Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole luontaista halua lyödä ketään nyrkillä

Vierailija
02.10.2026 |

Olenko erikoinen mies? Siis ei edes mielikuvaa päässä käy kun suutun. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se joka kuitenkin löit? Mitä silloin oikein kävit läpi ja liikkui päässäsi? 10 nyrkiniskua ohimoille ei ole mikään ihan pikkujuttu.

Vierailija
2/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viimeeksi lyönyt 13-vuotiaana kun luokkakaveri yläasteella kuristi. Sen jälkeen ei ole ollut lähelläkään tilannetta, jossa olisi edes käynyt mielessä lyöminen. Eli itsekään en halua lyödä ja muutamasta uhkaavasta tilanteesta olen selvinnyt täysin ilman väkivaltaa ja saanut tilanteen rauhoitettua. 

Yleensä kun lyömään lähdetään, niin todennäköisesti itsekin saa lyönnin, joka vähintään koskee ihan helvetisti. Sellainen kyllä pelottaa itseäni. Toisen lyöminen myös tuntuu omassa nyrkissä ja pahimmillaan toinen kaatuu, lyö päänsä ja minä olisin oikeudessa syytettynä pahoinpitelystä ja jopa kuolemantuottamuksesta. Sellainen voi pilata useamman ihmisen elämän, joten ei kiinnosta moista riskiä ottaa. M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viimeeksi lyönyt 13-vuotiaana kun luokkakaveri yläasteella kuristi. Sen jälkeen ei ole ollut lähelläkään tilannetta, jossa olisi edes käynyt mielessä lyöminen. Eli itsekään en halua lyödä ja muutamasta uhkaavasta tilanteesta olen selvinnyt täysin ilman väkivaltaa ja saanut tilanteen rauhoitettua. 

Yleensä kun lyömään lähdetään, niin todennäköisesti itsekin saa lyönnin, joka vähintään koskee ihan helvetisti. Sellainen kyllä pelottaa itseäni. Toisen lyöminen myös tuntuu omassa nyrkissä ja pahimmillaan toinen kaatuu, lyö päänsä ja minä olisin oikeudessa syytettynä pahoinpitelystä ja jopa kuolemantuottamuksesta. Sellainen voi pilata useamman ihmisen elämän, joten ei kiinnosta moista riskiä ottaa. M49

Niinpä mutta monet ei mieti tuollaista...ehkä jopa pitävät lyönnistä. Saavat tyydytystä siitä. Ap

Vierailija
4/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä mutta monet ei mieti tuollaista...ehkä jopa pitävät lyönnistä. Saavat tyydytystä siitä. Ap

Joo, minäkin kasvoin ympäristössä, jossa lyöminen ei ollut mitenkään poikkeuksellista. Koulun pihalla aina joku tappeli ihan sinne ysin loppuun asti, lukioikäisenä oli kaupungilla perjantaikaljoittelun yhteydessä näki nyrkillä lyöntejä, aikuiset miehet ottivat kännimatsia baarin edessä tai nakkikioski jonossa ja sitä rataa. Omille sukulaismiehillekään ei ollut täysin vieras ajatus, että joskus elämässä on pulmatilanne selvitetty turpaan vetämisellä... Itselleni se oli aina pelottavaa ja ahdistavaa. Muutin pois siitä ympäristöstä heti kun olin 18 täyttänyt. 

Vierailija
5/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä aloitus vaikka saattaa kohta poistua.  

Vierailija
6/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena lyönyt vain miehiä ja kerran oli lähellä, että olisin lyönyt omaa äitiäni. Olenko erikoinen nainen? 

Vierailija
7/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on kykenevä lyömään. Jos muuta sanoo, valehtelee. 

Vierailija
8/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisbroidin kanssa

on 5-vuotiaana nahisteltu

tyynysotaa. Tunnustan. 

Asuimme kuitenkin  

hyvällä alueella

omistuskodissa.

Ei levottomalla

vuokrakasarmilla.

Huomenta. x

Vierailija
9/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellä ihmisellä ei ole lyöntihalua, paitsi vaarallisessa puolustautumistilanteessa.

Vierailija
10/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo, pesäpallomailakin on keksitty-

Vierailija
11/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan, mieluummin löisin vesurilla.

Vierailija
12/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä ei pidä lyödä missään tapauksessa. Voit murtaa rystysesi, ja sen jälkeen sinun on vaikeaa käyttää sitä kättä enää puolustautumiseen. Tämä on hyvä pitää mielessä. 

Vierailija
13/13 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo, pesäpallomailakin on keksitty-

Turha liata omia käsiä edes pesäpallomailalla. Parempi laittaa joku toinen karskimpi asialle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä