Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Eksäni työpaikalla järjestettiin illanvietto kera avecin. Syönnin lisäksi tietenkin alkoholiakin nautittiin. No siinä sitten yhdessä vaiheessa tämä mieheni työkaveri ja rakastajatar tuli humaltuneena avautumaan ja nakkelemaan kaikenlaista. Ensin vihjailevasti ja lopulta täysin suoraan. Firman pomo ja mieheni yrittivät saada lopettamaan vaan blondi meni hysreeriseksi ja lopulta juomat alkoivat lentämään. Oli ilmeisesti ollut siinä luulossa, että mieheni oli tulossa illanviettoon yksin ja olisivat poistuneet kahdestaan. No siinäpä oli teatteria kyllikseen.
Kuinka tyhmä mies pitää olla, että menee vaimonsa kanssa tilaisuuteen, jossa rakastajatar on. Ilman alkoholiakin tuo olisi hullua. Eipä tarvitse ihmetellä miten kävi ja mahtaa ukkoasi hävettää!
Löysin aamutakkini taskusta pikkuhousut jotka eivät olleet minun, mies meni niin vaikeaksi ett'ä tajusin heti homman nimen. Itkin ja pakkasin, mieskin itki ja hoki että puhutaan vielä mutta otin laukkuni ja lähdin.
Ne alushousut olivat jotkin koon xs pitsiunelmat ja itse käytän koon m puuvillapikkareita, en halua edes ajatella millainen nainen niissä pitsipöksyissä on ollut sisällä.. ja miksi jätti ne minun löydettäväksi. Vitt""lua, miehen käräyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Löysin aamutakkini taskusta pikkuhousut jotka eivät olleet minun, mies meni niin vaikeaksi ett'ä tajusin heti homman nimen. Itkin ja pakkasin, mieskin itki ja hoki että puhutaan vielä mutta otin laukkuni ja lähdin.
Ne alushousut olivat jotkin koon xs pitsiunelmat ja itse käytän koon m puuvillapikkareita, en halua edes ajatella millainen nainen niissä pitsipöksyissä on ollut sisällä.. ja miksi jätti ne minun löydettäväksi. Vitt""lua, miehen käräyttämistä?
Toinen nainen on halunnut nopeuttaa eroanne saadakseen miehesi itselleen. Sitten vaan viaton ilme ja selitys miehelle, että oli puhdas vahinko kun pikkarit piti vaihtaa. Ja mies uskoo.
Tamponipakettini (kotonani !) sisäpuolelle oli jossain vaiheessa kirjoitettu naisellisella käsialalla, että lainasin yhden (jos toisenkin) ja toivottavasti ei haittaa. Lähdin samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on harrastanut uintia useita kertoja viikossa. Yhdessä välissä tämä lisääntyi vaan kaikki reissut eivät olleetkaan uinti- vaan pelkkiä naintireissuja. Jäi sitten asiasta kiinni kun olin vaihtanut poikani paljon pienemmät uikkarit treenikassiin, mustia molemmat. Hyvin oli kuulemma uinti sujunut kun kyselin heti kotiin palattuaan. Vastasin, että onpa hyvä kun uimahoususi olivat nimittäin täällä. Olisittepa nähneet hänen ilmeensä. Tuskin olisi saanut uikkareita edes puolisalkoonkaan sillä sen verran niissä oli eroa.
Vähän samanlaisia epäilyksiä oli minullakin, joten nykyisin haistan hänen ihoaan heti uinnin jälkeen ja klooratun veden tuoksun kyllä haistaa helpostikin.
Ex-puoliso viestitteli ja näin viestiketjun: oli sydämiä ja kaipausta. Ihan vaan kuulema läppää. Ero tuli myöhemmin. Sittemmin kuulin, että ovat yhdessä viestikunppanin kanssa. Jollain sairaalla tavalla helpotti, kun tajusin, etten ollutkaan vaan kuvitellu koko juttua. Nyt uutta kohti. Ja väleissä ollaan, en halua pilata osaltani lapsemme elämää
Vierailija kirjoitti:
Samaistun kyllä ja uskon että suurin osa näistä vientimyyjistä ei mene sinne reissuille pettämään ja sekoilemaan. Samalla tavalla naiset todella mustasukkaisia portsareista joskus. Itse olen ikäni työskennellyt portsarina ja tiedän yhden tapauksen jossa portsari petti tyttöystävää asiakkaan kanssa. Tosiasiassa siellä ovella ollaan töissä yömyöhään ja halutaan äkkiä kotiin nukkumaan eikä kenenkään vieraan känniläisen asuntoon.
Totta. Päivät menee asiakkaiden kanssa ja neukkareissa, siihen pakolliset illalliskuviot päälle —> kello on 22-23 helposti. Ei siinä huvita ja jaksa enää halailla muuta kuin tyynyä, aamulla kuitenkin sama rumba jatkuu
Yöllisiä vessareissuja puhelimen kanssa.
Puhelin aina äänettömällä.
Yksi aamu sitten sattui sitten viesti tulemaan, kun puoliskoni oli suihkussa.
Luin viestin ja siellähän se salarakas kyseli kuulumisia. Olin puoli vuotta epäillyt ja kysyin monta kertaa, että onko hänellä toinen : Ei ole, oli aina vastaus.
No, enää ei ollut epäselvää !
Vierailija kirjoitti:
...Puhelin aina äänettömällä...
