Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin itse teossa ”löytönsä” kanssa. Alasti molemmat.
Ja tietenkin liityit joukkoon mukaan ja kaikki fistasi toisiaan anuksiin ja muihin aukkoihin.
Heh heh. Olet sangen hauska.
Luin viestit. Hyvä että luin, vaikka se on täysin moraalini vastaista. Muuten en olisi koskaan saanut tietää, eläisin edelleen valheessa.
Minä melkein toivon että yksi rouva lukisi miehensä viestit. Luulen että hänellä on aavistus, mutta hän ei joko halua tai voi uskoa, tai kulissi ja status naimisissaolevana ja perheelliseenä on hänelle tärkeintä. Terveisin sivustaseuraaja. Ja mies ei ole paha eikä ilkeä, pikemminkin päin vastoin. Tilanne on vain hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PeterPan kirjoitti:
Ex esitteli positiivista raskaustestiä. Ei tiennyt että olin hankkinut sterilisaation jo ennen suhteemme alkua. Jaksoin leikkiä mukana raskausajan ja synnytyksen samalla kun valmistelin paluuta Suomeen. Myin tavarat ja muutin sillä aikaan kun ex oli laitoksella.
Hyvä källi... siinähän on äpäränsä kanssa.
Sukulaistyttö sai kahden mukulan jatkoksi mulattivauvan - isäntä häipyi siinäkin..
Meillekin olisi voinut mulattivauva syntyä. Sellainen voi syntyä kahdelle valkoiselle joilla on afrikkalaista verta geeneissään, vaikkei se näkyisi. Toivon että malttoi odottaa isyystestiä ennenkuin lähti, maailma on välillä aika uskomaton paikka.
Uskomattomia ovat selityksetkin.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
tiktok kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Tämä on keksitty juttu.
Höpöhöpö
Tiedän monia vätyksiä jotka laulavat kiinni jäädessään kaiken koska toivovat itselleen jonkinmoista armoa ja ymmärrystä paniikissaan.
Sama pätee myös moniin pikkurikollisiin.
Vätys saattaa laulaa tietonsa, jos kuvittelee saavansa tästä jotakin hyötyä.
Pettäminen on sen kaliiberin kupru, että ymmärrystä ja armoa ei heru selityksellä: ”kaikki muutkin”...
Ihan yksinkertaisinkin mies ymmärtää tämän, eikä missään nimessä ammu itseään jalkaan kavaltamalla kollegoitaan taikka kavereitaan.
Sinulla on aivan liian korkea kuva omasta sukupuolestasi.
Kyllä jotkut epätoivoissaan saattaa sanoa että kaikki muutkin.
Ihan kuin pikkupoikana.
Eihän siinä ketään kavalla ellei ala yksityiskohtaisesti kertomaan kuka, missä , milloin. Ja vaikka senkin tekisi eivät ole useinkaan vaimon tuttuja .
.
Kokonaisuudessaan tässä on jotain käsittämätöntä.
Miksi pettävä mies ei pysy sinkkuna ja pidä naisia niin paljon kuin ikinä?
Miehet eivät useinkaan halua lapsia eivätkä välitä sukujuhlista.
Kaikelta tuolta välttyisi kun pysyisi rehellisesti sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
tiktok kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Tämä on keksitty juttu.
Höpöhöpö
Tiedän monia vätyksiä jotka laulavat kiinni jäädessään kaiken koska toivovat itselleen jonkinmoista armoa ja ymmärrystä paniikissaan.
Pettäminen on sen kaliiberin kupru, että ymmärrystä ja armoa ei heru selityksellä: ”kaikki muutkin”...
Ihan yksinkertaisinkin mies ymmärtää tämän, eikä missään nimessä ammu itseään jalkaan kavaltamalla kollegoitaan taikka kavereitaan.
Ihan kuin pikkupoikana.
Eihän siinä ketään kavalla ellei ala yksityiskohtaisesti kertomaan kuka, missä , milloin. Ja vaikka senkin tekisi eivät ole useinkaan vaimon tuttuja .
