Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
1421/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ei tuollaista suustaan päästä. Itse en ikinä mennyt toisille deiteille jos mies on aivan pölkkypää/pihi.

Näin itse karsin lompakkoloiset heti ekoilla treffeillä.

Täytyy varmaan itsekin alkaa toimia niin, että hyvät tavat romukoppaan, ja kun pyydän miestä ulos niin se saa maksaa itse tarjoilunsa. Jatkossa tarjoan vain naispuolisille ystäville.

Tämä AP eli palsta- yli, joka aloitti ketjun on a)pihi b) moukka, jolla ei ole käytöstapoja c) naistenvihaaja ja niin ovat myös ne muut miehet, jotka tätä asiaa kannattavat

Tälle AP lle tämmöinen käsite, kuin vieraanvaraisuus on täysin tuntematon, hänen piireissä (pihit, naistenvihaajamoukat) ei kahveja tai muuta tarjoilla, etenkään naisille. Muissa piireissä vieraanvaraisuus ja muut käytöstavat ovat itsestäänselvyyksiä, turha hänelle tätä asiaa vääntää, kun ei mene jakeluun. Hän jakaa parisuhteessa(joka on utopiaa) kaiken excel- taulukolla kahtia siis rahaan liittyvät ja nostaa älämölön kaikista asioista joita hän joutuu naisen tai lasten eteen tekemään ja vaatii, että nainen vastaa kaikkeen 2x.

Tämmöisiä mökkejä, joilla ei ole käytöstapoja, on valitettavan paljon, ja ne kyllä tunnistaa yleensä jo ihan olemuksesta mutta viimeistään tuossa vaiheessa kun on treffeillä ja mies vaatii että nainen maksaa itse kahvinsa. Hyvä asia minusta, niin osanapahan väistää eikä tarvitse aikaansa enempää moiseen tuhlata.

Yhäkään ei aukea miten on mahdollista että jos ei maksa naisen kahveja on todiste että mies on pihi, moukka ja sika joka ei tekisi parisuhteessa mitään yhteisen perheen eteen - mutta se ettei nainen maksa edes omiaan ei ole todiste mistään negatiivisesta.

Yhäkään ei näytä aukeavan, että hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos kutsuu toisen kahville niin varustautuu tarjoamaan ne kahvit. Ihan riippumatta siitä, mitä sukupuolta kutsuja ja kutsuttu ovat.

Miten on: Jos pyydät vaikkapa toisen osaston kollegan kanssasi kahville, odotatko että hän itse maksaa oman kahvinsa? Jos et, miksi et? Jos odotat, onko se mielestäsi hyvää käytöstä? Tai jos lähiesimiehesi pyytää lounaalle, oletatko että hän tarjoaa sinulle sen lounaan? Oletko ihmeissäsi, jos hän olettaa sinun maksavan oman evääsi?

AP lle ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan hyötymistä ja hän laskee koko ajan, että jos hän panostaa X , tulee hänen saada hyötyä Y. Hän ei myöskään ole saanut kasvatusta käytöstapoihin, hänen piireissään ei käyttäytyä, joten myös käytöstavat ovat hänelle tuntematon käsite

Ja kuitenkin ne ovat ketjun naiset jotka laskeskelevat onko mies halukas panostamaan naiseen.

Huutonaurua :D

Oikeastaan sillä ei ole väliä, ymmärrätkö sinä, miten asia tässä maailmassa menee. Sinä joko teet vaikutuksen ja osoittaudut ei-pihiksi tai et. Se nainen, joka sinun kanssasi erehtyy treffeille kyllä tajuaa, oletko kiinnostava vai et. Arvonsa suhdemarkkinoilla tunteva nainen tekee moukasta ja pihistä omat johtopäätöksensä ja sinä et sille voi mitään. Hän jatkaa seuraavaan, kunnes löytää haluamansa. Ja hänellä niitä vaihtoehtoja riittää. Ihan basic luonnonvalintaa. Nainen, joka ei saa helposti seuraa, tai ainakaan haluamaansa seuraa, voi sinun tahtoosi alistuakin, jos hän haluaa välttämättä sanotaan nyt vaikka lapsen tai suhteen, jossa joutuu maksamaan kaiken, koska ei halua olla yksin. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan nainen pihiä miestä ottaisi, kun voi viettää ajan paremmin yksinkin ja kavereiden kanssa, ja lapsen saa spermapankista tai yhden illan jutuista, valitsee vaan komeimman ja älykkäimmän miehen, jonka markkinoilta onnistuu saamaan.

Älä pelkää, sinua ei kukaan halua isäksi.

Vierailija
1422/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joko ihan kauhean surullinen tai kauhean naurettava ketju.

Tosiaan naiset yrittävät mitä erilaisimpia keinoja, kirjoittamalla esimerkeillä, lyhyesti, pitkästi, helppotajuisesti, vaikeampitajuisesti, ihan kaikilla tavoilla miten vaan saisivat miehet ymmärtämään, mutta ei, miehet kääntävät nämä aivan päälaelleen ja hullusti, joko eivät tajua yhtään tai tahallaan ovat ikäänkuin eivät tajuaisi tai eivät vaan halua tajuta ja antaa periksi vaikka tajuavatkin.

Tämäkö on se miesten ajatusmaailma? Ettei vaan millään, ikinä ja koskaan anna periksi naisten näkökulmalle saati sitten edes yritä ajatella, että omassa ajatusmaailmassa olisi mitään vikaa.

Kaiken lisäksi monet miehet, ikävä kyllä, todentavat sen, että ovat pihejä, pikkumaisia ja ilkeitä, sanoisin jopa, ja sanonkin, että naisvihaajia.

En sano, että läheskään kaikki miehet ovat tämänkaltaisia, uskon edelleenkin, että myös toisenlaisia miehiä on olemassa, onneksi.

On hyviä miehiä olemassa. Vaikka loppujen lopuksi en ole ollut tosi monilla treffeillä, koska en ole suostunut treffeille kuin sellaisten kanssa, jotka ovat vaikuttaneet ennen treffejä kiinnostavilta, niin niiden kiinnostavien joukossa on ollut iso osa hyvin fiksuja ja kohteliaita miehiä. Siitä täytyy kyllä krediitti antaa hyvin käyttäytyville miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihi mies tosiaan laskee sitten myös kaikenlaisen avunannon, että varmasti menee tasan. Seurustelin useamman vuoden pihin kanssa. Ja hän sentään tarjosi kahveja ja viinejä välillä ( tosin piti huolen, että minä tarjoan vastaavasti). Jos auttoi minua jossain niin huomasin jääväni kiitollisuudenvelkaan. Kaikki oli hyvin muistissa. Siinä ei kuulkaa enää paljon naurata, kun romanttisen lomareissun jälkeen laitetaan laskelma ihan kaikesta ( vaikka olis ollut miehen ehdottamaa) mitä on tehty. Että saadaan katsottua, menikö nyt varmasti tasan. Tälläisessä dynamiikassa tulee itselle ikävästi sellainen epäantelias olo myös. Ei tee mieli panostaa enää toiseen kun huomaa, että hän tekee sen pitkin hampain. Kun taas suhteessa jossa huomaat toisen hemmottelevan itseäsi eikä rahasta tehdä numeroa, tekee se omastakin käytöksestä anteliaamman.

Minäkin olen kerran ollut pihin miehen kanssa, eikä toista tule.

Vierailija
1424/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mammoilla peppukipua ketjussa! Tätä on hauska lukea! 

Vierailija
1425/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihi mies tosiaan laskee sitten myös kaikenlaisen avunannon, että varmasti menee tasan. Seurustelin useamman vuoden pihin kanssa. Ja hän sentään tarjosi kahveja ja viinejä välillä ( tosin piti huolen, että minä tarjoan vastaavasti). Jos auttoi minua jossain niin huomasin jääväni kiitollisuudenvelkaan. Kaikki oli hyvin muistissa. Siinä ei kuulkaa enää paljon naurata, kun romanttisen lomareissun jälkeen laitetaan laskelma ihan kaikesta ( vaikka olis ollut miehen ehdottamaa) mitä on tehty. Että saadaan katsottua, menikö nyt varmasti tasan. Tälläisessä dynamiikassa tulee itselle ikävästi sellainen epäantelias olo myös. Ei tee mieli panostaa enää toiseen kun huomaa, että hän tekee sen pitkin hampain. Kun taas suhteessa jossa huomaat toisen hemmottelevan itseäsi eikä rahasta tehdä numeroa, tekee se omastakin käytöksestä anteliaamman.

Ihmettelen usein sitä miksi joillakin piheillä ihmisillä, ovat sitten naisia tai miehiä, on kova tarve itse ehdotella kaikkea kallista tekemistä. Jos minulle joku lomareissu olisi niin kallis että olisin valmis maksamaan siitä vain puolet, niin ei tulisi mieleenikään alkaa itse ehdottelemaan sellaista.

Vierailija
1426/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Luultavasti täällä ei ole kellään muulla peppukipua kuin niillä pihipihimiehillä, joilla ei ole varaa edes kahvikupillista maksaa. Olkoot yksin minun puolestani.

Vierailija
1427/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Ja miehillä etupuolella....kun pitää jopa treffeillä käydä naisten kanssa ja tarjota kahvit ennen kun voi ehdottaa puks puks

Vierailija
1428/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Oivoi. Totuus sattuu. Tajusitko juuri nyt, että "Menipä saumat siihen mimmiin, kun olen moukka, joka ei osaa käyttäytyä!".

Vierailija
1429/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Peppukipua mistä? Oma puolisoni katselee tuolla parhaillaan juuri alkamassa olevia uutisia. Oikein hyvin olen pärjännyt omalla periaatteellani, jonka mukaan mies, joka ei tarjoudu maksamaan kahden euron tee- tai kahvikupillista kahvilassa silloin, jos itse sinne nimenomaan ensitapaamisella haluaa, ei pääse jatkoon. Tuon uutisia katselevan siipan kanssa kyllä ensitapaamisella käytiin kävelyllä.

Vierailija
1430/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime kesän pitkästä aikaa Suomessa ulkomaalaisen mieheni kanssa, joka ei ollut aiemmin käynyt Suomessa lyhyttä Lappi-lomaa lukuun ottamatta. Oli hänellä kyllä ihmettelemistä, kun seurasi suomalaista arkielämää. Esim. Prisman parkkipaikalla ihmetteli, miten monet miehet jäivät autoon näpertämään kännyköitään kun vaimo mukeloiden kanssa hoiti kärryt täyteen ruokaostoksia. Hänellä jäi suomalaisista miehistä kuva, että kylläpä nämä kohtelevat naisia huonosti ja mietti, miten ihmeessä suomalaiset naiset alistuvat tuohon että hoitavat sekä kotityöt että ansiotyöt. 

Tämän takia vaihdoin suomalaisen juopon ja mammanpojan arabiin. Tunnen nyt itseni prinsessaksi kun mies kantaa kauppakassit, avaa oven ja ojentaa mulle jopa käden noustessani autosta. Elättää myös perheen vaikka naisena käyn töissä. Mutta se on miehen velvollisuus vaikka naisella olisi enemmän tuloja.

Vierailija
1431/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Voi kuule. Minäkin olen tähän vastaillut, ja olen 25 v naimisissa ollut täti. Ei minua oikeasti treffailut kiinnosta. Kunhan aikani kuluksi joskus väittelen. Minusta vaikuttaa siltä, että näissä mies/naisketjuissa naisissa on paljon kaltaisiani. Pitkissä suhteissa olevia naisia. Eikä meitä teidän jutut loukkaa, koska meillä on omat hyvät miehet kotona.

Vierailija
1432/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, mammat, uu mammat! Jatkakaa! :D :D

Vierailija
1433/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

Oho, ei ihan tainnut kaksi aivosolua kohdata.

Vierailija
1434/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afdsadafs kirjoitti:

• 👈Tässä sinulle toinen aivosolu, niin ei sillä ainokaisellasi ole niin yksinäistä kelluessaan siellä keltaisessa nesteessä. 🙁

Vierailija
1435/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies ei tuollaista suustaan päästä. Itse en ikinä mennyt toisille deiteille jos mies on aivan pölkkypää/pihi.

Näin itse karsin lompakkoloiset heti ekoilla treffeillä.

Täytyy varmaan itsekin alkaa toimia niin, että hyvät tavat romukoppaan, ja kun pyydän miestä ulos niin se saa maksaa itse tarjoilunsa. Jatkossa tarjoan vain naispuolisille ystäville.

Tämä AP eli palsta- yli, joka aloitti ketjun on a)pihi b) moukka, jolla ei ole käytöstapoja c) naistenvihaaja ja niin ovat myös ne muut miehet, jotka tätä asiaa kannattavat

Tälle AP lle tämmöinen käsite, kuin vieraanvaraisuus on täysin tuntematon, hänen piireissä (pihit, naistenvihaajamoukat) ei kahveja tai muuta tarjoilla, etenkään naisille. Muissa piireissä vieraanvaraisuus ja muut käytöstavat ovat itsestäänselvyyksiä, turha hänelle tätä asiaa vääntää, kun ei mene jakeluun. Hän jakaa parisuhteessa(joka on utopiaa) kaiken excel- taulukolla kahtia siis rahaan liittyvät ja nostaa älämölön kaikista asioista joita hän joutuu naisen tai lasten eteen tekemään ja vaatii, että nainen vastaa kaikkeen 2x.

Tämmöisiä mökkejä, joilla ei ole käytöstapoja, on valitettavan paljon, ja ne kyllä tunnistaa yleensä jo ihan olemuksesta mutta viimeistään tuossa vaiheessa kun on treffeillä ja mies vaatii että nainen maksaa itse kahvinsa. Hyvä asia minusta, niin osanapahan väistää eikä tarvitse aikaansa enempää moiseen tuhlata.

Yhäkään ei aukea miten on mahdollista että jos ei maksa naisen kahveja on todiste että mies on pihi, moukka ja sika joka ei tekisi parisuhteessa mitään yhteisen perheen eteen - mutta se ettei nainen maksa edes omiaan ei ole todiste mistään negatiivisesta.

Yhäkään ei näytä aukeavan, että hyviin käytöstapoihin kuuluu, että jos kutsuu toisen kahville niin varustautuu tarjoamaan ne kahvit. Ihan riippumatta siitä, mitä sukupuolta kutsuja ja kutsuttu ovat.

Miten on: Jos pyydät vaikkapa toisen osaston kollegan kanssasi kahville, odotatko että hän itse maksaa oman kahvinsa? Jos et, miksi et? Jos odotat, onko se mielestäsi hyvää käytöstä? Tai jos lähiesimiehesi pyytää lounaalle, oletatko että hän tarjoaa sinulle sen lounaan? Oletko ihmeissäsi, jos hän olettaa sinun maksavan oman evääsi?

AP lle ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan hyötymistä ja hän laskee koko ajan, että jos hän panostaa X , tulee hänen saada hyötyä Y. Hän ei myöskään ole saanut kasvatusta käytöstapoihin, hänen piireissään ei käyttäytyä, joten myös käytöstavat ovat hänelle tuntematon käsite

Ja kuitenkin ne ovat ketjun naiset jotka laskeskelevat onko mies halukas panostamaan naiseen.

Huutonaurua :D

Vttu m8kä s@@tanan pälli! Täällä on montakymmentä sivua naiset vääntäneet sinulle, että kyse on KÄYTÖSTAPOJEN PUUTTEESTA!!!!!!!! Sinä OLET SE, JOKA AJATTELEE IHMISSUHTEIDEN OLEVAN SITÄ ETTÄ KUN SINÄ ANNAT JOTAIN NIIN SINUN PITÄÄ AINA SAADA VASTAAVAN SUURI HYÖTY

MIKSI SINUN ON NIIN VTUN VAIKEA YMMÄRTÄÄ JA HYVÄKSYÄ SITÄ ETTÄ USEIMMILLE NAISILLE ASIASA ON KYSE KÄYTÖSTAVOUSTA JA NAISET EIVÄT HALUA OLLA SELLAISEN MIEHEN KANSSA JOLLA EI OLE KÄYTÖSTAPOJA ELI SINUN!!!!

OLET S@@TANAN YKSINKERTAINEN TAI ET OSAA LUKEA TAI SINULTA PUUTTUU SISÄLUKUTAITO JA LISÄKSI SINULLA ON OCD. MENE VTTU HOITOON!!!!

Tässä näemmekin loistavan esimerkin niistä käytöstavoista, puhumattakaan argumentointitaidoista.

Vastauksia kysymyksiin ei olla saatu, vaan naiset kommentit ovat sitä samaa "vtun u.li et saa naisia ole ilman".

Taitaa johtua siitä ettei naisia miellyttäviä vastauksia ole olemassa. Sitä että vaaditaan toista panostamaan rahallisesti (kun itse juodaan/syödään toisen kustannuksella) ei vain voi kääntää miksikään romantiikaksi tai hyviksi tavoiksi, vaikka kuinka yrittäisi.

Sekös sitten harmittaa :D

Minä kirjoitin tuon edellisen ja olen mies. Täytyy sanoa, että sinun p@skaa kun täällä lukee niin hävettää kaikkien miesten puolesta . Sulle ei selvästikkään sovi deittaili. Unohda. Enkä usko, että naiset viihtyy tommosen välittäjän seurassa

Jatka vain naisten seurasta maksamista

Eihän hänen tarvitse. Hän pääsee seuraavillekin treffeille, ja silloin nainen vuorostaan tarjoaa hänelle (tai - jos puhutaan kieltä jota tunnut paremmin ymmärtävän - maksaa hänen seurastaan). Sillä lailla se kuule tuolla normaalien ihmisten elämässä menee.

Vierailija
1436/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, jatkakaa mammat, maistuu! :D

Vierailija
1437/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoon on vielä matkaa.

Juntti muutenkin, joka noin sanoisi. Ei jatkoon.

Ja kahvini maksan tosiaan aina itse. N50+

Vierailija
1438/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten miehet myöskään vetäkö kilareita silloin kun nainen maksaa itse kaikki menonsa. Ja kieltäytyy liian kalliista ehdotuksista.

Vierailija
1439/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on liikkeellä sekä sukurutsan tuloksena syntyneitä pikkupaikkakuntien junttinaisia, kuten myös kaupunkien itsestään liikaa luulevia rupsahtaneita naisia. Mahtavaa huumoria!

Vierailija
1440/2143 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuusko kirjoitti:

Täällähän on liikkeellä sekä sukurutsan tuloksena syntyneitä pikkupaikkakuntien junttinaisia, kuten myös kaupunkien itsestään liikaa luulevia rupsahtaneita naisia. Mahtavaa huumoria!

Taitaa olla jätkällä psykoosi päällä kun kuvittelee näkevänsä anonyymin palstan kirjoittajat? Sellaista sattuu, kyl se siitä sit kun saat hoidon kohdilleen. Tsemppiä!