Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olen 76-vuotias enkä koskaan ole voinut paremmin"

Vierailija
02.10.2026 |

Miten naurettava ja epäuskottava mainos

Voihan sitä olla hyväkuntoinen vanhana, mutta onhan siinä herrajjumala valtava ero, onko parikymppinen vai seitsemänkymppinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siihen saakka on joillakin kivaa kunnes kuolee tai tulee kremppa. Oli sitten vaikka 98v. Nuorillakin voi olla vaevoja, jo 20v. Paitsi jos leluri löytää vian ajoissa.

Vierailija
2/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet elämäntavat omaava 76-vuotias voi tuntea itsensä terveemmäksi kui parikymmpinen narkk1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän muuten usein leffoissa ja mainoksissa (kuten tässäkin) on paljon vanhemman näköisiä ihmisiä kuin mitä sanotaan? Minusta tämäkin on paremminkin 86-vuotiaan näköinen.

Vierailija
4/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70 v. nainen ja olen myös paremmassa kunnossa mitä olen ollut yli kahteen kymmeneen vuoteen. Olen tehnyt elämäntaparemontin eläkkeelle jäätyäni n. 5 v. sitten ja siinä yhteydess selätin 2-tyypin diabeteksen, lopetin tupakoinnin ja pudotin painoa n 20 kg sekä aloitin liikunnan harrastamisen. 

Vierailija
5/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet elämäntavat omaava 76-vuotias voi tuntea itsensä terveemmäksi kui parikymmpinen narkk1.

Tietenkin voi ja varmasti tunteekin, mutta se terveet elämäntavat omaava 76-vuotias ei varmaan ole ollut parikymppisenä(kään) narkki. 

Vierailija
6/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on jotenkin ilkeän lällättelevä mainos.

Vierailija
7/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosmummo voi ehkä fyysisesti voida hyvin mutta on sisimmältään pahantahtoinen ihminen.

Vierailija
8/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen väite tällä palstalla. 

Vierailija
9/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole 50 vuoteen seisonut näin huonosti.

T. Jorma 64v

Vierailija
10/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullinen ajatus. Ei elämä varmaan pahemmin voi pieleen mennä jos 76-vuotiaana on paremmassa kuosissa ja voi paremmin kuin vaikka kolmikymppisenä kun elämä on vasta edessäpäin. 

Vierailija
11/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 76 v ja voisin ehkä sanoa voivani paremmin kuin koskaan traumoistani huolimatta. Syy tähän on työelämän jääminen taakse ja että tietyt kivut ovat poistuneet ja osittain vähentyneet kun kiire on jäänyt pois ja eläkeläisen elämä on rauhallista. Elämäntapani eivät ole huonot mutta en harrasta esim aktiviivisesti mitään rankempaa liikuntaa kuin kävely. Minulla on muutaman kilon ylipaino mutta sen sanotaan olevan vain hyväksi tässä iässä. Sen laihduttaminen pois ei onnistu.

Vierailija
12/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun on dementia. 

Vierailija
13/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole 50 vuoteen seisonut näin huonosti.

T. Jorma 64v

Jorkku, yhdessä saamme sen nousemaan.

T. Nestori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän