Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Tämä on varmasti täysin kielletty mielipide, mutta en minä pidä puhelintani niin pyhänä kuin jotkut täällä. Minun puolisollani on salasanani tiedossa ja läppärit ja tabletit on meillä yhteiskäytössä. En ikinä lähtisi siitä oletuksesta, ettei aviopuolisot lue missään olosuhteissa toistensa viestejä. Ihmisten parisuhteet on niin erilaisia. Kaikilla se ei ole edes mikään mustisjuttu, vaan ajatellaan että miksi pantata kun ei ole mitään salattavaa. Ja asioiden hoito on paljon helpompaa jos toiselle käy jotain. Sitäpaitsi en ihan tietoturvasyistäkään laittaisi mitään intiimimpiä salaisuuksiani ikinä viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjosi alapäätään nuoltavaksi.
Oli 15 minuuttia aiemmin harrastanut suojaamatonta seksiä autossa.
Halusi kostaa/nöyryyttää tuntemattomaksi jääneestä syystäMinunkin vaimoni jäi samalla tavalla pettämisestä kiinni. En tiedä enkä halua tietää missä oli pannut, mutta liukkaille halusi minun kieleni. Nuuhkaisin tapani mukaan ensin ja työnsin sormen sisään. Samalla kun tajusin miltä tuoksuu valui vierasta mälliä sormeani pitkin kädelleni.
Hyi helevetti...
En tavallaan ymmärrä yhtään ihmisiä jotka on yhdessä jotenkin muodollisesti jos eivät ole yhdessä henkisesti ja fyysisesti. Varmaan joo on taloudelliset tai lapsikuviot siinä. Mutta jos asia on niin niin täytyy olla aika oikeasti kupolista pihalla että tulee yllärinä että asia on tosiaan niin. Kyllä ne tuntoanturat on aika puudutettu jos tulee ihan yllätyksenä että oma kumppani on vielä noin muodollisesti sinun kanssa vain koska on jokin taloudellinen järjestely tms.
Noin niin kuin esimerkiksi, miehen täytyy olla todella todella todella superkiltti ihan masokismiin asti, että on edelleen uskollinen mies jos nainen on seksuaalisesti torjunut. Miehet tarvitsee sen fyysisen rakkauden ja on ihan höpökukkua väittää että on ihan ok kieltää se heiltä ja silti odottaa että ovat ihan täysillä mukana. Jos ei miestään oikeasti halua tai vaan haluaa omaa epäkypsyyttään pelata jotain kyykytysleikkejä hänen kanssaan, pitäisi päästää mies menemään ja vaihtaa johonkin paljon suorasukaisempaan gorillaan, joka ei jaksa tuollaisia hienonhienoja leikkejä vaan panee palikat paikalleen.
Vierailija kirjoitti:
En tavallaan ymmärrä yhtään ihmisiä jotka on yhdessä jotenkin muodollisesti jos eivät ole yhdessä henkisesti ja fyysisesti. Varmaan joo on taloudelliset tai lapsikuviot siinä. Mutta jos asia on niin niin täytyy olla aika oikeasti kupolista pihalla että tulee yllärinä että asia on tosiaan niin. Kyllä ne tuntoanturat on aika puudutettu jos tulee ihan yllätyksenä että oma kumppani on vielä noin muodollisesti sinun kanssa vain koska on jokin taloudellinen järjestely tms.
Noin niin kuin esimerkiksi, miehen täytyy olla todella todella todella superkiltti ihan masokismiin asti, että on edelleen uskollinen mies jos nainen on seksuaalisesti torjunut. Miehet tarvitsee sen fyysisen rakkauden ja on ihan höpökukkua väittää että on ihan ok kieltää se heiltä ja silti odottaa että ovat ihan täysillä mukana. Jos ei miestään oikeasti halua tai vaan haluaa omaa epäkypsyyttään pelata jotain kyykytysleikkejä hänen kanssaan, pitäisi päästää mies menemään ja vaihtaa johonkin paljon suorasukaisempaan gorillaan, joka ei jaksa tuollaisia hienonhienoja leikkejä vaan panee palikat paikalleen.
Minä taas en millään ymmärrä miksei tuo mies älyä häipyä vaikka olen lyönyt luukut kiinni jo puoli vuotta sitten. Laiska siinäkin asiassa. Häipykää miehet kun kotona ei enää anneta, se on sen merkki kun ei puhe mene perille.
Vaimoni rakastaa minua paljon, eikä hänellä ole mitään aavistusta siitä, että käyn säännöllisesti vieraissa. Minäkin rakastan vaimoani ja en halua erota. Tarvitsen kuitenkin seksiä monien eri naisten kanssa, sillä se on jännittävää olla uuden naisen kanssa. Pidän salaisuuteni visusti itselläni, sillä en halua satuttaa vaimoani.
Facebookissa sattumalta näin vieraan naisen päivityksen : hän ilmoitti olevansa parisuhteessa seurustelukumppanini kanssa. Kovasti oi onnitteluja tullut päivitykseen. No mieheni oli rahtari joten hän oli kuvitellut, että voi pitää useampaa kumppania. Mieheni on nyt naimisissa tämän toisen naisen kanssa, koska lopetin suhteen ja en ottanut takaisin vaikka vuosia soitteli perääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen pettämisen mies tunnusti itse oma-aloitteisesti. Oli pakko kun ei voinut enää tautipelossaan vaatia multa pidempää seksitöntä kautta. Juoksi sitten sp- testeissä kun oli nainut jotain baarilöytöä. Pitkin hampain (ja pitkälti lasten vuoksi) jatkoin liitossa.
Jonkin ajan päästä tutkin miehen puhelimen salaa (tiesin tunnusluvun) kun mulla kalvasi epäilys. Puhelimesta selvisi krooninen pettäminen. Mies oli rekisteröitynyt useille seuranhakusivustoille missä etsi yhden yön suhteita. Eli missään vaiheessa mies ei etsinyt vakituista seuraa vaan kertakäyttökamaa. Ja luuli ilmeisesti että voi vain huvitella ja lopuksi vaimo lapsineen odottaa kotona.
No ei odota enää. Mies on pintapuolisesti fiksu, akateeminen, yritysmaailman johtoportaassa työskentelevä pukumies. Mutta kun työpaikan ovi suljetaan perässä niin sieltä paljastuu seksiaddikti. Moni kakku päältä kaunis. Onnea seuraaville naisille.
Näitä miehiä on yllättävän paljon. Eikä heillä ole aikomustakaan muuttaa toimintaansa, vaikka kiinnijäätyään lurittelevat mitä vaan. Sikäli kuin edes mitään myöntävät, vaikka jäisivät kiinni rysän päältä. Pahoittelut, että en koskaan halunnut loukata sinua, eivät merkitse mitään. Heitä ei oikeasti kiinnosta muiden tunteet pätkääkään. Pettäminen on elämäntapa, avoin suhde ei käy.
Äläpäs nyt yleistä. Kyllä naisista löytyy vastaavia myös.
Yritä päästä irti katkeruudesta ja jatka elämää.
Mitä sitä vatvomaan selvää asiaa. Se meni jo. Ainoa ketä se haittaa on sinä.Turha yleistää että kaikki miehet. Jotkut on, kuten naisista.
Siellä taas uuslukutaidoton, jolle "yllättävän paljon" = kaikki.
Jäi vyölenkki oven kahvaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni rakastaa minua paljon, eikä hänellä ole mitään aavistusta siitä, että käyn säännöllisesti vieraissa. Minäkin rakastan vaimoani ja en halua erota. Tarvitsen kuitenkin seksiä monien eri naisten kanssa, sillä se on jännittävää olla uuden naisen kanssa. Pidän salaisuuteni visusti itselläni, sillä en halua satuttaa vaimoani.
Tämä on ihan fiksu tapa toimia. Monille naisille seksi on jotakin niin pyhää, että he eivät ymmärrä, että mies voi tarvita ihan vain seksiä, siis sitä fyysistä paineiden purkamista välillä jonkun toisenkin kanssa. Jotkut naiset tietysti ymmärtävät tämän ja antavat ukon tehdä vierailujaan, kun tietävät, että se palaa aina takaisin kotipesään, mutta monelle naispuoliselle on ihan käsittämätön ajatus, että mies voi olla henkisesti uskollinen vaikka fyysisesti "pettäisi."
Vaihtoi kampausta, alkoi meikkaamaan modernilla tavalla ja lähti salille.
Olipas vaikea arvata, mistä tuuli puhalsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kappas... Soul-mate täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin puhelimen ja potkin pellolle. Ei ole ikävä.
Puhelimen siinä missä sähköpostinkin tutkiminen mahtaa rikkoa perustuslakia viestintäsalaisuuden kohdalta.
Eiks nää äijät pidä puhelimiaan lukossa kun ämmät noin vaan puhelimia ratsailee? Hölömöjä varsinkin jos on joku säätö päällä.
Kyllä mun mieheni pitää puhelimensa lukossa ja sormenjäljen takana, mutta eipä tiedä että osaan ohittaa ne :) Olen toisinaan joutunut hieman paimentamaan pois toisten naisten periä nuuhkimasta, ja tsekkaan välillä, onko palannut vanhoihin tapohin.
Luottamusjankkaajille tiedoksi, että tälleenkin voi elää ihan mukavaa elämää ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmasti täysin kielletty mielipide, mutta en minä pidä puhelintani niin pyhänä kuin jotkut täällä. Minun puolisollani on salasanani tiedossa ja läppärit ja tabletit on meillä yhteiskäytössä. En ikinä lähtisi siitä oletuksesta, ettei aviopuolisot lue missään olosuhteissa toistensa viestejä. Ihmisten parisuhteet on niin erilaisia. Kaikilla se ei ole edes mikään mustisjuttu, vaan ajatellaan että miksi pantata kun ei ole mitään salattavaa. Ja asioiden hoito on paljon helpompaa jos toiselle käy jotain. Sitäpaitsi en ihan tietoturvasyistäkään laittaisi mitään intiimimpiä salaisuuksiani ikinä viestiin.
On kaksi täysin eri asiaa luopua itse vapaaehtoisesti oikeuksistaan eli esimerkiksi antaa puolison nähdä oma viestintänsä avoimesti jos sitä ei rajaa mikään muu laki tai velvoite, ja sitten se, kun joku salaa omin nokkineen menee rikkomaan toisen vastaavan oikeuden. Jälkimmäinen on rikostasoinen loukkaus, ekassa ei tietenkään mitään pahaa.
Itselläni on puhelinta ja läppäriä koskien hyvin ankarat salassapitovelvoitteet jo työstäni johtuen, työnantajan ja maksavan asiakkaan vaatimuksesta. Minulla ei edes halutessani olisi lupaa päästää ketään tutkimaan laitteitani, puolisoakaan. Edellinen niin tehnyt sai kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et taida tietää rakkaudesta mitään.et kunnioita vaimoasi,luultavasti yhdessä ollessanne hymyilet näille vieraspanoillesi aah!toivottavasti vaimosi tekee samaa ja jos hän tietäisi touhusi kunnioitus ja huijattu "syvä rakkaus" katoais saman tie.hän rakastaa valesinua ei sinua.
Tämä on ihan fiksu tapa toimia. Monille naisille seksi on jotakin niin pyhää, että he eivät ymmärrä, että mies voi tarvita ihan vain seksiä, siis sitä fyysistä paineiden purkamista välillä jonkun toisenkin kanssa. Jotkut naiset tietysti ymmärtävät tämän ja antavat ukon tehdä vierailujaan, kun tietävät, että se palaa aina takaisin kotipesään, mutta monelle naispuoliselle on ihan käsittämätön ajatus, että mies voi olla henkisesti uskollinen vaikka fyysisesti "pettäisi."
Tiedän miehen puhelimen salasanan ja hän mun, en silti koskaan oo katsonut hänen viestejään. En tiedä onko hän katsonut mun. Työpuhelimen koodeja en tiedä eikä oikeastaan kiinnosta, eikä mieskään tiedä mun työpuhelimen koodeja. En osaa sanoa että jos epäilys heräisi miten toimisin. Ei ole vielä tullut sellaista tilannetta. 20 v on oltu yhdessä. En ihan suorilta tuomitse puhelimen katsojia, parempi elää totuuden kanssa kuin olla petetty.
Hmm, siis jotkut joutuvat käymään vieraissa, kun vaimo kieltäytyy seksistä???
Jos pitää paikkaansa, niin omituista käytöstä. Ei voi olla niin vaikeata olla paria kertaa viikossa hetki takapuoli pystyssä tai antaa kunnon suuhoito -vai kuinka?
