Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Ex-vaimo istui humalassa parvekkeella ja soitti työkaverilleen ja ruikutti tätä miestä varaamaan hotellihuoneen heille. Ei harmittanut muu kuin se, että piti parvekkeella tuollasta puhua naapureiden kuulleen. Sillä oli nimittäin kova ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität nyt kovasti olla fiksu, mutta tuo lääkkeenottokehotus on jo vanha ja kulahtanut klisee, eikä anna haluamaasi vaikutelmaa. Ei millään pahalla. ohis
Väärin tulkittu...
Yritin tehdä vastauksestani yhtä ala-arvoisen kuin tuo kirjoittajan kommentti oli.Fiksut vastaukset säästän fiksuille kirjoittajille.
Etköhän nyt ylemmyydessäsi hieman aliarvioi meitä fiksuja kirjoittajia, kun olet noin kovin säästäväinen vastauksissasi ollut?
Pahoittelut jos koit ettet saanut älysi tasoista vastausta. Arviointivirheitä sattuu joskus...
Olen kuitenkin yrittänyt vastata samalla tyylillä, mutta aina ei näköjään onnistu
Pieni lipsahtelu lienee sallittua, jos kokonaisuus pysyy pääosin linjassaan.
"Bongasin silloisen vaimon kaulasta kaulakorun joka ei ollutkaan mun antama. "
Miksei se olis sitä korua voinu ite ostaa? O_o
Vierailija kirjoitti:
Ovikello soi ja oven takana oli nuori, siis minua nuorempi muttei kuitenkaan mikään teini enää, tyttö joka kyseli poikaystäväänsä. Koetin hämmentyneenä selitellä että osoite on varmaankin väärä ja silloin mies ajoi pihaan, jolloin tyttö syöksyi auton luo ja ulisi että rakas kuka toi on ? Mies järkyttyi niin että tunnusti: Työkeikalla lähikaupungissa oli tavannut tämän tytön joka kaiken lisäksi on lievästi älyllisesti kehitysvammainen ja alkanut leikkiä kotileikkiä tämän kanssa. Osoitettaan ei ollut antanut ja oli kai luullut, ettei tytön älli riitä selvittää sitä ja hypätä junaan. En tiedä kumpi oli pahempaa , pettäminen vai yksinkertaisen tytön rakkaudenkaipuun hyväksi käyttäminen. En kyennyt antamaan anteeksi. Ja mies sai kimppuun tytön ylisuojelevat vanhemmat joille oli mennyt itkemään "poikaystävänsä" petettyjä lupauksia, oli kuulemma lupailtu kihloja ym. Ei heru myötätuntoa, niin makaa kuin petaa !
Minulla on tuttu joka ulkoisesti on normaalin näköinen , miesten mieleen oleva hoikka mutta rintava blondi. On kuitenkin yksinkertainen ja luultavasti jollain tavoin vammainen, mitä miehet sitten käyttäneet surutta hyväksi. Moni ukkomies kävi panemassa ja tyttö luuli joka kerta olevansa ihan oikeassa suhteessa, yhdeltä ukolta sai leikkisormuksenkin. Siis rihkamasormuksen muka kihloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovikello soi ja oven takana oli nuori, siis minua nuorempi muttei kuitenkaan mikään teini enää, tyttö joka kyseli poikaystäväänsä. Koetin hämmentyneenä selitellä että osoite on varmaankin väärä ja silloin mies ajoi pihaan, jolloin tyttö syöksyi auton luo ja ulisi että rakas kuka toi on ? Mies järkyttyi niin että tunnusti: Työkeikalla lähikaupungissa oli tavannut tämän tytön joka kaiken lisäksi on lievästi älyllisesti kehitysvammainen ja alkanut leikkiä kotileikkiä tämän kanssa. Osoitettaan ei ollut antanut ja oli kai luullut, ettei tytön älli riitä selvittää sitä ja hypätä junaan. En tiedä kumpi oli pahempaa , pettäminen vai yksinkertaisen tytön rakkaudenkaipuun hyväksi käyttäminen. En kyennyt antamaan anteeksi. Ja mies sai kimppuun tytön ylisuojelevat vanhemmat joille oli mennyt itkemään "poikaystävänsä" petettyjä lupauksia, oli kuulemma lupailtu kihloja ym. Ei heru myötätuntoa, niin makaa kuin petaa !
Minulla on tuttu joka ulkoisesti on normaalin näköinen , miesten mieleen oleva hoikka mutta rintava blondi. On kuitenkin yksinkertainen ja luultavasti jollain tavoin vammainen, mitä miehet sitten käyttäneet surutta hyväksi. Moni ukkomies kävi panemassa ja tyttö luuli joka kerta olevansa ihan oikeassa suhteessa, yhdeltä ukolta sai leikkisormuksenkin. Siis rihkamasormuksen muka kihloina.
Ei jumalauta! Kai teit rikosilmoituksen hyväksikäytöstä? Etenkin jos on ihan todetusti jotenkin heikkolahjainen/vammainen.
Noniin. Nyt kun vammaiset on jo käyty läpi näissä stooreissa, ei mene enää pitkään kun joku kynäniekka keksii tarinan jossa vaimoa petetty alaikäisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Noniin. Nyt kun vammaiset on jo käyty läpi näissä stooreissa, ei mene enää pitkään kun joku kynäniekka keksii tarinan jossa vaimoa petetty alaikäisen kanssa
Miten niin ”keksii”. Eiköhän tuolla Aasiassa pettävät suurimmaksi osaksi etsi mahdollisimman nuorta - ja ikää siellä ei todista mikään. Naisvartaloihanne näillä on lapsekas/poikamainen - muodoton joka tapauksessa. Ihan tiedän tällaisia miehiä.
Yhtenä päivänä sanoi naama peruslukemilla, että on pettänyt minua useammankin kanssa ja haluaa erota. Tuli ihan puskista, en pystynyt edes ällistykseltäni sanomaan mitään kun mies pakkasi tavaransa ja häipyi. Ei näyttänyt missään vaiheessa minkäänlaisia katumuksen merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Nuo hakeutuvat alalle ”syystä että”. Kukaan normaali ei pariudu/perusta perhettä kanssaan.
Siis mikä ala? En ymmärtänyt.
Vienti/myynti. Kyllä sinä ymmärsit, vanha vientipossu. Reissunnut lutikoissa koko ikäsi.
Olen ihan opettaja, mutta en silti ymmärrä, mitä myydään ja viedään? Tunnen ihmisen, joka myy sairaalalaitteita ja tunnen ihmisen, joka tuo maahan leluja ja tietty kiertää messuja. Lasketaanko nämä alaan kuuluviksi?
Kyllä! Messuilla ja muilla matkoilla monilla on vakipanot. Yleensä messut järjestetään vuosittain samassa kaupungissa. Moni hotellikin tarjoaa seuralaista tai maksulliset päivystävät kadulla.
Samoin ammattiyhdistysten kokousmatkoilla on hurja meininki. Minäkin olen pitänyt yhtä varattua miestä vakipanonani ja kun hylkäsin hänet ja otin vapaan miehen, tuo naimisissa oleva aloitti toisen naisen kanssa.
Ja mikäs ammattiyhdistys on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Yksin työporukan (vienti) miehistä jäi taudista kiinni kotona. Lauloi vaimolle paniikissa kaikki reissuissa maksullisissa laukkaavat työkaverinsa. Vaimo sitten soitteli meidät muut vaimot läpi. Siellä oltiin ”eksoottista tyttöä” metsästetty 15 vuotta.
"Nokian tautina" tunnetaan Oulussa se kun itämailta löytyy uusi morsian ja suomirouva jää lehdellä soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ”keksii”. Eiköhän tuolla Aasiassa pettävät suurimmaksi osaksi etsi mahdollisimman nuorta - ja ikää siellä ei todista mikään. Naisvartaloihanne näillä on lapsekas/poikamainen - muodoton joka tapauksessa. Ihan tiedän tällaisia miehiä.
Jep, kokonaista 3 minuuttia siihen meni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Vaihda nyt jo pikkuhiljaa levyä
Naisen (joka vehtasi mieheni kanssa) puoliso lähetti viestin, jossa kysyi, et mitähän sun mies ja mun vaimo hommaa. Kysyin mieheltäni, kielsi kaiken. Kysyin naiselta, ei tunnustanut hänkään. Se toinen aviomies oli asentanut kotiinsa jotain video ja ääni valvontaa, sai todistusta ja laittoi uudestaan viestin, et kyllä niillä suhde on. Oli ollutkin yli vuoden mittainen suhde. Naisparka rakastunut mieheeni yksipuolisesti. He erosivat. Minä annoin anteeksi miehelleni ja olemme edelleen, onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vienti-insssi puoliteltassa päivystämässä (sakkista).
RIA kirjoitti:
Naisen (joka vehtasi mieheni kanssa) puoliso lähetti viestin, jossa kysyi, et mitähän sun mies ja mun vaimo hommaa. Kysyin mieheltäni, kielsi kaiken. Kysyin naiselta, ei tunnustanut hänkään. Se toinen aviomies oli asentanut kotiinsa jotain video ja ääni valvontaa, sai todistusta ja laittoi uudestaan viestin, et kyllä niillä suhde on. Oli ollutkin yli vuoden mittainen suhde. Naisparka rakastunut mieheeni yksipuolisesti. He erosivat. Minä annoin anteeksi miehelleni ja olemme edelleen, onnellisesti yhdessä.
Onnellisesti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nokian tautina" tunnetaan Oulussa se kun itämailta löytyy uusi morsian ja suomirouva jää lehdellä soittelemaan.
Länsirannikolla ei taida olla nimettyä yritystä. Niitä on niin monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tämän kirjoittajan salaisissa päiväunissa kaikki miehet kastroidaan jo Hki-Vantaalla aasian lentojen lähtöporteilla, ihan vaan varmuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiskalla myyjänä ja aina puistattaa kun siististi pukeutunut mies tulee ostamaan prepaid-liittymän.
Pitäisikö pukeutua rentuksi sun ennakkoluulojesi vuoksi? Kävin hiljattain erään arvokkaan tilaisuuden yhteydessä samalla suunnalla asioidessani eli siis hyvin pukeutuneena hakemassa R-kioskilta liittymän, koska vanha meni kiinni operaattorinvaihdoksen vuoksi ja uusi SIM oli postissa jumissa. Puhelin on aika tärkeä työkalu. En osannut ajatellakaan, että joku olisi niin tyhmä, ettei tajua puhelinliittymiä tarvittavan moneen ihan normaaliin tarkoitukseen ja kehittelisi jotain petturisikavoimafantasioita sen vuoksi.
Minun miehelläni oli lukuisia pre-paid liittymiä vuosien aikana. Ja hän on siististi pukeutunut aina. Liittymiä käytti vanhassa puhelimessaan, kun sopi panotreffejä naisten kanssa. Mutta kukaan ei ole niin hyvä salapoliisi, kuin pettämisestä todisteita etsivä vaimo.
Eikös se vanha sanonta jotenkin näin mennyt: "helpommin vahtii kopallista kirppuja kuin kiimaista vaimoa"
Pahoittelut jos koit ettet saanut älysi tasoista vastausta. Arviointivirheitä sattuu joskus...
Olen kuitenkin yrittänyt vastata samalla tyylillä, mutta aina ei näköjään onnistu