Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?

Vierailija
26.11.2019 |

Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?

Kommentit (1332)

Vierailija
281/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIA kirjoitti:

Naisen (joka vehtasi mieheni kanssa) puoliso lähetti viestin, jossa kysyi, et mitähän sun mies ja mun vaimo hommaa. Kysyin mieheltäni, kielsi kaiken. Kysyin naiselta, ei tunnustanut hänkään. Se toinen aviomies oli asentanut kotiinsa jotain video ja ääni valvontaa, sai todistusta ja laittoi uudestaan viestin, et kyllä niillä suhde on. Oli ollutkin yli vuoden mittainen suhde. Naisparka rakastunut mieheeni yksipuolisesti. He erosivat. Minä annoin anteeksi miehelleni ja olemme edelleen, onnellisesti yhdessä.

Onnellisesti? :D

Ei ollut pettämistä enää sen jälkeen kun miehellä oli lupa mennä halujensa mukaan, kunhan ei erota.

Vierailija
282/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KariEssi" the hammaslääkäritär antoi oraalihoitoja lukuisille varatuille miehille Turussa ja Helsingissä usean vuoden ajan. Samalla väkäsi aviomiehelleen kolmannen+ lapsen pari vuotta sitten. Naikkonen jäi kiinni, kun laitoin hänen omalle miehelleni lähettämät levittelykuvat eteenpäin hänen aviomiehelleen. Vaikka sanotaan, että Vihreiden omaisuus on tarkoitettu jaettavaksi, toivoisin, että se turkulainen aviomies pitäisi lekurinsa jatkossa lyhyemmässä hihnassa. Mieheni kärsikin sitten pahemmin. (Tai enhän minä tiedä, mihin Karikkoon kariessinainen kotonaan joutui. Enkä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija* kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole niin hyvä salapoliisi, kuin pettämisestä todisteita etsivä vaimo.

Totta, koska ajatuksesta on muodostunut pakkomielle ja elämäntehtävä.

Todisteita etsitään, niin kauan että niitä löytyy.

Vaikka sitten hautaan asti.

Tai siihen hetkeen että kumppani kyllästyy jatkuvaan epäilyksen alla olemiseen, ja nostaa kytkintä

Vierailija
284/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revalevällään kirjoitti:

"KariEssi" the hammaslääkäritär antoi oraalihoitoja lukuisille varatuille miehille Turussa ja Helsingissä usean vuoden ajan. Samalla väkäsi aviomiehelleen kolmannen+ lapsen pari vuotta sitten. Naikkonen jäi kiinni, kun laitoin hänen omalle miehelleni lähettämät levittelykuvat eteenpäin hänen aviomiehelleen. Vaikka sanotaan, että Vihreiden omaisuus on tarkoitettu jaettavaksi, toivoisin, että se turkulainen aviomies pitäisi lekurinsa jatkossa lyhyemmässä hihnassa. Mieheni kärsikin sitten pahemmin. (Tai enhän minä tiedä, mihin Karikkoon kariessinainen kotonaan joutui. Enkä välitä.

Turkulaisena minun oli aika helppo tunnistaa kenestä puhuit. Hän on edelleen miehensä kanssa. On se sitten kulissiliitto, vaalimainontaa tai anteeksiannettu juttu, mutta yhdessä joutuvat elämään tietäen, että ei se heidänkään perhe enää koskaan ole sitä, mitä papille luvattiin. Voimia sinulle.  

Vierailija
285/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija* kirjoitti:

Mutta kukaan ei ole niin hyvä salapoliisi, kuin pettämisestä todisteita etsivä vaimo.

Tai siihen hetkeen että kumppani kyllästyy jatkuvaan epäilyksen alla olemiseen, ja nostaa kytkintä

Et tainnut oikein tajuta. Annapa, kun täti 44-v. vähän selittää. Ensimmäisen todisteen jälkeen etsitään ne loput todisteet. Ja niitä kuule löytyy! 

-kondomeja lompakossa.

-kondomeja treenikassissa.

-pre-paidliittymällinen vanha puhelin, jossa vain kahden naisen yhteystiedot.

-pre-paidliittymällisen puhelimen WhatApp, jossa seksiviestejä ja kuvia kahdelta naiselta.

-varattuja AirBnB huoneistoja työmatkalla ja viestissä pikku lipsahdus huoneiston isännälle/emännälle avaimen luovutusta sovittaessa: "ME ollaan ihan just siinä talon edessä"

-hotellin kuitti. Huone maksettu klo 01:20 (kuitissa printattuna miehen nimi) ja mies tulee kotiin klo 05:00

-arjen jakaminen viesteissä näiden naikkosten kanssa: "mä lähden nyt hakemaan lapsen päiväkodista", "teen tässä ruokaa, kun vaimo tulee kohta kotiin", "miten sun työpäivä meni?", "meillä on juhlat viikonloppuna. Vaimo on ostamassa uutta mekkoa" 

Ja horatsun vastaukset: "sä olet kyllä niin ihana aviomies kun teet ruokaa" "lähetä sitten kuva, miltä se sun vaimos mekko näyttää sen päällä"...jne

- kolmannelle naiselle silmäniskuhymiöitä työsähköposteissa ;-) . Lisäksi huomaat facebookista, miten tämä kolmas nainen on jakanut miehestäsi ja itsestään iloisen kuvan työmatkalla ja kuva on saanut kymmeniä tykkäyksiä ja kehuja, miten on niin helvetin hyvä tiimi. 

-miehesi kehuu sinua ihanaksi ja vannoo rakkauttaan sinua kohtaan näille naisille ja kaikki ovat sulaa vahaa, kun on niin saatanan suloinen mies ja sen vaimo vaikuttaa niin herttaiselta.

No. Ei kuulkaa vaikuta kauaa.

Vierailija
286/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui monestakin syystä koska aloin epäilemään viikonloppureissusta palattuani kun koti oli miehen toimesta siivottu ylisiistiksi. Oli lakana- ja pukkaripyykkiä pyykätty, imuroitu, tiskattu, saunakin jopa pesty ja makkari kuunattu. Jopa petivaatteet oli tuuletettu. Olivat viettäneet yhteisen mukavan viikonlopun ja todisteet oli siivottu pois. Selitys, että tuo oli tehty vuokseni vähän ontui. Lopulta löysin kylpytakkini taskusta korvakorun. Kuulemma oli vahingossa sinne joutunut, mutta olen varma että naikkonen oli jättänyt tuon tarkoituksellisesti. Kuinka tyhmiä miehet ovat.

Vierailija
287/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huricane kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija* kirjoitti:

Et tainnut oikein tajuta. Annapa, kun täti 44-v. vähän selittää. Ensimmäisen todisteen jälkeen etsitään ne loput todisteet. Ja niitä kuule löytyy! 

-kondomeja lompakossa.

-kondomeja treenikassissa.

-pre-paidliittymällinen vanha puhelin, jossa vain kahden naisen yhteystiedot.

-pre-paidliittymällisen puhelimen WhatApp, jossa seksiviestejä ja kuvia kahdelta naiselta.

-varattuja AirBnB huoneistoja työmatkalla ja viestissä pikku lipsahdus huoneiston isännälle/emännälle avaimen luovutusta sovittaessa: "ME ollaan ihan just siinä talon edessä"

-hotellin kuitti. Huone maksettu klo 01:20 (kuitissa printattuna miehen nimi) ja mies tulee kotiin klo 05:00

-arjen jakaminen viesteissä näiden naikkosten kanssa: "mä lähden nyt hakemaan lapsen päiväkodista", "teen tässä ruokaa, kun vaimo tulee kohta kotiin", "miten sun työpäivä meni?", "meillä on juhlat viikonloppuna. Vaimo on ostamassa uutta mekkoa" 

Ja horatsun vastaukset: "sä olet kyllä niin ihana aviomies kun teet ruokaa" "lähetä sitten kuva, miltä se sun vaimos mekko näyttää sen päällä"...jne

- kolmannelle naiselle silmäniskuhymiöitä työsähköposteissa ;-) . Lisäksi huomaat facebookista, miten tämä kolmas nainen on jakanut miehestäsi ja itsestään iloisen kuvan työmatkalla ja kuva on saanut kymmeniä tykkäyksiä ja kehuja, miten on niin helvetin hyvä tiimi. 

-miehesi kehuu sinua ihanaksi ja vannoo rakkauttaan sinua kohtaan näille naisille ja kaikki ovat sulaa vahaa, kun on niin saatanan suloinen mies ja sen vaimo vaikuttaa niin herttaiselta.

No. Ei kuulkaa vaikuta kauaa.

Anteeksi, en tajunut että sinulle on oikeasti käynyt näin :-(

Vierailija
288/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmarja kirjoitti:

Revalevällään kirjoitti:

Turkulaisena minun oli aika helppo tunnistaa kenestä puhuit. Hän on edelleen miehensä kanssa. On se sitten kulissiliitto, vaalimainontaa tai anteeksiannettu juttu, mutta yhdessä joutuvat elämään tietäen, että ei se heidänkään perhe enää koskaan ole sitä, mitä papille luvattiin. Voimia sinulle.  

Olette sama kirjoittaja. Koitapa päästä asian yli tai hoitoon.

Vierailija
289/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jakso, jolloin mieheni oli usein töissä myöhään, laihdutti todella paljon, tuli uusia juttuja elämään hänelle, uusia kiinnostuksen kohteita ja ihmisiä, usein löysin pitkiä tummia hiuksia meidän eteisestä, kerran haisi ihan naiselle, seksi väheni reilusti. Etäännyimme. Mutta tiedättekö mitä! En ole saanut häntä kiinni mistään pettämisestä. Olen tutkinut postit, viestit, puhelut, whats upit, taskut, laukut, olen kysynyt suoraan ja epäsuorasti selvitellyt menemisiä, mutta ei mitään. Mitä tässä voi muuta tehdä kuin uskoa vaan, että mitään ei ole. Tai sitten oli, mutta se meni jo. Eikait sillä enää sitten merkitystä ole, jos kerran haluaa minun kanssa olla. Lainaakin on ja lapsia ja hyvä suhde muuten. Mutta mietityttäähän tuo aina välillä ja mietin, että pitäisikö tutkia vielä jostakin, jos jotakin selviäisi, mutta en tiedä mistä ja miten.

Vierailija
290/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on harrastanut uintia useita kertoja viikossa. Yhdessä välissä tämä lisääntyi vaan kaikki reissut eivät olleetkaan uinti- vaan pelkkiä naintireissuja. Jäi sitten asiasta kiinni kun olin vaihtanut poikani paljon pienemmät uikkarit treenikassiin, mustia molemmat. Hyvin oli kuulemma uinti sujunut kun kyselin heti kotiin palattuaan. Vastasin, että onpa hyvä kun uimahoususi olivat nimittäin täällä. Olisittepa nähneet hänen ilmeensä. Tuskin olisi saanut uikkareita edes puolisalkoonkaan sillä sen verran niissä oli eroa.

Vierailija
291/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jakso, jolloin mieheni oli usein töissä myöhään, laihdutti todella paljon, tuli uusia juttuja elämään hänelle, uusia kiinnostuksen kohteita ja ihmisiä, usein löysin pitkiä tummia hiuksia meidän eteisestä, kerran haisi ihan naiselle, seksi väheni reilusti. Etäännyimme. Mutta tiedättekö mitä! En ole saanut häntä kiinni mistään pettämisestä. Olen tutkinut postit, viestit, puhelut, whats upit, taskut, laukut, olen kysynyt suoraan ja epäsuorasti selvitellyt menemisiä, mutta ei mitään. Mitä tässä voi muuta tehdä kuin uskoa vaan, että mitään ei ole. Tai sitten oli, mutta se meni jo. Eikait sillä enää sitten merkitystä ole, jos kerran haluaa minun kanssa olla. Lainaakin on ja lapsia ja hyvä suhde muuten. Mutta mietityttäähän tuo aina välillä ja mietin, että pitäisikö tutkia vielä jostakin, jos jotakin selviäisi, mutta en tiedä mistä ja miten.

Niin, sinuun voi taas tyhjentää kassit kun brunette jätti. Jätti, vaikka setämies laihdutti, pyöri ja pyllersi. Mutta aina olet sinä, varapatja, Plan B, hyväksikäytettävä hölmö.

Vierailija
292/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on mennyttä tai salaa hyvin. Uskon, että on pitänyt toista puhelinta josta et tiedä mitään.

Vierailija
293/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin lattiakaivosta tuntemattoman korvakorun joka oli ”vahingossa” irronnut ja pudonnut. Saivat toisensa.

Vierailija
294/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija* kirjoitti:

Tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia.

T. Salapoliisin vaimo

Vierailija
295/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodistamme oli kadonnut häävalokuvamme. Mies oli tosi vaikeana ja selitteli kaverijäynää kun olivat saunoneet. Ryntäsi ulos soittamaan kaverilleen joka minusta tuntui oudolta. Ystävätär olikin halunnut polttaa mueheni uskottomuudesta.

Vierailija
296/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni työpaikalla järjestettiin illanvietto kera avecin. Syönnin lisäksi tietenkin alkoholiakin nautittiin. No siinä sitten yhdessä vaiheessa tämä mieheni työkaveri ja rakastajatar tuli humaltuneena avautumaan ja nakkelemaan kaikenlaista. Ensin vihjailevasti ja lopulta täysin suoraan. Firman pomo ja mieheni yrittivät saada lopettamaan vaan blondi meni hysreeriseksi ja lopulta juomat alkoivat lentämään. Oli ilmeisesti ollut siinä luulossa, että mieheni oli tulossa illanviettoon yksin ja olisivat poistuneet kahdestaan. No siinäpä oli teatteria kyllikseen.

Vierailija
297/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni baarista jatkoille "kaverin" luokse. Aamulla kun tuli kotiin marssi samantien suihkuun ja pesi hampaat, mitä ei siis koskaan muulloin krapulassa tehnyt mikäli aikoi päivän kotona viettää. Tähän kiinnitin heti huomioni ja pitkän väännön jälkeen selvisikin, että oli tuolla reissulla pettänyt.

Vierailija
298/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenä päivänä sanoi naama peruslukemilla, että on pettänyt minua useammankin kanssa ja haluaa erota. Tuli ihan puskista, en pystynyt edes ällistykseltäni sanomaan mitään kun mies pakkasi tavaransa ja häipyi. Ei näyttänyt missään vaiheessa minkäänlaisia katumuksen merkkejä.

Tämä on yksi hyytävimmistä tavoista hoitaa asia. Kun pikkuhiljaa alkaa epäillä, saa kenties joitain todisteitakin jne. niin ehtii jo totutella ajatukseen, että on tullut petetyksi. Tuo puskista jysäyttäminen kylmänrauhallisesti vie varmaan jo melkein lievään sokkiin.

Vierailija
299/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ukon sormet haisivat pillulle ja hengityskin. Juoksi sitten kiireenvilkkaa pesulle, jonka aikana totesin parfyymin tuoksun päällysvaatteissa. Pesun päätyttyä annoin sormuksen käteen ja käskin kalppimaan asunnostani kartanolle. Meni useampi vuosi aikaa ennen kuin tunnusti.

Vierailija
300/1332 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin käy aivan selväksi että osa naisista

ei ole pelkästään vainoharhaisia, vaan jopa vainohulluja! :-|

Spermatahroja metsästetään miesten alkkareista, ja näistä tehdään automaattisia, ehdottomia johtopäätöksiä…

Nyt vähän valoja päälle hei.

Mikäli päässänne asuu niin vaikea pakkomielle että näette mörköjä sielläkin missä niitä ei ole,

erotkaa nyt herran tähden välittömästi.

Teette palveluksen sekä itsellenne, että myös miehillenne, painajaismaista on miehen elää suhteessa, jossa nainen on noin epäluuloinen ja harhainen.

Hah, kyllä on muuten miehiäkin, jotka etsivät spermatahroja naistensa pikkuhousuista. Uskoisin sen jopa olevan yleisempää, koska sehän nimenomaa kertoisi pettämisestä

maistelemallako ne erottaa että onko omaa vai vieraan miehen maiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi