Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärtyvä suoli, lähityö ja ymmärtämätön työnantaja. Onpa kiva yhdistelmä.

Vierailija
10.07.2023 |

Sanottakoon nyt heti alkuun etten pienestä vatsakivusta ole pois töistä. Tänään jouduin lähtemään aamupäivästä kotiin kun en kertakaikkiaan muuta tehnyt kun ravasin vessassa ja vatsa ihan järkyttävän kipeä.
Tämä nyt eka kerta sen jälkeen kun aloitin työt toukokuussa. Monta päivää ennen tätä olen jotenkuten selvinnyt työpäivät loppuun tai ainakin liukuman alkuun jolloin olen kertyneitä saldoja käyttänyt. Nyt oli vaan niin huono olo että ilmoitin pomolle, että olen huonovointinen ja kerroin lähteväni kotiin. Hän ei ymmärtänyt tätä lainkaan vaan tuhahteli et onhan meillä vessa täälläkin. Sain kuitenkin luvan lähteä kotiin, pitkin hampain kylläkin.
Nyt pelottaa et mitä jos taas joskus iskee sama homma, niin en kyllä uskalla pyytää lupaa lähteä kotiin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, inhottava vaiva tietysti, mutta mihin asti pomon pitää ymmärtää? Mistä hän pieree työntekijän tilallesi joka kerta, kun oireetiskevät? Ymmärrän kyllä häntäkin, jos sinuakin. Pärjäilehän tautisi kanssa.

Vierailija
2/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kultakimpale

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaiset k i d tukset käynyt läpi vessaosaston kanssa että jos joku vielä tulisi minulle kettuilemaan niin alkaisin kyllä kiljumaan kys. henkilölle kuin palosireeni. Jos joku kermaprse(kirjaimellisesti) on päässyt elämänsä helpolla pumpulissa eläen niin turha tulla äärimmäisen k i dutuksen läpikäyneelle ihmiselle päätä aukomaan.

Vierailija
4/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä töissä lääkkeitä, kun IB-status oireet pahimmillaan?

Itselläni on Imodium kapseli pakkauksia, omassa pukukaapissa.

Sekä aina käsilaukussa.

Pysäyttävät kyllä ripulia.

Lisäksi apteekissa on myytävänä nimenomaan ibs vaivoihin lääkkeitä, jotka auttavat vatsan kouristeluun. Ja ilmavaivoihin.

Noita minun on pakko käyttää niin töissä kuin kotonakin, kun vatsa on pahimmillaan.

Kalliiksihan se tulee, mutta kallistahan se kaikki sairastaminen on.

Vierailija
5/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten hoidat tuota sairauttasi, vai hoidatko mitenkään?

On keinoja helpottaa sitä.

Vierailija
6/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvä suoli...en tiedä miten käyttäytyy, mutta ei ehkä kovin tavallista, että usein joutuu käymään vessassa tai sitten erilainen ilmiö tosiaan. Sinun kannalta kurja homma, samoin työnantajan kohdalla, huono homma, mutta ärtyvä suoli ei tule ihan tosta vaan, olisko sinun pitänyt työhön mennessäsi kertoa, että tällainen ongelma on, jolloin siihen pystytään varautumaan poissaoloin tai muutoin. Ärtyvää suolta pystyy hoitamaan myös ruokavalioin...

Vierailija
7/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisen kanssa olisi helpoin tehdä etätöitä?

Vierailija
8/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyvä suoli...en tiedä miten käyttäytyy, mutta ei ehkä kovin tavallista, että usein joutuu käymään vessassa tai sitten erilainen ilmiö tosiaan. Sinun kannalta kurja homma, samoin työnantajan kohdalla, huono homma, mutta ärtyvä suoli ei tule ihan tosta vaan, olisko sinun pitänyt työhön mennessäsi kertoa, että tällainen ongelma on, jolloin siihen pystytään varautumaan poissaoloin tai muutoin. Ärtyvää suolta pystyy hoitamaan myös ruokavalioin...

Miksi alapeukku, ärtyvää suolta hoidetaan lääkkein ja ruokavalioin, ihme porukkaa...

Vierailija
9/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on helpottanut pätkäpaasto. En syö mitään 20-12 välillä, joten aamupäivästä on aika kevyt olo. Klo 12 syön vain hyvin kevyen lounaan, joten suolisto ei rasitu liikaa. Sitten kotiin päästyäni syön kunnolla. Pärjään melko hyvin. Toki joskus käyn töissä myös vessassa, meillä se usemmiten onnistuu vaivatta.

Joskus aamulla on ollut olo, että uskaltaako töihin lähteä, mutta kyllä se on aina rauhoittunut melko nopeasti.

Vierailija
10/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku, ärtyvää suolta hoidetaan lääkkein ja ruokavalioin, ihme porukkaa...

Kenenkään ei tarvitse sairauksistaan mainita työhön mennessä. Ja jos ei ole työkykyinen, niin sitten on pois töistä, turha siinä on työnantajan mukista. Tämähän on varmaan mainittu ihan Suomen lainsäädännössäkin.

Vierailija
11/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agiocur ja Vi-Siblin tasapainottavat myös vatsan toimintaa. Terveisin ex-avannepotilas.

Vierailija
12/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollaisen kanssa olisi helpoin tehdä etätöitä?

Yhtä lailla ne työt kotonakin keskeytyvät, kun ramppaa vessassa?

Vierailija
13/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse sairauksistaan mainita työhön mennessä. Ja jos ei ole työkykyinen, niin sitten on pois töistä, turha siinä on työnantajan mukista. Tämähän on varmaan mainittu ihan Suomen lainsäädännössäkin.

Onneksi on koeajat olemassa.

Vierailija
14/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on paskahoususs?

Vierailija
15/15 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ripulin lisäksi järkyt vatsakivut. En vaan pysty kohtauksen jälkeen aina töihin, joskus menee nopeammin ohi.