Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.
Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?
Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.
Niitä "limajälkiä" voi tulla myös vaikka käteen vedon jälkeen tai ihan muuten vaan. Ei kai se nyt kerro mistään pettämisestä. Siinä vaiheessa kyllä, jos olisi kyse naisen alkkareista ja siellä ihan selkeä spermatahra.
Hän oli ollut ryyppyreissulla ja ottanut sormuksensakin pois. Hän ei harrasta käteenvetoja, meillä ei ole ollut seksiä aikoihin koska hän ei ole halunnut. Ja tuon ryyppyviikonlopun jälkeen hän oli outo ja erilainen. Tiedän hänen tehneen jotain.
Teillä ei ole ollut seksiä aikoihin EIKÄ harrasta käteenvetoja? Voi naiivia naispoloa. Olet ihan pihalla. En toki sano etteikö miehesi voisi olla käynyt vieraissakin, mutta melkoisena yksisarvisena sinä häntä pidät jos kuvittelet ettei kasseja pidä jotenkin tyhjentää säännöllisin väliajoin. Voihan tosiaan olla käynyt niin, että se konsti onkin sitten joku toinen nainen. Oli miten vaan, niin spermatahrat kalsareissa eivät kerro yhtään mitään mistään. Sormus sen sijaan kertookin. Ainakin sen, että ukko on idiootti.
Miksi joku haluaa pettää idiootin kanssa? Ei oo rima kovin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.
Vanhemmat miehet harrastavat näitä hotellissa pettämisiä. Koulutus- ym. matkat ovat myös hyviä tilaisuuksia päästä irrottelemaan. Olen itse sinkkunainen ja nämä 40-50-vuotiaat miehet vonkaavat ja haukkuvat vaimojaan reissuilla. Rasittavia tapauksia. Heidän onnekseen joka kaupungista löytyy eronneita yksinäisiä naisia tai opiskelijoita, joilla on rahan tarvetta.
Kollegat on myös innokkaita kun on saaneet vähän viiniä. Työporukan laivamatka on lottovoitto. Olen nähnyt kuvan jossa naiskollega oli lähettänyt mieskollegalleen hotellihuoneestaan kuvan, viinipullo laseineen pöydällä ja avattu parisänky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin eksoottista tyttöä metsästetty 15 vuotta.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle syystä että. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.
Siis mikä ala? En ymmärtänyt.
Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.
Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?
Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.
Samoin ammattiyhdistysten kokousmatkoilla on hurja meininki. Minäkin olen pitänyt yhtä varattua miestä vakipanonani ja kun hylkäsin hänet ja otin vapaan miehen, tuo naimisissa oleva aloitti toisen naisen kanssa.
Miks sä teet tollasta?
Ratsasin miehen puhelimen hänen nukkuessaan, koska heräsi epäilys miksi hän viihtyy yhtäkkiä niin kovin kaverillaan jonka luo oli muuttanut tuon kaverin sisko eronsa jälkeen. Ja tadaa, epäilykset osuivat oikeaan. Aiemmat viestit oli poistettu, mutta juuri tuolloin yöllä oli tullut siltä naiselta viesti jossa pyysi soittamaan pian ja suukkohymöitä. Nimi oli naamioitu puhelimeen rengasliikkeeksi ja yöksi varalta laitettu mobiilidata pois jonka onneksi tajusin katsoa ja laittaa päälle. Noh, tilanne nykyään on se, että olen ko. sian kanssa edelleen ja tuo sisko muutti takaisin miehensä luo mistä hetkeksi erosi.
Mua alkoi yks akka syyttää. Sanoin luepa ne ukkos viestit. Ukko ite kinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut puoliso, mutta miesystävä, jolle tuli viikonlopuksi entinen työkaveri kylään.
Mielestäni en epäillyt edes alitajuisesti, sillä asuimme samassa kaupungissa kävelymatkan päässä toisistamme. En olisi osannut ajatella, että hän oikeasti kutsuisi kotikaupunkiini naisen jostain muualta. Joten en ajatellut asiaa sen kummemmin, itsellänikin on jäänyt entisiä työkavereita elämänikäisiksi ystäviksi ja vierailevat joskus luonani.
Mutta sinä viikonloppuna näin yöllä unen, jossa näin, että miehen luona oli joku pitkä laiha tumma nainen, joka oli juuri leiponut omenapiirakkaa, sellaista pehmeää johon palat uppoavat (ei murupintaista!! Tämä tuntui hyvin tärkeältä herätessäni). Uni jäi mieleeni juuri omenapiirakan takia: oli syksy ja omenoita alkoi olla.
Uneni sai minut selvittelemään asiaa, menin tarkkailemaan tilannetta miehen talon lähelle pimeyden turvin ja kyllä: pitkä laiha itseäni vanhempi ruskeahiuksinen nainen tosiaan oli miehen luona kylässä. Myöhemmin selvitin naisen henkilöllisyydenkin ja otin yhteyttä. Tämä kolmen tyttölapsen äiti uskoi miehen ja hänen suhteen olevan jotain poikkeuksellista, vuosisadan rakkaustarina, joten se että minulla oli miehen kanssa suhde, oli vain jokin mitätön sivujuonne hänen oudossa merkitysmaailmassaan. Omenapiirakasta en ikinä uskaltanut kysyä, eikä kumpikaan olisi varmaan edes vastannut.
Suhteemme miehen kanssa loppui siihen ja siitä lähtien olen ottanut uneni vakavasti, vaikka en sinänsä usko yliluonnolliseen, en horoskooppeihin enkä muuhunkaan vastaavaan. Aivoni olivat vain ilmeisesti tehneet työtään yöllä, ehkä olin saanut huomaamattani vihjeen jota en tiedosta saaneeni ja osuin siksi niin oikeaan.
Jännää 8-O Mun mieheni entinen naisystävä oli eron alla kertonut nähneensä unta, että miehellä on joku vaalea nainen, jonka kanssa pettää. Mies oli hämmästynyt kovin, koska hän oli tosiaan ollut hieman ihastumassa erääseen vaaleaan naiseen ja muun muassa sen vuoksi tehnyt eroa suhteestaan jo jonkin aikaa.
Myöhemmin selvisi, että eukko oli käynyt luvatta miehen Facebookissa, puhelimella ja katsomassa tietokoneen selainhistoriaa jo pitkän aikaa (jopa ennen mitään eropuheita tai suhteen ongelmia) ja huomannut sinä kesänä, että mies hakee tätä naista toistuvasti. "Enneunesta" kertominen krokotiilinkyynelineen oli siis pelkkää showta, jolla testata meneekö mies puihin ja onko epäilys totta.
No minä en edes ole Facessa enkä miehen laitteita yrittänytkään salaa käyttää. Enneuneni tuli alitajunnasta tai jostain muualta, en ollut itse etsinyt aineksia siihen.
t. Se unen näkijä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki klassiset merkit oli ilmassa.
Mies alkoi treenaamaan ja pistämään itseään kuntoon oikein tosissaan ja ostelemaan tolkuttomasti uusia vaatteita.
N38
Tuo kirjoitus johtaa siihen että joku terveydestään huolestunut ja siksi elämäntaparemonttia yrittävä mies joutuu kolmannen asteen kuulusteluihin. Voin muuten kertoa että aika monella miehelläkin jää liikunnat vähemmälle kun perheeseen alkaa tulla lapsia. Tuossa lasten teini-iän tienoilla sitten havahdutaan siihen että kolestroliarvot ovat korkeat, housujen vyötärö ahdistaa ja muistataan että lähisuvusta löytyy diabetesta, Parhaassa tapauksessa työterveyshuolto lähettää liikuntaohjaajalle joka teettää treeniohjelman. Ja kun lapsia ei enää tarvitse hakea päiväkodista niin nyt on ajallisesti mahdollisuus aloittaa uudelleen tauolle mennyt liikuntaharrastus.
Toki pettäjiäkin on mutta ei tuo kuntosalitreeni itsessään pettämistä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.
Vanhemmat miehet harrastavat näitä hotellissa pettämisiä. Koulutus- ym. matkat ovat myös hyviä tilaisuuksia päästä irrottelemaan. Olen itse sinkkunainen ja nämä 40-50-vuotiaat miehet vonkaavat ja haukkuvat vaimojaan reissuilla. Rasittavia tapauksia. Heidän onnekseen joka kaupungista löytyy eronneita yksinäisiä naisia tai opiskelijoita, joilla on rahan tarvetta.
Kollegat on myös innokkaita kun on saaneet vähän viiniä. Työporukan laivamatka on lottovoitto. Olen nähnyt kuvan jossa naiskollega oli lähettänyt mieskollegalleen hotellihuoneestaan kuvan, viinipullo laseineen pöydällä ja avattu parisänky.
Epätoivosta, no mitä tapahtu?
Kertoi käyneensä muutaman vuoden maksullissa naisissa ja minä kerroin myös pettäneeni jonkin kerran en kymmeniä kertoja kuten hän huorissa.
Yhdessä olemme edelleen ja tuore tapaus. Saimme selvitettyä välimme ja paremmin menee kuin koskaan.
Uskokaa tai älkää. En ole niitä, jotka kauhistelee asioita. Liikaa oli väärinymmärrystä puolin toisin. Tulevaisuudesta ei koskaan tiedä. Nautitaan tästä hetkestä.
Minä etsin tahroja vaimon pikkareista, koska vedän käteeni aina pukeutuen vaimon pikkareihin. Pakko etsiä, ettei jää kiinni harrastuksesta.
En ymmärrä miten ruokailu voi kertoa pettämisestä.