Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia akuutteja asioitani. Miksi helmetissä miettisin kenenkään näkemäni ihmisen ulkomuotoa, kun olen tiettävästi henkisesti terve?

Vierailija
62/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään.  :'(

Suunnilleen samasta syystä, kuin miksi ajaa Nissanilla kun haluaisi Porschen. Ei riitä resurssit.

Joo joo, mutta mieti miten paskaa tämä on naisen näkökulmasta. Naiset sentään rakastaa miehiään aidosti iästä ja ulkonäöstä riippumatta, miehet aina vaan tyytyy... Kaikki häviää. Nainen, joka rakastaa ikäistään tavallisen näköistä miestä ja mies, jolle tuo naisen rakkaus ei merkitse mitään kun pitää haaveilla niistä parikymppisistä misseistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään.  :'(

Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.

Ymmärrän hyvin tuonkin puolen. Mutta on se silti iso asia tietää että vastaa puolison käsitystä hyvännäköisestä ja on kaikin puolin fyysisestikin hyväksytty ja haluttava. Tiedät ainakin että hän varmasti tykkää sinusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. On kamalaa jos toinen sanoo että hyväksyy mutta silti teot puhuu ihan toista.

Totta kyllä. Meillä yhtenä kantavana tekijänä pitkässä parisuhteessamme (olimme melko nuoria, kun aloimme seurustella) on se, että mies haluaa minua päivästä ja vuodesta toiseen erittäin paljon. Joskus lasten kanssa, kun elämä oli raskasta, väsyttää ja oli univelkaa, enkä välttämättä ollut mikään maailman mukavin nainen joka päivä, on miehen halu minua kohtaan ollut järkähtämätöntä. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut kokea sen, ja tietysti toivoisin jokaiselle naiselle samaa. T. Ap

No, me rakastellaan myos paivittain ja mina olen 170cm/82kg. Jos rakastaa toista niin hanta haluaa ja hanta pitaa kauniina. Vaikkei siis ns. klassisesti kaunis (so. hoikka) olisikaan :) 

Etta se siita humblebragista ;) 

Vierailija
64/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi määritellä "hyvä vartalo". Makuja on monia: joku tykkää kurveista, joku tosi hoikista, joku pyöreistä jne. Ei ole mitään universaalia hyvä vartalo -käsitettä.

Vierailija
65/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47

Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.

Tämä siis vastaukseksi tähän:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään.

Siis kuolaat oman teinityttäresi perään? Hae apua, joohan. Yäk!

Vierailija
66/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein edes tiedä minkälainen nainen olisi hyvävartaloinen, vaikka kai sitten alitajuisesti tunnistaisin sellaisen lantio-vyötärösuhteen yms. perusteella. 

Naisilta odotetaan todella vähän kivannäköisten kasvojen lisäksi toisin kuin miehiltä ja lähes kaikki naiset saavat kehuja vain olemalla alasti. Miehessä katsoisin tarkkaan esim.pohkeita, kyynärvarsia ja kaikkea tällaista, kun olen itse bodausharrastaja, mutta kukaan ei oleta naisten treenaavan koko vartaloa enkä oikein tiedä vaikuttaisiko se muutenkaan mitenkään minun kuvaani naisesta; enemmän kyllä yllättyisin kuin ihastuisin. 

Jos jollain miehellä sanotaan olevan upea vartalo, tavallisesti tämä tarkoittaa sitä, että jotkut ruumiinosat ovat silmiinpistävän kehittyneitä. Naisella se ei tarkoita oikein mitään; naisilta ei katsota yksityiskohtia, vaan ainoastaan joitakin suuria linjauksia. Ne voisi olla vaikka kaulan ja kylkiluiden välinen alue (hartialeveys ja onko rinta mitätön hartioihin verrattuna vai ei; päinvastainen ei haittaa) ja navan ja yläreiden välinen alue eli syntyykö siihen mitään kaarta. 

Vierailija
67/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pan  na tuota..T:Ahmed

Vierailija
68/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen samasta syystä, kuin miksi ajaa Nissanilla kun haluaisi Porschen. Ei riitä resurssit.

Niinpä. Naiset taas haluaisivat pitkän ja komean miehen joka antaa heille Porschen (+kuljettajan), mutta joutuvatkin tyytymään puoleksi maksettuun Nissaniin jonkun 20-v missejä kuolaavan kaljamahan kanssa.. :(

Vierailija
69/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että voi vitsit kun jollain on energiaa huolehtia itsestään, vau!

Ja hetken aikaa mietin että itsekin täytyisi alkaa tehdä jotain, toistaiseksi on jäänyt suunnitelman asteelle.

Vierailija
70/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.

Ymmärrän hyvin tuonkin puolen. Mutta on se silti iso asia tietää että vastaa puolison käsitystä hyvännäköisestä ja on kaikin puolin fyysisestikin hyväksytty ja haluttava. Tiedät ainakin että hän varmasti tykkää sinusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. On kamalaa jos toinen sanoo että hyväksyy mutta silti teot puhuu ihan toista.

Totta kyllä. Meillä yhtenä kantavana tekijänä pitkässä parisuhteessamme (olimme melko nuoria, kun aloimme seurustella) on se, että mies haluaa minua päivästä ja vuodesta toiseen erittäin paljon. Joskus lasten kanssa, kun elämä oli raskasta, väsyttää ja oli univelkaa, enkä välttämättä ollut mikään maailman mukavin nainen joka päivä, on miehen halu minua kohtaan ollut järkähtämätöntä. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut kokea sen, ja tietysti toivoisin jokaiselle naiselle samaa. T. Ap

No, me rakastellaan myos paivittain ja mina olen 170cm/82kg. Jos rakastaa toista niin hanta haluaa ja hanta pitaa kauniina. Vaikkei siis ns. klassisesti kaunis (so. hoikka) olisikaan :) 

Etta se siita humblebragista ;) 

En väittänyt, että hyvä vartalo olisi halun takana, vaan lähinnä painotin ymmärtäväni, miltä kyseisestä henkilöstä tuntuu se, ettei koe miehen haluavan häntä aidosti.

Tottakai haluun tarvitaan mukava luonne ja paljon muita tekijöitä. Väitän kyllä pinnallisesti sen verran, että varmasti yhtenä tekijänä miehen halukkuuteen minua kohtaan on ollu se, että minulla on hyvä vartalo. Olisin naiivi, jos väittäisin jotain muuta. 

Vierailija
71/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähän kateellinen mutta ajattelisin että kyllä mullakin kohta :) Olen aina vilpittömästi ihaillut nelikymppisiä naisia, joilla on timmi keskivartalo, yleensä tietty muukin kroppa on samaa lajia. Ajattelin alkaessani odotta kolmatta, että kun tämä pulla on hoidettu panostan itseeni, ja nyt on sen aika.

Mä oon 44v ja mulla on todella hyvä kroppa. Kiitos monipuolisen treenin (ja hyvien geenien) ansiosta. Käytän kivoja vaatteita, enkä häpeile kroppaani. Olen myös huomattavasti nuoremman näköinen (luullaan usein alle 30v)...😎. Mulla on myös kolme lasta (mitä kukaan ei usko, isoja jo).

Miehiä pörrää ympärillä...

Vierailija
72/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47

Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään.

Eikä, sori ei ollut tarkoitukseni todellakaan tämä! Siis yritin vaan sanoa että on kummallista, kun ei tunne itse sisäisesti olevansa sen kummempi kuin nuorena kollinakaan, mutta omissa lapsissaan sen huomaa, että aika kuluu.

Missä on se pikkuinen tyttö, jolle luki iltasatua? Nyt kylppärissä laulaa suihkussa joku nuori nainen, jota pitää käskeä lopettamaan se tuntikausien kylppärin varaaminen. Ja se nuori on joidenkin pikkupoikien mielestä jo nainen (?!?).

Tulee likainen setäolo, jos katsoo kadulla jotakuta kaunista 25-vuotiasta, ihan vaan kuin taideteosta. Mitään lähestymisyritystä en tietenkään tekisi. Mutta just olin itsekin samanikäinen jannu. Mihin aikapoimuun mä jouduin?

M48

Vierailija
73/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En oikein edes tiedä minkälainen nainen olisi hyvävartaloinen, vaikka kai sitten alitajuisesti tunnistaisin sellaisen lantio-vyötärösuhteen yms. perusteella. 

Naisilta odotetaan todella vähän kivannäköisten kasvojen lisäksi toisin kuin miehiltä ja lähes kaikki naiset saavat kehuja vain olemalla alasti. Miehessä katsoisin tarkkaan esim.pohkeita, kyynärvarsia ja kaikkea tällaista, kun olen itse bodausharrastaja, mutta kukaan ei oleta naisten treenaavan koko vartaloa enkä oikein tiedä vaikuttaisiko se muutenkaan mitenkään minun kuvaani naisesta; enemmän kyllä yllättyisin kuin ihastuisin. 

