Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
921/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä melkein toivon että yksi rouva lukisi miehensä viestit. Luulen että hänellä on aavistus, mutta hän ei joko halua tai voi uskoa, tai kulissi ja status naimisissaolevana ja perheelliseenä on hänelle tärkeintä. Terveisin sivustaseuraaja. Ja mies ei ole paha eikä ilkeä, pikemminkin päin vastoin. Tilanne on vain hankala.

Sivustaseuraaja tietää kumman hyvin että tilanne on hankala... Niin aina.

Tietää koska seuraa sivusta vaan en koe että olisi asiani puuttua. Todella Veemäinen tilanne niin sanoakseni. Tiedän siis tilanteen molemmat puolet. Mieluummin olisin tietämättä. Olen ehkä ollut joitain kertoja väärässä paikassa väärään aikaan. En tiedä moniko muu lähipiirissä hoksannut saman. 

Vierailija
922/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen pettämisen mies tunnusti itse oma-aloitteisesti. Oli pakko kun ei voinut enää tautipelossaan vaatia multa pidempää seksitöntä kautta. Juoksi sitten sp- testeissä kun oli nainut jotain baarilöytöä. Pitkin hampain (ja pitkälti lasten vuoksi) jatkoin liitossa. 

Jonkin ajan päästä tutkin miehen puhelimen salaa (tiesin tunnusluvun) kun mulla kalvasi epäilys. Puhelimesta selvisi krooninen pettäminen. Mies oli rekisteröitynyt useille seuranhakusivustoille missä etsi yhden yön suhteita. Eli missään vaiheessa mies ei etsinyt vakituista seuraa vaan kertakäyttökamaa. Ja luuli ilmeisesti että voi vain huvitella ja lopuksi vaimo lapsineen odottaa kotona.

No ei odota enää. Mies on pintapuolisesti fiksu, akateeminen, yritysmaailman johtoportaassa työskentelevä pukumies. Mutta kun työpaikan ovi suljetaan perässä niin sieltä paljastuu seksiaddikti. Moni kakku päältä kaunis. Onnea seuraaville naisille.

Näitä miehiä on yllättävän paljon. Eikä heillä ole aikomustakaan muuttaa toimintaansa, vaikka kiinnijäätyään lurittelevat mitä vaan. Sikäli kuin edes mitään myöntävät, vaikka jäisivät kiinni rysän päältä. Pahoittelut, että en koskaan halunnut loukata sinua, eivät merkitse mitään. Heitä ei oikeasti kiinnosta muiden tunteet pätkääkään. Pettäminen on elämäntapa, avoin suhde ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin puhelimen ja potkin pellolle. Ei ole ikävä.

Puhelimen siinä missä sähköpostinkin tutkiminen mahtaa rikkoa perustuslakia viestintäsalaisuuden kohdalta.

Laki on kuitenkin vaan laki. Minusta pettäminen on paljon moraalittomampi teko vaikkei laki sitä kielläkään. Tietysti jos lakia rikkoo niin pitää olla valmis myös kärsimään seuraukset, mutta tämä jeesustelu on kyllä turhaa.

-eri

Vierailija
924/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä melkein toivon että yksi rouva lukisi miehensä viestit. Luulen että hänellä on aavistus, mutta hän ei joko halua tai voi uskoa, tai kulissi ja status naimisissaolevana ja perheelliseenä on hänelle tärkeintä. Terveisin sivustaseuraaja. Ja mies ei ole paha eikä ilkeä, pikemminkin päin vastoin. Tilanne on vain hankala.

Sivustaseuraaja tietää kumman hyvin että tilanne on hankala... Niin aina.

Tietää koska seuraa sivusta vaan en koe että olisi asiani puuttua. Todella Veemäinen tilanne niin sanoakseni. Tiedän siis tilanteen molemmat puolet. Mieluummin olisin tietämättä. Olen ehkä ollut joitain kertoja väärässä paikassa väärään aikaan. En tiedä moniko muu lähipiirissä hoksannut saman. 

Mikään tilanne ole niin hankala että olisi pakko pettää. Tekosyitä ja samanmielisiä ymmärtäjiä toki löytyy aina.

Vierailija
925/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin puhelimen kun ukko sammui.

Kehtas vielä haukkua mut aamulla miten kehtaan hänen puhelimensa kolkata.. Voi vittttu niin...

Onneksi kehtasin.

Sinne meni 7v ja lähdin samantien.

Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍

Miksi olit miehen kanssa, johon et luottanut?

Olen eri, mutta ei minun mielestäni parisuhteessa oleminen vaadi sokeaa luottoa. Niin kauan luotetaan kun ei ole syytä epäillä muuta, ja sitten kun tulee syytä epäillä niin asia selvitetään. Jos oli väärä hälytys niin huokaistaan helpotuksesta ja elämä jatkuu. Ei sen tarvitse olla sen dramaattisempaa.

Mutta miksi ihmeessä se selvitys sisältää rikoksen? Onko se oikeasti sinusta järkevää toimintaa?

Ja sittenkö huokaistaan helpotuksesta mikäli kännykässä ei ollut jälkiä pettämisestä? Mitä se edes oikein todistaa, paitsi että osaa piilottaa jälkensä kännykästään?

Miksi se että sinulla on epäilyksiä oikeuttaa rikkomaan muiden yksityisyyttä niin räikeästi? Muidenkin kuin sen puolison. Ja mitä sitten kun kännykkä on ratsattu ja mitään ei löydy, kerrotte siitä puolisolle?

En minä ole puhelimen ratsaamisesta puhunut mitään. Täällä on useampi kirjoittaja vihjannut, että jo pelkkä epäilys riittää syyksi suhteen lopettamiseen. Tässäkin vastasin kommenttiin, jossa kysyttiin miksi joku on miehen kanssa johon ei luota.

Vierailija
926/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan pettämisen aikaan oli sellanen tunne vain että joku ei ole normaalisti kun mies sanoi lähtevänsä kävelylle. En kummiskaan sitten tehnyt asialle mitään, mies kertoi vasta 3v myöhemmin itse että oli käynyt maksullisissa.

Toisesta pettämisestä ei edes jäänyt niin sanotusti kiinni, vaan teki sen päin naamaani usean viikon ajan (henkinen suhde, muut on ollu fyysisiä yhden kerran juttuja) kun oltiin samassa työpaikassa ja ihastui työkaveriin. Kävi sit aina tän luona (valehteli ettei käynyt) ja soitteli koko ajan, puhui meidän parisuhteesta pahaa tälle facebookissa, vertaili minua toiseen tyyliin "x on kivempi kun elää huolettomammin ettei kotona tarvitse olla siistiä, x tekee sitä ja tätä ja sinä et". Ei halunnut kotona olla melkein koskaan. Töissä inhosi sitä jos olin heidän kanssa samaan aikaan tauolla ja ei puhunut minulle vaan ainoastaan muille, kaikki työkaverit siis tiesivät että ollaan oltu vuosia yhdessä. Kerroin osalle läheiselle työkaverille mitä mies puuhasi ja ei ollut heille yllätys. En usko että mitään fyysistä tapahtui, kun sain naisesta käsityksen ettei häntä kiinnostanut. Lopulta se ihastus tai mikä olikaan loppui siihen (miehen sanojen mukaan) kun oli suoraan sanonut työkaverille että tykkää tästä ja nainen ei ollut kuitenkaan kiinnostunut.

Kolmannesta pettämisestäkin kertoi itse, viikkoa myöhemmin. Kaveriporukan läsnäollessa. Kaikki muut olivat tienneet jo paitsi minä. Ahdisti ihan helvetisti olla niiden kavereiden kanssa sen jälkeen kun ei pystynyt luottamaan. Baari illan jälkeen oli kadulta bongannut jonkun kenen luokse oli mennyt jatkoille, alkuillasta olin ollut mukana juhlimassa mutta mies sanoi että mennään kotiin. Käveltiin 2km kotiin päin ja sit sanoi että haluaakin takaisin ja etten minä saisi tulla mukaan. Aamuyöllä tuli takaisin kotiin ja sanoi että oli sammunut ulos (kesä), uskoin sitten tämän kun jos mies juhli niin se melkein aina päätyi tämän sammumiseen. Noh ehkä oli ehkä ei, mutta sitä ennen oli ehtinyt painamaan jotain 10v nuorempaa naista!

Eniten näistä satutti toinen se henkinen pettäminen, kun se oli suoraan naaman edessä koko ajan, joka arkipäivä. Varmaan kuukauden ajan. Mies on 2 kertaa jäänyt deittisivujen käyttämisestä kiinni, mutten ole siitä ajatellut mitään kun mitään konkreettista ei ollut tapahtunut. Ei siis ollu saanu ketään.

Ihmiset pitää varmaan minua hulluna koska olen edelleen miehen kanssa yhdessä, edellinen pettäminen josta tiedän oli 2019. Juhlittiin juuri 9v vuosipäivää. Tai no ei juhlittu mutta se oli silti.

Vierailija
927/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtas vielä haukkua mut aamulla miten kehtaan hänen puhelimensa kolkata.. Voi vittttu niin...

Onneksi kehtasin.

Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍

Ihme luottamusjankkaaja. Jätätkö heti puolisosi, jos epäilet häntä jostain, ja hän ei suostu keskustelemaan asiasta?

Olen aikaisempi luottamusjankkaaja, en tuo, mutta jos epäilys on sitä luokkaa että olen valmis tekemään rikoksen ja puoliso ei suostu keskustelemaan, niin totta hitossa jätän. Suosittelen samaa kaikille muillekin.

Eri sivusta vahvistan suosituksen. Kumpikin säästyy paljolta pahalta. Tuohan on täydellinen umpikuja. Mikä tahansa muu toimenpide voi johtaa vain vielä pahempaan sekä luottamuspulan että ylipäänsä tekojen ja seuraamusten suhteen. Kosto ei käy. Lain ja luottamuksen tietoinen omaehtoinen rikkominen on hiivatin idioottimaista. Tunteen mitätöiminen ja tukahduttaminen pitkän päälle ei pelitä. Jos toisen on paha olla ja toinen ei siitä suostu puhumaan sitten millään asioita selvittäen, on suhde jo loppunut. Enää kyse on vain siitä, kuinka kunniallisesti se käytännössä toteutetaan. 

On parempi erota todeten, että en voi luottaa sinuun, kun et suostu edes huomioimaan luottamuksen merkitystä ja puhumaan minulle tärkeistä asioista, kuin itse tieten pettää toisen luottamus ja jopa syyllistyä rikokseen samalla. Silloin on vain varmempaa, että ero tulee kuitenkin, mutta lisäksi on tehty enemmän vahinkoa. 

Vierailija
928/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen pettämisen mies tunnusti itse oma-aloitteisesti. Oli pakko kun ei voinut enää tautipelossaan vaatia multa pidempää seksitöntä kautta. Juoksi sitten sp- testeissä kun oli nainut jotain baarilöytöä. Pitkin hampain (ja pitkälti lasten vuoksi) jatkoin liitossa. 

Jonkin ajan päästä tutkin miehen puhelimen salaa (tiesin tunnusluvun) kun mulla kalvasi epäilys. Puhelimesta selvisi krooninen pettäminen. Mies oli rekisteröitynyt useille seuranhakusivustoille missä etsi yhden yön suhteita. Eli missään vaiheessa mies ei etsinyt vakituista seuraa vaan kertakäyttökamaa. Ja luuli ilmeisesti että voi vain huvitella ja lopuksi vaimo lapsineen odottaa kotona.

No ei odota enää. Mies on pintapuolisesti fiksu, akateeminen, yritysmaailman johtoportaassa työskentelevä pukumies. Mutta kun työpaikan ovi suljetaan perässä niin sieltä paljastuu seksiaddikti. Moni kakku päältä kaunis. Onnea seuraaville naisille.

