Sivut

Kommentit (578)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä yksityisyyden Suojan perään itkijöitä laittaa ihan vaikka linkkinä jonkun oikeuden päätöksen jossa Puoliso on saanut tuomion siitä että on lukenut viestejä petturi puolisonsa puhelimesta muutoin Tämä on vain turhan lämmittämistä ja itkemistä ja tulee ensimmäinen ajatus mieleen että teillä itsellänne on niin paljon salattavaa ja pelkäät että joku lukee teidän puhelimesta viestinne ja jäätte salailusta kiinni .minulla ja Miehelläni ei kummallakaan ole missään mitään salattavaa, tiedämme toistemme koodit numerot ja salasanat mikäli sellaisia edes on. jos mieheni epäilisi minua pettämisestä tai jostain muusta olisi mielestäni paljon kivempaa että hän vaikkapa katsoisi puhelimestani viestit ja sitä kautta huomaisi että epäilyksensä olivat täysin turhia. kyllä puhelintani saa katsoa eikä minulla ole siellä mitään salattavaa.

Tämä. Vaikka kertoisi, että tutkiessa vahvojen epäilysten takia miehen puhelinta, tuli ilmi, että tulee kohta "eliminoiduksi" miehen toimesta, ja ruudussa näkyisivät viestit palkkatap pa jan kanssa, tulee joku uikuttaja kertomaan lainsäädännön kiemuroista ja saarnaa yksityisyyden evankeliumiaan syyttävästi, pahimman asteen rikollisuudesta paasaten. Ota kuule luoti vaan vastaan, ole marttyyri!

Vai semmonen olkiukko tällä kertaa?

-eri

Jokaisella on oikeutensa "haistaa" salaliittoja ja "havainnoida selkänsä  takana vaanivia olkiukkoja", valinta vapaa.

Eivätköhän kumppanit kuitenkin keskenään selvittele toistensa puhelinten stalkkaamiset, ei ole palstalla kenenkään asia näitä tuomaroida. Kukin hoitaa suhteensa omalla tavallaan, ja asianomainen sitten nostaa tarvittaessa niitä syytteitä, jos tarve vaatii.

Miksi pitää puuttua muiden henkilökohtaisiin asioihin? Tuolla joku moralisti jo nosti mekkalan, kun luki jonkun kostaneen hortsulle miehensä kanssa pettämisen. On oikeus tulla petetyksi, mutta ei oikeutta puolustautua? Tällä logiikalla pitäisi katsoa vierestä, kun puoliso kuskaa puhelintaan suihkuun ja vessaan, luikkii luurinsa kanssa "roskia viemään", "Masa" soittelee öisin ja tekstareita tulee "työkavereilta" ilta illan jälkeen? Aika torvelo on, jos ei asiaa kysyttyään ja haistattelut (vainoharhaiseksi nimittely) saatuaan ota puhelinta ja katso mistä kylmyys kiikastaa. Pettäjä on syyllinen, ei vieritetä syyllisyyden taakkaa uhrin niskaan! Näissä tilanteissa on usein lapset mukana, heilläkin on oikeutensa rauhalliseen ja turvalliseen perhe-elämään.

Luulisi muuten, että edes yksi olisi tullut kertomaan, kuinka nosti syytteen puhelimensa tonkimisesta. Kukaan ei ilmoittaudu. Miksiköhän? Kyllä nyt yksi jossain on? Häpeän puna poskilta pettämisensä takia ei ole vielä ehtinyt haihtua?

Vastaan sivusta, että jokainen on syypää omiin tekoihinsa. Pettäjä pettämiseen ja urkkija urkkkmiseensa. Kaksi väärää ei silti tee oikeaa, eikä perusteltu epäilyskään ole mikään oikeutus syyllistyä rikokseen. Rikosvastuu on vain yksi puoli asiasta, toinen on se, mitä tuollainen luottamuksen rikkominen tekee parisuhteelle. Jos epäily osoittautuukin aiheettomaksi, tulee urkkija itse asiassa pettäneeksi toisen luottamuksen ja se on vakava asia se. Liki yhtä vakava kuin sivusuhteilu.

No minähän näytän olevan "suosittu" ;D

"Jokainen on syypää omiin tekoihinsa". Kyllä. Ja suhteessa on yleensä aina "me kaksi". Miksi siis noihin jokaisen omiin tekoihin pitäisi jollain ulkopuolisella olla oikeus mennä tuomitsemaan, kertomaan lainsäädännöstä, eli siis pistää nokkansa muiden asioihin?

Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti, sanotaan, ja näin se menee. Ihan sama, jos puoliso kavaltaa tai aiheuttaa jotain muuta ongelmaa; rikosilmoitus. Ei siis ketään moralistikaveria häsläämään mukaan, vaan kahdestaan asiaa selvittämään tai poliisi avuksi.

Tuo edellinen (paasaaja) jankutti kuinka puhelimen urkkiminen on rikos. Niin on, ja jokainen tietää tämän. Eipä jankuttanut pettämistä vastaan yhtä kiivaasti. En tiedä, itse en ainakaan menisi neuvomaan tai torumaan ketään, vaikka hän kumppaninsa puhelinta tunnin välein ratsaisi. Ei kuulu minulle. Tämä on minun pointtini. Kaikilla on oikeus tehdä rikosilmoitus, ja eiku tekemään, mitä ihmettä tätä täällä pitää vatkata?

Itse en ole koskaan katsellut kenenkään puhelintietoja, enkä muutakaan, mutta jos tulisi tilanne eteen, ja olisin umpikujassa, niin tekisin niin. Sen jälkeen siis, jos en mitenkään saisi asiaa menemään eteenpäin ja kumppanin kanssa selvitettyä. Samoin, jos kumppanilla alkaisi yhtäkkiä olemaan hervottomasti rahaa jne. ottaisin takuulla selvää (ensin kysytään asianomaiselta) pankkitilien tilanteesta yms. Hullu saa olla muttei tyhmä. Ja itse en todellakaan pistäisi pahakseni, jos minulle tehtäisiin samoin, jos/kun olisin  selän takana touhunnut/pettänyt. Ihan oikein!

Kommenttien ja peukkujen perusteella läheskään jokainen ei tunnu tietävän että puhelimen tutkiminen on rikos. Siihen lähes kannustetaan. Siksi asiasta on hyvä muistutella. Se ei lisäksi ole rikoksena ja loukkauksena vain pariskunnan välinen asia, kuten esim. parisuhdeväkivalta on, vaan rikkoo myös ulkopuolisten oikeuksia. Vähintäänkin urkitun viestikumppanien ja mahdollisesti myös esim työnantajan, jos kyseessä on työpuhelin.

Eiköhän tämä jo useaan kertaan mainittu rikos ole kaikille selvä, siis tervejärkisille ihmisille. On vain kovin helppoa tekeytyä tietämättömäksi.

En ymmärrä miksi minulle tätä samaa asiaa nyt ilmeisesti useampikin kirjoittaja käy useampana päivänä kertomassa? :D Kun vielä itse mainitsin sen olevan rikos...mutta suomalainen ei kai usko, ennen kuin jankutetaan, ihan kuin 'Seitsemässä veljeksessä' lukemaan opettelua. (Aleksis Kivi, jospa täällä ei tiedetä sitäkään kuka hän on? :D )

On muitakin asioita/rikoksia, joita ihmiset tekevät, vaikka ne laittomuuksia ovatkin. Voisin ottaa esille vaikka ylinopeuden liikenteessä. Vaarantaa muidenkin hengen jne. mutta silti ajetaan. Samoin kännykkään puhuminen ajon aikana. Ja hei, oisko jankutettu? Koskaan kukaan kuullut?

Sksuaa lista häirintää tapahtuu päivittäin, vaikka se on ehdottomasti rangaistava teko!

Kaupoista varastetaan päivittäin, vaikka mami ja papi ovat sanoneet, ettei saa.

Listaa saa jatkaa...

Ja yksi mitä en ymmärrä on asiasta täysin poiketen jonkun julkkiksen lentäminen. Heti kun hänen nimensä mainitaan, tulee monitoriin "Ilmastoteko", vaikka lentäminen on sentään vielä sallittua rajoittamatontakin! Eli mitään kyseiselle asialle ei kukaan voi!

