"Olen 76-vuotias enkä koskaan ole voinut paremmin"
Miten naurettava ja epäuskottava mainos
Voihan sitä olla hyväkuntoinen vanhana, mutta onhan siinä herrajjumala valtava ero, onko parikymppinen vai seitsemänkymppinen.
Kommentit (13)
Terveet elämäntavat omaava 76-vuotias voi tuntea itsensä terveemmäksi kui parikymmpinen narkk1.
Miksiköhän muuten usein leffoissa ja mainoksissa (kuten tässäkin) on paljon vanhemman näköisiä ihmisiä kuin mitä sanotaan? Minusta tämäkin on paremminkin 86-vuotiaan näköinen.
Olen 70 v. nainen ja olen myös paremmassa kunnossa mitä olen ollut yli kahteen kymmeneen vuoteen. Olen tehnyt elämäntaparemontin eläkkeelle jäätyäni n. 5 v. sitten ja siinä yhteydess selätin 2-tyypin diabeteksen, lopetin tupakoinnin ja pudotin painoa n 20 kg sekä aloitin liikunnan harrastamisen.
Vierailija kirjoitti:
Terveet elämäntavat omaava 76-vuotias voi tuntea itsensä terveemmäksi kui parikymmpinen narkk1.
Tietenkin voi ja varmasti tunteekin, mutta se terveet elämäntavat omaava 76-vuotias ei varmaan ole ollut parikymppisenä(kään) narkki.
Minusta tuo on jotenkin ilkeän lällättelevä mainos.
Mainosmummo voi ehkä fyysisesti voida hyvin mutta on sisimmältään pahantahtoinen ihminen.
Ihan yleinen väite tällä palstalla.
Minulla ei ole 50 vuoteen seisonut näin huonosti.
T. Jorma 64v
Jotenkin surullinen ajatus. Ei elämä varmaan pahemmin voi pieleen mennä jos 76-vuotiaana on paremmassa kuosissa ja voi paremmin kuin vaikka kolmikymppisenä kun elämä on vasta edessäpäin.
Minäkin olen 76 v ja voisin ehkä sanoa voivani paremmin kuin koskaan traumoistani huolimatta. Syy tähän on työelämän jääminen taakse ja että tietyt kivut ovat poistuneet ja osittain vähentyneet kun kiire on jäänyt pois ja eläkeläisen elämä on rauhallista. Elämäntapani eivät ole huonot mutta en harrasta esim aktiviivisesti mitään rankempaa liikuntaa kuin kävely. Minulla on muutaman kilon ylipaino mutta sen sanotaan olevan vain hyväksi tässä iässä. Sen laihduttaminen pois ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 50 vuoteen seisonut näin huonosti.
T. Jorma 64v
Jorkku, yhdessä saamme sen nousemaan.
T. Nestori
Juu, siihen saakka on joillakin kivaa kunnes kuolee tai tulee kremppa. Oli sitten vaikka 98v. Nuorillakin voi olla vaevoja, jo 20v. Paitsi jos leluri löytää vian ajoissa.