Näitä miehiä on yllättävän paljon. Eikä heillä ole aikomustakaan muuttaa toimintaansa, vaikka kiinnijäätyään lurittelevat mitä vaan. Sikäli kuin edes mitään myöntävät, vaikka jäisivät kiinni rysän päältä. Pahoittelut, että en koskaan halunnut loukata sinua, eivät merkitse mitään. Heitä ei oikeasti kiinnosta muiden tunteet pätkääkään. Pettäminen on elämäntapa, avoin suhde ei käy.

Äläpäs nyt yleistä. Kyllä naisista löytyy vastaavia myös.

Yritä päästä irti katkeruudesta ja jatka elämää.

Mitä sitä vatvomaan selvää asiaa. Se meni jo. Ainoa ketä se haittaa on sinä.

Turha yleistää että kaikki miehet. Jotkut on, kuten naisista.

Vierailija
929/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosi alapäätään nuoltavaksi. 

Oli 15 minuuttia aiemmin harrastanut suojaamatonta seksiä autossa.

Halusi kostaa/nöyryyttää tuntemattomaksi jääneestä syystä

Vierailija
930/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi nainen pettää.

Samojen pelimiesten kanssa.

Vierailija
931/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi nainen pettää.

Samojen pelimiesten kanssa.

Itse asiassa useampi mies kuin nainen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005771535.html

Vierailija
932/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kehtasin.

Ihme luottamusjankkaaja. Jätätkö heti puolisosi, jos epäilet häntä jostain, ja hän ei suostu keskustelemaan asiasta?

Olen aikaisempi luottamusjankkaaja, en tuo, mutta jos epäilys on sitä luokkaa että olen valmis tekemään rikoksen ja puoliso ei suostu keskustelemaan, niin totta hitossa jätän. Suosittelen samaa kaikille muillekin.

Eri sivusta vahvistan suosituksen. Kumpikin säästyy paljolta pahalta. Tuohan on täydellinen umpikuja. Mikä tahansa muu toimenpide voi johtaa vain vielä pahempaan sekä luottamuspulan että ylipäänsä tekojen ja seuraamusten suhteen. Kosto ei käy. Lain ja luottamuksen tietoinen omaehtoinen rikkominen on hiivatin idioottimaista. Tunteen mitätöiminen ja tukahduttaminen pitkän päälle ei pelitä. Jos toisen on paha olla ja toinen ei siitä suostu puhumaan sitten millään asioita selvittäen, on suhde jo loppunut. Enää kyse on vain siitä, kuinka kunniallisesti se käytännössä toteutetaan. 

On parempi erota todeten, että en voi luottaa sinuun, kun et suostu edes huomioimaan luottamuksen merkitystä ja puhumaan minulle tärkeistä asioista, kuin itse tieten pettää toisen luottamus ja jopa syyllistyä rikokseen samalla. Silloin on vain varmempaa, että ero tulee kuitenkin, mutta lisäksi on tehty enemmän vahinkoa. 

Saahan sitä suositella mitä haluaa, mutta luuleeko joku että tällä paasauksella vaikutetaan yhdenkään ulkopuolisen parisuhderatkaisuihin? Itse saat toki jättää kumppanisi ihan millä perusteilla haluat.

Vierailija
933/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin vahingossa suoraan tilanteeseen. Olihan se kaikin puolin noloa. Minulle, miehelleni ja sille nuorelle pojalle. Siis mieheni oli nuorehkon miehen kanssa puuhissa, kun tulin yllättäen kotiin.

No eihän tuo ole pettämistä. Saahan naisetkin keskenään lesboilla miten haluavat.

Vierailija
934/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kehtasin.

Saahan sitä suositella mitä haluaa, mutta luuleeko joku että tällä paasauksella vaikutetaan yhdenkään ulkopuolisen parisuhderatkaisuihin? Itse saat toki jättää kumppanisi ihan millä perusteilla haluat.

Eli siis se että suosittelee noudattamaan lakia on sinusta paasausta tai “parisuhderatkaisu”? Ihan mielenkiinnosta, ketkä kaikki saavat lukea sinun intiimejä vuodatuksiasi ystävillesi? Olethan muistanut kertoa miehelle että osaa varoittaa ystäviään siitä että hänen puhelimessaan mikään ei ole viestintäsalaisuuden piirissä, etteivät vaan vahingossa laita viestiä asiasta jota ei halua sinun silmillesi?

Vierailija
935/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli yökyläillessään käyttänyt minun kosmetiikkaa ja lotrannut rasvoja. Tajusin asian, kun kotona vessakäynnillä huomasin yhden purkkien kansista olevan auki (olen itse todella huolellinen niiden kanssa) ja toisesta purkista tavaraa oli tuhrittu pitkin paketin kylkeä. Lisäksi näiden joukosta löysin halpis miselliveden, joka ei todellakaan kuulunut minulle. Vein miselliveden miehen naaman eteen ja kysyin, että mistä lähtien hän on tämmösiä käyttänyt. Myönsi juosseensa muiden naisten perässä jo useamman kuukauden ajan. En voisi olla tyytyväisempi näin pari vuotta eron jälkeen!

Vierailija
936/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kehtasin.

Eli siis se että suosittelee noudattamaan lakia on sinusta paasausta tai “parisuhderatkaisu”? Ihan mielenkiinnosta, ketkä kaikki saavat lukea sinun intiimejä vuodatuksiasi ystävillesi? Olethan muistanut kertoa miehelle että osaa varoittaa ystäviään siitä että hänen puhelimessaan mikään ei ole viestintäsalaisuuden piirissä, etteivät vaan vahingossa laita viestiä asiasta jota ei halua sinun silmillesi?

No nyt sinä keksit ihan omiasi, missä minä muka sanoin lukevani mieheni viestejä? Mutta ihmettelen miten jotkut jaksavat kirjoitella sivutolkulla pitkiä paatoksia siitä millä perusteilla muiden ihmisten pitäisi erota suhteestaan. Eiköhän ne muut hoida suhteensa ihan itse. Ette kai te oikeasti luule vaikuttavanne jonkun päätöksiin?

Ja ei, jos joku on päättänyt lukea puolisonsa viestit, niin olen aika varma ettei hän varoita siitä etukäteen eikä teidän vaahtoamisenne sitä miksikään muuta.

Vierailija
937/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kehtasin.

No nyt sinä keksit ihan omiasi, missä minä muka sanoin lukevani mieheni viestejä? Mutta ihmettelen miten jotkut jaksavat kirjoitella sivutolkulla pitkiä paatoksia siitä millä perusteilla muiden ihmisten pitäisi erota suhteestaan. Eiköhän ne muut hoida suhteensa ihan itse. Ette kai te oikeasti luule vaikuttavanne jonkun päätöksiin?

Ja ei, jos joku on päättänyt lukea puolisonsa viestit, niin olen aika varma ettei hän varoita siitä etukäteen eikä teidän vaahtoamisenne sitä miksikään muuta.

Koko tämä “paasaus” koski sitä että jotkut katsovat oikeudekseen lukea toisten viestit, lainvastaisesti. Luuletko sinä ihan aidosti vaikuttavasi muiden päätöksiin kirjoittaa tänne, vai miksi siitä itket?

Vierailija
938/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsareissa oli spermajäämiä kun laitoin niitä pesuun.

Oliko tässä siis mies laittamassa pesuun naisen kalsareita, joissa huomasi spermajäämiä?

Nainen olen ja laitoin mieheni alushousuja pesuun. Niissä oli valkoiset limajäljet.

Millä tavalla ne "limajäljet" viestittävät pettämisestä? On ihan normaalia, että miehen elin ihan tahattomastikin jäykistelee päivän aikana ja mm. nukkuessa. Ei siihen aina eroottista latausta liity. Kyllä sitä miehilläkin muutama tippa spermaa voi housuihin lirahtaa ilman mitään pettämiskeissejä.

M50

Nami :P

Vierailija
939/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin puhelimen ja potkin pellolle. Ei ole ikävä.

Puhelimen siinä missä sähköpostinkin tutkiminen mahtaa rikkoa perustuslakia viestintäsalaisuuden kohdalta.

Eiks nää äijät pidä puhelimiaan lukossa kun ämmät noin vaan puhelimia ratsailee? Hölömöjä varsinkin jos on joku säätö päällä.

Vierailija
940/1332 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan pettämisen aikaan oli sellanen tunne vain että joku ei ole normaalisti kun mies sanoi lähtevänsä kävelylle. En kummiskaan sitten tehnyt asialle mitään, mies kertoi vasta 3v myöhemmin itse että oli käynyt maksullisissa.

Toisesta pettämisestä ei edes jäänyt niin sanotusti kiinni, vaan teki sen päin naamaani usean viikon ajan (henkinen suhde, muut on ollu fyysisiä yhden kerran juttuja) kun oltiin samassa työpaikassa ja ihastui työkaveriin. Kävi sit aina tän luona (valehteli ettei käynyt) ja soitteli koko ajan, puhui meidän parisuhteesta pahaa tälle facebookissa, vertaili minua toiseen tyyliin "x on kivempi kun elää huolettomammin ettei kotona tarvitse olla siistiä, x tekee sitä ja tätä ja sinä et". Ei halunnut kotona olla melkein koskaan. Töissä inhosi sitä jos olin heidän kanssa samaan aikaan tauolla ja ei puhunut minulle vaan ainoastaan muille, kaikki työkaverit siis tiesivät että ollaan oltu vuosia yhdessä. Kerroin osalle läheiselle työkaverille mitä mies puuhasi ja ei ollut heille yllätys. En usko että mitään fyysistä tapahtui, kun sain naisesta käsityksen ettei häntä kiinnostanut. Lopulta se ihastus tai mikä olikaan loppui siihen (miehen sanojen mukaan) kun oli suoraan sanonut työkaverille että tykkää tästä ja nainen ei ollut kuitenkaan kiinnostunut.

Kolmannesta pettämisestäkin kertoi itse, viikkoa myöhemmin. Kaveriporukan läsnäollessa. Kaikki muut olivat tienneet jo paitsi minä. Ahdisti ihan helvetisti olla niiden kavereiden kanssa sen jälkeen kun ei pystynyt luottamaan. Baari illan jälkeen oli kadulta bongannut jonkun kenen luokse oli mennyt jatkoille, alkuillasta olin ollut mukana juhlimassa mutta mies sanoi että mennään kotiin. Käveltiin 2km kotiin päin ja sit sanoi että haluaakin takaisin ja etten minä saisi tulla mukaan. Aamuyöllä tuli takaisin kotiin ja sanoi että oli sammunut ulos (kesä), uskoin sitten tämän kun jos mies juhli niin se melkein aina päätyi tämän sammumiseen. Noh ehkä oli ehkä ei, mutta sitä ennen oli ehtinyt painamaan jotain 10v nuorempaa naista!

Eniten näistä satutti toinen se henkinen pettäminen, kun se oli suoraan naaman edessä koko ajan, joka arkipäivä. Varmaan kuukauden ajan. Mies on 2 kertaa jäänyt deittisivujen käyttämisestä kiinni, mutten ole siitä ajatellut mitään kun mitään konkreettista ei ollut tapahtunut. Ei siis ollu saanu ketään.

Ihmiset pitää varmaan minua hulluna koska olen edelleen miehen kanssa yhdessä, edellinen pettäminen josta tiedän oli 2019. Juhlittiin juuri 9v vuosipäivää. Tai no ei juhlittu mutta se oli silti.

Ap selkeesti läheisriippuvainen, kun pysyy tuommosen sian kanssa yhdessä. Jokainen järkevä ihminen eroas jo tossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi