vesiämpärit kannetaan puoliksi.

Kumpikin voi hyvin maksaa oman kahvinsa, mutta on kohteliasta, että treffeillä mies tarjoutuu sen maksamaan.

No kyllä tasa-arvo tarkoittaa edelleen sitä että se treffeille kutsun esittänyt osapuoli maksaa. Oli hän sitten mies tai nainen, pieni- tai suurituloisempi tai ihan mitä vaan. Siitä on nyt turha lähteä vänkäämään mihinkään suuntaan.

Vierailija
1457/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän tyhmyreitä pitää vähän nöyryyttääkin täällä nettimaailmassa. Suomalaiset naiset ovat maailman parhaita, keskimäärin.

Vierailija
1458/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Niin, kyllähän tyhmyreitä pitää vähän nöyryyttääkin täällä nettimaailmassa. Suomalaiset naiset ovat maailman parhaita, keskimäärin.

Juu, täällähän joku joroislainen nainen kertoi, että paskat oli tullut housuun kun veljen siittämää lasta synnytti. Puhumattakaan vantaalaisesta "naisesta", (oikeasti kuhmosta) joka oli oppinut pari englanninkielistä sanaa! :D :D

Vierailija
1459/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä minusta tämän ketjun naiset vaikuttavat fiksummilta kuin miehet, joiden mielestä ensitreffien kahvit ovat lokkeilua. Ei päätä eikä häntää noissa mielipiteissä. Minä olen kiinnostunut, minä kutsun, minä ehdotan paikkaa, minä haluan tehdä vaikutuksen, minä maksan. Sen voi nähdä myös sijoituksena mahdolliseen suhteeseen.

Enkä kyllä halua naista, jonka kanssa pitää ensi treffeillä puhua tasa-arvosta.

Vierailija
1460/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviin käytöstapoihin kuuluu myös välttää:

pahansuopaa juoruilua, joka sisältää otaksumia. Sekä solvaaminen, jota ei näemmä swensuroida..

Eikö?

*eri

Ensinnäkin, älä pidä meitä niin tyhminä, että luulisimme, että kyseessä on joku "eri" ja toiseksi- myös sinä itse tällä kirjoittelet, joten... Ja kolmanneksi, juoruilu on pahansuooaa, väärää puhetta jostain nimetystä henkilöstä- tämä ei ole sitä, ja jos on niin neljänneksi- myös itse olet samaan sortunut

Olen todellakin *eri, vaikka muuta luulottelet.

Käytän tuota pseudonyymiä.