.
Koska alitajuisesti noilla se nautinto on _sadismissa_ ja luottamuksen pettämisessä. Koko häiriintyneessä pettämiskuviossa piilotteluinen ja mahdollisuuksineen jäädä kiinni. Toisen luottamuksen kusettamisessa. Ei seksissä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin viestit. Hyvä että luin, vaikka se on täysin moraalini vastaista. Muuten en olisi koskaan saanut tietää, eläisin edelleen valheessa.
Eihän se niin mene. Joku syy sinulla oli lukea viestit, olisit siinä vaiheessa tehnyt oikean päätöksen lähteä. Entä jos mies olisi osannut peittää todisteet kännykästään ja sieltä ei olisi löytynyt todisteita? Mitäs sitten?
Otin Börjen kalun suuhuni ja se maistui ihan kakalle. Emme olleet tavanneet viikkoon.
-Stefan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PeterPan kirjoitti:
Ex esitteli positiivista raskaustestiä. Ei tiennyt että olin hankkinut sterilisaation jo ennen suhteemme alkua. Jaksoin leikkiä mukana raskausajan ja synnytyksen samalla kun valmistelin paluuta Suomeen. Myin tavarat ja muutin sillä aikaan kun ex oli laitoksella.
Hyvä källi... siinähän on äpäränsä kanssa.
Sukulaistyttö sai kahden mukulan jatkoksi mulattivauvan - isäntä häipyi siinäkin..
Meillekin olisi voinut mulattivauva syntyä. Sellainen voi syntyä kahdelle valkoiselle joilla on afrikkalaista verta geeneissään, vaikkei se näkyisi. Toivon että malttoi odottaa isyystestiä ennenkuin lähti, maailma on välillä aika uskomaton paikka.
Uskomattomia ovat selityksetkin.
Tämähän on kuin se vitsi, missä afrikkalainen heimopäällikkö uhkasi katkaista valkoisen lähetyssaarnaajan kaulan, jossei tämä pysty selittämään miksi hänen jalkavaimonsa synnytti valkoisen lapsen. Olihan tämä ainoa valkoinen koko kylässä. No lähetyssaarnaaja osoitti hädissään päällikölle laitumella käyskenteleviä valkoisia lampaita joista yksi karitsa oli musta. Saarnamies sanoi, että tutkimattomia ovat Herran tiet, eikä koskaan tiedä mitä Luoja luo. Musta heimopäällikkö ei oikein uskonut selitystä, mutta sanoi kuitenkin, että jos minä en huutele valkoisesta vauvasta, niin älä sinäkään huutele mustasta karitsasta.
Mies kirjoitteli vauvapalstan kaipaus- ketjuun viestejä. Yhdessä ollaan silti, vaikka luottamus mennyt.
Onko normaalia, että 21 vuotias sinkkunainen lukee tätä keskustelua?
Mitäs vittua.. kirjoitti:
Onko normaalia, että 21 vuotias sinkkunainen lukee tätä keskustelua?
Mietin ihan samaa itsestäni. 36v naimisissa oleva nainen, joka ei ole itse pettämässä, ja tietää miehen kertovan jos pettää.
Erehdyin menemään autotalliin ja tämä nus si "Armin" moottoripyöränsä pakoputkea.
Vierailija kirjoitti:
Minulle eräs nainen laittoi fb:n kautta viestiä, että olenko x:n tyttöystävä. Juu olinhan minä. Laittoi sitten screenshotteja käydyistä keskusteluista ja hänkin oli aika tuohtunut, kun luuli miehen olleen sinkku. Olivat tavanneet yksillä festareilla, jonne exäni halusi mennä keskenään kavereidensa kanssa ilman minua. Luonnollisesti mies kielsi koko asian, vaikka oli ihan mustaa valkosella. Haukkui meitä hulluiksi ja vainoharhaisiksi akoiksi. Minä lähdin eikä onneksi ollut mitään yhteistä omaisuutta siinä vaiheessa.
Vielä tähän päivään mennessä ex ei ole asiaa myöntänyt, vaikka se oli ihan ilmiselvää! Ei sillä enää väliä olekaan.
Kuitenkin järkyttävää miten joku ihminen pystyy huijaamaan hyvällä omatunnolla kahta ihmistä eikä pysty myöntämään tekojaan, vaan viimeiseen saakka valehtelee ja kieltää ja alkaa meitä uhreja syyttämään ja haukkumaan.
Huh mikä sika! Onneksi se toinen nainen oli järkevä ja kertoi miten asiat on, säästi teidät molemmat hukkaamasta enemmän aikaanne.
Papa-kokeessa multa löytyi HPV-virus, vaikka miehen kanssa olin ollut 5+ vuotta. Otin asian puheeksi miehen kanssa, joka vetosi siihen että ehkä ei vaan ole aikaisemmin tutkittu. Luin miehen viestit, jossa sitten oli selittänyt kaverilleen jostain teinitytöstä (me ollaan 30+), joka oli oikeen anellut jättämään kumin pois että "tuntuis oikealta" ja mies oli tarjoutunut jättämään mut jonka seuraksena tyttö oli ilmottanut että häntä kiihotti vaan se, että mies on varattu.
Mies ei olisi koskaan myöntänyt tätä, ja monesti kommentoi pettämisjuttuja niin, että pettäjät on alhaisinta saastaa maailmassa. Mut hän ei sit muka tehnyt mitään väärää, kun hän vaan rakastui eikä tarkottanut pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Papa-kokeessa multa löytyi HPV-virus, vaikka miehen kanssa olin ollut 5+ vuotta. Otin asian puheeksi miehen kanssa, joka vetosi siihen että ehkä ei vaan ole aikaisemmin tutkittu. Luin miehen viestit, jossa sitten oli selittänyt kaverilleen jostain teinitytöstä (me ollaan 30+), joka oli oikeen anellut jättämään kumin pois että "tuntuis oikealta" ja mies oli tarjoutunut jättämään mut jonka seuraksena tyttö oli ilmottanut että häntä kiihotti vaan se, että mies on varattu.
Mies ei olisi koskaan myöntänyt tätä, ja monesti kommentoi pettämisjuttuja niin, että pettäjät on alhaisinta saastaa maailmassa. Mut hän ei sit muka tehnyt mitään väärää, kun hän vaan rakastui eikä tarkottanut pahaa.
Miten tilanne olisi eronnut jos olisit vain jättänyt hänet, etkä olisi lukenut viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitenkä oksettava äijä! Onneksi pääsit eroon!
Vierailija kirjoitti:
tiktok kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keksitty juttu.
Höpöhöpö
Ihan kuin pikkupoikana.
.
No mutta tässä tarinassahan nimenomaan kavallettiin yksityiskohtaisesti ja nimeltä kaikki, ja tällä perusteella tarinan vaimo osasi soitella kollegojenkin vaimot läpi...
Vierailija kirjoitti:
Minä melkein toivon että yksi rouva lukisi miehensä viestit. Luulen että hänellä on aavistus, mutta hän ei joko halua tai voi uskoa, tai kulissi ja status naimisissaolevana ja perheelliseenä on hänelle tärkeintä. Terveisin sivustaseuraaja. Ja mies ei ole paha eikä ilkeä, pikemminkin päin vastoin. Tilanne on vain hankala.
Sivustaseuraaja tietää kumman hyvin että tilanne on hankala... Niin aina.
Sinustako olisi siis ok että jos olet itse ystävällesi kertonut jotain hyvin henkilökohtaista, hänen puolisonsa saisi vapaasti sen tiedon lukea ja kuunnella? Minulle se ei ole ok. Siksi yksityisyydensuoja. Se ei suojaa vain sitä oletettua pettäjää, vaan ihan kaikkia ihmisiä jotka hänen kanssaan ovat yhteyksissä, ja heistä on siihen oletettuun pettämiseenkin syyttömiä suurin osa. Miksi hitossa sinä et kunnioita HEIDÄN oikeuksiaan?