Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi tätäkään ketjua kun lopettaisitte akat sen pihtaamisen
Eikö Sydäntalossa saakaan pillua? Siellähän on kaikki _niiiin_ hienosti! Perhe-elämäkin jatkuu vaikka aikamiespojat ovat jo kolmekymppisiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi tätäkään ketjua kun lopettaisitte akat sen pihtaamisen
Ehta peräkammarin poika Juupajoelta saapunut ihmisten ilmoille? Menossa napakymppiin?
Mies oli järjettömän mustis: hymyilinkö kauppareissulla jollekin miehelle, kadulla joku random katsoi minua liian pitkään, miksi työmatkani kesti niin kauan jne. Sai raivarit kun teinipojat vislasivat perääni.
Mies petti kuitenkin minua, en olisi uskonut, jäi kiinni viestittelystä kaverinsa siskon kanssa ja maaliin asti olivat menneet. Mies lohdutti minua, että kortsua oli käytetty.
Jäi perääni itkemään kun ero tuli, muutin eri kaupunkiin kun vainosi minua pihalla jne. Uudessa kaupungissa uusi elämä.
Laitoin kotiin ääntä tallentavan laitteen. Tulin töistä ja kuuntelin tallenteen. Epäilys oli ja sain varmistuksen. Soitin kaverin vaimolle ja kerroin että mies käy laittaa vaimoa. Eise uskonut. Kaverikaan ei uskaltanut myöntää.
Itse erosin vaimosta yhteisellä päätöksellä. Kaveri vielä naimisissa. Masentunut ja alkanut vetää viinaksia.
Yhtään en ihmettele. Oma liitto oli karilla eikä sinänsä harmita. Löysin pian uuden emännän. Mutta kaverin puolesta harmittaa. Jumissa huonossa suhteessa kauhean emännän kanssa. Ei ihme että masentaa.
Selvisi siinä vaiheessa kun yksi miehen "toisista naisista" oli saanut lapsen. Tiesi missä asuimme ja tuli ovikelloa soittamaan. Halusi minun tietävän miehestään. Olin silloin yksin kotona ja tilanne täydellinen shokki. Olin itsekin sillloin viimeisilläni raskaana ja vieras nainen tuli mieheni ja hänen lapsi mukanaan.
Mieheni kielsi ensin täysin kaiken ja väitti ettei ole koskaan ollut naisen kanssa. Vähitellen myönsi asioita mutta aina vain sen verran kerrallaan mitä oli pakko. Samalla tuli ilmi että moni oli tietänyt mieheni puuhista ja siitä että hänellä vielä muitakin naisia. Tämä ovelle tullut oli jo menneisyyttä mieheni kohdalla ja uusia kierroksessa kävi ilmi.
Koko suhteemme ajan oli käynyt vieraissa mutta syytti kaikesta minua ja lopulta siitäkin että saimme lapsen. Hän kun oli raskauden aikana huomannut ettei haluakaan lasta tai raskaana olevaa naista. Levitteli kaupungille tarinoita miten lapsemme isä joku muu koska olin muka pettänyt ja se olisi eromme syy.
Synnytyksen jälkeen olin vielä valmis jatkamaan suhdetta jo pelkästään lapsen vuoksi mutta kuullessani mitä valheita levitti katsoin paremmaksi lähteä. Vapaaehtoisesti ei tunnustanut edes isyyttä koska olimme ollee avoliitossa vaan siitäkin piti taistella samoin kuin elatusmaksuista. Erosimme yli kuusi vuotta sitten eikä kertaakaan ole tytärtämme halunnut nähdä. Viimeisellä kerralla kun olemme nähneet kertoi vielä kostona miten oli erästä ystävääni hoidellut silloin kun minä synnyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Selvisi siinä vaiheessa kun yksi miehen "toisista naisista" oli saanut lapsen. Tiesi missä asuimme ja tuli ovikelloa soittamaan. Halusi minun tietävän miehestään. Olin silloin yksin kotona ja tilanne täydellinen shokki. Olin itsekin sillloin viimeisilläni raskaana ja vieras nainen tuli mieheni ja hänen lapsi mukanaan.
Mieheni kielsi ensin täysin kaiken ja väitti ettei ole koskaan ollut naisen kanssa. Vähitellen myönsi asioita mutta aina vain sen verran kerrallaan mitä oli pakko. Samalla tuli ilmi että moni oli tietänyt mieheni puuhista ja siitä että hänellä vielä muitakin naisia. Tämä ovelle tullut oli jo menneisyyttä mieheni kohdalla ja uusia kierroksessa kävi ilmi.
Koko suhteemme ajan oli käynyt vieraissa mutta syytti kaikesta minua ja lopulta siitäkin että saimme lapsen. Hän kun oli raskauden aikana huomannut ettei haluakaan lasta tai raskaana olevaa naista. Levitteli kaupungille tarinoita miten lapsemme isä joku muu koska olin muka pettänyt ja se olisi eromme syy.
Synnytyksen jälkeen olin vielä valmis jatkamaan suhdetta jo pelkästään lapsen vuoksi mutta kuullessani mitä valheita levitti katsoin paremmaksi lähteä. Vapaaehtoisesti ei tunnustanut edes isyyttä koska olimme ollee avoliitossa vaan siitäkin piti taistella samoin kuin elatusmaksuista. Erosimme yli kuusi vuotta sitten eikä kertaakaan ole tytärtämme halunnut nähdä. Viimeisellä kerralla kun olemme nähneet kertoi vielä kostona miten oli erästä ystävääni hoidellut silloin kun minä synnyttämässä.
Ai kamala. Siinä on kyllä SIKA mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "mutta toisen puhelimen avaaminen on myös rikos ja siten pettämistä" yrittävät vain suojella itseään, koska haluavat kokea että petetty on ihan yhtä syyllinen pettämiseen kuin pettäjä itse; tai että puhelimen tai sähköpostien läpikäyminen on yhtä suuri petos, joten nyt ollaan tasoissa.
Eli kannattaa jättää nuo "mutku laki" -pettäjät omaan arvoonsa. Joka on ihan rehellisesti nolla.
Turhaan sinä yrität omaatuntoasi siellä itse vaientaa. Merkillistä, että juuri lainkuuliaisia pidetään oletusarvoisesti pettäjinä.
Ehkäpä homma meneekin niin, ainakin palstakommentoinnista päätellen, että jostain kumman syystä pettäjistä kuoriutuu hyvinkin "lainkuuliaisia", mitä puhelinsalaisuuteen tulee. Laskuja saa kyllä avata, ja jopa maksella, mutta voi se puhelin, siihen ei kosketa.
Se on niin paras kaveri, ettei sitä voi jättää hetkeksikään yksin, vaan suihkuun, lenkille, pissille, roskispussin vientiin se on kamuksi otettava mukaan. Siihen kurkataan pienin väliajoin, ja siihen mennään puhumaan parvekkeelle yksinäisyyteen. Vieraiden ollessa kylässä pitää sen kanssa myös viettää yhteistä aikaa, ja hävitä jonnekin vaatehuoneen uumeniin tai ullakolle. Kyllä siinä luurissa täytyy vähintään valtiollisia salaisuuksia olla ja sen omistaja salainen agentti, niin kontrolloitua touhu on.
Jännää, kun toiset sitten taas ovat todella avoimia puhelimensa kanssa. Sitä voi lainata, salasanat saa halutessaan jne.
ohis
On päivänselvää, että puhelimella pettävä ja jälkiään peittelemätön salailee puhelintaan. Tietenkin. Siinä ei ole mitään outoa ja sen jokainen käsittää.
Se mitä te hysteerisen vainoharhaiset pettäjänjahtaajat ette tajua on se, että on muitakin yksityisyydestään välittäviä ja lainkuuliaisia sekä sitä puolisoltaan odottavia ihmisiä kuin pettäjät. Pettäjien lisäksi korkeamoraaliset henkisesti kypsät ihmiset ovat sellaisia. Lakia ei rikota eikä sitä hyväksytä puolisolta. Suurin osa ihmisistä on varmasti tätä tavallista järkevää porukkaa.
Meillä ei muuten avata toisen nimissä tulleita kirjeitä ilman lupaa, ei edes laskuja. Ja mun työsuhdepuhelimessa on (ollut) valtiosalaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "mutta toisen puhelimen avaaminen on myös rikos ja siten pettämistä" yrittävät vain suojella itseään, koska haluavat kokea että petetty on ihan yhtä syyllinen pettämiseen kuin pettäjä itse; tai että puhelimen tai sähköpostien läpikäyminen on yhtä suuri petos, joten nyt ollaan tasoissa.
Eli kannattaa jättää nuo "mutku laki" -pettäjät omaan arvoonsa. Joka on ihan rehellisesti nolla.
Turhaan sinä yrität omaatuntoasi siellä itse vaientaa. Merkillistä, että juuri lainkuuliaisia pidetään oletusarvoisesti pettäjinä.
Noiden puheissa. On oikeasti tunnettu totuus, että pettäjä epäilee herkimmin pettämisestä ja kaikenlainen moraalin löyhyys käy käsi kädessä eri muotojensa kanssa. Rikollisuuteen taipuvaisempi pettääkin herkemmin. Luultavasti iso osa mustasukkaisista puhelinten ratsaajista tekee sitä koska ovat itsekin pettäjätyyppejä eivätkä siksi osaa luottaa toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole yhtä suuri vaan paljon suurempi. Se on pelkän luottamuksen rikkomisen lisäksi myös rikos ja siinä rikotaan pelkän parisuhteen sisäisen luottamuksen lisäksi myös muiden ihmisten oikeuksia.
Mies oli laittanu mun kännystä seurannan päälle. Kärähdin.
Vierailija kirjoitti:
...Mieheni kielsi ensin täysin kaiken ja väitti ettei ole koskaan ollut naisen kanssa. Vähitellen myönsi asioita, mutta aina vain sen verran kerrallaan mitä oli pakko.
Just.
Eli sovelsi tätä tässäkin ketjussa mainittua ”hiihtoliiton viestintästrategiaa” :-|
Koskahan nämä petturit oikein oppii, että kun ollaan nurkassa, ollaan nurkassa, räpiköiminen ei enää auta. Osatotuuksien ja valheiden kertominen tuossa vaiheessa naulaa vaan sen arkun yhä tiiviimmin kiinni...
Jos petetty olisi vielä pettämisen ollutkin valmis tietyin edellytyksin anteeksi antamaan, asiasta häpeilemätön valehtelu tappaa kyllä totaalisesti ne loputkin tunteet ja luottamuksen rippeet, ja ero on tuossa kohtaa varma, eli täysin päinvastainen lopputulos mitä nämä ”kiemurtelijat” toivoo!
Hyvässä parisuhteessa ei tarvitse pettää. Petetty voi katsoa peiliin miksi toinen osapuoli käynyt vieraissa.
Mies muuttui etäiseksi ja oli todella stressaantunut. Kysyin useasti, että onko kaikki hyvin. Vakuutti kaiken olevan tosi hyvin ja töissä on vaan nyt tosi raskasta. Suunniteltiin loppuvuodelle romanttista kylpylämatkaakin.
En päässyt tunteesta eroon, että jokin on pahasti pielessä. Tein sen mitä täällä on nyt pahaan rikokseen verrattu, eli tutkin miehen puhelimen kun en hänestä itsestään saanut mitään irti. Sieltä selvisi miehen kuukausia kestänyt suhde työkaveriinsa. Viesteissä myös kertoi, että aikoo jättää minut. Herätin miehen keskellä yötä ja kysyin aikooko jättää mut johon vastasi myöntävästi.
Samana aamuna meillä oli pariterapiaan varattu aika, jossa käsiteltiin sitten tätä eropäätöstä. Monen monta tilaisuutta miehelle annoin kertoa tästä naisesta, muttei myöntänyt mitään. Seuraavalla parisuhdeterapia käynnillä pyysin miestä kertomaan kaiken, jossa mulle sitten selvisi että on käynyt tätä naista kiksauttamassa töiden jälkeen ennenkun on lapset hakenut päiväkodista. Meillä on myöskin samoina päivinä ollut seksiä kotonakin. Hän oli myös tämän naisen kutsunut mukaan leikkipuistoon lasten kanssa. Se oli kaikista pahin, sotki lapset mukaan pettämiseensä.
Vuosia takana 11 ja musta tuntuu, etten tunne koko ihmistä. Tunteet muuttui aika nopeasti rakkaudesta sääliin ja inhoon. Nyt olen onnellisempi kuin pitkään aikaan, enää ei tarvitse arvuutella toisen tunteita eikä tekemisiä.
Kyllä kun tätä psykoosia lukee, en yhtään ihmettele miksi pettämään lähdetään. On kyllä sellaista mielenterveyspotilasta, jos kaikki täytyy tutkia ja hutkia, että ei tosikaan ole. Olisi kivaa tietää näitä pettäjien sosioekonomista taustaa, koska aika monesta paistaa vahvasti elämäm yli opisto lävitse, tai joku "sairaanhoitaja ja putkimies" kaksikko, jossa älylliset taidot ovat muutenkin hieman rajoittuneempia jo alkujaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun tätä psykoosia lukee, en yhtään ihmettele miksi pettämään lähdetään. On kyllä sellaista mielenterveyspotilasta, jos kaikki täytyy tutkia ja hutkia, että ei tosikaan ole. Olisi kivaa tietää näitä pettäjien sosioekonomista taustaa, koska aika monesta paistaa vahvasti elämäm yli opisto lävitse, tai joku "sairaanhoitaja ja putkimies" kaksikko, jossa älylliset taidot ovat muutenkin hieman rajoittuneempia jo alkujaankin.
Opistoinssi.
Mies oli yrittänyt iskeä työkaveriaan 8 kuukautta, joka jälkeen saanut naisen suostumaan treffeille. Siitä oli heidän suhteensa alkanut. Tuossa vaiheessa olimme nukkuneet jo 2-vuotta eri huoneissa eikä ollut kovin paljon intiimiä kanssakäymistä ollut. Mies käytti kanssani aina kondomia. Mies ei puhu äidilleni mitään, koska pitää häntä miesvihaajana. Mies jäi kiinni pitkästä suhteesta työkaverinsa kanssa. Nyt yrittää sitten parantaa tapojaan hypnoterapiassa. En tiedä, pitäisikö oikeasti uskoa? On sille naiselle sanonut, että menetti rakastamansa naisen sekä olisimme vain kämppäkavereita toisillemme. Itse haluaisin jatkaa tässä suhteessa vielä, kun on vielä pienet lapset 2 ja 5-v. Itse vielä toisen lapsen kanssa kotona. Olen aivan uupunut, kun hoidan lasta yksin kotona ja mies tekee pitkää päivää sekä vkloppuisin töitä. On työmatkoilla paljon.
Mikä saa pettämään on epätyydyttävä suhde.
Seurustelin vuosia toisella paikkakunnalla asuvan miehen kanssa. Kerran siellä ollessani huomasin eteisen ulkovaatekaapissa toisen naisen ulkoilupuvun (takin ja housut). Sai selityksen, miksi aiemmin puhelimeen hyvin vastanneen miehen akku oli iltaisin usein loppu, laturi työpaikalla ja takaisinsoitto mahdollinen vasta aamupäivällä työpaikalta. Eron jälkeen tuli asiaan kuuluvat yhteydenotot, josko voitaisiin nähdä, kun emäntä on jäänyt kotipaikkakunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa pettämään on epätyydyttävä suhde.
Joo siitähän tässä ketjussa on kyse. [sarc.]
Ehkäpä homma meneekin niin, ainakin palstakommentoinnista päätellen, että jostain kumman syystä pettäjistä kuoriutuu hyvinkin "lainkuuliaisia", mitä puhelinsalaisuuteen tulee. Laskuja saa kyllä avata, ja jopa maksella, mutta voi se puhelin, siihen ei kosketa.
Se on niin paras kaveri, ettei sitä voi jättää hetkeksikään yksin, vaan suihkuun, lenkille, pissille, roskispussin vientiin se on kamuksi otettava mukaan. Siihen kurkataan pienin väliajoin, ja siihen mennään puhumaan parvekkeelle yksinäisyyteen. Vieraiden ollessa kylässä pitää sen kanssa myös viettää yhteistä aikaa, ja hävitä jonnekin vaatehuoneen uumeniin tai ullakolle. Kyllä siinä luurissa täytyy vähintään valtiollisia salaisuuksia olla ja sen omistaja salainen agentti, niin kontrolloitua touhu on.
Jännää, kun toiset sitten taas ovat todella avoimia puhelimensa kanssa. Sitä voi lainata, salasanat saa halutessaan jne.
ohis