Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tuosta meidän Tainasta tulee tosi pantava”

Vierailija
19.11.2019 |

Hyi kun tuli paha olo kuin luin tuon jutun. Myös minun isäni oli tuollainen paskapääsovinisti.
Olin ehkä vasta 11 v kun isä mietti kännissä että "tuleekohan Pialle iso vai pieni pillu".

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006313592.html

Kommentit (754)

Vierailija
1/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lässyn lässyn

Vierailija
2/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isoveli toi tyttöystävän taloon n. 17-vuotiaana ja paneskelun äänet kuuluivat oven läpi, isä hykerteli tyytyväisenä: on se "Petri" kova jätkä.

Kun minä olin samassa iässä, isä mietti että olenko jo "pilannut" itseni poikien kanssa...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän rohkea nainen tuo Taina. En tiedä, pystynkö katsomaan ohjelmaa, koska jo tuo jutun kuva Tainan kasvoista rupesi itkettämään. Tällaista se on ollut niin monessa suomalaisessa perheessä ja suvussa, omassanikin. Miehet kuolaavat ja kommentoivat alakouluikäisiä tyttölapsia ja naiset naureskelevat lammasmaisesti, että älä nyt tuosta suutu, kun huumoriahan se vain on.

Vierailija
4/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tirkisteli ovenraosta kun kävin teini-iässä suihkussa X(

Ihmetteli vielä kun halusin mahdollisimman äkkiä muuttaa pois kotoa.

Vierailija
5/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielettömän rohkea nainen tuo Taina. En tiedä, pystynkö katsomaan ohjelmaa, koska jo tuo jutun kuva Tainan kasvoista rupesi itkettämään. Tällaista se on ollut niin monessa suomalaisessa perheessä ja suvussa, omassanikin. Miehet kuolaavat ja kommentoivat alakouluikäisiä tyttölapsia ja naiset naureskelevat lammasmaisesti, että älä nyt tuosta suutu, kun huumoriahan se vain on.

Ja on edelleen.

Vierailija
6/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tällaiset jutut, tulee fyysisesti paha olo..

On luonnotonta vanhemman kiinnostua seksuaalisesti jälkeläisistään, insestiä. Tuo on hyväksikäyttöä, puhelin on jo sitä

Vierailija
7/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidit aina katsoo vierestä.

Vierailija
8/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitäisi oman lapsen kiinnostaa. Mutta totta on että omassakin lapsuudessa kysyttiin sukulaisvierailulla että haluatko seksiä kun kahvipöydässä keksejä tarjoiltiin ja sitten se oli niin hauskaa. Ja tätä vitsiä jatkettiin myös kotona isän toimesta. Suorastaan hävetti kun aina kaikki piti vääntää kaksimieliseksi ja jos ei ymmärtänyt haukuttiin tosikoksi.Samoin kommentoitiin tissien kasvamista ja vartalon muuttumista. Humalapäissään isä yritti aina tulla halailemaan ja lääppimään ja äiti sai hätistellä pois. Tänä päivänä kumpikaan ei muista mitään tuollaista tapahtuneen.

Vierailija
9/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insesti varmaan ollut paljon yleisempää kun tiedetään...

Vierailija
10/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja veljeni kokivat myös oikeudekseen kommentoida vartaloani, vaikka olin hädin tuskin edes teini-iässä. Isoveli myös puristeli kehittyviä rintojani ohimennessään, mikä teki älyttömän kipeääkin henkisen loukkauksen lisäksi. Lopetti vasta kun eräs kaverinsa kommentoi järkyttyneenä: mitä helvettiä sä teet, sehän on sun sisko.

Vierailija
11/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin enää nykyään. Aiemmat polvet oli kasvatettu mielistelijöiksi, piti vain sietää törkeääkin kohtelua.

Vierailija
12/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni alkoi haukkumaan minua lehmäksi, kun olin murrosikäinen ja naureskeli, pitäisiköhän tuon tytön tissit katsoa, miten ovat kasvaneet. Vertaili myös kaverini rinnankasvua minun kehitykseeni, kun oli uimahallin kahviossa katsomassa, kun olimme uimassa (jälkikäteen). Isä oli muutenkin usein ilkeä humalassa, puheet olivat ahdistavia. Vasta aikuisena olen tajunnut tuon olleen seksuaalista ahdistelua. Aloin saada selkääni, kun kehityin naiseksi, jotain naisvihaongelmia taisi isällä olla (hakkasi kännissä myös äitiäni, koiraamme ja joskus veljeänikin). On kuollut jo 18 vuotta sitten. Arvatkaa, onko minulla ollut vaikeuksia miesten suhteen.

Vierailija
13/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kohtelu teki minusta aseksuaalin.

Vierailija
14/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhekin on jo sitä*

Vierailija
15/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun tytöt eivät saa kasvurauhaa... Naiseksi kasvaminen ei ole mutkatonta, murrosiässä muutenkin muuttuva keho on iso ja hämmentävä asia. Ei ole normaalia eikä tervettä kiinnostua seksuaalisesti omista lapsistaan tai sukulaisistaan.

Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa? Miten voi kiinnostua omista lapsistaan näin? Kuvottavaa. Tuollainen jättää syvät jäljet lapsiin, koska se ei ole normaalia eikä oikein. Se on luonnotonta.

Vierailija
16/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun isoveli toi tyttöystävän taloon n. 17-vuotiaana ja paneskelun äänet kuuluivat oven läpi, isä hykerteli tyytyväisenä: on se "Petri" kova jätkä.

Kun minä olin samassa iässä, isä mietti että olenko jo "pilannut" itseni poikien kanssa...

Ap

Kaksinaismoraali ja mulqqu korreloivat suoraan ja vahvasti keskenään ja käänteisesti älykkyysosamäärän kanssa.

Vierailija
17/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin enää nykyään. Aiemmat polvet oli kasvatettu mielistelijöiksi, piti vain sietää törkeääkin kohtelua.

Kyllä näitä on ihan nykyäänkin, missä joku isäpuoli hyväksikäyttää lasta ja äitiä ei kiinnosta.

Vierailija
18/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini isä oli tuollainen pervo ja käytti seksuaalisesti hyväkseen tyttäriään. Kun luen tällaisia juttuja, voin pahoin. Aina ei edes pysty lukemaan, olen järkyttynyt tästä, millaisia miehet voivat olla. Olen järkyttynyt miesten seksuaalisuudesta. Mielestäni seksuaalisuus on vääristynyt henkilöillä, jotka ovat kiinnostuneet lapsistaan.

Vierailija
19/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuli sen tytön puolesta todella paha olo, kuin luin jutun. Ällöttävää käytöstä isältä ja veljiltä.

Vierailija
20/754 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja veljeni kokivat myös oikeudekseen kommentoida vartaloani, vaikka olin hädin tuskin edes teini-iässä. Isoveli myös puristeli kehittyviä rintojani ohimennessään, mikä teki älyttömän kipeääkin henkisen loukkauksen lisäksi. Lopetti vasta kun eräs kaverinsa kommentoi järkyttyneenä: mitä helvettiä sä teet, sehän on sun sisko.

Olen pahoillani puolestasi. Onneksi kaverinsa oli järkevä, ja myös sanoi mitä ajatteli. Kaikista tuskin olisi siihen.