Niin minullakin (pelkkä värinä käytössä), enkä silti petä
Asia paljastui kun seksi oli erilaista ja lopulta mies purskahti itkuun rakastelun jälkeen. Kuulemma tuntui pahalta ja avioseksi pettämiseltä tätä toista naista kohtaan. Tunteet olivat jo niin vahvat toisaalle, että avioseksi tuntui pettämiseltä. Tästä alkoi varsinainen vyyhti purkautua ja pääsin selvyyteen, että suhde työkaveriin oli kestänyt jo lähes kaksi vuotta. Olemme nykyään onnellisesti naimisissa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa setämies täällä taas tytöttelee? Aivan, olisiko viennistä?
Vienti vienti vienti vienti . . .
Toistelet tuota samaa mantraa kuin papukaija, se alkaa olla jo aika raskasta :-|
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienti vienti vienti vienti . . .
Toistelet tuota samaa mantraa kuin papukaija, se alkaa olla jo aika raskasta :-|
Tosimies jaksaa. Vaikka pienet hampaanjäljet pakaroissa matkamuistona työreissun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Samansuuntaista on minullakin, mitta aamutakin taskusta löytyi kuivunut verinen tamponi kääräistynä vessapaperiin. Itse kun en tamponeja käytä niin asia oli harvinaisen selvä. Mies yritti saada minut jäämään polvillaan itkienja työnsin kouraan tuon löydön.
Intuitio ja miehen käytös paljasti että petti minua pelireissullaan. Noh, päätin keksiä tarinan jossa joku nainen oli kertonut minulle että vietti yön mieheni kanssa, kerroin tämän keksityn tarinan miehelleni ja kappas vaan tunnusti kun oli jo "jäännyt kiinni", eli keksitty tarinani olikin toden totta. Mies oli yöpynyt naisen kanssa, vaikka piti jakaa hotellihuone pelikaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Puhelin aina äänettömällä...
Niin minullakin (pelkkä värinä käytössä), enkä silti petä
Ehkä tässä oli kyse siitä, että käytös muuttui yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Intuitio ja miehen käytös paljasti että petti minua pelireissullaan. Noh, päätin keksiä tarinan jossa joku nainen oli kertonut minulle että vietti yön mieheni kanssa, kerroin tämän keksityn tarinan miehelleni ja kappas vaan tunnusti kun oli jo "jäännyt kiinni", eli keksitty tarinani olikin toden totta. Mies oli yöpynyt naisen kanssa, vaikka piti jakaa hotellihuone pelikaverinsa kanssa.
Pitää olla kyllä todella aasi että lankeaa näin huteraan ansaan, mutta kai näitäkin tapauksia sitten on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta toimia idiootin juoksutyttönä todistamassa että laittomuuksista on olemassa oikeuden tuomioita. Rikos on rikos ja normaalijärkiselle se riittää ilman eri todistelua.
Tytöttelen itseäni niin paljon kuin huvittaa. Harhoihisi en ota kantaa, mutta mulla on puhtaat jauhot pussissa sekä pettämisen että rikollisuuden suhteen. Kumpaakaan en myöskään hyväksy tai niihin kannusta. Jokainen kuitenkin vastaa omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta toimia idiootin juoksutyttönä todistamassa että laittomuuksista on olemassa oikeuden tuomioita. Rikos on rikos ja normaalijärkiselle se riittää ilman eri todistelua.[/
Niin koska ketään ei ole koskaan tuomittu parisuhteessa siitä että olisi lukenut puolisonsa viestit. Tästä syystä kyseessä ei ole rikos edes. Jos olisi, löytäisit siihen kyllä varmasti jonkun päätöksen tuomiosta. Se on ihan turha täällä vinkua yksityisyytesi perään jos ei ole näyttää että kukaan olisi Suomessa ikinä saanut vastaavasta minkäänlaista tuomiota. Ymmärrän toki silti että olet paise takapuolessa pelkäämässä että jäät kiinni pettämisestäsi ;)
Kyllä rikos on rikos jo ihan lakitekstin nojalla ilman annettuja tuomioitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku teistä yksityisyyden Suojan perään itkijöitä laittaa ihan vaikka linkkinä jonkun oikeuden päätöksen jossa Puoliso on saanut tuomion siitä että on lukenut viestejä petturi puolisonsa puhelimesta muutoin Tämä on vain turhan lämmittämistä ja itkemistä ja tulee ensimmäinen ajatus mieleen että teillä itsellänne on niin paljon salattavaa ja pelkäät että joku lukee teidän puhelimesta viestinne ja jäätte salailusta kiinni .minulla ja Miehelläni ei kummallakaan ole missään mitään salattavaa, tiedämme toistemme koodit numerot ja salasanat mikäli sellaisia edes on. jos mieheni epäilisi minua pettämisestä tai jostain muusta olisi mielestäni paljon kivempaa että hän vaikkapa katsoisi puhelimestani viestit ja sitä kautta huomaisi että epäilyksensä olivat täysin turhia. kyllä puhelintani saa katsoa eikä minulla ole siellä mitään salattavaa.
Tämä. Vaikka kertoisi, että tutkiessa vahvojen epäilysten takia miehen puhelinta, tuli ilmi, että tulee kohta "eliminoiduksi" miehen toimesta, ja ruudussa näkyisivät viestit palkkatap pa jan kanssa, tulee joku uikuttaja kertomaan lainsäädännön kiemuroista ja saarnaa yksityisyyden evankeliumiaan syyttävästi, pahimman asteen rikollisuudesta paasaten. Ota kuule luoti vaan vastaan, ole marttyyri!
Salasuhteesta epäilyn vertaaminen salamur han suunnitteluun on ehkä lapsellisinta ja typerintä kuukausiin tällä palstalla. Keep up the good work mate!
Hieromasauvani oli pesty huolimattomasti.