Jos jollain miehellä sanotaan olevan upea vartalo, tavallisesti tämä tarkoittaa sitä, että jotkut ruumiinosat ovat silmiinpistävän kehittyneitä. Naisella se ei tarkoita oikein mitään; naisilta ei katsota yksityiskohtia, vaan ainoastaan joitakin suuria linjauksia. Ne voisi olla vaikka kaulan ja kylkiluiden välinen alue (hartialeveys ja onko rinta mitätön hartioihin verrattuna vai ei; päinvastainen ei haittaa) ja navan ja yläreiden välinen alue eli syntyykö siihen mitään kaarta. 

Koen naisena kyllä ihan päinvastoin. Jotta naisella olisi hyvä vartalo, pitää olla timmi, mutta ei liian lihaksikas, muutaman vuoden työ nyt ainakin salilla. Sen lisäksi pitää olla tiimalasivartalo eli hoikka vyötärö jne. Pitää olla hyvä peppu, jota ei välttämättä saa kuin hyvillä geeneillä ahkeroi siellä salilla miten paljon tahansa. Hyvään vartaloon kuuluu myös suhteellisen isot, mutta sopusuhtaiset rinnat, pitkät hiukset, hyvin hoidettu iho ja kaunis hymy ja naisellinen tapa liikkua ja elehtiä. 

On siinä mielestäni aika paljon, mitä vaaditaan. T. Ap

Vierailija
74/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mietin, etta mitenkohan paljon duunia tuon hankkimiseksi on tehty ja kuinkakohan koyhasti tyyppi syo (ja onkohan han koko ajan nalkainen)... 

Hyvää vartaloa ei saada köyhästi syömällä saati olemalla nälässä.

Vierailija
75/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nelikymppinen nainen. Jos näen itseäni nuoremmalla hyvän vartalon en ajattele juuri mitään (itsestäänselvää tuossa iässä) mutta jos itseäni iäkkäämmällä, mietin mitä on sen eteen tehnyt ja mitä itse voisin tehdä.

Vierailija
76/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, sori ei ollut tarkoitukseni todellakaan tämä! Siis yritin vaan sanoa että on kummallista, kun ei tunne itse sisäisesti olevansa sen kummempi kuin nuorena kollinakaan, mutta omissa lapsissaan sen huomaa, että aika kuluu.

Missä on se pikkuinen tyttö, jolle luki iltasatua? Nyt kylppärissä laulaa suihkussa joku nuori nainen, jota pitää käskeä lopettamaan se tuntikausien kylppärin varaaminen. Ja se nuori on joidenkin pikkupoikien mielestä jo nainen (?!?).

Tulee likainen setäolo, jos katsoo kadulla jotakuta kaunista 25-vuotiasta, ihan vaan kuin taideteosta. Mitään lähestymisyritystä en tietenkään tekisi. Mutta just olin itsekin samanikäinen jannu. Mihin aikapoimuun mä jouduin?

M48

Tämä on ihan tutkittu juttu. Miehet pitää aina sitä 20-vuotiasta viehättävimpänä, naiset taas omanikäistään. Paska juttu molempien kannalta, paitsi ehkä parikymppisten miesten. Romanttinen rakkaus miesten taholta on kyllä aikamoinen myytti, jos on yli 30 -vuotias nainen.

Vierailija
77/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä sen kummemmin ajattele. Huomaan sen yhtälailla kun huomaan, että tossa on mies jolla on punainen paita, tossa kouluikäinen lapsi ja tuossa on kuoppa tiessä. Kun on silmät päässä, niin tuppaa väkisinkin huomaamaan asioita, jotka matkalla eteen sattuu.

Vierailija
78/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Okei, kiitos selvennyksestä. Seuraan juuri ketjua https://www.vauva.fi/keskustelu/3599321/tuosta-meidan-tainasta-tulee-to… ja siellä on ihan liikaa tarinoita omia lapsiaan ahdistelevista isistä.....

Vierailija
79/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on se toisilla helppoa kun on hyvät geenit.

Juu, geenit ne jaksaa treenata ja kävelee karkkihyllyn ohi kaupassa.

Vierailija
80/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Tuo oli itselläkin mielessä. Sitä on mielessään 25-vuotias vaikka peilikuva muuta väittää. Ja nimenomaan niitä kauniita vartaloita ja kasvoja ihailee kuin taideteoksia ilman mitään kummempia taka-ajatuksia, aika ajoi ohi jossain vaiheessa itsestä mutta näkö sentään vielä toimii ja kauneus miellyttää edelleen silmää. M47