Suomalaiset ei koskaan auta muita
Semmoisia kieroja suomalaiset ovat. Aina hyökkäävät muiden päälle ja kiusaavat.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita seura paremmin, itselläni ei moista ongelmaa ole.
Ap:lla ei ole kuin vain ongelmia. Kumma juttu, että ennen 2010 ei ollut koskaan mitään ongelmia kenenkään kanssa. Johtuukohan työyhteisöstä ja hieman moraalista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole kuin vain ongelmia. Kumma juttu, että ennen 2010 ei ollut koskaan mitään ongelmia kenenkään kanssa. Johtuukohan työyhteisöstä ja hieman moraalista?
Suomalaisia ja suomalaista työelämää ei saa kritisoida. Joudut ongelmiin. Siitä huolimatta syrjiminen on työelämässä yleistä
Toisilla on kuitenkin avoimet ovet ja tuki työpaikkoihin
Jos itsellä on hyökkäävä asenne, turha on odottaa ystävällistä ilmapiiriä ympärillään. Metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Minä en änkyröi enkä hyökkäile, vaan olen positiivinen ja ystävällinen, koska elämä on liian lyhyt öykkäröintiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia ja suomalaista työelämää ei saa kritisoida. Joudut ongelmiin. Siitä huolimatta syrjiminen on työelämässä yleistä
Syrjitään niitä, jotka ei osaa hommiaan.
Mikä itä-Euroopan maa pitää olla, että kukaan ei välitä lopputuloksesta ja standardeista?
Vierailija kirjoitti:
Jos itsellä on hyökkäävä asenne, turha on odottaa ystävällistä ilmapiiriä ympärillään. Metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Minä en änkyröi enkä hyökkäile, vaan olen positiivinen ja ystävällinen, koska elämä on liian lyhyt öykkäröintiin.
No niin justiinsa. Siihen ap:kin pyrkinyt vuoteen 2021. Sitten meni kuppi nurin. Narsistit voittavat aina ne kilpailut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjitään niitä, jotka ei osaa hommiaan.
Mikä itä-Euroopan maa pitää olla, että kukaan ei välitä lopputuloksesta ja standardeista?
Ja paskat. Mitä niillä standardeilla ja laadulla, kun raha ratkaisee. Sen takia kusettaminen on ikuisesti trendikästä, koska raha kelpaa aina vaikka olisi huonoa laatua.
Suomalaiset nimenomaan auttavat paljon rahallisesti tahoja ja rahat menevät henkilöstökustannuksiin, kuten punainen ristin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nimenomaan auttavat paljon rahallisesti tahoja ja rahat menevät henkilöstökustannuksiin, kuten punainen ristin tapauksessa.
Suomalaisilta puutuu pyytteetön auttaminen muita ihmisiä kohtaan, aito välittäminen. Kaikki on semmosta negatiivista paskaa ja muiden arvostelua. Omaa peiliin ei katsota vaan vikoja haetaan toisista.
Ei enää. 2000-luvun vaihteessa vielä auttoi. Jännästi lähti heti nousuun muiden halveksunnan myötä auttamattomuus ku Halla-aho toi Suomeen tän "vihersuvakkihuorrra" ja tuomiopäivän julistus-politiikan (uppoava länsi yms.), jonka tarkotus on syöstä vihaa, ei rakentaa vahvaa yhteiskuntaa. Tätä kaikista heikoimmat haluavat, sillä pelko ja heikkous on kaikista otollisin maaperä saada valtaa agressiivisilla julistuksilla ja viholliskuvan luomisella. Se, että se suurin vihollinen on PS:n toimesta yli puolet kansasta on aika jännä.
Mä olen kyllä saanut monesti suomalaisilta apua ja auttanut muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ssiitä, että tulit hulluksi 2010.
Vierailija kirjoitti:
No auta siten ap:takin. Hyvä luo hyvää, paha luo pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ssiitä, että tulit hulluksi 2010.
Höpöhöpö, että tiedä asioista oikeasti mitään. On senkin jälkeen ollut hyviä työpaikkoja. Sanotaan, että 2011-2015 ja kun toimi yrittäjänä 2017-2020.
Kökkö puhetta ettei suomalaiset auta. Kun auttaa muita saa itsekin apua kun tarvitsee. Onneksi en tunne sellaisia kuin ap väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun ap ei ole koskaan saanut apua yhdeltäkään suomalaiselta
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus, joten huudan kovalla äänellä aina, jos siihen on vähänkään aihetta!
Vierailija kirjoitti:
Kökkö puhetta ettei suomalaiset auta. Kun auttaa muita saa itsekin apua kun tarvitsee. Onneksi en tunne sellaisia kuin ap väittää.
Kumma, kun AP ON AINA AUTTANUT MUITA, MUTTA AP:TA EI OLE KOSKAAN KUKAAN AUTTANUT. EI KOSKAAN ! :(
AP:N PÄÄLLE AINA HYÖKÄTÄÄN !