Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tullut joku "miten petin puolisoani jäämättä siitä kiinni" -keskustelu.
No luonnollisesti tällaiset ketjut toimii aina jossain määrin ”opetusmateriaalina” myös pettäjille.
Nämä kaikki Mynttiset ja muut vastaavat kuvotukset etsii täältä vinkkejä, miten peitellä jälkensä jatkossa entistä paremmin, valitettavasti. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tullut joku "miten petin puolisoani jäämättä siitä kiinni" -keskustelu.
No luonnollisesti tällaiset ketjut toimii aina jossain määrin ”opetusmateriaalina” myös pettäjille.
Nämä kaikki Mynttiset ja muut vastaavat kuvotukset etsii täältä vinkkejä, miten peitellä jälkensä jatkossa entistä paremmin, valitettavasti. :(
No juu, tästä syystä seurailen näitä pettämisketjuja.
Totuuden nimessä on kyllä sanottava, että mitään uusia metkuja en ole näistä ketjuista oppinut. Käytännössä kaikissa tämänkin ketjun tarinoissa uskoton on kärynnyt ihan omaa tyhmyyttään ja huolimattomuuttaan.
Sen verran lisättäköön edelliseen, että on kömmähdyksiä käynyt itsellekin nuorempana ja kokemattomana.
Niistä tosin olen onnistunut selittämään itseni kuivin jaloin ulos, eli olisihan noita kategorian ”kuinka petin jäämättä kiinni”-tarinoita kerrottavana, mutta ehkä ne eivät kuitenkaan kuulu tämän ketjun henkeen...
Nämä tilanteet ovat olleet juuri niitä mistä en todellakaan ole ylpeä :-/
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Sen verran lisättäköön edelliseen, että on kömmähdyksiä käynyt itsellekin nuorempana ja kokemattomana.
Niistä tosin olen onnistunut selittämään itseni kuivin jaloin ulos, eli olisihan noita kategorian ”kuinka petin jäämättä kiinni”-tarinoita kerrottavana, mutta ehkä ne eivät kuitenkaan kuulu tämän ketjun henkeen...
Syystä että?
Kirjoitustesi perusteella pettäminen ei sinua nolota eikä kaduta, eli sinua on harmittanut että olet epäonnistunut jälkiesi peittelyssä omaa tyhmyyttäsi ja huolimattomuuttasi, olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Kirjoitustesi perusteella pettäminen ei sinua nolota eikä kaduta, eli sinua on harmittanut että olet epäonnistunut jälkiesi peittelyssä omaa tyhmyyttäsi ja huolimattomuuttasi, olenko oikeassa?
No osittain oikeassa.
Tietty oma huolimattomuus on harmittanut, mutta varsinaista huonoa omaatuntoa on aiheuttanut se, että on joutunut valheilla paikkailemaan noita huolimattomuuksiaan.
Olen kuitenkin pitänyt rehellisyyttä elämäni ohjenuorana, ja pyrkinyt välttämään kaikenlaista valehtelua, varsinkin lähimpiäni kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Kirjoitustesi perusteella pettäminen ei sinua nolota eikä kaduta, eli sinua on harmittanut että olet epäonnistunut jälkiesi peittelyssä omaa tyhmyyttäsi ja huolimattomuuttasi, olenko oikeassa?No osittain oikeassa.
Tietty oma huolimattomuus on harmittanut, mutta varsinaista huonoa omaatuntoa on aiheuttanut se, että on joutunut valheilla paikkailemaan noita huolimattomuuksiaan.Olen kuitenkin pitänyt rehellisyyttä elämäni ohjenuorana, ja pyrkinyt välttämään kaikenlaista valehtelua, varsinkin lähimpiäni kohtaan.
?!?!
Pettäminen ei kolkuttele omaa tuntoasi, mutta valehtelu kyllä???
Puhut ihan puuta heinää, ei kukaan voi olla noin häiriintynyt oikeasti!
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole sama asia kuin asioista kertominen totuutta vääristellen.
On tietty ihmisiä, joille valehtelu ja kusettaminen on suoranainen tapa ja itsetarkoitus, tässäkin ketjussa näyttäisi olevan vähintään yksi.
Itse en kuitenkaan lukeudu näihin.
Ruskea raita kalsareiden etuosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
Kirjoitustesi perusteella pettäminen ei sinua nolota eikä kaduta, eli sinua on harmittanut että olet epäonnistunut jälkiesi peittelyssä omaa tyhmyyttäsi ja huolimattomuuttasi, olenko oikeassa?No osittain oikeassa.
Tietty oma huolimattomuus on harmittanut, mutta varsinaista huonoa omaatuntoa on aiheuttanut se, että on joutunut valheilla paikkailemaan noita huolimattomuuksiaan.Olen kuitenkin pitänyt rehellisyyttä elämäni ohjenuorana, ja pyrkinyt välttämään kaikenlaista valehtelua, varsinkin lähimpiäni kohtaan.
?!?!
Pettäminen ei kolkuttele omaa tuntoasi, mutta valehtelu kyllä???Puhut ihan puuta heinää, ei kukaan voi olla noin häiriintynyt oikeasti!
Huijaaja-vedättäjä täällä taas, hei.
Omasta puolestani voin sanoa, että kyllä se rehellisyys ja valehtelemattomuus noin yleensä on hyvästä siksikin, että mitä enemmän valehtelee, sen hankalammaksi käy muistaa, mistä ja miten on valehdellut. Pyrin itsekin olemaan mahdollisimman rehellinen tilanteen sallimissa rajoissa, enkä nauti valehtelemisesta itsestään, se on vain huijaamisen väline. En myös valehtele vain valehtelemisen vuoksi. Kyllä siihen pitää olla joku hyvä syy.
Nyt minua hiukan kiinnostaa, minkälaisia tarinoita nämä ovat.
Siis kaikki miehet pettää. Se siitä parisuhteesta. Parisuhde ei ole koskaan mitään vaaleanpunaista rakkaushöttöä. Yhtä draamaa ja rääkymistä on tiedossa jos miehen otat riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikki miehet pettää. Se siitä parisuhteesta. Parisuhde ei ole koskaan mitään vaaleanpunaista rakkaushöttöä. Yhtä draamaa ja rääkymistä on tiedossa jos miehen otat riesaksi.
No ei se nyt ihan näin mene. On paljon uskollisiakin miehiä, ja olen kuullut jopa uskollisista naisista :)
Pettäminen alkaa siitä kun firman rymyjengi käskee sun kaataa firmaperseen. Siitä on sitten helppo jatkaa firmaperseiden kaatoon (avo)konttorin pöydillä. Siementäminenkin joskus tapahtuu mut ihan vahingossa ainakin ukon puolelta. Kaikkien piti olla hiljaa näistä kuvioista mut sit joku käräyttää....Sit on kaikki vihaisia ja kukaan ei tykkää. The end. Sellainen pikku stoori (satua vai tosi-tädin tosi-stoori)
ammattipettäjä kirjoitti:
Heh, no niin varmasti... :)
...ymmärrät varmaan kuitenkin että olen aika varovainen jakamaan millään keskustelupalstalla mitään tarinoita, joista vaimoni taikka vaimoni ystävät saattaisi minut tunnistaa. ;)
ammattipettäjä kirjoitti:
Heh, no niin varmasti... :)
...ymmärrät varmaan kuitenkin että olen aika varovainen jakamaan millään keskustelupalstalla mitään tarinoita, joista vaimoni taikka vaimoni ystävät saattaisi minut tunnistaa. ;)
Ei ole olemassa sellaista kuin ”täydellinen rikos”.
Jonakin päivänä sinäkin iljetys vielä jäät kiinni.
Todennäköisesti jollakin niin erikoisella tavalla ettet ole kaikessa varovaisuudessasi osannut siihen varautua.
Älä aliarvioi naisen vaistoa!
Vierailija kirjoitti:
Syystä että?
🤣🤣🤣🤣 ethän sä nyt VOI uskoa itsekkään enää tohon, ethän?
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole sama asia kuin asioista kertominen totuutta vääristellen.
On tietty ihmisiä, joille valehtelu ja kusettaminen on suoranainen tapa ja itsetarkoitus, tässäkin ketjussa näyttäisi olevan vähintään yksi.
Itse en kuitenkaan lukeudu näihin.
Jos olet antanut vaimosi ymmärtää että olet uskollinen, valehtelet hänelle jokapäivä. Mites se sinun niin rehti sisin tämän kestää? Olet mitä haluat silloin kuin se sinulle sopii ja kun ei sovi osaat selittää jopa itsesi ulos tilanteesta. Harvoin kuulee noin taitavaa kusettajaa.
Minä tiedän että mieheni pettää minua. On jo jonkin aikaa pettänyt. No, mies ei tiedä että tiedän. Kerään rahaa kasaan ja sitten lähden lasten kanssa. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista kuin ”täydellinen rikos”.
Jonakin päivänä sinäkin iljetys vielä jäät kiinni.
Todennäköisesti jollakin niin erikoisella tavalla ettet ole kaikessa varovaisuudessasi osannut siihen varautua.Älä aliarvioi naisen vaistoa!
Olen tästä hiukan eri mieltä, ihan omiin kokemuksiini nojaten.
On totta että mahdollisia tapoja kärytä on lukuisia, enkä suinkaan väitä että tuntisin ne kaikki.
Toisaalta väitän, että mikäli ei jää itse teosta kiinni, jokseenkin kaikki jäljet ja aihetodisteet pystyy hävittämään, tai mikäli jotain unohtuu, ne pystyy kuitenkin selittämään joksikin muuksi kuin todisteeksi pettämisestä.