Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Tutkin puhelimen ja potkin pellolle. Ei ole ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Hyi saasta mitä äijiä!
Normaali toiminta, näinhän me reissumiehet. Ei kannata ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Hyi saasta mitä äijiä!
Normaali toiminta, näinhän me reissumiehet. Ei kannata ihmetellä.
Joo ei, kukaan normaali lyöttäydy yhteen sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkin puhelimen kun ukko sammui.
Kehtas vielä haukkua mut aamulla miten kehtaan hänen puhelimensa kolkata.. Voi vittttu niin...
Onneksi kehtasin.
Sinne meni 7v ja lähdin samantien.
Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍
Miksi olit miehen kanssa, johon et luottanut?
Ex-miesystävä oli reissutöissä, ja eräänä viikonloppuna kotipaikkakunnallaan viikonloppun "töiden merkeissä". Työreissut olivat siis urakkaluontoisia ja välillä osuivat viikonlopulle. Seuraavana viikonloppuna oli äitienpäivä ja lähdimme samaiselle paikkakunnalle sukuloimaan. Pysähdyttiin ärrältä hakemaan jotain, jäin itse autoon ja mies palasi jonkun kaverinsa kanssa autolle. Sanoi että heitetään kaveri paikkaan x.
Kaverin käytös outoa, en ollut tyyppiä koskaan tavannut ja hän ei esittäytynyt, huikkasi moit tuttavallisesti ja hyppäsi takapenkille. Kesken matkan totesi mulle yhtäkkiä että "sä oot mennyt hiukset värjäämään, olit viime viikolla vielä blondi". (olen tummatukkainen, ja aina ollut) Totesin, että en ole, ja loppumatka sujui hiljaisissa merkeissä. Illalla mies hätäpäissään selitti että oli siskoaan kuskannut, mutta vähän epäilin etteikö "hyvä lapsuuden ystävä" olisi ystävänsä siskoa tuntenut, kun mut oli kuitenkin naisystävänä esitelty.
Kaikki halusivat kertoa mitä mun mies puuhastelee eli käräyttäjiä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtas vielä haukkua mut aamulla miten kehtaan hänen puhelimensa kolkata.. Voi vittttu niin...
Onneksi kehtasin.
Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍Miksi olit miehen kanssa, johon et luottanut?
Olen eri, mutta ei minun mielestäni parisuhteessa oleminen vaadi sokeaa luottoa. Niin kauan luotetaan kun ei ole syytä epäillä muuta, ja sitten kun tulee syytä epäillä niin asia selvitetään. Jos oli väärä hälytys niin huokaistaan helpotuksesta ja elämä jatkuu. Ei sen tarvitse olla sen dramaattisempaa.
Ei ole kärähtänyt vieläkään exälleen eikä lapsilleen. Tämä mr. Nice Guy porskuttaa edelleen ja kaikki ihailee häntä eivätkä ihmiset tajua millainen salainen elämä hänellä on ollut ja on.
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystävä oli reissutöissä, ja eräänä viikonloppuna kotipaikkakunnallaan viikonloppun "töiden merkeissä". Työreissut olivat siis urakkaluontoisia ja välillä osuivat viikonlopulle. Seuraavana viikonloppuna oli äitienpäivä ja lähdimme samaiselle paikkakunnalle sukuloimaan. Pysähdyttiin ärrältä hakemaan jotain, jäin itse autoon ja mies palasi jonkun kaverinsa kanssa autolle. Sanoi että heitetään kaveri paikkaan x.
Kaverin käytös outoa, en ollut tyyppiä koskaan tavannut ja hän ei esittäytynyt, huikkasi moit tuttavallisesti ja hyppäsi takapenkille. Kesken matkan totesi mulle yhtäkkiä että "sä oot mennyt hiukset värjäämään, olit viime viikolla vielä blondi". (olen tummatukkainen, ja aina ollut) Totesin, että en ole, ja loppumatka sujui hiljaisissa merkeissä. Illalla mies hätäpäissään selitti että oli siskoaan kuskannut, mutta vähän epäilin etteikö "hyvä lapsuuden ystävä" olisi ystävänsä siskoa tuntenut, kun mut oli kuitenkin naisystävänä esitelty.
Taitaa olla keksitty tarina tämäkin...
a) Ei reissu-mies säädä ”kotipesässään”.
b) Reissu-mies ei säätöjään kavereilleen esittele.
Puhelimesta, rakkausviestejä työkaverille. Työkaveri vaan oli kahden pienen lapsen äiti ja mies jo suunnitteli perhe-elämää mutta lasten isä pyöräytti naisensa pään ja vähän hiuksistakin kuulemma järkeä päähän, ja niin parin kuulauden pikkujouluista alkanut rakkaussuhde päättyi.
Meillä meni talo myyntiin ja omaisuus jakoon, eropaperit laitoin välittömästi menemään. Ei ollut mitään keskustelemista, mies suunnitteli uutta elämää ja sitten yritti palata vanhaan kun uusi elämä ei onnistunutkaan. Liian laimea ratkaisu minulle.
Miehen käytöksestä en osannut epäillä mitään ennen kuin hän alkoi ravata ulkona soittamassa pakkasten aikana niin arvasin heti ja ratsasin puhelimen, onneksi. Suosittelen muillekin lämpimästi niin ei tarvitse elää epätietoidessa. Sanoin vain miehelle, että unohdit puhelimesi kuistille, tässä ennen kuin se jäätyy ja hajoaa - kuten avioliittomme. Haluan erota. Miehen ilme oli verraton kun jäi kiinni.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska alitajuisesti noilla se nautinto on _sadismissa_ ja luottamuksen pettämisessä. Koko häiriintyneessä pettämiskuviossa piilotteluinen ja mahdollisuuksineen jäädä kiinni. Toisen luottamuksen kusettamisessa. Ei seksissä. Siksi.
No huh huh!
Ei se nyt tosiaankaan noin mene!
Pettämisessä on kyseessä kielletyn hedelmän puraisun vastustamaton houkutus, as simple as that.
Ei kukaan petturi halua ehdoin tahdoin kumppaninsa luottamusta pettää, siksi jäljet yritetään piilotella mahdollisimman hyvin (lue: omien kykyjen mukaan)Ja ei se jälkien peittelykään ole mitään nautinnollista, vaan aika stressaavaa kun pitää ottaa niin moni asia huomioon ettei kärähdä.
"Kielletty hedelmä"...
Onpa aivan h****tin lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska alitajuisesti noilla se nautinto on _sadismissa_ ja luottamuksen pettämisessä. Koko häiriintyneessä pettämiskuviossa piilotteluinen ja mahdollisuuksineen jäädä kiinni. Toisen luottamuksen kusettamisessa. Ei seksissä. Siksi.
No huh huh!
Pettämisessä on kyseessä kielletyn hedelmän puraisun vastustamaton houkutus, as simple as that.
Ei kukaan petturi halua ehdoin tahdoin kumppaninsa luottamusta pettää, siksi jäljet yritetään piilotella mahdollisimman hyvin (lue: omien kykyjen mukaan)Ja ei se jälkien peittelykään ole mitään nautinnollista, vaan aika stressaavaa kun pitää ottaa niin moni asia huomioon ettei kärähdä.
"Kielletty hedelmä"...
Onpa aivan h****tin lapsellista.
ei ole lainkaan lapsellista! Mies on luotu siittämään ja nainen hoivaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kehtasin.
Ikinä ei olisi myöntänyt itse joten suosittelen tutkikaa puhelin jos epäilette 😆👍Miksi olit miehen kanssa, johon et luottanut?
Ihme luottamusjankkaaja. Jätätkö heti puolisosi, jos epäilet häntä jostain, ja hän ei suostu keskustelemaan asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Puhelimesta, rakkausviestejä työkaverille. Työkaveri vaan oli kahden pienen lapsen äiti ja mies jo suunnitteli perhe-elämää mutta lasten isä pyöräytti naisensa pään ja vähän hiuksistakin kuulemma järkeä päähän, ja niin parin kuulauden pikkujouluista alkanut rakkaussuhde päättyi.
Meillä meni talo myyntiin ja omaisuus jakoon, eropaperit laitoin välittömästi menemään. Ei ollut mitään keskustelemista, mies suunnitteli uutta elämää ja sitten yritti palata vanhaan kun uusi elämä ei onnistunutkaan. Liian laimea ratkaisu minulle.
Miehen käytöksestä en osannut epäillä mitään ennen kuin hän alkoi ravata ulkona soittamassa pakkasten aikana niin arvasin heti ja ratsasin puhelimen, onneksi. Suosittelen muillekin lämpimästi niin ei tarvitse elää epätietoidessa. Sanoin vain miehelle, että unohdit puhelimesi kuistille, tässä ennen kuin se jäätyy ja hajoaa - kuten avioliittomme. Haluan erota. Miehen ilme oli verraton kun jäi kiinni.
Hyvä että pääsit petturista eroon!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla keksitty tarina tämäkin...
a) Ei reissu-mies säädä ”kotipesässään”.
b) Reissu-mies ei säätöjään kavereilleen esittele.
Ei ainakaan kovin fiksu. Mutta aina näitä kaikenlaisia säätäjiä löytyy ja ehkä kirjoittajan mies ei ole kaikkein terävimmästä päästä.
Se on sääli, kun sivuhoidot rakastuvat. Hoidokeille on kerrottu, että lainata saa, that's it. Mustasukkaisuus on lapsellista. Kukaan ei omista toista ihmistä.
Meillä kävi silleen hassusti, että avovaimoni oli epäluotettava ihan alusta saakka. Hengailtiin n. vuosi yhdessä ja olin jo löytänyt itselleni uuden naisen. Avokista ei ollut kuulunut mitään muutamaan päivään, joten olihan siinä naurussa pitelemistä, kun tämä soittaa, että milloin tulen kotiin syömään, kun hän on juuri laittanut hyvää ruokaa. Muuten ihan ok, mutta olin itse juuri sekstailemassa kotonani tämän uuden tyttiksen kanssa ja piti peitellä hengästymistä, kun nuorikko ratsasti aika villisti päälläni juuri kun puhelin soi. Asuttiin siis saman katon alla sen avokin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kehtasin.
Olen eri, mutta ei minun mielestäni parisuhteessa oleminen vaadi sokeaa luottoa. Niin kauan luotetaan kun ei ole syytä epäillä muuta, ja sitten kun tulee syytä epäillä niin asia selvitetään. Jos oli väärä hälytys niin huokaistaan helpotuksesta ja elämä jatkuu. Ei sen tarvitse olla sen dramaattisempaa.
Mutta miksi ihmeessä se selvitys sisältää rikoksen? Onko se oikeasti sinusta järkevää toimintaa?
Ja sittenkö huokaistaan helpotuksesta mikäli kännykässä ei ollut jälkiä pettämisestä? Mitä se edes oikein todistaa, paitsi että osaa piilottaa jälkensä kännykästään?
Miksi se että sinulla on epäilyksiä oikeuttaa rikkomaan muiden yksityisyyttä niin räikeästi? Muidenkin kuin sen puolison. Ja mitä sitten kun kännykkä on ratsattu ja mitään ei löydy, kerrotte siitä puolisolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kehtasin.
Ihme luottamusjankkaaja. Jätätkö heti puolisosi, jos epäilet häntä jostain, ja hän ei suostu keskustelemaan asiasta?
Olen aikaisempi luottamusjankkaaja, en tuo, mutta jos epäilys on sitä luokkaa että olen valmis tekemään rikoksen ja puoliso ei suostu keskustelemaan, niin totta hitossa jätän. Suosittelen samaa kaikille muillekin.
No huh huh!
Ei kukaan petturi halua ehdoin tahdoin kumppaninsa luottamusta pettää, siksi jäljet yritetään piilotella mahdollisimman hyvin (lue: omien kykyjen mukaan)
Ja ei se jälkien peittelykään ole mitään nautinnollista, vaan aika stressaavaa kun pitää ottaa niin moni asia huomioon ettei kärähdä.