Muiden puhelimia ei siis saa mennä sorkkimaan/katsomaan/koskemaan!! Kaikki lukivat ja sisäistivät tämän?? Kiitos!!

Työnantajallekin aiheutuu varmaankin ongelmaa, mutta sitä aiheutuu paljon myös vaitiolovelvollisuuden laiminlyönnistäkin. Ja onhan näitä. Kaikki rikoksia!

Tätä mielensä pahoittamista on kuitenkin jo niin paljon, että se kertoo vain ihmisten pahasta olosta. Otetaan joku kanava mitä kautta se höyry pääsee putkesta purkautumaan. Ei tätä eri asioiden jankutusta voi muuten ymmärtää. Ja nyt sitten aletaan nostaa syytteitä vanhoja viihdeohjelmantekijöitä kohtaan :D Yhä hullummaksi menee.

Nämä pettämis-ketjut ovat aina hyvin mielenkiintoisia, ennen kuin joka ikisen kerran joku totuuden torvi tulee kuin uutena asian kertomaan, että te teette rikosta, te teette rikosta!! No kyllä, näin nyt vaan tapahtuu! Oisko tämä palsta kuitenkin väärä kanava kertoa näistä lainsäädäntöasioista, kun niitä ylänuolia ei kauheasti palstapoliiseille heru, kuten valittelit?

Ei petetty, joka on juuri saanut puhelimen viesteistä LAITTOMASTI selville tulleensa petetyksi, mieti tekikö oikein. Oikein on sillä hetkellä vain petturin käry.

Rauhoitu. Olet hysteerinen. Poukkoileva paasauksesi ei ole tarpeen vaikka joku toteaisikin, että kaksi väärää ei tee oikeaa eikä tarkoitus pyhitä keinoja. Fiksut ihmiset selvittävät pettämiset ja ratkovat ongelmansa ilman laittomuuksia kuten puolison pahoinpitelyä tai kännykän murtamista. Jos ei siihen kykene tai halua, niin omia valintoja nekin. Meillä on oikeusjärjestelmä valintansa huonosti tehneitä varten. Eikä se, että rikoksia tehdään koska moni valitsee huonosti, sekään ole mikään oikeutus tai perustelu.

Fiksut ihmiset selvittävät pettämiset fiksusti? - voi luoja! Miten pettäminen selvitetään fiksusti? Jos on niin fiksu, että fiksusti pettämisen selvittämiseen kykenee, tuskin kai pettääkään? Jos on jo johtanut puolisoaan harhaan ja valehdellut?

Joo selvästikään ei fiksuus oo sun juttu. XD

Vierailija

Ex-vaimon pillusta valui vielä aamulla spermaa, kaula oli syöty ja pikkuhousut oli ihan spermassa. Ja tämä pikkujoulujen jälkeen. Missä hän oli naiskavereiden kanssa. Tuli aamulla 8:00 jälkeen kotiin tuhannen päissään, riisui vaatteensa ja vonkasi seksiä. En voinut yhtyä spermaiseen pilluun vaan heti maanantaina avioerohakemus kehiin. Vain sairas ihminen pettää. En olisi viiden vuoden jälkeen hänestä uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan vaan sillä jäi kiinni, että yhtäkkiä alkoi puhumaan todella paljon ja ihailevasti nuoremmasta naispuoleisesta työkaverista. Samalla niin sanotusti piilovitt.. uili kun en itse ollut kuin tämä työkaveri. Tosin itselläni kesti melko kauan tajuta mikä on homman nimi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan sillä jäi kiinni, että yhtäkkiä alkoi puhumaan todella paljon ja ihailevasti nuoremmasta naispuoleisesta työkaverista. Samalla niin sanotusti piilovitt.. uili kun en itse ollut kuin tämä työkaveri. Tosin itselläni kesti melko kauan tajuta mikä on homman nimi.

Tämä on tosi usein miehillä; en tiedä tekevätkö alitajuisesti, mutta eivät selvästikään tajua, että asia ”näkyy ja kuuluu” kun oma harmitus peojisoidaan toiseen. Minä kuuntelin kymmenen vuotta tuollaista alaspainamista, tosin se oli ihan narsistista kiusaamista, asetelma toinen. Voin kertoa, että lopputulos on aika raadollinen; luottamaton, rakkaudeton, täysin tyhjä. Sekä fyysisesti että psyykkisesti totaalisen lopussa ja sairastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi usein miehillä; en tiedä tekevätkö alitajuisesti, mutta eivät selvästikään tajua, että asia ”näkyy ja kuuluu” kun oma harmitus peojisoidaan toiseen. Minä kuuntelin kymmenen vuotta tuollaista alaspainamista, tosin se oli ihan narsistista kiusaamista, asetelma toinen. Voin kertoa, että lopputulos on aika raadollinen; luottamaton, rakkaudeton, täysin tyhjä. Sekä fyysisesti että psyykkisesti totaalisen lopussa ja sairastunut.

Miten voit tällä hetkellä?

Vierailija

Kräkkäsin puhelimen salasanan ja luin viestit. Sieltähän se totuus paljastui.

En ymmärrä miksi mies ei vain suoraan myöntänyt, kun kysyin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni saa usein viestejä mutten koskaan kysy keneltä ne ovat eikä hän kerro jos asia ei koske minua. Ja sama toimii toisin päin.

Jos yllättäisin mieheni haistelemassa pikkuhousujani kuolisin nauruun. Eikä itselleni tulisi mieleenkään tutkia miehen likaisia kalsareita.

Me emme ole kumpikaan mustasukkaisia, eiköhän sen sitten siinä vaiheessa huomaa kun toinen haluaa lähteä.

Mikään ei ole kiveen hakattua mutta turha on kaivella todisteita joista ei ole olemassa mitään merkkejä. Tarpeeksi kun kaivelee niin varmaan löytyy jotain mikä ei miellytä tai sitten sitä löytää itsestään jotain mikä ei miellytä, ei itseä eikä sitä kumppania.

Ei huomaa. Nimim. vuosikaudet tullut petetyksi. Nykyään epäilen kaikkea ja kaikkia.

Luulen että nämä jotka ovat niin varmoja siitä että " pettämisen huomaa kyllä" ja jos " luottamus on mennyt niin ei kannata jatkaa", ovat aika nuoria.
Kun on ollu todella pitään yhdessä toisen kanssa, on nähnyt jo monenlaista vaihetta elämässä ja suhteessa.
On ylä - ja alamäkiä ihan periaatteessa toimivassakin suhteessa.
Ei ne todellakaan aina johdu pettämisestä.
Mutta toki sekin vaihtoehto tulee mieleen jos toinen on ärtyisä, etäinen tms. eikä kysymyksiin tule kunnon vastauksia.
Kestän kyllä kumppanin stressit yms mutta pettäjän kanssa en halua olla. Siinä on niin paljon valehtelua ja kaikkea muuta inhottavaa.
Ei kaivelemaan normaali ja tasapainoinen ihminen ala kuin siinä tapauksessa että jotakin outoa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni saa usein viestejä mutten koskaan kysy keneltä ne ovat eikä hän kerro jos asia ei koske minua. Ja sama toimii toisin päin.

Jos yllättäisin mieheni haistelemassa pikkuhousujani kuolisin nauruun. Eikä itselleni tulisi mieleenkään tutkia miehen likaisia kalsareita.

Me emme ole kumpikaan mustasukkaisia, eiköhän sen sitten siinä vaiheessa huomaa kun toinen haluaa lähteä.

Mikään ei ole kiveen hakattua mutta turha on kaivella todisteita joista ei ole olemassa mitään merkkejä. Tarpeeksi kun kaivelee niin varmaan löytyy jotain mikä ei miellytä tai sitten sitä löytää itsestään jotain mikä ei miellytä, ei itseä eikä sitä kumppania.

Ei huomaa. Nimim. vuosikaudet tullut petetyksi. Nykyään epäilen kaikkea ja kaikkia.

Luulen että nämä jotka ovat niin varmoja siitä että " pettämisen huomaa kyllä" ja jos " luottamus on mennyt niin ei kannata jatkaa", ovat aika nuoria.
Kun on ollu todella pitään yhdessä toisen kanssa, on nähnyt jo monenlaista vaihetta elämässä ja suhteessa.
Mutta toki sekin vaihtoehto tulee mieleen jos toinen on ärtyisä, etäinen tms. eikä kysymyksiin tule kunnon vastauksia.
Kestän kyllä kumppanin stressit yms mutta pettäjän kanssa en halua olla. Siinä on niin paljon valehtelua ja kaikkea muuta inhottavaa.
Ei kaivelemaan normaali ja tasapainoinen ihminen ala kuin siinä tapauksessa että jotakin outoa on.

He ovat niitä, jotka eivät koskaan ole joutuneet toteamaan tulleensa petetyksi. Siihen saakka kyllä vanhempikin osaa kuvitella juuri itsensä ja oman suhteensa olevan turvassa. Pettäminen tapahtuu jollekin muulle. eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ihmisiä ja tilanteita on moneksi. Se shokki voi iskeä nelikymppisenäkin kun on oltu puolet elämästä saman kumppanin kanssa kaikkine vaiheineen. Pettäminen tai luottamuspula. Ikäkriisi, erilleen kasvaminen, lasten aikuistuminen, itsensä löytäminen jne taustalla tai jotain muuta. Nimim. kokemusta on ja nähty on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan LVI-alalla työskentelevä Marko Etelä-Suomesta jäänyt jo kiinni🤔

Luuletko olevasi hauska tai nokkela? Soitapa sille itselleen äläkä täällä pöljäile.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin jaksoit kuunnella 10 vuotta ? oiskohan ollut sinussa vikaa  ja mies haki muualta mitä tarvi.

Kuole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Paksusti

Tässä me näemme miten länsirannikolla kohdellaan syömishäiriöisiä.

”Ihan normaalia.”

Tällaisia miehiä siellä kasvatetaan, tässä tosin isän esimerkkiä.

Vierailija

Olin töissä ja mies oli työtön, jossain vaiheessa ihmettelin alituista lakanoiden vaihtoa jota selitteli kahvin läikkymisellä sänkyyn ym. Kerran vessassa haisi voimakkaasti hiuslakka, oma lakkani mutta kuka sitä olisi käyttänyt kun mies oli kalju ja  haju oli tuore? Aloin epäillä, mutten sanonut miehelle mitään.

Lopulta sitten lähdin kesken päivän töistä kotiin ja  kun avasin kotioven lensi sohvalta alas alaston naikkonen  hätääntyneen mieheni toimesta. Hääkuvamme ja minun ylioppilaskuvani puuttuivat lipaston päältä. Selvisi, että mies oli tavannut naisia mm. Suomi 24:llä ja  ja uskotellut olevansa vapaa. Ei siis ollut yhtä salarakasta vaan useampi kertapano.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Paksusti

Kiusaajat keskuudessamme. Vaasan malli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Paksusti

Kiusaajat keskuudessamme. Vaasan malli.

Voisiko joku selittää mitä nämä aina silloin tällöin eri ketjuissa putkahtelevat Vaasa -heitot tarkoittavat? :D

T. Seinäjokelainen

Vierailija

Itse taas olen helpottunut, yhteisiä vuosia 29 v. En enää voi uskotella itselleni että mieheni käytös on mulle ok. Olen hälle nyt kertonut kuukausi sitten että haluan eron. Näihin vuosiin mahtuu paljon, on löytynyt mm. lääkkeitä sukupuolitautien hoitoon, joskus jäänyt tietsikka auki treffipalsta esillä.
Pitää vähän itseään arvostaa, parempi myöhään kun ei millonkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää mitä nämä aina silloin tällöin eri ketjuissa putkahtelevat Vaasa -heitot tarkoittavat? :D

T. Seinäjokelainen

Olen ihmetellyt samaa.
Epäilen että tämä on jotain ylläpidon piilokettuilua jollekin pahemman luokan palsta-Röllille tyyliin:
”Varohan vähän mitä kirjoittelet, tiedämme IP-osoitteesi...”

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat