Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
521/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon saa mielestään ja päästään pois? Oma sisko? Jotenkin, kaikesta huolimatta EHKÄ voisin harkita sopimista, jos ois joku humalainen erehdys täysin tuntemattoman kanssa (joo, humalassa, kännipano, tekosyy ja niin edelleen) mutta että oma sisko!! Oksettavaa! Sellainen kusipäinen matalan kynnyksen toimitus, jollaisen voi ihan hyvin suorittaa, jos noita siskoja löytyy vielä lisää. Tuo olisi ainakin itselleni täystyrmäys! Ehkä miehen panot äitini kanssa vielä kauheampi kokemus.

Vierailija
522/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen soitti ja kertoi miten olleet jo kuukausia suhteessa ja vaimoni viettävän sängyssään ne hetket kun minä esimerkiksi töissä. Vaimoni myönsi asian olevan totta mutta yritti todistella ettei heidän puuhansa mitenkään minulta pois koska mekin hyvin aktiivisia sängyssä. Toinen oli muka vain korvike tyhjiin hetkiin.

Erosimme ja myöhemmin sain vähitellen kuulla että hänellä oli ollut hurja määrä muitakin naisia sinä aikana kun olimme yhdessä. Ero ei ollut minulle helppo sillä rakastin häntä edelleen kaikesta huolimatta ja taitavana puhujana sai pitkään aina uudelleen myös sänkyynsä. Lopulta muutin ja etäisyyden myötä pääsin eroon vaikutuspiiristä ja lopulta myös löysin uuden ihmisen jonka kanssa rakentaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä analyysissä mitään uutta ollut tai yllättävää. Ihan klassikkokamaa. Se vain mietityttää, että miksi tällaisia pitäisi laatia? Tuntuu oudolta. Jos olisin itse kirjoittanut (tunteella) tänne loukkaavasta ja ikävästä petetyksi tulemisen kohteena olostani, loukkaisi minua myös se, että joku ulkopuolinen lueskelee jossain yhteenvetotarkoituksella minulle arkoja asioita.

Kannattaa näitä tehdessä myös ottaa provojen ym. virhemarginaali huomioon. Joku voi myös esiintyä vaikka kuinka monena eri persoonana.

Vierailija
524/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä analyysissä mitään uutta ollut tai yllättävää. Ihan klassikkokamaa. Se vain mietityttää, että miksi tällaisia pitäisi laatia? Tuntuu oudolta. Jos olisin itse kirjoittanut (tunteella) tänne loukkaavasta ja ikävästä petetyksi tulemisen kohteena olostani, loukkaisi minua myös se, että joku ulkopuolinen lueskelee jossain yhteenvetotarkoituksella minulle arkoja asioita.

Kannattaa näitä tehdessä myös ottaa provojen ym. virhemarginaali huomioon. Joku voi myös esiintyä vaikka kuinka monena eri persoonana.

Olet oikeassa, olin ajattelematon... :-/

Ilmiannoin tuon nyt itse, eiköhän tuo kirjoitukseni pian poistu.

Kiitos ja anteeksi!

Vierailija
525/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei jäänyt nalkkiin mut ite jäin ku ukko tuli ruokkiksella yllättäen hakee unohtuneita eväitään..sellai nainti tapahtuma makkarissa menossa että..

Vierailija
526/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi!

Jos olet tosissasi nyt, niin kiitos fiksuudestasi! En tiedä, ylireagoinko, mutta tuli jotenkin ikävä olo. Nämä ovat arkoja asioita. Petetty syyttelee aika usein itseään, joten kaipa sitä on jo kaikelle uudelle ja epäilyttävälle valmiiksi varautunut. Kummallinen tunne, vaikka en siis omaa stooriani tässä julkaissutkaan.

Vierailija
527/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi!

Jos olet tosissasi nyt, niin kiitos fiksuudestasi! En tiedä, ylireagoinko, mutta tuli jotenkin ikävä olo. Nämä ovat arkoja asioita. Petetty syyttelee aika usein itseään, joten kaipa sitä on jo kaikelle uudelle ja epäilyttävälle valmiiksi varautunut. Kummallinen tunne, vaikka en siis omaa stooriani tässä julkaissutkaan.

Kuten huomaat, se poistui jo (ylläpito valvoo ja on hereillä).

En tosiaan tarkoittanut sitä miksikään irvistelyviestiksi, pointtini oli lähinnä siinä että nämä pettäjät, edes osa heistä (patologisille tapauksillehan nyt ei mitään voi...) miettisi edes vielä kerran ennenkuin ryhtyvät ajatuksista tekoihin.

En sitten tiedä onko (kohonnut) kiinnijäämisen riski kuinka tehokas, tai moraalisesti ”oikea” motiivi hillitä himojaan, mutta se onkin sitten ehkä eri keskustelu.

Anteeksi vielä kerran jos tulin painaneeksi kipeään kohtaan, et ylireagoinut

Vierailija
528/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen soitti ja kertoi miten olleet jo kuukausia suhteessa ja vaimoni viettävän sängyssään ne hetket kun minä esimerkiksi töissä. Vaimoni myönsi asian olevan totta mutta yritti todistella ettei heidän puuhansa mitenkään minulta pois koska mekin hyvin aktiivisia sängyssä. Toinen oli muka vain korvike tyhjiin hetkiin.

Erosimme ja myöhemmin sain vähitellen kuulla että hänellä oli ollut hurja määrä muitakin naisia sinä aikana kun olimme yhdessä. Ero ei ollut minulle helppo sillä rakastin häntä edelleen kaikesta huolimatta ja taitavana puhujana sai pitkään aina uudelleen myös sänkyynsä. Lopulta muutin ja etäisyyden myötä pääsin eroon vaikutuspiiristä ja lopulta myös löysin uuden ihmisen jonka kanssa rakentaa elämää.

Tossukka olet mieheksi!

Vierailija
529/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmää sitoutua ihmiseen, jota ei oikeasti rakasta. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

Vierailija
530/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossukka olet mieheksi!

Mä luulin lesbopariksi.

Vierailija
531/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi!

Kuten huomaat, se poistui jo (ylläpito valvoo ja on hereillä).

En tosiaan tarkoittanut sitä miksikään irvistelyviestiksi, pointtini oli lähinnä siinä että nämä pettäjät, edes osa heistä (patologisille tapauksillehan nyt ei mitään voi...) miettisi edes vielä kerran ennenkuin ryhtyvät ajatuksista tekoihin.

En sitten tiedä onko (kohonnut) kiinnijäämisen riski kuinka tehokas, tai moraalisesti ”oikea” motiivi hillitä himojaan, mutta se onkin sitten ehkä eri keskustelu.

Anteeksi vielä kerran jos tulin painaneeksi kipeään kohtaan, et ylireagoinut

No niinpäs näyttää lähteneen :) Lisäkommentointisi toi "rauhan" sieluun. Olen "allerginen" ivallisille ja asiattomille kommenteille, joten epäluuloisena ajatus lähti laukalle. Täällä kun on usein tosi kurja ilmapiiri.

Tuo "yhteenvetosi" kun nyt laitetaan tähän sun kokonaisuutesi kontekstiin, niin päätyy loppujen lopuksi asialliseksi infoksi, kuten arvelitkin. Ja pakko myöntää, hyvinhän sä kirjoitat! :D

Vierailija
532/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossukka olet mieheksi!

Uhrin syyttely on väsynyttä touhua, myös silloin kun uhrina on mies. 

Vierailija
533/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossukka olet mieheksi!

No tätähän täällä nykyään on; yleisinkvisitio. Sanot mitä tahansa, niin aina sulle löytyy oma uuttera pikku rakkikoira muutamaksi päiväksi perään räksyttämään. Sanasi ja välimerkkisi muutellaan, käsitetään tahallaan väärin jne. Ylläpito puolestaan poistaa ihan viattomia viestejä, mutta nämä louskuttajat saavat rauhassa mellastaa.

Vierailija
534/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossukka olet mieheksi!

Paitsi että olen kyllä nainen vaikka joku tossukkamieheksi haukkuukin. Ehkä minä sitten kirjoitan miesmäisesti. Huomasin nyt etten kertaakaan kirjoittanut olevani itse nainen mutta eihän se pettämistä muuta miksikään oli meidän sukupuolet mitkä tahansa. Joka tapauksessa olen sitten tossukkaNAINEN. 

Vierailija
535/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui monestakin syystä koska aloin epäilemään viikonloppureissusta palattuani kun koti oli miehen toimesta siivottu ylisiistiksi. Oli lakana- ja pukkaripyykkiä pyykätty, imuroitu, tiskattu, saunakin jopa pesty ja makkari kuunattu. Jopa petivaatteet oli tuuletettu. Olivat viettäneet yhteisen mukavan viikonlopun ja todisteet oli siivottu pois. Selitys, että tuo oli tehty vuokseni vähän ontui. Lopulta löysin kylpytakkini taskusta korvakorun. Kuulemma oli vahingossa sinne joutunut, mutta olen varma että naikkonen oli jättänyt tuon tarkoituksellisesti. Kuinka tyhmiä miehet ovat.

Tosi ammattilainenhan ottaa ne aviovuoteen jo käytetyt lakanat talteen, sijaa rakastajalle/rakastajattarelle uudet lakanat, ja tämän poistuttua vaihtaa ne käytetyt takaisin. Siinä sitten voi puoliso haistella että onko niissä nukkunut joku muu. ;) 

Samoin tiskejä kannattaa jättää vähän - mutta tietysti tiskata kaikki "ylimääräiset" pois. Että näyttää siltä että yksi ihminen on viikonloppuna ruokaillut, mutta ei viitsinyt pestä ihan kaikkia tiskejä. 

Saunaa on ihan turha pestä, ei niistä lauteista haista kuka siellä on istunut jos käyttää laudeliinoja. (Ei tietysti kannata käyttää "oikeita" laudeliinoja, niitähän olisi sitten pyykissä kaksi. Vaan antaa vieraalle laudeliina ja käyttää itse vaikka astiapyyhettä - näitähän likaantuu useampi viikossa.) 

Ja lopuksi tosiaan kannattaa "ratsata" kaikki vaatteet joita vierailija on lainannut. Itsehän lainasin aina vain omiani, en tosiaankaan puolisoni vaatteita. 

Huonoja, huonoja. Lakananvaihdot ei auta, haju tarttuu myös patjaan ja tyynyihin liinojen läpi. Itse tiedän kodissani kaikki astiat jotka ovat käytössä ja näen kyllä jos niitä on huonosti käsin pesty. Vaatteisiin tarttuu myös vieras haju. Itse pesen puolisoni vaatteet, joten haistaisin vieraan hajun kyllä niistäkin. Olenkin oikea vahtihaukka, aistieni ohi ei pääse kukaan... Toisekseen tähän pisteeseen ei edes päästäisi, koska meidän ympärillä asuu hiton uteliaita naapureita joka puolella joten kuulisin heti jos joku vieras meille menisi. Puhumattakaan teinien raporteista.

No huh huh. Onneksi meillä ei koskaan ole kukaan tuntenut tarvetta haistella kaikkia kodin tekstiilejä läpi. Petauspatjan kääntäminen riittää ja vierashuoneesta voi ottaa tyynyt, ja ne astiatkin voi pestä hyvin. Lakanan alle voi "kriittisille paikoille" pedata pyyhkeen ettei kehon eritteet imeydy petauspatjaan asti. 

Ja kyllähän suihkussa käydään ennen nukkumaanmenoa kuitenkin, kumppanin suihkutuotteilla kun pesee niin ei tule vierasta hajuakaan. 

- se lakananvaihtaja 

Tällaisessa kodin puunaamisessa ja jälkien peittelyssä on kuitenkin aina se vaara, että jotain jää huomaamatta. Esimerkiksi yksikin rakastajattaren hius... Naiset on PELOTTAVAN tarkkanäköisiä, ja harva mies on ihan niin näppärä että osaa ”rikospaikan” täydellisesti siivota.

—> Ei vieraita naisia omaan kotiin, kiinnijäämisriski ihan liian suuri

Tämä on totta! Ex-miehen toimia seurailin mielenkiinnosta jonkun aikaa samalla, kun etsin uutta kotia itselleni... Hänen vaatteissaan oli pitkiä vaaleita hiuksia (minulla on pitkät tummat hiukset), yhteiskuvia oli siirrelty lipaston päältä, minun hajuvesiä oli siirrelty wc:n kaapista, minun puolella tyynyä oli outo haju ja meikkivoidetahra jne. Mies kuvitteli olevansa ovela ja hyvä jälkien peittelijä.

Nuo pienet nyanssit!! Toinen nainen voi siirtää, vaikka omalle käsilaukulleen tms.  tilaa varatakseen, joitain dödöpurkkeja, lehtikasaa tai mitä nyt sattuu tasoilla olemaan, eikä siirrä niitä takaisin. Ja kun mies ei ainakaan meillä koske mun tarvikkeisiin, eikä pyyhi pölyjä, on asia ihan selvää mitä on tapahtunut. Ei joku hiuslakka noin vain siirry eri paikaan tai hyllylle. Itse olen ainakin tarkka siitä, että laitan aina tavarat niille kuuluville paikoille.

Ootte sekasin.

Kukahan tässä on sekaisin? Se, jolle on asia tapahtunut, vaiko se joka leikkii palstapsykologia tuntemattomille ihmisille :D

Harhainen? Avioeropaperit kun käteen ojennetaan näiden kummallisten yhteensattumien jälkeen aikanaan ja ex-kumppanin käsikynkässä kävelee 20 vuotta nuorempi typykkä, on siitä harhaisuus aika kaukana. Tosin exä on niin harhainen, että kuvittelee uuden "suhteensa" kestävän. Siinä vaiheessa, kun talot ja mökit on myyty ja elarien summat selviävät, loppuu harhaisuus. Pikku typy kuppaa loput.

Minullakin on jokunen ystävä, joiden kertomana olen saanut aikamoisia tarinoita elävästä elämästä kuulla. Luotettavia ovat, ei tarvitse epäillä. Jos pyyheliina on perin oudossa paikassa, lakanoita uudelleen vaihdeltu vaikka just on puhtaat laitettu,  ja tavarat siirtyneet normaaleista, on jossain vika, ja se vika on siellä pettäjän suunnassa.

Tämän muiden kirjoittajien analysoinnin, mitätöinnin ja kummallisen jahtaamisen voisi jo lopettaa, jos ei mitään älyllistä kommentoitavaa ole. Keskittykää omiin tekemisiinne.

Vain häiriintynyt ihminen ajattelee ensimmäisenä huomatessaan dödön eri paikassa kuin se tavallisesti on, että nyt on kumppani ollut jonkun toisen kanssa meillä hommissa. Ei normaalilla ihmisellä tule sellaista edes mieleen. Joku itsetunto-ongelma pitää olla tai skitsofrenia. Ei ole normaalia missään nimessä.

Vierailija
536/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narahti nolon helposti.

Olin ajoissa nukkumassa, mies sohvalla telkkarin äärellä.

Heräsin joskus puolen yön maissa ja katoin puhelimesta kelloa. Työkaveri-ryhmässä hauska meemi, joka sopi mun ja miehen aiempiin keskusteluihin. Olin aikeissa jakaa meemin miehelle ja huomasin et on whatsapissa paikalla. Luulin, että nukahtanut.

Menin olkkariin ja ohi mennen kysyin kenen kaa tähän aikaan yöstä viestittelet. Tuli tilanne niin puskista, ettei raukka ehtiny uskottavasti keksii mitään.

Vierailija
537/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun mies asensi tietokoneelle vakoiluohjelman, jolla sai mun salasanat ynnämuut, olen pitänyt oikeutenani ratsata hänen puhelimensa aika ajoin. Silmä silmästä ja oikeus omiin käsiin. 

En usko. Asentaako joku muka oikeasti jotain vakoiluohjelmia puolisonsa laitteelle? Ihan hullua. Pidätkö häntä tai itseäsi, jos näin epäilet, ihan terveenä?

En. Sairaalloisen mustasukkainen. Tällä kertaa tosin oli syytäkin, mutta enimmäkseen ne epäilyt tuli siitä vanhasta tutusta syyllisyyden tunteesta, kun itse on huseerannut jotain. Nykyään jo hieman "parantunut".

Vierailija
538/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "mutta toisen puhelimen avaaminen on myös rikos ja siten pettämistä" yrittävät vain suojella itseään, koska haluavat kokea että petetty on ihan yhtä syyllinen pettämiseen kuin pettäjä itse; tai että puhelimen tai sähköpostien läpikäyminen on yhtä suuri petos, joten nyt ollaan tasoissa.

Eli kannattaa jättää nuo "mutku laki" -pettäjät omaan arvoonsa. Joka on ihan rehellisesti nolla.

Vierailija
539/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui monestakin syystä koska aloin epäilemään viikonloppureissusta palattuani kun koti oli miehen toimesta siivottu ylisiistiksi. Oli lakana- ja pukkaripyykkiä pyykätty, imuroitu, tiskattu, saunakin jopa pesty ja makkari kuunattu. Jopa petivaatteet oli tuuletettu. Olivat viettäneet yhteisen mukavan viikonlopun ja todisteet oli siivottu pois. Selitys, että tuo oli tehty vuokseni vähän ontui. Lopulta löysin kylpytakkini taskusta korvakorun. Kuulemma oli vahingossa sinne joutunut, mutta olen varma että naikkonen oli jättänyt tuon tarkoituksellisesti. Kuinka tyhmiä miehet ovat.

Tosi ammattilainenhan ottaa ne aviovuoteen jo käytetyt lakanat talteen, sijaa rakastajalle/rakastajattarelle uudet lakanat, ja tämän poistuttua vaihtaa ne käytetyt takaisin. Siinä sitten voi puoliso haistella että onko niissä nukkunut joku muu. ;) 

Samoin tiskejä kannattaa jättää vähän - mutta tietysti tiskata kaikki "ylimääräiset" pois. Että näyttää siltä että yksi ihminen on viikonloppuna ruokaillut, mutta ei viitsinyt pestä ihan kaikkia tiskejä. 

Saunaa on ihan turha pestä, ei niistä lauteista haista kuka siellä on istunut jos käyttää laudeliinoja. (Ei tietysti kannata käyttää "oikeita" laudeliinoja, niitähän olisi sitten pyykissä kaksi. Vaan antaa vieraalle laudeliina ja käyttää itse vaikka astiapyyhettä - näitähän likaantuu useampi viikossa.) 

Ja lopuksi tosiaan kannattaa "ratsata" kaikki vaatteet joita vierailija on lainannut. Itsehän lainasin aina vain omiani, en tosiaankaan puolisoni vaatteita. 

Huonoja, huonoja. Lakananvaihdot ei auta, haju tarttuu myös patjaan ja tyynyihin liinojen läpi. Itse tiedän kodissani kaikki astiat jotka ovat käytössä ja näen kyllä jos niitä on huonosti käsin pesty. Vaatteisiin tarttuu myös vieras haju. Itse pesen puolisoni vaatteet, joten haistaisin vieraan hajun kyllä niistäkin. Olenkin oikea vahtihaukka, aistieni ohi ei pääse kukaan... Toisekseen tähän pisteeseen ei edes päästäisi, koska meidän ympärillä asuu hiton uteliaita naapureita joka puolella joten kuulisin heti jos joku vieras meille menisi. Puhumattakaan teinien raporteista.

No huh huh. Onneksi meillä ei koskaan ole kukaan tuntenut tarvetta haistella kaikkia kodin tekstiilejä läpi. Petauspatjan kääntäminen riittää ja vierashuoneesta voi ottaa tyynyt, ja ne astiatkin voi pestä hyvin. Lakanan alle voi "kriittisille paikoille" pedata pyyhkeen ettei kehon eritteet imeydy petauspatjaan asti. 

Ja kyllähän suihkussa käydään ennen nukkumaanmenoa kuitenkin, kumppanin suihkutuotteilla kun pesee niin ei tule vierasta hajuakaan. 

- se lakananvaihtaja 

Tällaisessa kodin puunaamisessa ja jälkien peittelyssä on kuitenkin aina se vaara, että jotain jää huomaamatta. Esimerkiksi yksikin rakastajattaren hius... Naiset on PELOTTAVAN tarkkanäköisiä, ja harva mies on ihan niin näppärä että osaa ”rikospaikan” täydellisesti siivota.

—> Ei vieraita naisia omaan kotiin, kiinnijäämisriski ihan liian suuri

Tämä on totta! Ex-miehen toimia seurailin mielenkiinnosta jonkun aikaa samalla, kun etsin uutta kotia itselleni... Hänen vaatteissaan oli pitkiä vaaleita hiuksia (minulla on pitkät tummat hiukset), yhteiskuvia oli siirrelty lipaston päältä, minun hajuvesiä oli siirrelty wc:n kaapista, minun puolella tyynyä oli outo haju ja meikkivoidetahra jne. Mies kuvitteli olevansa ovela ja hyvä jälkien peittelijä.

Nuo pienet nyanssit!! Toinen nainen voi siirtää, vaikka omalle käsilaukulleen tms.  tilaa varatakseen, joitain dödöpurkkeja, lehtikasaa tai mitä nyt sattuu tasoilla olemaan, eikä siirrä niitä takaisin. Ja kun mies ei ainakaan meillä koske mun tarvikkeisiin, eikä pyyhi pölyjä, on asia ihan selvää mitä on tapahtunut. Ei joku hiuslakka noin vain siirry eri paikaan tai hyllylle. Itse olen ainakin tarkka siitä, että laitan aina tavarat niille kuuluville paikoille.

Ootte sekasin.

Kukahan tässä on sekaisin? Se, jolle on asia tapahtunut, vaiko se joka leikkii palstapsykologia tuntemattomille ihmisille :D

Harhainen? Avioeropaperit kun käteen ojennetaan näiden kummallisten yhteensattumien jälkeen aikanaan ja ex-kumppanin käsikynkässä kävelee 20 vuotta nuorempi typykkä, on siitä harhaisuus aika kaukana. Tosin exä on niin harhainen, että kuvittelee uuden "suhteensa" kestävän. Siinä vaiheessa, kun talot ja mökit on myyty ja elarien summat selviävät, loppuu harhaisuus. Pikku typy kuppaa loput.

Minullakin on jokunen ystävä, joiden kertomana olen saanut aikamoisia tarinoita elävästä elämästä kuulla. Luotettavia ovat, ei tarvitse epäillä. Jos pyyheliina on perin oudossa paikassa, lakanoita uudelleen vaihdeltu vaikka just on puhtaat laitettu,  ja tavarat siirtyneet normaaleista, on jossain vika, ja se vika on siellä pettäjän suunnassa.

Tämän muiden kirjoittajien analysoinnin, mitätöinnin ja kummallisen jahtaamisen voisi jo lopettaa, jos ei mitään älyllistä kommentoitavaa ole. Keskittykää omiin tekemisiinne.

Vain häiriintynyt ihminen ajattelee ensimmäisenä huomatessaan dödön eri paikassa kuin se tavallisesti on, että nyt on kumppani ollut jonkun toisen kanssa meillä hommissa. Ei normaalilla ihmisellä tule sellaista edes mieleen. Joku itsetunto-ongelma pitää olla tai skitsofrenia. Ei ole normaalia missään nimessä.

No en nyt tarkoittanutkaan mitään yksittäistä ja ainoaa deodoranttipurkkia!! Taas riehuu joku besserwisser kuin piru raamatulla.

Jos olisin laittanut, että pienistä kummallisista asioista alkaa epäilys herätä, niin jo olisi joku kysynyt että millaisista??? Otin siksi muutaman esimerkin, eli niitä kun tarpeeksi, ehkä useilla kerroilla  löytyy, ei kaikki ole ihan ok.

Mulla on esim. vain omassa käytössä wc ja mies käyttää yläkerran veskiä, ja jos olisi pelkästään omassa käytössäni olevan käymälän putelit eri tavoin, ja mies ei niihin olisi koskenut, eikä vieraita käynyt (Kysyisin tietenkin!) olisi peli selvä. Avartakaa nyt hieman tuota suppeaa ajatteluanne, ei kukaan yhdestä pikkujutusta saa epäilyksiä.

Ja onhan noita muitakin mahdollisuuksia, mikä voi omituiseen paikkaan päätyä, tai mitä on voinut tapahtua. Asioita tehdään eri tavoin. Jos mies esim. pyytäisi rakastajatartaan tekemään jotain tai siistimään paikkoja, ennen kuin tulen kotiin, huomaisin heti, jos joku olisi erilailla tehty, siis miten sen mies tai minä teemme.

"Skitsofreniaa, häiriintyneisyyttä ja itsetunto-ongelmia", rajoita nyt vähän hei! Törkeää käytöstä! Kysy jos et tajua jotain, ennen kuin tulet suorastaan hulluksi nimeämään!

Vierailija
540/1332 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "mutta toisen puhelimen avaaminen on myös rikos ja siten pettämistä" yrittävät vain suojella itseään, koska haluavat kokea että petetty on ihan yhtä syyllinen pettämiseen kuin pettäjä itse; tai että puhelimen tai sähköpostien läpikäyminen on yhtä suuri petos, joten nyt ollaan tasoissa.

Eli kannattaa jättää nuo "mutku laki" -pettäjät omaan arvoonsa. Joka on ihan rehellisesti nolla.

Turhaan sinä yrität omaatuntoasi siellä itse vaientaa. Merkillistä, että juuri lainkuuliaisia pidetään oletusarvoisesti pettäjinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi