Oho. Mä plussasin
Kommentit (21)
Onnea! Musta tuntuu, että olisin itsekin halunnut kolmannen, mutta se juna meni jo. Eikä oikein olisi olosuhteetkaan olleet kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Musta tuntuu, että olisin itsekin halunnut kolmannen, mutta se juna meni jo. Eikä oikein olisi olosuhteetkaan olleet kohdillaan.
Tuollaiset fiilarit minullakin on. Nyt väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, kauhea tilanne... Jo kolmas kakara tulossa. :(
Mitäs kauhean kamalaa siinä on? Pysyy nuorena 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on ihan ymmärrettävää! Toivon sinulle iloista odotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on ihan ymmärrettävää! Toivon sinulle iloista odotusta.
Kiitos 😊
Mä en kyllä jaksais aloittaa koko rumbaa alusta, nyt kun nuorin on 5v, eikä enää kuse ja pasko housuun ja osaa jo syödäkkin ihan itse ja samoja ruokia kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä jaksais aloittaa koko rumbaa alusta, nyt kun nuorin on 5v, eikä enää kuse ja pasko housuun ja osaa jo syödäkkin ihan itse ja samoja ruokia kuin muutkin.
Älä muuta sano. Näin se on. Tässä sitä sit ollaan.
Aika on kullannut muistot. Minkä ikäinen on nuorin noista kahdesta jos olemassa olevasta, ja onko tyttöjä vai poikia.
Vierailija kirjoitti:
Aika on kullannut muistot. Minkä ikäinen on nuorin noista kahdesta jos olemassa olevasta, ja onko tyttöjä vai poikia.
Kullannut joo, mutta suhteellisen tuoreessa muistissa kuitenkin. Molempia löytyy nyt kokoonpanosta! Esikoinen kohta 9 ja kuopus kohta 4.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 5v, niin sulla on koko rumba vasta alussa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on 5v, niin sulla on koko rumba vasta alussa....
Haha, tuokin on ihan totta 😊
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
T. Neljän äiti
Kiitos 😊 ja neljä, vau!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullannut joo, mutta suhteellisen tuoreessa muistissa kuitenkin. Molempia löytyy nyt kokoonpanosta! Esikoinen kohta 9 ja kuopus kohta 4.
Eli tää uusin plussaus oli sitten vahinko?
Onneksi olkoon!