Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nämä kaikki tällaiset ketjut harhautuu tähän aina jossakin vaiheessa...
Lieneekö se sitten jotenkin lohdullinen ajatus kuvitella että pettäjä on jotenkin absoluuttisen paha?
Totuus kuitenkin on, että uskoton voi olla, ja usein onkin ihan yhtä empaattinen ja rakastava ihminen kuin uskollinenkin.
No niinpä.
Ja yleensä pettäjän persoonaan ja toimintaan ihan väkipakolla kytketään väitteitä mitä ihmeellisimmistä perversioistakin vielä.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nämä kaikki tällaiset ketjut harhautuu tähän aina jossakin vaiheessa...
Lieneekö se sitten jotenkin lohdullinen ajatus kuvitella että pettäjä on jotenkin absoluuttisen paha?
Totuus kuitenkin on, että uskoton voi olla, ja usein onkin ihan yhtä empaattinen ja rakastava ihminen kuin uskollinenkin.
No niinpä.
Ja yleensä pettäjän persoonaan ja toimintaan ihan väkipakolla kytketään väitteitä mitä ihmeellisimmistä perversioistakin vielä.
Näinpä. Pettäjä ja vedättäjä voi olla muilla elämänalueilla ihan normaali ihminen.
Tätä ketjua lukiessa tulee ainoastaan mieleen että luojan kiitos en ole parisuhteessa enkä kyllä haluakaan. Hyi saasta mitä ihme sekoilijoita parisuhteissa. En haluaisi koskaan olla osallisena moisissa, yhtäkkiä olen todella tyytyväinen sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka ovat huolettomia ja jäävät kiinni ovat tietyllä tavalla ”rehellisiä”.
Eipäs vaan tyhmiä taikka välinpitämättömiä
Niin, mutta mistä tulee se välinpitämättömyys?
Juuri siitä ettei ole enää väliä kun rakkaus on loppu.
Toki voi olla ämpärityperiä joukossa mutta olen varma että osa " antaa" asioiden tulla ilmi puolitahallaan.
Eivät vaivaudu peittelemään kovin hyvin kun oikeastaan haluavat eroon mutta eivät saa aikaiseksi.
Naulan kantaan.
Kumppaniaan aidosti rakastava kyllä viitsii nähdä vaivaa jälkiensä peittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä.
Ja yleensä pettäjän persoonaan ja toimintaan ihan väkipakolla kytketään väitteitä mitä ihmeellisimmistä perversioistakin vielä.Näinpä. Pettäjä ja vedättäjä voi olla muilla elämänalueilla ihan normaali ihminen.
Niin, ja kuinka epänormaalia tuo pettäminenkään loppujen lopuksi on?
Tämän ketjun perusteella varsin yleistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä.
Ja yleensä pettäjän persoonaan ja toimintaan ihan väkipakolla kytketään väitteitä mitä ihmeellisimmistä perversioistakin vielä.Näinpä. Pettäjä ja vedättäjä voi olla muilla elämänalueilla ihan normaali ihminen.
Jokainen mies vähintäänkin haluaisi pettää. Kassien tyhjennys eri reikiin on miehisyyden ydintä. Ihmisyydessä se ei ole normaalia, mutta miehisyydessä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Uskollisuus on täysin ”sivistyneen ajan” keksintö...
Ihmiskunnan itse luoma normi ja hyve, biologisesti täysin luonnoton ja tarkoituksen vastainen toimintamalli.
Ja mikäs siinä, onhan ajatus kumppanin jakamisesta jonkun toisen kanssa melko vastenmielinen.
Sinänsä siis ymmärrän kyllä että pettäjiä halveksitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies vähintäänkin haluaisi pettää. Kassien tyhjennys eri reikiin on miehisyyden ydintä. Ihmisyydessä se ei ole normaalia, mutta miehisyydessä kyllä.
Totta. Ihan puhdasta biologiaa ja primitiivivietti, as simple as that.
Eikä todellakaan mitään kusetuksesta saatavaa sadistista nautintoa, niinkuin osa täällä väittää.
Summataanpa:
Taitavasti jälkensä peittävä petturi on ihan yhtä hyvä ja kelvollinen kumppani kuin täysin uskollinenkin.
Kelvottomaksi hän muuttuu vasta kiinni jäädessään.
Perustelu:
Ei ole merkitystä mihin kumppanin onnellisuus parisuhteessa perustuu, kuviteltuun taikka todelliseen uskollisuuteen, tunne on sama.
Yksi asia edelleen mietityttää.
Miten nämä omasta mielestään ”rakastavat ja perheestään välittävät” petturimiehet ovat valmiita riskeeraamaan niin paljon??
Kiinni jäämisen seuraukset varmasti tietäen, onko se pettämisen halu niin vahva, että riski kannattaa ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä omasta mielestään ”rakastavat ja perheestään välittävät” petturimiehet ovat valmiita riskeeraamaan niin paljon??
Kiinni jäämisen seuraukset varmasti tietäen, onko se pettämisen halu niin vahva, että riski kannattaa ottaa?
Nautin huijaamisesta ja tulen onnettomaksi, ellen vedätä muita. Olen joskus jättänyt hyvän tilaisuuden käyttämättä, että voin ainakin ajatella, että olinpahan kerrankin kunnollinen. Käytännössä sellainen johtaa kuitenkin vain mielipahaan ja katumukseen siitä, että olin niin hölmö, että päästin hyvän tilanteen valumaan hukkaan. Mieluummin olen rehellinen ja huijaan :)
Vierailija kirjoitti:
Olin epäillyt miestäni jo pitkään ja epäilyt sai vahvistuksen kun hänen tunnuksillaan oli jäänyt lippu.fi sivusto auki. Siellä oli varattuna kaksi lippua Kotiteollisuuden Aulangon keikalle hotelluhuoneineen. Tunnusti ja kertoi rakastuneensa naiseen.
Keksitty tarina...
Tai sitten ihan uskomattoman huono mielikuvitus miehellä, tuostahan olisi ihan äärimmäisen helppo selitellä itsensä ulos pälkähästä.
Sinä et todellakaan ymmärrä.
Tuo mies RAKASTUI toiseen naiseen eikä siksi edes pohjimmiltaan halunnut olla huolellinen.
Sinä et ymmärrä rakastamusesta mitään.
Ei sillä että ensin pitäisi päättää edellinen suhde ja sitten vasta aloittaa uusi.
Pitkä ja sekava juttu pähkinänkuoressa: Vaimo rakastui toiseen mieheen, tämä toinen mies työskenteli sisarensa yrityksessä. Sisaren yrityksen toimiala liittyy omaani, joten kerran kutsu kävi yksiin firman juhliin joihin otin vaimoni mukaan. Näissä juhlissa salarakkaan sisar sitten kertoi minulle että mitä touhuja vaimoni ja hänen veljensä ovat harrastaneet. En meinannut uskoa, mutta kysyin asiaa kotona vaimolta ja itkien tunnusti. Ovat edelleen yhdessä tämän salarakas-miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No itse pidän todennäköisempänä komeetan osumista vaimooni kuin käryämistäni.
Ja kun siis kerran komeetta osuu suuremmalla todennäköisyydellä, enkä siitäkään huolimatta pidä vaimoani missään pommisuojassa, miksi siis en sallisi itselleni elämän pieniä iloja...
Pelkkää todennäköisyyslaskentaa siis.
Mies alkoi harrastaa, mutta jossain vaiheessa harrastusväline alkoi unohtua kotiin. Katsoin puhelintaan ja homma oli alle puolessa minuutissa selvä. Ero tuli, mies ja tämä toinen nainen muuttivat saman tien yhteen ja menivät kihloihin, seuraavat n. 7(!) vuotta mies aina kännissä soitteli ja laittoi viestiä, mulla oli loppuvaiheessa varmaan parikymmentä sen numeroa, työnumeroita, prepaideja ehkä, en minä tiedä, tallennettuna "älä vastaa" -nimellä. Olisi halunnut nähdä. Ja saunoa! Minä en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi harrastaa, mutta jossain vaiheessa harrastusväline alkoi unohtua kotiin. Katsoin puhelintaan ja homma oli alle puolessa minuutissa selvä. Ero tuli, mies ja tämä toinen nainen muuttivat saman tien yhteen ja menivät kihloihin, seuraavat n. 7(!) vuotta mies aina kännissä soitteli ja laittoi viestiä, mulla oli loppuvaiheessa varmaan parikymmentä sen numeroa, työnumeroita, prepaideja ehkä, en minä tiedä, tallennettuna "älä vastaa" -nimellä. Olisi halunnut nähdä. Ja saunoa! Minä en halunnut.
Se on halunnut jäädä kiinni. Noin hölmö ja huoleton ei kukaan oikeasti ole, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni rakastaa minua paljon, eikä hänellä ole mitään aavistusta siitä, että käyn säännöllisesti vieraissa. Minäkin rakastan vaimoani ja en halua erota. Tarvitsen kuitenkin seksiä monien eri naisten kanssa, sillä se on jännittävää olla uuden naisen kanssa. Pidän salaisuuteni visusti itselläni, sillä en halua satuttaa vaimoani.
Tämä on ihan fiksu tapa toimia. Monille naisille seksi on jotakin niin pyhää, että he eivät ymmärrä, että mies voi tarvita ihan vain seksiä, siis sitä fyysistä paineiden purkamista välillä jonkun toisenkin kanssa. Jotkut naiset tietysti ymmärtävät tämän ja antavat ukon tehdä vierailujaan, kun tietävät, että se palaa aina takaisin kotipesään, mutta monelle naispuoliselle on ihan käsittämätön ajatus, että mies voi olla henkisesti uskollinen vaikka fyysisesti "pettäisi."
Mistä johtuu että samat miehet eivät kuitenkaan antaisi vaimojensa seikkailla muiden miesten kanssa?
Siis naiset eivät yleensä halua harrastaa seksiä toisten miesten kanssa, jos he rakastavat omaa miestään. Naisilla kun menee tunteet ja seksi käsi kädessä. Eli jos nainen pettää, niin se ei rakasta miestään.
Tämä on juuri se pointti, jota yritin selittää: mies voi tarvita puhdasta seksiä ilman tunteita toisen naisen kanssa, mutta naisella täytyy yleensä olla jotakin tunteita vierasta miestä kohtaan, että päätyy pettämään. Se nainen pettää silloin sekä henkisesti että fyysisesti, mutta vieraissa käyvä mies pettää ainoastaan fyysisesti, seksin tarpeeseen. Miestä ei kiinnosta se toinen nainen muuten kuin halujen tyydyttäjänä, koska meillä on vahvempi seksuaalivietti ja suuremmat tarpeet, eikä ole niin nuukaa, kehen ne purkaa. Tästä asiasta ei moni tykkää, mutta se on silti ihan olemassaoleva juttu. Ei ole varmaan kenellekään yllätys, että tästä syystä homomiehillä avoimet suhteet ovat paljon yleisempiä kuin heteromiehillä.
No minkä hiton takia ei voi olla rehellinen näistä tarpeistaan jo suhteen alussa? Miksi on pakko kusettaa toista ihmistä? Äläkä sano että "kun ei se muuten olis mun kanssa". Ei sinulla ole mitään subjektiivista oikeutta sellaiseen kumppaniin, jonka minimikriiteerejä parisuhteelle et halua täyttää. Ts. ei sinulla ole oikeutta uskollisuutta vaativaan puolisoon, jos et ole uskollinen. Silloin sinä etsit sen avoimeen suhteeseen suostuvan lumihiutaleen tai olet yksin. Tai, kuten niin monet muutkin miehet, olet kaksinaamainen m*lkku. Mutta älä jaksa vedota tuohon että miehet nyt vaan on tällasia että pitää saada reikää. Ehkä, mutta pakko saada reikää ei ole vielä sama asia kuin pakko valehdella elämänkumppanille. Sen te olette valinneet ihan itse ja se tekee teistä k*sipäitä - ei se vieraan kolon kairaaminen itsessään.
Sitten olen kaksinaamainen m u lkk u. Minulla on halu ja tarve myös parisuhteeseen, joten yksin en aio olla. Parisuhdeseksi puolison kanssa ja puhtaasti fyysinen seksi tarpeiden tyydytykseen ovat kaksi eri asiaa. Jos naista ei saa ymmärtämään, että kyse on vain seksistä, parempi olla kokonaan kertomatta. Puoliso alkaisi aika todennäköisesti kuitenkin lähinnä kriiseilemään ja semmoinen ei kenenkään parisuhdetta paranna.
Miksi se haittaisi sua jos nainen ihastuisikin johonkin toiseenkin? Eihän se olis sulta nitään pois? Miksi fyysinen tarve on ihan ok täyttää muiden kanssa mutta henkinen ei?
Sanon nyt tuhannennen kerran, että eihän tässä ollut kyse ihastumisesta eikä tunteista, vaan seksistä. En toivo, että vaimo alkaa katsella muita sillä silmällä, kun en itsekään ole etsimässä uutta puolisoa. Tahattomia ihastumisia voi tietysti tapahtua, mutta silloin puhutaan eri asiasta. En ala sellaisen takia rikkomaan parisuhdetta. Mutta se seksi, eli siis se, että minä työnnän vehkeeni johonkin naiseen, saan orgasmin ja mielenrauhan, ei ole puolisolta pois, koska hän saa käytännössä minulta niin usein kuin haluaa ja minä myös parhaani mukaan huolehdin hänelle orgasmin. Mutta jos tosiaan tilanne on se, että minä saan seksiä vain about kerran kuussa, kuten viimeisen kuuden vuoden aikana ihan paria poikkeusta lukuunottamatta on ollut ja jatkuva käteenveto maistuu jo puulta, en tee kenellekään pahaa, jos käyn silloin tällöin tyydyttämässä ne tarpeet muualla. Ei tarvitse jatkuvasti kärkkyä pääsyä puolison helmojen alle ja rauha säilyy silti. Fyysinen tarve on ok täyttää, koska se on nimenomaan vain fyysinen juttu. Kun on nälkä, täytyy syödä. Kun panettaa, täytyy panna. Kun nukuttaa, täytyy nukkua. En pidä seksiä sen kummempana. Puolisoni saa minulta ihan riittävästi omiin tarpeisiinsa näköjään. En ole huomannut ainuttakaan merkkiä sellaisesta, että hän tarvitsisi lisää. Toki jos niin olisi, antaisin mielelläni.
"Parhaani mukaan huolehdin hänelle orgasmin...." miten typerä ja itsekäs äijä oletkaan. Vaimosi on voinut haaveilla ja tarvita ihan toisenlaista seksiä, kuin sinä nakkisorminesi annat. Hän yrittää ehkä kerran kuussa kestää sen nylkytyksesi, jotta koko perhe pysyisi ehjänä ja lapsilla olisi koti. Hän kestää muun ajan (sinun juostessa reiällä) ilman, jotta ei loukkaisi sinua. Silloin olisi riski perheen hajoamisesta. Että kerro sinä reilusti omasta panemisentarpeesta ja reiäntarpeesta, saatte molemmat tilaisuuden valita. Voit yllättyä, ehkä vaimokin lähtisi mielellään omia tarpeitaan tyydyttämään muualle. Olisihan se kiva tulla sinun viereen nukkumaan, kun olet lapset hoitanut omalla vuorollasi. Onhan siinä se riski tietysti, että vaimo ihastuu toiseen. Mutta sinua ei voi satuttaa, jos et tiedä yksityiskohtia.
No, jos nyt lähdetään siitä, että hän on minulle itse kertonut, millaisesta kosketuksesta hän tykkää ja ilmeisesti olen sen oikein ymmärtänyt, kun hän kuitenkin orgasmin saa. Teitä ei vissiin vaan voi miellyttää. Ei kelpaa, että nainen saa orgasmin, mutta sekään ei kelpaa, että ei saa. Ja niistä ihastumisista ei edelleenkään ole kyse, ei minun eikä toivottavasti hänenkään puolella. Voi olla, että joskus joku ihastus tulee, mutta kun sillä ei ole käytännössä merkitystä, kun en ole vaimoa vaihtamassa enkä lähdössä yhdenkään sutturan matkaan. Enkä usko, että vaimosta olisi käymään vieraissa, sen verran vähän hän tuntuu olevan seksistä kiinnostunut. Meillä on toimiva arki, yhteinen koti, lapset, autot, omat menot. Jotkut miehet käy golfaamassa, jotkut kalassa, minä käyn vieraissa. Tiedän, että tästä suututaan, mutta senkin uhalla sanon: ne ekstranaiset ovat minulle vain viihdykettä, eivät parisuhdemateriaalia. Alan oikeasti olla kohta sitä mieltä, että hu 0rat ovat lopulta niitä parhaita naisia. Antavat ilman moralisointia ja nalkutusta.
Vai oliskohan niin että vaimo haluaa seksiä mutta ei sun kanssa? Sä et ole mitään muuta kun itsekäs omaan napaan tuijottaja. Anna vaimolle mahdollisuus valita puoliso joka välittää hänestä oikeasti. Sinä vain väität välittäväsi mutta todellisuudessa pystyt toimimaan näin koska et oikeasti välitä. Sinulle on luultavasti tärkeää pitää ydinperheidylliä yllä vaikka totuus sen takana on ihan muuta...Miehellehän yleensä käy huonommin avioeron jälkeen kun naiselle. Voi vaikka alkoholisoitua.
Vierailija kirjoitti:
No itse pidän todennäköisempänä komeetan osumista vaimooni kuin käryämistäni.
Ja kun siis kerran komeetta osuu suuremmalla todennäköisyydellä, enkä siitäkään huolimatta pidä vaimoani missään pommisuojassa, miksi siis en sallisi itselleni elämän pieniä iloja...
Pelkkää todennäköisyyslaskentaa siis.
Kuinka pieniä iloja mahdat nyt tarkoittaa...?
Huh mitä juttuja. Olen itsekin joskus pettänyt mutta täällä jotkut oikein tuntuvat ylpeilevän asialla ja naureskelevat etteivät voi jäädä kiinni. Ja vielä tuo että nauttivat muka paljon siitä huijaamisesta.
No sitä vaan sanon että kaikki joskus pettämään hairahtuneet ei ole tuollaisia että on tarkoitus nimenomaan satuttaa ketään tietoisesti tai että teoistaan olisi todella ylpeä. Ei, kyllä se vaan monia hävettää mitä on tullut tehtyä.
Niin, mutta mistä tulee se välinpitämättömyys?
Juuri siitä ettei ole enää väliä kun rakkaus on loppu.
Toki voi olla ämpärityperiä joukossa mutta olen varma että osa " antaa" asioiden tulla ilmi puolitahallaan.
Eivät vaivaudu peittelemään kovin hyvin kun oikeastaan haluavat eroon mutta eivät saa aikaiseksi.