Ukon pitäisi jaksaa rempata, tehdä sitä, tehdä tätä, rakentaa omakotitalo, tehdä kesämökki.................
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen puhelimen salasanan ja hän mun, en silti koskaan oo katsonut hänen viestejään. En tiedä onko hän katsonut mun. Työpuhelimen koodeja en tiedä eikä oikeastaan kiinnosta, eikä mieskään tiedä mun työpuhelimen koodeja. En osaa sanoa että jos epäilys heräisi miten toimisin. Ei ole vielä tullut sellaista tilannetta. 20 v on oltu yhdessä. En ihan suorilta tuomitse puhelimen katsojia, parempi elää totuuden kanssa kuin olla petetty.
Joopa. Ja sitä työpuhelintahan missään nimessä ei voida käyttää hämärähommiin... Valheellinen turvallisuudentunne on ehkä kaikkein pahin (itse)petoksen muoto.
Totuus nyt vaan on, että luottamus ei perustu tietoon. Sitä ei mikään määrä urkkimista koskaan voi faktapohjaisesti tuottaa. Se on puhtaasti valinta- ja uskon kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin puhelimen kun ukko sammui.
Kehtas vielä haukkua mut aamulla miten kehtaan hänen puhelimensa kolkata.. Voi vittttu niin...
Onneksi kehtasin.
Sinne meni 7v ja lähdin samantien.
Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍Miksi olit miehen kanssa, johon et luottanut?
Ihme luottamusjankkaaja. Jätätkö heti puolisosi, jos epäilet häntä jostain, ja hän ei suostu keskustelemaan asiasta?
Olen aikaisempi luottamusjankkaaja, en tuo, mutta jos epäilys on sitä luokkaa että olen valmis tekemään rikoksen ja puoliso ei suostu keskustelemaan, niin totta hitossa jätän. Suosittelen samaa kaikille muillekin.
Eri sivusta vahvistan suosituksen. Kumpikin säästyy paljolta pahalta. Tuohan on täydellinen umpikuja. Mikä tahansa muu toimenpide voi johtaa vain vielä pahempaan sekä luottamuspulan että ylipäänsä tekojen ja seuraamusten suhteen. Kosto ei käy. Lain ja luottamuksen tietoinen omaehtoinen rikkominen on hiivatin idioottimaista. Tunteen mitätöiminen ja tukahduttaminen pitkän päälle ei pelitä. Jos toisen on paha olla ja toinen ei siitä suostu puhumaan sitten millään asioita selvittäen, on suhde jo loppunut. Enää kyse on vain siitä, kuinka kunniallisesti se käytännössä toteutetaan.
On parempi erota todeten, että en voi luottaa sinuun, kun et suostu edes huomioimaan luottamuksen merkitystä ja puhumaan minulle tärkeistä asioista, kuin itse tieten pettää toisen luottamus ja jopa syyllistyä rikokseen samalla. Silloin on vain varmempaa, että ero tulee kuitenkin, mutta lisäksi on tehty enemmän vahinkoa.
Saahan sitä suositella mitä haluaa, mutta luuleeko joku että tällä paasauksella vaikutetaan yhdenkään ulkopuolisen parisuhderatkaisuihin? Itse saat toki jättää kumppanisi ihan millä perusteilla haluat.
Eli siis se että suosittelee noudattamaan lakia on sinusta paasausta tai “parisuhderatkaisu”? Ihan mielenkiinnosta, ketkä kaikki saavat lukea sinun intiimejä vuodatuksiasi ystävillesi? Olethan muistanut kertoa miehelle että osaa varoittaa ystäviään siitä että hänen puhelimessaan mikään ei ole viestintäsalaisuuden piirissä, etteivät vaan vahingossa laita viestiä asiasta jota ei halua sinun silmillesi?
Se joka kirjoittelee viesteihin " intiimejä vuodatuksia" on typerä.
Ne puhutaan puhelimessa tai tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että samat miehet eivät kuitenkaan antaisi vaimojensa seikkailla muiden miesten kanssa?
Minunkin vaimoni jäi samalla tavalla pettämisestä kiinni. En tiedä enkä halua tietää missä oli pannut, mutta liukkaille halusi minun kieleni. Nuuhkaisin tapani mukaan ensin ja työnsin sormen sisään. Samalla kun tajusin miltä tuoksuu valui vierasta mälliä sormeani pitkin kädelleni.