Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ollut vähän riitoja ja muuta alla. Näin jälkeenpäin toki miehen töykeä ja kiivas käytös selittyi uudella naisella ja halulla lopettaa meidän suhde. Yhtenä päivänä suutuspäissään mies lähetti kuvan uudesta naisesta, jonka leuassa näkyi ihan oikeasti vähän sperman näköistä tavaraa. En koskaan saanut tietää oliko kuvaan tarkoitus tulla mälliä naamassa.
No kyllä aivan varmasti otti tarkoituksella juuri tuollaisen kuvan. Ei kukaan laita normaalissa tilanteessa kyseistä kuvaa kellekään. Kostonhimoinen pervo. Otan osaa jos tämä tarinasi on tosi, mahtoi tuntua käsittämättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin olohuoneen lattialta taitellun paperinpalan.Normaalisti ois roskiin lentänyt,mutta päätin katsoa mitä se sisältää,kun jotenkin tuntui,että on kuin mua varten siihen aseteltu.Paljastui hostellin kuitiksi,missä miehen allekirjoitus alla.Siinäpä oli selvittelyä ukolla.
Muuten hyvä, mutta se kuitin allekirjoitettu osa jää myyjälle, tässä tapauksessa hostelliin, ja se osa ilman allekirjoitusta itselle.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni Facebookiin alkoi ilmestyä tuntemattomia naisia. Ja vaikka hän työskenteleekin erittäin ”sosiaalisella kentällä”, jokainen tietää, ettei busineksia sotketa yksityiselämään. Selvisi vuosien vyyhti, josta olen vieläkin hämilläni. Kaikki naiset eivät tosiaan olleet mitään typeriä ”hupakoita”
- niitäkin löytyi - vaan aivan koulutettuja ihmisiä, jopa opettaja. Tämä yksinhuoltaja, joka ilmeisesti sitten ”jakoi tavaraa” yksinäisyyteenä. Tällaista kansankynttilyyttä.Kysyttäessä mies ei ollut ”halunnut rikkoa perhettä” ja ”rakkautta on eri muotoja - jos ollenkaan”. En tiedä minkä olion kanssa olin elämääni tuhlannut, mutta ihminen hän ei ole.
Mitä se ettå on opettaja liittyy kenenkään seksielämään?
Ei ihme että miehesi oli muittenkin naisten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni Facebookiin alkoi ilmestyä tuntemattomia naisia. Ja vaikka hän työskenteleekin erittäin ”sosiaalisella kentällä”, jokainen tietää, ettei busineksia sotketa yksityiselämään...
Tämä ei pidä ihan täysin paikkaansa...
Aika monella on kollegoita facebook-kavereina.
Eli tämän ei yksinään pitäisi vielä mitään ”hälytyskelloja soitella”.
Tietty, mikäli puolison some-käyttäytyminen muuttuu merkittävästi (aiemmin ei yhtään, yhtäkkiä uusia face-kavereita tulvimalla), silloin ehkä voi aprikoida syitä.
Palasin työreissusta päivää aikaisemmin, niin olipa uusi Niilo kammarissa.
ARVO kirjoitti:
Palasin työreissusta päivää aikaisemmin, niin olipa uusi Niilo kammarissa.
Sama juttu. Tulin päivää aikaisemmin työmatkalta ilmoittamatta siitä. Tämä tapaus ei ollut vielä ehtinyt kammariin saakka.
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni Facebookiin alkoi ilmestyä tuntemattomia naisia. Ja vaikka hän työskenteleekin erittäin ”sosiaalisella kentällä”, jokainen tietää, ettei busineksia sotketa yksityiselämään...
Tämä ei pidä ihan täysin paikkaansa...
Aika monella on kollegoita facebook-kavereina.
Eli tämän ei yksinään pitäisi vielä mitään ”hälytyskelloja soitella”.
Tietty, mikäli puolison some-käyttäytyminen muuttuu merkittävästi (aiemmin ei yhtään, yhtäkkiä uusia face-kavereita tulvimalla), silloin ehkä voi aprikoida syitä.
Ei ollut ”kollegoita”, vaan ”ihmisiä” työmatkan varrelta. Ei normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni Facebookiin alkoi ilmestyä tuntemattomia naisia. Ja vaikka hän työskenteleekin erittäin ”sosiaalisella kentällä”, jokainen tietää, ettei busineksia sotketa yksityiselämään. Selvisi vuosien vyyhti, josta olen vieläkin hämilläni. Kaikki naiset eivät tosiaan olleet mitään typeriä ”hupakoita”
- niitäkin löytyi - vaan aivan koulutettuja ihmisiä, jopa opettaja. Tämä yksinhuoltaja, joka ilmeisesti sitten ”jakoi tavaraa” yksinäisyyteenä. Tällaista kansankynttilyyttä.Kysyttäessä mies ei ollut ”halunnut rikkoa perhettä” ja ”rakkautta on eri muotoja - jos ollenkaan”. En tiedä minkä olion kanssa olin elämääni tuhlannut, mutta ihminen hän ei ole.
Onko sulla lännenhattu? Älä nyt hätäänny, menee äätkin ååksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Åpe älä hermostu! Jaa jatkossa vapaille tavaraasi.
Jahas... Nyt on sitten opettajatkin päässeet inkvisition hampaisiin ;)
No kiva, aiemminhan tämä oli vain insinöörien ja vientimyyjien ”yksinoikeus”.
Jään jännityksellä odottamaan mikä ammattiryhmä naulataan ristille seuraavaksi...
Vierailija kirjoitti:
No juu. Oli ehkä virhe tarttua tähän yksittäiseen yksityiskohtaan, varsinkin kun sinun tarinassasi tämä korrelaatio näiden asioiden väliltä löytyi.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että työkaverit työkavereina , ja vapaa-ajan tuttavuudet ominaan.
Facebook-kutsuja tulee välillä ihmisiltä, jotka olen tavannut vain kerran, enkä välttämättä enää tapaa uudestaan. —> Nämä kaverikutsut jätän hyväksymättä.
Toiset taas hyväksyy sokeasti lähes kaikki kutsut, eikä tässäkään tavassa nyt itsessään mitään väärää ole, kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
No juu. Oli ehkä virhe tarttua tähän yksittäiseen yksityiskohtaan, varsinkin kun sinun tarinassasi tämä korrelaatio näiden asioiden väliltä löytyi.
Olen kyllä samaa mieltä siitä, että työkaverit työkavereina , ja vapaa-ajan tuttavuudet ominaan.
Facebook-kutsuja tulee välillä ihmisiltä, jotka olen tavannut vain kerran, enkä välttämättä enää tapaa uudestaan. —> Nämä kaverikutsut jätän hyväksymättä.Toiset taas hyväksyy sokeasti lähes kaikki kutsut, eikä tässäkään tavassa nyt itsessään mitään väärää ole, kukin tavallaan.
Täysin ohi aiheen, mutta tosiaan tapoja on monia. Itse aluksi pidin fb:tä oikeasti läheisten kaverien temmellyskenttänä. Sitten tuli pyyntöjä entisiltä peruskoulun luokkakavereilta ja työkavereilta. Sitten ihan tasapuolisuuden vuoksi piti muitakin vastaavia hyväksyä ja lopulta olen hyväksynyt käytännössä tuntemattomiltakin, siis ihmisiltä, jotka jotain kautta tiedän, mutten esim. ole kuin kerran jutellut. Perusteeni ovat siis muuttuneet ihan täysin. Samoin kyllä koko Facebookin käyttötapa. Aluksi se oli oman elämän dokumentointia ja oikeaa yhteydenpitoa ihmisiin, mutta nykyään käytännössä uutis- ja tietolähde jossa maailman tapahtumat ihmisten jakamisten kautta sekoittuvat sulassa sovussa laajimmin rajatun sosiaalisen piirin ajankohtaisiin asioihin.
Ex-puoliso aikanaan saatuaan herätyksen mustasukkaiseen somestalkkaukseen rupesi ruotimaan kaverilistastani itselleen tuntemattomia mielestään potentiaalisia pettäjäkumppaneita. Sitten vaati selittämään, kuka kukakin on ja mistä heidät tunnen. Joissain tapauksissa en edes osannut sanoa.
Aika tavallinen tarina.
Kun mustasukkaisuuden peikko mieleen hiipii, se vihulainen ei sieltä hevillä ulos kömmi…
Aina on tapauksia joille tästä muodostuu vaikea pakkomielle, ja mörköjä nähdään sielläkin missä niitä ei edes ole.
…sellainen myönnytys kuitenkin mustasukkaisuudelle ja epäluulolle, että mikäli kysyisin vaimoltani: ”kuka on tämä herra X sun face-kavereissa?”,
ja saisin vastauksen: ”En mä tiedä”, ihmettelisin kyllä suuresti…
Aika tavallinen tarina.
Kun mustasukkaisuuden peikko mieleen hiipii, se vihulainen ei sieltä hevillä ulos kömmi…
Aina on tapauksia joille tästä muodostuu vaikea pakkomielle, ja mörköjä nähdään sielläkin missä niitä ei edes ole.…sellainen myönnytys kuitenkin mustasukkaisuudelle ja epäluulolle, että mikäli kysyisin vaimoltani: ”kuka on tämä herra X sun face-kavereissa?”,
ja saisin vastauksen: ”En mä tiedä”, ihmettelisin kyllä suuresti…
Toki noin 99%:sta osaa sanoa lonkalta jotain järkevää, mutta joukossa on myös ihmisiä, joista tietää pelkän nimen perusteella suunnilleen ehkä asuinpaikan tai jotain vastaavaa hyvin yleistä, jos sitäkään, eikä välttämättä edes muista missä on tavattu ja missä yhteydessä. Siis ulkomuistista. Profiilin tsekkaamalla yleensä osaa jo yhdistää paremmin itsekin, mutta mainitussa kuulustelutilaisuudessa sellaista keinoa ei ollut.
Löysin miehen tavaroista vajaan kortsupaketin. Me emme siis kortsuja käytä. Kysyin mieheltä niistä ja vastasi niiden olevan vasta sinkkuuntuneen kaverinsa. Kysyin tältä kaverilta myös, joka sanoi miehen pettävän minua. Puhuin uudestaan miehen kanssa, jolloin vasta myönsi tekonsa ja sivusuhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Toki noin 99%:sta osaa sanoa lonkalta jotain järkevää, mutta joukossa on myös ihmisiä, joista tietää pelkän nimen perusteella suunnilleen ehkä asuinpaikan tai jotain vastaavaa hyvin yleistä, jos sitäkään, eikä välttämättä edes muista missä on tavattu ja missä yhteydessä. Siis ulkomuistista. Profiilin tsekkaamalla yleensä osaa jo yhdistää paremmin itsekin, mutta mainitussa kuulustelutilaisuudessa sellaista keinoa ei ollut.
No mikäli fb:n käyttötapasi on kuvailemasi, ymmärrän tämänkin.
Ja mikäli exäsi oli jo noin syvällä epäluulossaan, että järjesti ”kuulustelun”, tuskinpa siitä olisi suurta apua ollut vaikka olisit 100% osannut fb-kaverisi taustoittaa.
Tällaisilla ihmisillä kun on käänteinen käsitys todistustaakasta; Syyttömyys pitää todistaa...
Tulin yövuorosta ihan normaaliaikaan kotiin, ja löysin sängystäni vaimoni vieraan miehen kanssa. Olivat ilmeisesti unohtaneet laittaa herätyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität nyt kovasti olla fiksu, mutta tuo lääkkeenottokehotus on jo vanha ja kulahtanut klisee, eikä anna haluamaasi vaikutelmaa. Ei millään pahalla. ohis
Väärin tulkittu...
Yritin tehdä vastauksestani yhtä ala-arvoisen kuin tuo kirjoittajan kommentti oli.Fiksut vastaukset säästän fiksuille kirjoittajille.
Etköhän nyt ylemmyydessäsi hieman aliarvioi meitä fiksuja kirjoittajia, kun olet noin kovin säästäväinen vastauksissasi ollut?
Sairastasairasta kirjoitti:
Ei se ole mies vihaa jos laittaa faktoja pöytään, totuus on se et miehet pettää enemmän kuin naiset ja kaiken lisäksi haikailevat lapsien/teinejem perään... Sairasta!!!!
2 x se
Keskity
Väärin tulkittu...
Yritin tehdä vastauksestani yhtä ala-arvoisen kuin tuo kirjoittajan kommentti oli.
Fiksut vastaukset säästän fiksuille kirjoittajille.